| 1 2 3 4 5 | -Ooijer----Heitinga------Bouma-----De Cler- -----------De Zeeuw------Engelaar---------- -Van Persie-------Sneijder----------Robben- --------------Van Nistelrooij-------------- |
| 1 2 3 4 5 | -Melchiot---Heitinga-----Bouma-----De Cler- -----------De Zeeuw------Engelaar---------- -Kuyt-------------Sneijder--------vd Vaart- --------------Van Nistelrooij-------------- |
HAHAHHAHAHAquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:50 schreef Barca het volgende:
Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Mathijsen (immers geen Boulahrouz!), Van Bronckhorst / De Cler; De Jong, Engelaar / Van Bronckhorst; Kuyt, Van der Vaart, Babel; Huntelaar
Laatste 3 maanden geen spaans voetbal gekeken neem ik aan?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:23 schreef speknek het volgende:
Dat zoveel mensen Robben erin zetten... Heeft die uberhaupt een bal geraakt het laatste jaar?
Doet het de laatste weken erg goed bij Real. Het is en blijft gewoon een hele goede linksbuiten. En die lopen tegenwoordig maar weinig rond. Als ie fit is moet hij gewoon spelen. Klaar.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:23 schreef speknek het volgende:
Dat zoveel mensen Robben erin zetten... Heeft die uberhaupt een bal geraakt het laatste jaar?
Omdat hij meer individuele klasse heeft dan Babel en Afellay? Het gaat niet om de beste spelers maar om het beste team!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Doet het de laatste weken erg goed bij Real. Het is en blijft gewoon een hele goede linksbuiten. En die lopen tegenwoordig maar weinig rond. Als ie fit is moet hij gewoon spelen. Klaar.
Het beste team is dus met Robben in de basis.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Omdat hij meer individuele klasse heeft dan Babel en Afellay? Het gaat niet om de beste spelers maar om het beste team!
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik lees net dat Sneijder waarschijnlijk donderdag de plek van De Zeeuw inneemt. Benieuwd hoe dat gaat.
Dat zegt hij goed, maar dan moet hij niet koste wat het kost de beste spelers proberen op te stellen, maar dan op een andere positie dan zij gewend zijn.quote:”Het is natuurlijk lekker wanneer iemand op zijn favoriete positie speelt. Maar het teambelang gaat boven alles”, aldus Van Basten.
Nee. Ik geef juist aan dat het beste team niet wordt gevormd door de beste spelers.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het beste team is dus met Robben in de basis.
Toch vind ik dat Sneijder wel degelijk kwaliteiten heeft als opbouwende middenvelder. En verdedigend vind ik hem erg sterk geworden in spanje. Als het werkt ben je meteen van je opbouwprobleem af. Tijdens het vorige WK ging het niet goed maar toen speelde er niemand naast hem. Van Persie speelde zich vorig WK ook zomaar in de basis op een positie die niet iedereen had verwacht.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:39 schreef toma het volgende:
[..]Niet doen, Sneijder is geen balafpakker en verdediger. Je moet Sneijder laten voetballen en van afstand laten schieten.
Donderdag is een oefenwedstrijdquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:39 schreef toma het volgende:
[..]Niet doen, Sneijder is geen balafpakker en verdediger. Je moet Sneijder laten voetballen en van afstand laten schieten.
Hoezo? Hij hoeft toch niet te vrezen voor Perez.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:39 schreef toma het volgende:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:50 schreef Barca het volgende:
Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Mathijsen (immers geen Boulahrouz!), Van Bronckhorst / De Cler; De Jong, Engelaar / Van Bronckhorst; Kuyt, Van der Vaart, Babel; Huntelaar
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:23 schreef Barca het volgende:
[..]
=========================== Van der Sar =============================
----------------------------------------------------------------------------------------------------
===== Melchiot === Heitinga ============= Van Bronckhorst === De Cler =====
--------------------------------------------------------------------------------------------------
============ Van Persie ===================== Sneijder ================
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Kuyt ====================== Van der Vaart ====================== Babel
============================ Huntelaar ============================
Erg offensief. Maar het proberen waard.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:42 schreef Falco het volgende:
========= SAR ======
====== Heitinga =======
=== Engelaar ===
= Kuyt, Van Persie, Van der Vaart, Sneijder, Huntelaar, Nistelrooy, Babel, Robben =
ALLES OP DE AANVAL!
Het probleem met twee puur verdedigende middenvelders is dat ze de bal te weinig vooraan krijgen. De Jong en Van Bronckhorst zijn beiden niet bijster creatief en soms lijken ze een beetje bang om een verkeerde pass te geven, waardoor ze 'm telkens breed tikken of naar achter spelen. Daardoor krijgen de drie aanvallende middenvelders de bal te weinig. Dit heeft weer tot gevolg dat één van die drie de bal moet komen ophalen. Uiteindelijk staat Van Nistelrooij op een eiland en wordt de bal de hele wedstrijd achterin rondgetikt, zoals we wel gewend zijn de laatste jaren bij Nederland.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:30 schreef Barca het volgende:
Verdedigende middenvelders? Ik herhaal: De Jong & Van Bronckhorst. Die zou ik gebruiken in de volgende opstelling:
=================================== Van der Sar =================================
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
===== Melchiot ========== Heitinga ============== Mathijsen ================ De Cler ====
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
=========== De Jong =================================== Van Bronckhorst ===========
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kuyt ============================== Van der Vaart ============================ Babel
================================== Huntelaar ====================================
Ja, oké. Het gaat erom dat de spits in 4-2-3-1-systeem met twee pure verdedigende middenvelders een grote kans heeft om op een eiland te geraken, wie diegene ook is.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:35 schreef Barca het volgende:
Van Nistelrooy? Die heb ik niet in mijn opstelling staan!
Eigenlijk zouden we dan de aanvallende variant moeten spelen omdat anders de balhet middenveld niet eens bereikt. Dus: meer aanvallend ingestelde verdedigers.quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:40 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Ja, oké. Het gaat erom dat de spits in 4-2-3-1-systeem met twee pure verdedigende middenvelders een grote kans heeft om op een eiland te geraken, wie diegene ook is.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:42 schreef Falco het volgende:
========= SAR ======
====== Heitinga =======
=== Engelaar ===
= Kuyt, Van Persie, Van der Vaart, Sneijder, Huntelaar, Nistelrooy, Babel, Robben =
ALLES OP DE AANVAL!
Deze opstelling zou ik doen, alleen sneijder en vd vaart omwisselen.quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ============================================ Heitinga ==== Ooijer === Bouma === De Cler== ============================================ ======== Sneijder ===== Van Bronckhorst ==== ============================================ ==Van der Vaart == Van Persie ===== Babel=== ============================================ ==============Van Nistelrooy================ ============================================ |
| 1 2 3 4 5 | -Ooijer---------Heitinga---Mathijsen-Van Bronckhorst- ----------------De Zeeuw---Engelaar------------------ ---Van Persie---------Sneijder---------Robben-------- -------------------Van Nistelrooij------------------- |
quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:36 schreef m-materazzi het volgende:
----------nistelrooy-----------
robben----vdv-----van persie
-----engelaar-sneijder
gio--bouma--heitinga--ooijer/melchiot
-------- vd sar------------
Sneijder en Engelaar zou ik van positie wisselen. Ooijer? Sja ... hangt van de tegenstander af.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:47 schreef Hankster het volgende:
---------------V.d. Sar---------
Melchiot--Heitinga-Ooijer--Gio
-----Engelaar----Sneijder----
------------Vd Vaart-----------
V. Persie--------------Robben
---------V. Nistelrooij---------
Godsamme, mierenneukerquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Sneijder en Engelaar zou ik van positie wisselen.
hmm weet niet hoor... erg riskant.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:36 schreef m-materazzi het volgende:
----------nistelrooy-----------
robben----vdv-----van persie
-----engelaar-sneijder
gio--bouma--heitinga--ooijer
-------- vd sar------------
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef Soolman het volgende:
[..]
hmm weet niet hoor... erg riskant.
Van de Sar is dan mischien wel lang, maar om hem dan in de spits te zetten?
dudequote:Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef Soolman het volgende:
[..]
hmm weet niet hoor... erg riskant.
Van de Sar is dan mischien wel lang, maar om hem dan in de spits te zetten?
Nu het weer mag even mijn gouden wissel:quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:21 schreef Mwanatabu het volgende:
---------------------Van der Sar---------------------
-Melchiot-------Heitinga---Ooijer------De Cler
----------------De Zeeuw---Sneijder---------------
---Van Persie-------VdVaart---------Robben
-------------------Van Nistelrooij-------------------
Nu Babel geblesseerd is en Boula de Beul dr weerbij is, zou ik Heitinga vervangen door Boulahrouz en meteen maar het breekijzer Vennegoor of Hesselink voor Babel d'rin zetten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:42 schreef Falco het volgende:
========= SAR ======
====== Heitinga =======
=== Engelaar ===
ALLES OP DE AANVAL!
Nigel de Jong viel inderdaad uitstekend in, toch krijgt Demy de Zeeuw bij mij de voorkeur.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:06 schreef koningdavid het volgende:
Mijn gedachten zijn veranderd:
------------------------------Van der Sar------------------------------
Melchiot--------------Heitinga-----Ooijer-----Van Bronckhorst
----------------------De Jong---------Engelaar---------------------
Van Persie-----------------Sneijder-----------------------Robben
----------------------------Van Nistelrooy-----------------------------
Van der Vaart op de bank moeten zetten.
Ik vind Nigel de Jong verdedigend beter en met Engelaar, Sneijder, Robben en Van Persie hebben we voetballers genoeg denk ik. De Jong is een pitbull, de ideale man om bijvoorbeeld op Pirlo of Ribery te zetten. Dat vertrouw ik De Zeeuw toch minder toe.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nigel de Jong viel inderdaad uitstekend in, toch krijgt Demy de Zeeuw bij mij de voorkeur.
| 1 2 3 4 5 | -Melchiot------Bouhlarouz----Ooijer---Van Bronckhorst- -----------------------Heitinga----------------------- --------Kuijt----------Sneijder----------Robben------- ---------------Van Persie----Van Nistelrooij---------- |
quote:Op maandag 2 juni 2008 02:02 schreef Solidius het volgende:
---------------------------De Goeij---------------------------
Boulahrouz-------Stam---------De Cler-------Ooijer
---------------------Van Bronckhorst----------------------
-------Sneijder---------Van Persie---------Kuyt--------
------------------Robben------------Makaay--------------
Onderbouwing: 2 spitsen, de focus ligt natuurlijk op 'aanvalluh'. 5 redelijke verdedigers zouden voldoende moeten zijn met het balcontrolerende spel van Oranje. Van der Sar heeft in het verleden steken laten vallen voor het Nederlands elftal, daarom staat bij mij zijn eeuwige concurrent en mede-veteraan Ed de Goeij op doel om zichzelf toch nog een keer te mogen bewijzen op een internationaal toernooi
Ed Kroketquote:Op maandag 2 juni 2008 02:02 schreef Solidius het volgende:
---------------------------De Goeij---------------------------
Boulahrouz-------Stam---------De Cler-------Ooijer
---------------------Van Bronckhorst----------------------
-------Sneijder---------Van Persie---------Kuyt--------
------------------Robben------------Makaay--------------
Onderbouwing: 2 spitsen, de focus ligt natuurlijk op 'aanvalluh'. 5 redelijke verdedigers zouden voldoende moeten zijn met het balcontrolerende spel van Oranje. Van der Sar heeft in het verleden steken laten vallen voor het Nederlands elftal, daarom staat bij mij zijn eeuwige concurrent en mede-veteraan Ed de Goeij op doel om zichzelf toch nog een keer te mogen bewijzen op een internationaal toernooi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |