Oh. Ik zag de bijnaam al vaker maar begreep niet van wie. Al las ik dat nauwelijks. Te weinig interesse.quote:
Ja, nemen we een voorschot op de ellende (voor hem) die dan nog volgt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:04 schreef Anonymousz het volgende:
Barca, Stel het wordt een gelijkspel gaan we Bassie alsnog uitlachten?
Hey superworm je zei gisteren: het wordt 261-114 voor Nederlandquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:12 schreef superworm het volgende:
Na-ah, Frankrijk en Roemenië can be real bitches. Als je tegen Denemarken gelijkspeelt...
Dat denk ik ook.quote:
Nee, serieus: ik denk NL-Italië 2-3, NL-Frankrijk 2-1 en NL-Roemenië 1-0.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hey superworm je zei gisteren: het wordt 261-114 voor Nederland
maar hoeveel wordt het tegen Frankrijk en Roemenie?
Oh, en bij Italië en Roemenië HEEL veel kaarten. Dat wordt vuig, ik zweerquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee, serieus: ik denk NL-Italië 2-3, NL-Frankrijk 2-1 en NL-Roemenië 1-0.
Tsja, een half fascistenelftal tegen een team zigeuners.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:24 schreef superworm het volgende:
[..]
Oh, en bij Italië en Roemenië HEEL veel kaarten. Dat wordt vuig, ik zweer
niet normaal hierquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:46 schreef DANILXL het volgende:
WAT EEN SPANNING NOG EEN PAAR DAGENNN!!!!!!!!!!!!!!!!
HOLLAND!!!
Hey was jij dat?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
niet normaal hier
heb vandaag een droeftoeter gekocht, en al uitgeprobeerd in de tuin
[ afbeelding ]
Zaten hier ook te toeteren, de schavuitenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, 2.50 bij intertoys
zo buurjongetje jankte er na 10 min![]()
Klopt. En dan ben ik het met de keuze voor Ooijer niet eens met de coach. Ooijer zou ik ook tegen Frankrijk en Roemenië niet opstellen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:51 schreef Heerlijkheid het volgende:
Volgens de NOS gaat dit de opstelling worden (als ik me het tenminste goed herriner, de voorhoede weet ik niet zeker).
Van der Sar;Melchiot, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst; de Jong, Engelaar; Sneijder, v/d Vaart, Robben; Van Nistelrooy
haha vetquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
niet normaal hier
heb vandaag een droeftoeter gekocht, en al uitgeprobeerd in de tuin
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:39 schreef WEST het volgende:
Ik ben 2000 nog niet vergeten. Uitgeschakeld worden in de halve finale en ik was die dag in nijmegen en moest terug richting zwolle en daar zaten toen ook een paar italianen in de trein en de hele reis maar feestvieren.![]()
![]()
Revance is het code woord
8 blikjes zijn al voldoende hoor voor een petquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:40 schreef DANILXL het volgende:
[..]
haha vet
ik ga morgen 8 kratten bier halen en een trom-pet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |