Gewoon een stuk zijl er boven hangen!quote:
Maandag is er maar 20% kans op regenquote:
Zelfs met 11 sneijders gaan jullie voor de bijl....quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van der Vaart kan ook prima daar spelen, maar daarna wordt het wel erg karig.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:50 schreef maxson het volgende:
[..]
Zelfs met 11 sneijders gaan jullie voor de bijl....![]()
![]()
![]()
Vind je het raar. Elk schot op goal gaat dan over Sneijder heen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:50 schreef maxson het volgende:
[..]
Zelfs met 11 sneijders gaan jullie voor de bijl....![]()
![]()
![]()
Wees een vent zeg. Kijken zal je!quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:52 schreef Anonymousz het volgende:
Ik durf niet naar de wedstrijd te kijken![]()
als alle Nederlanders zoals jou zijn (wat gelukkig niet het geval is, mag ik hopen), ben ik helemaal niet beschaamd nee. Maar ja, als jij het leukt vindt om te lachen met het Heyzel-drama, zegt dat meer over jou natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
In de verste verte niet.
Schaam jij je niet voor je Belgische tongval?
margi ...quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zo gigantisch zijn die verschillen niet. Zeker niet als je ook nog eens kijkt naar de grootte van de landen.
Bovendien wonen in Italie allemaal Italianen. Je weet wel, die nazi's die overal en altijd slaag kregen, tot aan Ethiopie toe en sindsdien tot hun 40e thuis wonen om met hun machismo indruk te maken op hun moeder, naar wie ze heimelijk lusten in hun strakke speedo broekjes.
Dus ja... gefeliciteerd!
huh ? Dat je de penalty van Italie onterecht vond, ok, maar de Aussies die een pen moesten krijgen ??quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:20 schreef Fathom het volgende:
[..]
06- Italie gaat door nadat de aussies een pingel horen te krijgen
dat kloptquote:
zit jij aan de pillen ofzo ? Waarom gaan dan zoveel mensen op reis naar Italie ? En vinden zoveel mensen Italie een fantastisch land voor z'n cultuur, vrouwen, gastronomie, design, klimaat, natuur, taal, .....quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Buiten het voetbal neemt niemand Italie of Italianen serieus.
Ik heb het verkeerd opgeschrven jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:01 schreef BramKVO het volgende:
[..]
huh ? Dat je de penalty van Italie onterecht vond, ok, maar de Aussies die een pen moesten krijgen ??![]()
Trouwens :
02: Brazilie gaat door nadat de 1-0 van Marc Wilmots onterecht wordt afgekeurd.
Ik wil niet veel zeggen, maar de Italianen hadden net zo'n fascistische leider als de Duitsers. maargoed, dat heeft met deze lachwekkende "discussie" niks te maken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:03 schreef maxson het volgende:
-doe ff normaal svp-
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Melchiot - Boula - Bouma - Gio
------Heitinga - De Jong------
---Kuijt - Sneijder - Robben---
---------Nistelkutje----------
Hoop ik
VDV mag effe wedstrijdje bank zitten. Al die schoten hoog over en ver naast bewaren we wel voor later.
Aahh, sorryquote:
Geeft niks hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:53 schreef Hankster het volgende:
[..]
Aahh, sorry
Och, dan hoef je inderdaad niet overdreven stoer te doen en kosten wat het kost toch te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |