abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2008 @ 21:32:08 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58950471
De opvolger van: Welke 11 stel jij op?

1
2
3
4
5
----------------Van der Sar----------------
-Ooijer----Heitinga------Bouma-----De Cler-
-----------De Zeeuw------Engelaar----------
-Van Persie-------Sneijder----------Robben-
--------------Van Nistelrooij--------------
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 27 mei 2008 @ 21:50:27 #2
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_58950827
Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Mathijsen (immers geen Boulahrouz!), Van Bronckhorst / De Cler; De Jong, Engelaar / Van Bronckhorst; Kuyt, Van der Vaart, Babel; Huntelaar
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_58951190
Van der Sar
Melchiot - Ooijer - Mathijsen - De Cler
Heitinga - De Zeeuw
Kuijt - Van Persie - Sneijder
Van Nistelrooij
pi_58951332
1
2
3
4
5
----------------Van der Sar----------------
-Melchiot---Heitinga-----Bouma-----De Cler-
-----------De Zeeuw------Engelaar----------
-Kuyt-------------Sneijder--------vd Vaart-
--------------Van Nistelrooij--------------
Als v. Persie fit is krijgt hij een basisplek op de blek van Kuyt. Misschien is een invalbeurt voor van Persie wel het beste tijdens de groepswedstrijden.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:13:09 #5
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58951435
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:50 schreef Barca het volgende:
Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Mathijsen (immers geen Boulahrouz!), Van Bronckhorst / De Cler; De Jong, Engelaar / Van Bronckhorst; Kuyt, Van der Vaart, Babel; Huntelaar
HAHAHHAHAHA
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:23:32 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_58951693
Dat zoveel mensen Robben erin zetten... Heeft die uberhaupt een bal geraakt het laatste jaar?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:24:49 #7
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58951730
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:23 schreef speknek het volgende:
Dat zoveel mensen Robben erin zetten... Heeft die uberhaupt een bal geraakt het laatste jaar?
Laatste 3 maanden geen spaans voetbal gekeken neem ik aan?
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:26:31 #8
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58951773
Robben heeft een hele goede periode gehad en mits fit heeft hij altijd een basisplek bij mij.
#FreeHat
pi_58951793
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:23 schreef speknek het volgende:
Doet het de laatste weken erg goed bij Real. Het is en blijft gewoon een hele goede linksbuiten. En die lopen tegenwoordig maar weinig rond. Als ie fit is moet hij gewoon spelen. Klaar.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:30:07 #10
166976 DuvelDuvel
pi_58951869
Ik lees net dat Sneijder waarschijnlijk donderdag de plek van De Zeeuw inneemt. Benieuwd hoe dat gaat.
#FreeHat
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:31:29 #11
30220 Barca
pi_58951900
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Doet het de laatste weken erg goed bij Real. Het is en blijft gewoon een hele goede linksbuiten. En die lopen tegenwoordig maar weinig rond. Als ie fit is moet hij gewoon spelen. Klaar.
Omdat hij meer individuele klasse heeft dan Babel en Afellay? Het gaat niet om de beste spelers maar om het beste team!

Duvel> Meer voetballend vermogen, maar of het de balans ten goede komt betwijfelik. Bovendien ... de opbouw van achteruit ... blijft die zwak dan heb je weinig aan de kwaliteiten van Sneijder.

Sneijder dus niet ipv Van der Vaart. Duidelijk dus wie de 10 is.
pi_58951995
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:31 schreef Barca het volgende:

[..]

Omdat hij meer individuele klasse heeft dan Babel en Afellay? Het gaat niet om de beste spelers maar om het beste team!
Het beste team is dus met Robben in de basis.
pi_58952104
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik lees net dat Sneijder waarschijnlijk donderdag de plek van De Zeeuw inneemt. Benieuwd hoe dat gaat.
Niet doen, Sneijder is geen balafpakker en verdediger. Je moet Sneijder laten voetballen en van afstand laten schieten.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:39:54 #14
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58952119
quote:
”Het is natuurlijk lekker wanneer iemand op zijn favoriete positie speelt. Maar het teambelang gaat boven alles”, aldus Van Basten.
Dat zegt hij goed, maar dan moet hij niet koste wat het kost de beste spelers proberen op te stellen, maar dan op een andere positie dan zij gewend zijn.

Gewoon keuzes maken, óf Wesley Sneijder óf Rafael van der Vaart.

Niet Sneijder een linie laten zakken, zodat hij Van der Vaart niet op de bank hoeft te zetten.

Controlerend zie ik liever jongens als Demy de Zeeuw of Orlando Engelaar, ook al is Sneijder een betere speler.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:40:14 #15
30220 Barca
pi_58952126
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Het beste team is dus met Robben in de basis.
Nee. Ik geef juist aan dat het beste team niet wordt gevormd door de beste spelers.

Als je controlerende middenvelders wilt dan kunnen dat er maar 2 zijn: De Jong en Van Bronckhorst. De anderen zijn meer aanvallende middenvelders. Al kan De Zeeuw wel een bal veroveren een echte verdedigende middenvelder is hij niet. En dit seizoen ook niet zo scherp als enkele seizoenen geleden.

Sneijder opstellen kan wel, dan moet je kiezen voor 5 voetballende middenvelders. Een risico. Maar ... dan moeten de verdedigers ook voetballers zijn anders heb je geen opbouw van achteruit.

Dan zou je moeten kiezen voor Melchiot, Heitinga, Van Bronckhorst en De Cler. Tegen Denemarken kan dat misschien maar op het EK ...

[ Bericht 44% gewijzigd door Barca op 27-05-2008 22:45:25 ]
  Redactie Games dinsdag 27 mei 2008 @ 22:44:40 #16
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_58952241
----------------Van der Sar----------------
-Melchiot---Heitinga-----Bouma-----Gio-----
-----------De Zeeuw------Engelaar-------
----Sneijder----van persie----vd Vaart----------
--------------Van Nistelrooij--------------
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:49:31 #17
166976 DuvelDuvel
pi_58952363
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:39 schreef toma het volgende:

[..]

Niet doen, Sneijder is geen balafpakker en verdediger. Je moet Sneijder laten voetballen en van afstand laten schieten.
Toch vind ik dat Sneijder wel degelijk kwaliteiten heeft als opbouwende middenvelder. En verdedigend vind ik hem erg sterk geworden in spanje. Als het werkt ben je meteen van je opbouwprobleem af. Tijdens het vorige WK ging het niet goed maar toen speelde er niemand naast hem. Van Persie speelde zich vorig WK ook zomaar in de basis op een positie die niet iedereen had verwacht.
#FreeHat
pi_58952424
quote:

[..]

Donderdag is een oefenwedstrijd . No worries.
pi_58952447
quote:

[..]

Hoezo? Hij hoeft toch niet te vrezen voor Perez.
pi_58952805
Hmm dan maar zo.

pi_58952957
Op Van der Vaart na kan ik mij daar volledig in vinden. Zou verstandiger zijn om met twee écht verdedigende middenvelders te spelen tegen Frankrijk en Italië. Dus Engelaar én De Zeeuw.

Met de punt naar voren zie ik Sneijder nou eenmaal liever dan Rafael. Maar goed dat is mijn mening.
pi_58952975
Zeker. Ligt ook aan de opstelling van de tegenstander.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:23:40 #23
30220 Barca
pi_58953077
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:50 schreef Barca het volgende:

=========================== Van der Sar =============================
----------------------------------------------------------------------------------------------------
===== Melchiot === Heitinga ============= Van Bronckhorst === De Cler =====
--------------------------------------------------------------------------------------------------
============ Van Persie ===================== Sneijder ================
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Kuyt ====================== Van der Vaart ====================== Babel
============================ Huntelaar ============================

Erg offensief. Maar het proberen waard.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:30:32 #24
30220 Barca
pi_58953196
Verdedigende middenvelders? Ik herhaal: De Jong & Van Bronckhorst. Die zou ik gebruiken in de volgende opstelling:
=================================== Van der Sar =================================
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
===== Melchiot ========== Heitinga ============== Mathijsen ================ De Cler ====
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
=========== De Jong =================================== Van Bronckhorst ===========
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kuyt ============================== Van der Vaart ============================ Babel
================================== Huntelaar ====================================
pi_58953199
tvp
pi_58953260
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 23:23 schreef Barca het volgende:

[..]

=========================== Van der Sar =============================
----------------------------------------------------------------------------------------------------
===== Melchiot === Heitinga ============= Van Bronckhorst === De Cler =====
============ Van Persie ===================== Sneijder ================
Kuyt ====================== Van der Vaart ====================== Babel
============================ Huntelaar ============================

Erg offensief. Maar het proberen waard.
Erg offensief inderdaad . Jezus.
pi_58953412
Jezus dit is pure zelfmoord
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:42:57 #28
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_58953426
========= SAR ======
====== Heitinga =======
=== Engelaar ===
= Kuyt, Van Persie, Van der Vaart, Sneijder, Huntelaar, Nistelrooy, Babel, Robben =

ALLES OP DE AANVAL!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:47:33 #29
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_58953523
Van der Vaart moet wel iets achter de spitsen spelen natuurlijk.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_58953595
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 23:42 schreef Falco het volgende:
========= SAR ======
====== Heitinga =======
=== Engelaar ===
= Kuyt, Van Persie, Van der Vaart, Sneijder, Huntelaar, Nistelrooy, Babel, Robben =

ALLES OP DE AANVAL!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:50:37 #31
30220 Barca
pi_58953600
Uitgaan van eigen kwaliteit. Toch zou ik, om de strijd op het middenveld te kunnen winnen, kiezen voor de 2e (defensievere) variant.
pi_58953786
Ik zou gaan voor:

----------------Van der Sar--------------
Melchiot----Ooijer---Heitinga---Gio-
---------De Zeeuw----Sneijder--------
---Van Persie----VDV----Robben----
---------------Van Nistelrooy------------

Over de centrale verdediger naast Heitinga ben ik niet zeker. Ooijer, Bouma en Mathijsen zijn eigenlijk geen van alle goed genoeg, maar we moeten het er mee doen. Centraal op het middenveld is Engelaar een optie, waarbij Sneijder een linie opschuift ten koste van Van der Vaart. Robben lijkt me beter in vorm en het is anders teveel van hetzelfde achter de diepe spits. Rest is wat mij betreft zeker van een plaats.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_58954705
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 23:30 schreef Barca het volgende:
Verdedigende middenvelders? Ik herhaal: De Jong & Van Bronckhorst. Die zou ik gebruiken in de volgende opstelling:
=================================== Van der Sar =================================
===== Melchiot ========== Heitinga ============== Mathijsen ================ De Cler ====
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
=========== De Jong =================================== Van Bronckhorst ===========
Kuyt ============================== Van der Vaart ============================ Babel
================================== Huntelaar ====================================
Het probleem met twee puur verdedigende middenvelders is dat ze de bal te weinig vooraan krijgen. De Jong en Van Bronckhorst zijn beiden niet bijster creatief en soms lijken ze een beetje bang om een verkeerde pass te geven, waardoor ze 'm telkens breed tikken of naar achter spelen. Daardoor krijgen de drie aanvallende middenvelders de bal te weinig. Dit heeft weer tot gevolg dat één van die drie de bal moet komen ophalen. Uiteindelijk staat Van Nistelrooij op een eiland en wordt de bal de hele wedstrijd achterin rondgetikt, zoals we wel gewend zijn de laatste jaren bij Nederland.

Daarom zou ik er toch voor kiezen om, zoals in de laatste wedstrijd, een verdedigende middenvelder in te wisselen voor een controlerende speler die het spel van achteren kan bepalen, zoals Engelaar in de laatste wedstrijd. Hierdoor krijgen de voorste vier spelers wel de bal zonder dat ze naar achter moeten zakken, waardoor we stukken dichter bij het doel van de tegenstander komen te spelen. Zo'n speler heeft misschien wat minder verdedigende kwaliteiten, maar dit wordt ruimschoots goedgemaakt door de druk die we op de tegenstander kunnen leggen. Persoonlijk zou ik nog liever Seedorf daar gezien hebben, omdat die meer ervaring heeft op dit niveau en een meester is in het bepalen van het tempo en rust creëren als het nodig is. Helaas is hij er niet bij, maar Engelaar lijkt een redelijke vervanger en is in ieder geval rustig aan de bal. Sneijder is dat niet en daarom zou ik het een fout van Van Basten vinden om hem in een controlerende rol te plaatsen.

[ Bericht 0% gewijzigd door NumberNine op 28-05-2008 01:07:26 ]
  woensdag 28 mei 2008 @ 01:35:27 #34
30220 Barca
pi_58955075
Van Nistelrooy? Die heb ik niet in mijn opstelling staan!
pi_58955115
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 01:35 schreef Barca het volgende:
Van Nistelrooy? Die heb ik niet in mijn opstelling staan!
Ja, oké. Het gaat erom dat de spits in 4-2-3-1-systeem met twee pure verdedigende middenvelders een grote kans heeft om op een eiland te geraken, wie diegene ook is.
pi_58955410
Liever Engelaar blijven samen met De Zeeuw en Sneijder gewoon voorin.
AFC AJAX
  woensdag 28 mei 2008 @ 04:41:47 #37
30220 Barca
pi_58955595
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 01:40 schreef NumberNine het volgende:

[..]

Ja, oké. Het gaat erom dat de spits in 4-2-3-1-systeem met twee pure verdedigende middenvelders een grote kans heeft om op een eiland te geraken, wie diegene ook is.
Eigenlijk zouden we dan de aanvallende variant moeten spelen omdat anders de balhet middenveld niet eens bereikt. Dus: meer aanvallend ingestelde verdedigers.

Hoe vaak hebben we Sneijder niet zien terugzakken omdat de verdediging er maar niet in slaagde om de middenvelders aan te spelen?!
  woensdag 28 mei 2008 @ 05:56:41 #38
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_58955647
quote:
========= SAR ======
====== Heitinga =======
=== Engelaar ===

ALLES OP DE AANVAL!

--------------------vd Sar----------------------

Melchiot-----Ooijer------Bouma------de Cler

------------Heitinga-------van Bronckhorst--

---van Persie-----vd Vaart------Robben-----

------------------van Nistelrooy----------------

Heitinga heb ik op het middenveld gezet vanwege zijn passing en het feit dat hij in tegenstelling tot Engelaar wat meer snelheid heeft en verdedigend gewoon een stuk sterker is.
Mathijssen hoef ik niet te zien in het NL elftal en Sneijder moet genoegen nemen met een plaats op de bank omdat vd Vaart naar mijn idee veel meer kan betekenen op die positie dan Sneijder.
Tegen de grote landen zou ik graag VoH in de spits willen zien. Juist tegen de grote landen moet je de verdediging zoveel mogelijk zien te ontlasten en dat kan alleen maar als de bal voorin vastgehouden kan worden. Het blijft jammer dat Boula en Seedorf er niet bij zijn. Die 2 spelers hadden zeker in mijn basiself gestaan.
  woensdag 28 mei 2008 @ 07:52:27 #39
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58955973
Ach, zolang Van Persie op 10 speelt vind ik het al snel best
  woensdag 28 mei 2008 @ 09:22:56 #40
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_58956998
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 23:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm dan maar zo.

[ afbeelding ]
Deze opstelling zou ik doen, alleen sneijder en vd vaart omwisselen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_58960387
----------------Van der Sar----------------
-Ooijer---Heitinga-----Bouma-----De Cler-----
-----------Engelaar------van Bronckhorst-------
----Kuyt----van Persie(indien fit)/VDV----Sneijder----------
--------------Van Nistelrooij--------------

Eventueel van Bronckhorst linksback en dan de Zeeuw en Engelaar als controlerende verdedigers.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:09:12 #42
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_58960694
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
============== Van der Sar =================
============================================
Heitinga ==== Ooijer === Bouma === De Cler==
======== Sneijder ===== Van Bronckhorst ====
==Van der Vaart == Van Persie ===== Babel===
==============Van Nistelrooy================
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:28:55 #43
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58961109
Op basis van de rugnummers, wordt dit de opstelling:

1
2
3
4
5
---------------------Van der Sar---------------------
-Ooijer---------Heitinga---Mathijsen-Van Bronckhorst-
----------------De Zeeuw---Engelaar------------------
---Van Persie---------Sneijder---------Robben--------
-------------------Van Nistelrooij-------------------

1. Edwin van der Sar
2. André Ooijer
3. John Heitinga
4. Joris Mathijsen
5. Giovanni van Bronckhorst
6. Demy de Zeeuw
7. Robin van Persie
8. Orlando Engelaar
9. Ruud van Nistelrooij
10. Wesley Sneijder
11. Arjen Robben
12. Mario Melchiot
13. Henk Timmer
14. Wilfred Bouma
15. Tim de Cler
16. Maarten Stekelenburg
17. Nigel de Jong
18. Dirk Kuijt
19. Klaas-Jan Huntelaar
20. Ibrahim Afellay
21. Ryan Babel
22. Jan Vennegoor of Hesselink
23. Rafael van der Vaart
pi_58961293
----------nistelrooy-----------
robben----vdv-----van persie
-----engelaar-sneijder
gio--bouma--heitinga--ooijer
-------- vd sar------------
  woensdag 28 mei 2008 @ 13:41:48 #45
166976 DuvelDuvel
pi_58963023
rugnummers kloppen niet helemaal. Van der Vaart heeft bijvoorbeeld nummer 23. Wat hij bij Ajax ook had. Is zijn favoriete nummer ofzo
#FreeHat
pi_58970495
---------------------Van der Sar---------------------
-Melchiot-------Heitinga---Ooijer------De Cler
----------------De Zeeuw---Sneijder---------------
---Van Persie-------VdVaart---------Robben
-------------------Van Nistelrooij-------------------
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_58973381
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:36 schreef m-materazzi het volgende:
-----engelaar-sneijder
gio--bouma--heitinga--ooijer/melchiot
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:47:17 #48
75466 Hankster
weest optimistisch!
pi_58973764
Dan maar zo:

---------------V.d. Sar---------
Heitinga-----Ooijer--------Gio
-------------Engelaar----------
----Vd Vaart-----Sneijder---
-----------V. Persie-----------
Kuijt-------------------Robben
---------V. Nistelrooij---------

of anders:
Melchiot--Heitinga-Ooijer--Gio
-----Engelaar----Sneijder----
------------Vd Vaart-----------
V. Persie--------------Robben
pi_58975276
[quote=Heerlijkheid]
============== Van der Sar =================
Heitinga ==== Ooijer === Bouma === De Cler==
======== Sneijder ===== Van Bronckhorst ====
==Van der Vaart == Van Persie ===== Babel/Robben===
==============Van Nistelrooy================
[/quote]

deze 11 zat ik ook aan te denken
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:40:02 #50
30220 Barca
pi_58976907
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:47 schreef Hankster het volgende:
Melchiot--Heitinga-Ooijer--Gio
-----Engelaar----Sneijder----
------------Vd Vaart-----------
V. Persie--------------Robben
Sneijder en Engelaar zou ik van positie wisselen. Ooijer? Sja ... hangt van de tegenstander af.
pi_58977433
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 23:40 schreef Barca het volgende:

[..]

Sneijder en Engelaar zou ik van positie wisselen.
Godsamme, mierenneuker .
pi_58981126
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:36 schreef m-materazzi het volgende:
-----engelaar-sneijder
gio--bouma--heitinga--ooijer
hmm weet niet hoor... erg riskant.

Van de Sar is dan mischien wel lang, maar om hem dan in de spits te zetten?
Boeiuuh
pi_58982049
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef Soolman het volgende:

[..]

vrijdag 30 mei 2008 @ 16:37:24 #54
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_59015310
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef Soolman het volgende:

[..]

dude
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_59033943
--------- Huntelaar-----v. Nistelrooy
------------------Sneijder-------------
Robben--------------------------Kuyt
----------------Engelaar---------------
de Cler--Bouma---Heitinga----Ooyer
-------------van der Sar---------------
  zaterdag 31 mei 2008 @ 19:41:44 #56
30220 Barca
pi_59036563
Na het afhaken van Babel en de verwachte terugkeer van Boulahrouz:
Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Boulahrouz, Van Bronckhorst; Sneijder, Engelaar; Kuyt, Van der Vaart, Robben; Van Nistelrooy.
  zondag 1 juni 2008 @ 05:44:40 #57
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_59043587
Op basis van de afgelopen wedstrijden en de terugkeer van Boulahrouz.

--------------------vd Sar-------------------------

Melchiot-----Boulahrouz------Bouma-----Gio-

------------Heitinga-------Engelaar--------------

---van Persie-----vd Vaart------Robben-------

------------------van Nistelrooy------------------
pi_59043593
============== Van der Sar =================
Bouma ==== Ooijer === Boulahrouz === De Cler==
======== Sneijder ===== Van Bronckhorst ====
==Van Persie== Ibrahim Affelaay ===== Robben===
==============Van Nistelrooy================

van der vaart vind ik maar een kneus die alleen voor eigen succes gaat tegenwoordig. Affelaay is de bom!

Boulah vs materazzi
pi_59044972
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:21 schreef Mwanatabu het volgende:
-Melchiot-------Heitinga---Ooijer------De Cler
Nu het weer mag even mijn gouden wissel:

-Melchiot-------Heitinga---Boulahrouz------De Cler

If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 1 juni 2008 @ 11:39:55 #60
179065 BroodjePindakaas
KWIWI WIL JE MET MIJ TROUWEN?
pi_59045076
Niemand. Kut oranje .
Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
pi_59045249
Sar, Melchiot,Ooijer,Bouhla en Bouma -- Heitinga, Engelaar, Sneijder,van der Vaart, Nistelrooij en Robben.
Er van uitgaande dat v. Persie de eerste wedstrijd nog niet speelklaar is.
Bouhla is een risico, heeft al 10 maanden niet meer gespeeld. Evt. Mathijssen (bij gebrek aan beter).
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_59047374
---------------------van der Sar----------------------
--------Heitinga----Boulahrouz----Mathijsen-------
---------------De Zeeuw---van Bommel-------------
----van Persie-------Sneijder-----------Afellay-----
-------------------- van der Vaart --------------------
--------------------van Nistelrooij---------------------
Abre los ojos
  zondag 1 juni 2008 @ 17:02:48 #63
215531 tenenkaas
Never give up, Never back down
pi_59051247
-----------------------v.d Sar-------------------

Melchiot---------Bouma---Boulahrouz----van Bronckhorst

Heitinga---------------Sneijder---------------van der Vaart

Robben----------van Nistelrooy-----------van Persie
wit-rood-wit zit in ons bloed,
we zijn de beste en zo goed,
ik spring me hele leven lang,
voor AJAX AMSTERDAM!
pi_59051375
Sar
Melchiot-Heitinga-Boulahrouz-Gio
Engelaar
Sneijder
Van der Vaart-Van Persie-Robben
Van Nistelrooy
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  zondag 1 juni 2008 @ 17:11:35 #65
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_59051418
quote:
========= SAR ======
====== Heitinga =======
=== Engelaar ===

ALLES OP DE AANVAL!
Nu Babel geblesseerd is en Boula de Beul dr weerbij is, zou ik Heitinga vervangen door Boulahrouz en meteen maar het breekijzer Vennegoor of Hesselink voor Babel d'rin zetten.
  zondag 1 juni 2008 @ 19:59:39 #66
66083 Platina
78th Element
pi_59054385
------------ vd Sar ------------
Melchiot---Heitinga--Bouhlarouz--Bouma
-------------De Zeeuw--------
------vd Vaart------Sneijder------
van Persie-----Nistelrooy----Robben.

reserves: Ooijer, de Cler, Mathijssen, van Bronckhorst, Engelaar, Afellay, Kuyt, Huntelaar, VoH.

op zeker dat je met dat team ver gaat komen.
pi_59055749
Mijn gedachten zijn veranderd:

------------------------------Van der Sar------------------------------
Melchiot--------------Heitinga-----Ooijer-----Van Bronckhorst
----------------------De Jong---------Engelaar---------------------
Van Persie-----------------Sneijder-----------------------Robben
----------------------------Van Nistelrooy-----------------------------

Van der Vaart op de bank moeten zetten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 1 juni 2008 @ 21:09:17 #68
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59055828
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:06 schreef koningdavid het volgende:
Mijn gedachten zijn veranderd:

------------------------------Van der Sar------------------------------
Melchiot--------------Heitinga-----Ooijer-----Van Bronckhorst
----------------------De Jong---------Engelaar---------------------
Van Persie-----------------Sneijder-----------------------Robben
----------------------------Van Nistelrooy-----------------------------

Van der Vaart op de bank moeten zetten.
Nigel de Jong viel inderdaad uitstekend in, toch krijgt Demy de Zeeuw bij mij de voorkeur.

Verder zou ik Khalid Boulahrouz er de eerste twee wedstrijden sowieso inzetten in plaats van Andrë Ooijer, ook al heeft hij weinig wedstrijdritme, is de beste verdediger die we hebben. Haast on-Nederlands.

De rest van je opstelling ziet er uitstekend uit.
pi_59056040
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:09 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nigel de Jong viel inderdaad uitstekend in, toch krijgt Demy de Zeeuw bij mij de voorkeur.
Ik vind Nigel de Jong verdedigend beter en met Engelaar, Sneijder, Robben en Van Persie hebben we voetballers genoeg denk ik. De Jong is een pitbull, de ideale man om bijvoorbeeld op Pirlo of Ribery te zetten. Dat vertrouw ik De Zeeuw toch minder toe.

Bovendien heeft De Jong een zeer goed seizoen gedraaid in de bundesliga bij HSV, De Zeeuw een matig seizoen bij AZ. De gebrekkige vorm die De Zeeuw de interlands laat zien gaf voor mij ook de doorslag.

Gewoon De Jong opstellen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  zondag 1 juni 2008 @ 22:19:25 #70
166976 DuvelDuvel
pi_59057239
Ja ik vind de Zeeuw ook steeds minder worden nu ik hem 3 wedstrijden achter elkaar heb gezien. Dus De Jong dan maar. Het is voor mij trouwens ook duidelijk dat Van Der Vaart en Sneijder niet allebei kunnen spelen. Robben en Van Persie op de vleugels. En nummer tien moet dan of Sneijder of Van der Vaart. Wel super zonde.
#FreeHat
  zondag 1 juni 2008 @ 22:29:52 #71
30220 Barca
pi_59057450
Ja, De Jong! Dat roep ik al tijden! Maar ja ... da's een kneusje hè? Die had Bassie al lang weg moeten sturen.
pi_59057844

Melchiot-----Boulahrouz------Bouma-----Gio-

---Sneijder-----van Persie------Robben-------

------------------van Nistelrooy------------------
Lundqvist, Magnus Johanson: Hejå, hejå LHC!
O-H-I-O; Buckeyes
  maandag 2 juni 2008 @ 00:56:40 #73
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_59060597
-----------------------v/d Sar------------------------
-Melchiot---Heitinga----Ooijer----v. Bronckhorst-
--------------de Jong-------Engelaar----------------
---Sneijder----------van Persie---------Robben---
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_59060615
Melchiot-----Ooijer------Boulahrouz-----Gio--
---Sneijder-----van Persie------Robben-------
----------------van Nistelrooy--------------------
  maandag 2 juni 2008 @ 01:00:21 #75
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_59060638
-----------------------vd Sar------------------------
-Melchiot---Heitinga----Ooijer----v. Bronckhorst-
--------------de Jong-------Engelaar----------------
---Sneijder----------VDV---------Robben---

zou zo beginnen tegen Italie. Halverwege kan je dan Van Persie, De Zeeuw en/of Kuyt brengen. Ligt een beetje aan de wedstrijd.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  maandag 2 juni 2008 @ 02:02:11 #76
148363 Solidius
Business and pleasure
pi_59061136
---------------------------De Goeij---------------------------
Boulahrouz-------Stam---------De Cler-------Ooijer
---------------------Van Bronckhorst----------------------
-------Sneijder---------Van Persie---------Kuyt--------
------------------Robben------------Makaay--------------

Onderbouwing: 2 spitsen, de focus ligt natuurlijk op 'aanvalluh'. 5 redelijke verdedigers zouden voldoende moeten zijn met het balcontrolerende spel van Oranje. Van der Sar heeft in het verleden steken laten vallen voor het Nederlands elftal, daarom staat bij mij zijn eeuwige concurrent en mede-veteraan Ed de Goeij op doel om zichzelf toch nog een keer te mogen bewijzen op een internationaal toernooi
There is nothing to worry about, there is nothing at all.
  maandag 2 juni 2008 @ 03:39:59 #77
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59061370
-----------------------vd Sar------------------------
-Melchiot---Ooijer----Bouma----v. Bronckhorst-
--------------Heitinga-------Engelaar----------------
---Van Persie----------VDV---------Robben---

Alhoewel ik liever Afellay ook nog in de basiself zet, maar die kan je nu nog onmogelijk inpassen.
  maandag 2 juni 2008 @ 07:41:49 #78
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59061761
Dit zou ik ook nog een optie vinden:

1
2
3
4
5
---------------------Stekelenburg---------------------
-Melchiot------Bouhlarouz----Ooijer---Van Bronckhorst-
-----------------------Heitinga-----------------------
--------Kuijt----------Sneijder----------Robben-------
---------------Van Persie----Van Nistelrooij----------
pi_59061811
quote:
Op maandag 2 juni 2008 02:02 schreef Solidius het volgende:

Onderbouwing: 2 spitsen, de focus ligt natuurlijk op 'aanvalluh'. 5 redelijke verdedigers zouden voldoende moeten zijn met het balcontrolerende spel van Oranje. Van der Sar heeft in het verleden steken laten vallen voor het Nederlands elftal, daarom staat bij mij zijn eeuwige concurrent en mede-veteraan Ed de Goeij op doel om zichzelf toch nog een keer te mogen bewijzen op een internationaal toernooi

Het is de bedoeling dat je een beetje serieus bent, dus geen spelers opnoemen die al 20 jaar met pensioen zijn.
De Cler in het centrum , Kuyt op links
pi_59061851
quote:
Op maandag 2 juni 2008 02:02 schreef Solidius het volgende:

Ed Kroket
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')