abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2008 @ 21:32:08 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58950471
De opvolger van: Welke 11 stel jij op?

1
2
3
4
5
----------------Van der Sar----------------
-Ooijer----Heitinga------Bouma-----De Cler-
-----------De Zeeuw------Engelaar----------
-Van Persie-------Sneijder----------Robben-
--------------Van Nistelrooij--------------
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 27 mei 2008 @ 21:50:27 #2
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_58950827
Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Mathijsen (immers geen Boulahrouz!), Van Bronckhorst / De Cler; De Jong, Engelaar / Van Bronckhorst; Kuyt, Van der Vaart, Babel; Huntelaar
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_58951190
Van der Sar
Melchiot - Ooijer - Mathijsen - De Cler
Heitinga - De Zeeuw
Kuijt - Van Persie - Sneijder
Van Nistelrooij
pi_58951332
1
2
3
4
5
----------------Van der Sar----------------
-Melchiot---Heitinga-----Bouma-----De Cler-
-----------De Zeeuw------Engelaar----------
-Kuyt-------------Sneijder--------vd Vaart-
--------------Van Nistelrooij--------------
Als v. Persie fit is krijgt hij een basisplek op de blek van Kuyt. Misschien is een invalbeurt voor van Persie wel het beste tijdens de groepswedstrijden.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:13:09 #5
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58951435
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:50 schreef Barca het volgende:
Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Mathijsen (immers geen Boulahrouz!), Van Bronckhorst / De Cler; De Jong, Engelaar / Van Bronckhorst; Kuyt, Van der Vaart, Babel; Huntelaar
HAHAHHAHAHA
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:23:32 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_58951693
Dat zoveel mensen Robben erin zetten... Heeft die uberhaupt een bal geraakt het laatste jaar?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:24:49 #7
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58951730
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:23 schreef speknek het volgende:
Dat zoveel mensen Robben erin zetten... Heeft die uberhaupt een bal geraakt het laatste jaar?
Laatste 3 maanden geen spaans voetbal gekeken neem ik aan?
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:26:31 #8
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58951773
Robben heeft een hele goede periode gehad en mits fit heeft hij altijd een basisplek bij mij.
#FreeHat
pi_58951793
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:23 schreef speknek het volgende:
Doet het de laatste weken erg goed bij Real. Het is en blijft gewoon een hele goede linksbuiten. En die lopen tegenwoordig maar weinig rond. Als ie fit is moet hij gewoon spelen. Klaar.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:30:07 #10
166976 DuvelDuvel
pi_58951869
Ik lees net dat Sneijder waarschijnlijk donderdag de plek van De Zeeuw inneemt. Benieuwd hoe dat gaat.
#FreeHat
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:31:29 #11
30220 Barca
pi_58951900
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Doet het de laatste weken erg goed bij Real. Het is en blijft gewoon een hele goede linksbuiten. En die lopen tegenwoordig maar weinig rond. Als ie fit is moet hij gewoon spelen. Klaar.
Omdat hij meer individuele klasse heeft dan Babel en Afellay? Het gaat niet om de beste spelers maar om het beste team!

Duvel> Meer voetballend vermogen, maar of het de balans ten goede komt betwijfelik. Bovendien ... de opbouw van achteruit ... blijft die zwak dan heb je weinig aan de kwaliteiten van Sneijder.

Sneijder dus niet ipv Van der Vaart. Duidelijk dus wie de 10 is.
pi_58951995
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:31 schreef Barca het volgende:

[..]

Omdat hij meer individuele klasse heeft dan Babel en Afellay? Het gaat niet om de beste spelers maar om het beste team!
Het beste team is dus met Robben in de basis.
pi_58952104
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:30 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik lees net dat Sneijder waarschijnlijk donderdag de plek van De Zeeuw inneemt. Benieuwd hoe dat gaat.
Niet doen, Sneijder is geen balafpakker en verdediger. Je moet Sneijder laten voetballen en van afstand laten schieten.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:39:54 #14
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58952119
quote:
”Het is natuurlijk lekker wanneer iemand op zijn favoriete positie speelt. Maar het teambelang gaat boven alles”, aldus Van Basten.
Dat zegt hij goed, maar dan moet hij niet koste wat het kost de beste spelers proberen op te stellen, maar dan op een andere positie dan zij gewend zijn.

Gewoon keuzes maken, óf Wesley Sneijder óf Rafael van der Vaart.

Niet Sneijder een linie laten zakken, zodat hij Van der Vaart niet op de bank hoeft te zetten.

Controlerend zie ik liever jongens als Demy de Zeeuw of Orlando Engelaar, ook al is Sneijder een betere speler.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:40:14 #15
30220 Barca
pi_58952126
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:34 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Het beste team is dus met Robben in de basis.
Nee. Ik geef juist aan dat het beste team niet wordt gevormd door de beste spelers.

Als je controlerende middenvelders wilt dan kunnen dat er maar 2 zijn: De Jong en Van Bronckhorst. De anderen zijn meer aanvallende middenvelders. Al kan De Zeeuw wel een bal veroveren een echte verdedigende middenvelder is hij niet. En dit seizoen ook niet zo scherp als enkele seizoenen geleden.

Sneijder opstellen kan wel, dan moet je kiezen voor 5 voetballende middenvelders. Een risico. Maar ... dan moeten de verdedigers ook voetballers zijn anders heb je geen opbouw van achteruit.

Dan zou je moeten kiezen voor Melchiot, Heitinga, Van Bronckhorst en De Cler. Tegen Denemarken kan dat misschien maar op het EK ...

[ Bericht 44% gewijzigd door Barca op 27-05-2008 22:45:25 ]
  Redactie Games dinsdag 27 mei 2008 @ 22:44:40 #16
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_58952241
----------------Van der Sar----------------
-Melchiot---Heitinga-----Bouma-----Gio-----
-----------De Zeeuw------Engelaar-------
----Sneijder----van persie----vd Vaart----------
--------------Van Nistelrooij--------------
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:49:31 #17
166976 DuvelDuvel
pi_58952363
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 22:39 schreef toma het volgende:

[..]

Niet doen, Sneijder is geen balafpakker en verdediger. Je moet Sneijder laten voetballen en van afstand laten schieten.
Toch vind ik dat Sneijder wel degelijk kwaliteiten heeft als opbouwende middenvelder. En verdedigend vind ik hem erg sterk geworden in spanje. Als het werkt ben je meteen van je opbouwprobleem af. Tijdens het vorige WK ging het niet goed maar toen speelde er niemand naast hem. Van Persie speelde zich vorig WK ook zomaar in de basis op een positie die niet iedereen had verwacht.
#FreeHat
pi_58952424
quote:

[..]

Donderdag is een oefenwedstrijd . No worries.
pi_58952447
quote:

[..]

Hoezo? Hij hoeft toch niet te vrezen voor Perez.
pi_58952805
Hmm dan maar zo.

pi_58952957
Op Van der Vaart na kan ik mij daar volledig in vinden. Zou verstandiger zijn om met twee écht verdedigende middenvelders te spelen tegen Frankrijk en Italië. Dus Engelaar én De Zeeuw.

Met de punt naar voren zie ik Sneijder nou eenmaal liever dan Rafael. Maar goed dat is mijn mening.
pi_58952975
Zeker. Ligt ook aan de opstelling van de tegenstander.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:23:40 #23
30220 Barca
pi_58953077
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:50 schreef Barca het volgende:

=========================== Van der Sar =============================
----------------------------------------------------------------------------------------------------
===== Melchiot === Heitinga ============= Van Bronckhorst === De Cler =====
--------------------------------------------------------------------------------------------------
============ Van Persie ===================== Sneijder ================
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Kuyt ====================== Van der Vaart ====================== Babel
============================ Huntelaar ============================

Erg offensief. Maar het proberen waard.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 23:30:32 #24
30220 Barca
pi_58953196
Verdedigende middenvelders? Ik herhaal: De Jong & Van Bronckhorst. Die zou ik gebruiken in de volgende opstelling:
=================================== Van der Sar =================================
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
===== Melchiot ========== Heitinga ============== Mathijsen ================ De Cler ====
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
=========== De Jong =================================== Van Bronckhorst ===========
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kuyt ============================== Van der Vaart ============================ Babel
================================== Huntelaar ====================================
pi_58953199
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')