hehe ja feestje enzoquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
8 blikjes zijn al voldoende hoor voor een pet
AD Sportwereldquote:Nederland geheel in oranje tegen Italië
LAUSANNE - De spelers van het Nederlands elftal zijn maandagavond tijdens de eerste wedstrijd op het EK tegen Italië geheel in het oranje gestoken. De UEFA heeft de KNVB laten weten dat de ploeg in het thuistenue mag voetballen.
Dat is dus voor deze wedstrijd een oranje shirt, een oranje broek en oranje kousen. Italië draagt de traditionele blauwe shirts.
Normaliter speelt Oranje met witte broek en lichtblauwe sokken, maar dat lijkt te veel op die van de Italianen. De wedstrijd tussen Nederland en Italië begint om 20.45 uur in Bern.
Ik niet, helemaal Oranje is juist mooiquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:33 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
AD Sportwereld
Ik vond de outfit met witte broeken juist mooi![]()
Huidige shirt natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oranje Wit Oranje is nog mooier ja
Maar is het nou met het huidige shirt (nederlandse vlag in de kraag) of die van het WK?
[ afbeelding ]
1920 Vriendschappelijk 1:1quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:58 schreef maxson het volgende:
[..]
Vertel eens wanneer Nederland ooit van Italie gewonnen heeft?Droom dus maar allemaal lekker door![]()
![]()
![]()
Sowieso snap ik dat nooit, vooral de laatste jaren niet. Op het WK 2006 hebben we volgens mij nul keer in ons echte thuistenue gespeeld. 3x in compleet oranje en 1x in het uitshirt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:25 schreef Art_Core het volgende:
Wat een flauwekul weer, als wij "thuis"spelen moeten die italianen zich aanpassen; dus wit shirt met blauwe broek en witte kousen. Denk je dat de Duitsers helemaal in het wit gaan spelen als ze "thuis" spelen?
Ik heb ooit ergens gehoord dat ze dat moeten doen voor die paar bosjesmannen in de binnenlanden van Lesotho die het EK nog via een zwart-wit-televisie bekijken. Die kunnen het anders niet onderscheiden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sowieso snap ik dat nooit, vooral de laatste jaren niet. Op het WK 2006 hebben we volgens mij nul keer in ons echte thuistenue gespeeld. 3x in compleet oranje en 1x in het uitshirt.
Waarom kan dat niet en moeten wij allerlei variaties toepassen? Net zoals tegen Wales afgelopen week. Speel je verdomme thuis in een volle Kuip, speel je in het UITtenue. Laat dat klote Wales zich maar aanpassen.
Dan nog, dan kan Nederland toch wel in oranje-wit-blauw en Italië in wit-blauw-wit?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb ooit ergens gehoord dat ze dat moeten doen voor die paar bosjesmannen in de binnenlanden van Lesotho die het EK nog via een zwart-wit-televisie bekijken. Die kunnen het anders niet onderscheiden.
Ik heb drie woorden voor je: Mer Chan Dising.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sowieso snap ik dat nooit, vooral de laatste jaren niet. Op het WK 2006 hebben we volgens mij nul keer in ons echte thuistenue gespeeld. 3x in compleet oranje en 1x in het uitshirt.
Waarom kan dat niet en moeten wij allerlei variaties toepassen? Net zoals tegen Wales afgelopen week. Speel je verdomme thuis in een volle Kuip, speel je in het UITtenue. Laat dat klote Wales zich maar aanpassen.
JORIEN LEKKER MET JE DRONKE KOP IN DE BOSJES LIGGEN EN DAT ER DAN EEN FOTO VAN GEMAAKT WORDT!! WHOOHOO!!!1quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
8 blikjes zijn al voldoende hoor voor een pet
Als een maatje van me zoiets zou zeggen en het meende dan zou ik em gewoon een schop verkopen. Je bent toch geen mongool of watquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:42 schreef Anonymousz het volgende:
Volgens ben ik de enige die niet naar de wedstrijd gaat kijken
Ff seriues ik durf echt niet te kijken ik weet niet waarom
Ik ben gewoon een mietje
Misschin komt het door de spanningquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:44 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Als een maatje van me zoiets zou zeggen en het meende dan zou ik em gewoon een schop verkopen. Je bent toch geen mongool of wat
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:06 schreef Barca het volgende:
Ga al mijn buren gek maken met mijn trom-pet.
Mijn buren hebben onze flat helemaal oranje gemaakt. Ik ga bij ieder doelpunt van de tegenstander heel hard trommelen.quote:
Das stoer hoorquote:
Jij alleen natuurlijk, opgesloten in je eenzame kraakpand.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:10 schreef Barca het volgende:
[..]
Mijn buren hebben onze flat helemaal oranje gemaakt. Ik ga bij ieder doelpunt van de tegenstander heel hard trommelen.
Ja tuurlijk. Als Zuid-Korea de groepsronde niet doorkomt dan maar elke tegenstander van Oranje he.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:10 schreef Barca het volgende:
[..]
Mijn buren hebben onze flat helemaal oranje gemaakt. Ik ga bij ieder doelpunt van de tegenstander heel hard trommelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |