"helden"...dat klinkt goed in ieder gevalquote:'We kunnen helden worden. Dat gevoel heb ik echt. Ik denk dat er iets heel moois gaat gebeuren.
leipe shit ouwequote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:10 schreef Barca het volgende:
[..]
Mijn buren hebben onze flat helemaal oranje gemaakt. Ik ga bij ieder doelpunt van de tegenstander heel hard trommelen.
Gelukkig ik ben niet de enigequote:
ikke wel, maar ik vrees dat bekende gevoel van 'au'quote:
Wehe we hebben zeker een team dat kampioen kan wordenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:42 schreef Hankster het volgende:
Van Persie:
[..]
"helden"...dat klinkt goed in ieder geval
Naah, we hebben een team dat kampioen wil worden , kunnen moeten we nog even afwachtenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wehe we hebben zeker een team dat kampioen kan worden
Alle vriensdschappeijke wedstrijden buiten beschouwing gelaten:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:17 schreef pulletje het volgende:
[..]
1974 EK-kwalificatie 3:1 winst
1975 Ek-Kwalificatie 1:0 verlies
1978 eindronde WK 2:1 winst
2000 Eindronde EK 0:0 verlies na strafschoppen
Ja, KJH als buitenspelerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:27 schreef Anonymousz het volgende:
Arjen Robben GeblesseerdDirk Kuyt of KJH voor hem in de plek
Loser, KJH rechtsmidquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:27 schreef Anonymousz het volgende:
Arjen Robben GeblesseerdDirk Kuyt of KJH voor hem in de plek
Ow Serieus dan wordt het Kuytquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, KJH als buitenspeler.
Van der Vaart - Sneijder -Kuijt zal het dan wel worden achter Ruud. Misschien van Persie wel.
Hehequote:
nosteletekst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |