En maandag lachen we om Bassie?quote:
Uiteraardquote:
Buurvrouwtjuh!!quote:
Ja, laten we onder het genot van een virtueel bakkie pleuah en een kaneau de opstellingen bespreken. Wie zou jij opstellen en waarom?quote:
Ik ben daar niet zo goed erin opstellingen makenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, laten we onder het genot van een virtueel bakkie pleuah en een kaneau de opstellingen bespreken. Wie zou jij opstellen en waarom?
Oh, ik ben wel benieuwd naar jouw favoriete 12.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo goed erin opstellingen maken![]()
quote:ITALIANEN RUZIËN IN TRAININGSKAMP
Wederom tumult in het trainingskamp van de Italianen. Na de zware enkelblessure van aanvoerder Fabio Cannavaro (34) volgde gisteren tot twee keer toe een opstootje tijdens de ochtendtraining.
Hoofdrolspeler bij de akkefietjes was Antonio Cassano, die het afgelopen seizoen op huurbasis speelde voor Sampdoria. Die club nam hem vorige maand definitief over van Real Madrid.
Cassano reageerde gisteren furieus op een - overigens correcte - tackle van verdediger Giorgio Chiellini, de speler die eerder deze week verantwoordelijk was voor de onfortuinlijke actie die Cannavaro het EK kostte. Bondscoach Roberto Donadoni had vervolgens alle moeite om Cassano tot bedaren te brengen.
Niet veel later was er opnieuw ophef rond Cassano. Ditmaal maakte hij een grove tackle op verdediger Andrea Barzagli, waarna weer een opstootje volgde.
Cassano bevestigde met zijn actie zijn imago. Hij staat bekend als een enfant terrible, een verwend jochie dat zich geen raad weet met zijn status als beroemd en gefortuneerd voetballer. Hij raakte veelvuldig in conflict met trainers, kampte vaak met overgewicht en werd veelvuldig gesignaleerd in het nachtleven.
De rumoerige geschiedenis van Cassano zorgde ervoor dat zijn selectie voor het EK niet onbesproken was. Donadoni moest zijn keuze verantwoorden tegenover de Italiaanse media. „Antonio is geen alien. Hij is één van de jongens,” liet de bondscoach weten. „Hij heeft geleerd van zijn schorsing en weet wat het is om deel uit te maken van een groep.”
Cassano werd dit seizoen voor vijf duels geschorst na zijn wangedrag in de wedstrijd tegen Torino. De spits gooide destijds zijn shirt in het gezicht van de scheidsrechter, die hem een rode kaart had gegeven.
Cassano behoorde samen met Alessandro del Piero tot de verrassingen in de selectie van La Squadra Azzurra. De aanvaller, geboren en getogen in Bari, maakt voor het eerst sinds september 2006 weer deel uit van het nationale voetbalteam. Donadoni wilde de 25-jarige aanvaller belonen voor zijn goede optreden bij Sampdoria, dat zich afgelopen seizoen verzekerde van Europees voetbal.
Het tumult komt op een ongelegen moment voor Donadoni. De coach raakte eerder deze week zijn aanvoerder kwijt, Fabio Cannavaro. De verdediger werd gisteren succesvol geopereerd aan zijn enkel. In een persverklaring liet de Italiaanse voetbalbond weten dat de operatie naar tevredenheid is verlopen. Cannavaro, die ongeveer twee maanden uitgeschakeld is, blijft aanwezig op het EK. Hij wil zijn teamgenoten moreel ondersteunen.
Donadoni dubt nog over de vrijgekomen positie in het hart van de verdediging. Voornaamste gegadigde lijkt Giorgio Chiellini, die - wrang genoeg - direct betrokken was bij de blessure van Cannavaro.
Chiellini (23) lijkt de voorkeur te krijgen boven Marco Materazzi, die nog herstellende is van een blessure. Donadoni wil geen risico lopen met de verdediger van Internazionale. Chiellini, in dienst bij Juventus, moet samen met Andrea Barzagli (Wolfsburg) het hart van defensie gaan vormen tegen Nederland. De twee landen spelen maandag (20.45 uur) tegen elkaar in Bern.
De bezetting in de centrale defensie lijkt het enige discussiepunt binnen het elftal van Italië. De posities op het middenveld (Gattuso, De Rossi, Pirlo) en in de aanval (Camoranesi, Toni, Di Natale) zijn zo goed als zeker ingevuld. De vraag is alleen in welk systeem ze zullen opereren. 4-3-3, zoals Donadoni het graag ziet, of 4-5-1, waarbij de buitenspelers ietwat teruggetrokken spelen.
Van der sarquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel benieuwd naar jouw favoriete 12.
hehequote:
Ah ... een offensief ingestelde ploeg.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Van der sar
Heitinga de cler ooijer bouma
van der vaart sneijder van persie kuyt
Huntelaar
Die clown gaat zeker Mathijssen erin zetten ipv van Bouma![]()
En Huntelaar mag zeker de laatste 10 min spelen
en kuyt ook![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Ah ... een offensief ingestelde ploeg.
Maar geen schoppers.quote:
Ik ben robben vergeten zo dom ben ikquote:
Ik verwacht:quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:36 schreef Anonymousz het volgende:
het wordt zeker
van der sar
de cler mathijssen heitinga ooijer
sneijder van der vaart de zeeuw engelaar robben
van nistelrooy
Wou je met 13 spelers spelen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik ben robben vergeten zo dom ben ik![]()
De kans is wel heel erg groot dat Mathijssen tegen Italie gaat spelenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik verwacht:
Van der Sar
Melchiot, Heitinga, Mathijsen, Van Bronckhorst
De Zeeuw, Engelaar
Sneijder, Van der Vaart, Robben
Van Nistelrooy
Dan zeg ik:
Heitinga op de positie van De Zeeuw
Boulahrouz op de positie van Heitinga
Van Bronckhorst op de positie van Engelaar
Bouma op de positie van Van Bronckhorst
De Jong op de positie van Sneijder
Kuyt op de positie van Van Nistelrooy
Nee Robben ipv Affely bedoel ikquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik verwacht:
Van der Sar
Melchiot, Heitinga, Mathijsen, Van Bronckhorst
De Zeeuw, Engelaar
Sneijder, Van der Vaart, Robben
Van Nistelrooy
Dan zeg ik:
Heitinga op de positie van De Zeeuw
Boulahrouz op de positie van Heitinga
Van Bronckhorst op de positie van Engelaar
Bouma op de positie van Van Bronckhorst
De Jong op de positie van Sneijder
Kuyt op de positie van Van Nistelrooy
[..]
Wou je met 13 spelers spelen?
Je hebt Afellay niet in je opstelling staan.quote:
Het is niet mijn opstelling. (Nee, die van jouquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:53 schreef Anonymousz het volgende:
of deze opstelling Barca
----------- Van der Sar ---------------
-- Melchiot -- Ooijer -- Bouma -- Gio --
------- De Zeeuw ( of Kuyt) ---- Heitinga -----
--- Van Persie ----- Sneijder ----- Robben--
------------- Van Gol -------------
Ja, Dat is zijn Bijnaamquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Het is niet mijn opstelling. (Nee, die van jou)
Ik vind Ooijer een slechte speler. Bouma te klein voor in het centrum. De Zeeuw is niet in vorm. Kuyt zou ik gewoon in de voorhoede opstellen. Heitinga zou ik niet op links zetten. Wie is Van Gol? Ik neem aan dat dat Ruud is. Hem zou ik niet opstellen in de basis tegen Italië. Zou VdV gebruiken i.p.v. Wesley.
Maar leuk om jouw opstelling eens te zien. Lijkt wel een beetje op die van Bassie. Want hij zal Ooijer wel rechtsback zetten i.p.v. Melchiot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |