Vertel eens wanneer Nederland ooit van Italie gewonnen heeft?Droom dus maar allemaal lekker doorquote:
Tyfus Hollander, schreeuw eens wat minder..kneusquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het kan me niet schelen hoe, als we maar winnen van die tyfus Italianen.
in 1974 in ieder gevalquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:58 schreef maxson het volgende:
[..]
Vertel eens wanneer Nederland ooit van Italie gewonnen heeft?Droom dus maar allemaal lekker door![]()
![]()
![]()
Onder de groene zoden, onder een blok beton liggen 40 Italianen in het heyzelstadionquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:00 schreef maxson het volgende:
[..]
Tyfus Hollander, schreeuw eens wat minder..kneus
1974quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
in 1974 in ieder geval
In tegenstelling tot Nederland is Italie wel eerder in de eerste ronde uitgeschakeld
Nou jij weer.
Die grote bek die kwam pas later.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:02 schreef maxson het volgende:
[..]
1974![]()
![]()
en nou ineens zo een grote bek.Maandag worden dat harde kletsen op de billen
![]()
Ik heb wel een idee...Jullie gaan Dinsdag wakker worden met een kater en de krante koppen bevestigen nogmaals jullie ondergangquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Die grote bek die kwam pas later.
Dit was slechts een opsomming van feitjes
We zien het maandag wel, ik heb geen idee.
Ik ben helemaal niet treurig...ik verheug me al op Maandag met 100% zelfvertrouwen.Die van jullie, daar twijfel ik aan.Dinsdag zullen jullie gaan treurenquote:
Hoogmoed komt voor de val!quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:25 schreef maxson het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet treurig...ik verheug me al op Maandag met 100% zelfvertrouwen.Die van jullie, daar twijfel ik aan.Dinsdag zullen jullie gaan treuren![]()
![]()
En Hoegaarden voor de kater.quote:
Fijn, ga jij je maar lekker in poepgat vingeren op die mooie Italiaanse haren. Gaan wij wel roemloos ten onder met frisse vingersquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:23 schreef maxson het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee...Jullie gaan Dinsdag wakker worden met een kater en de krante koppen bevestigen nogmaals jullie ondergang![]()
![]()
![]()
Ik zit maar een beetje te ouwehoeren. Of mag zo'n one-liner ook niet? Anyway ... ik haal oranje ranja in huis! Voor mijn gasten. Voor mezelf goede Italiaanse of Franse wijn. En cola. Geen idee nl. of er ook goede Roemeense wijn verkrijgbaar is bij mijn buurtslijterij.quote:
Inderdaad, maandag verliezen en je bent al gelijk uitgeschakeld.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:23 schreef maxson het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee...Jullie gaan Dinsdag wakker worden met een kater en de krante koppen bevestigen nogmaals jullie ondergang![]()
![]()
![]()
Makkelijker wordt het zeker niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:00 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad, maandag verliezen en je bent al gelijk uitgeschakeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |