Ahhh Ik herkende je ff nietquote:Op zondag 1 juni 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
go
Greet heeft ook nog wel wat in het magazijn.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar waar Coos verteld over vroeger.....![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:43 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Voila ... In geheel en vers .. Sooo lelijk dat ie weer mooi word
Geregeld.....quote:Op zondag 1 juni 2008 01:57 schreef Coos het volgende:
Ah...ik was jullie kwijt.
Dus die laatste foto uit de oude doos heb ik voor de K z K gepost??
Gooi op schatquote:Op zondag 1 juni 2008 01:59 schreef Lobasca het volgende:
Dolf, ben je er klaar voor?
Kom even wat uit jouw magazijn brengen want mijn ogen vallen bijna dichtquote:Op zondag 1 juni 2008 01:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Greet heeft ook nog wel wat in het magazijn.
Volgens mij is alles al vastgelgd...quote:Op zondag 1 juni 2008 01:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Fraai! Maar ja, ik heb een beetje geliegd, ik blijf toch maar. Volgende foto!
JA !!!quote:
Jouw huiskamert wel ja.quote:
Effe doen dan maar?quote:Op zondag 1 juni 2008 02:03 schreef Lobasca het volgende:
got chills
They're multiplying
And I'm losing control
'Cause the power you're supplying
It's electrifying!
You better shape up
'Cause I need a man
And my heart is set on you
You better shape up
You better understand
To my heart I must be true
Nothing left
Nothing left for me to do
You're the one that I want
Oo-oo-oo, honey
The one that I want
Oo-oo-oo, honey
The one that I want
Oo-oo-oo, the one I need
Oh, yes indeed
If you're filled
With affection
You're to shy to convey
Better take my direction
Feel your way
I better shape up
'Cause you need a man
I need a man
Who can keep me satisfied
I better shape up
If I'm gonna prove
You better prove
That my faith is justified
Are you sure
Yes I'm sure down deep inside
You're the one that I want
Oo-oo-oo, honey
The one that I want
Oo-oo-oo, honey
The one that I want
Oo-oo-oo, the one I need
Oh, yes indeed
Complimentary You're The One That I Want Ringtone
Other Songs In Grease [Soundtrack] Album :
» Olivia Newton-john - Alone
Uh en wat dan ? Ik niet.... dus wat moet ik dan postenquote:Op zondag 1 juni 2008 02:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Jouw huiskamert wel ja.
Maar ik ga binnenkort op vakantie Soury, beloofd.
Blijft bagger hoorquote:
Laat maar aan vannachtquote:
Geeft je beeldscherm geen licht?quote:Op zondag 1 juni 2008 04:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het toetsenbord niet in het donker
Laat staan mijn beeldschermquote:Op zondag 1 juni 2008 04:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het toetsenbord niet in het donker
He ? getverquote:
Uiteindelijk welquote:Op zondag 1 juni 2008 04:20 schreef Soury het volgende:
[..]
He ? getver![]()
We zijn toch echt geen familie he?
* HiDiHo doet een schemerlampje aan voor Leandraquote:
Dan ga ik toch maar es een hartig woordje met mijn moeder hebbenquote:
Thnxquote:Op zondag 1 juni 2008 04:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
* HiDiHo doet een schemerlampje aan voor Leandra
Waarom hebben de moeders het altijd gedaan??quote:Op zondag 1 juni 2008 04:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar es een hartig woordje met mijn moeder hebben
Ik denk niet dat die tak in de stamboom nog leeftquote:Op zondag 1 juni 2008 04:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar es een hartig woordje met mijn moeder hebben
Weleens een man een kind zien krijgen?quote:Op zondag 1 juni 2008 04:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom hebben de moeders het altijd gedaan??
Uh nee, maar dan zou het niet vrijwillig zijn? Dus de vrouw heeft het altijd gedaanquote:Op zondag 1 juni 2008 04:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijgen niet.... maar dat doen die moeders ook niet zonder zo'n vaderding
Ja, dat kan, dat het niet vrijwillig is....... bij een man is dat een stuk lastigerquote:Op zondag 1 juni 2008 04:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Uh nee, maar dan zou het niet vrijwillig zijn? Dus de vrouw heeft het altijd gedaan
Dat weet ik zelfs nog!quote:Op zondag 1 juni 2008 02:05 schreef Coos het volgende:
Greet, herinner je je deze nog nog nog nog................!
[ afbeelding ]
Ik ben veel kwijtquote:
quote:
Je kan altijd nog inhaken, kijk maar naar Coosquote:
Van VOL in mijn mailbox, ben daar al 2 jaar niet geweest.quote:er is een wedstrijd het gaat tussen bwennie en supermom steun jij supermom ook stem dan supermom naar pukkie voor 9 uur vanavond
gr mutsmonique en evanatjuh
Je hebt schijnbaar overal gekken......quote:Op zondag 1 juni 2008 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Van VOL in mijn mailbox, ben daar al 2 jaar niet geweest.![]()
Zijn dat mods die iets proberen te beinvloeden
Geen idee hoe ze er anders op komen om mij een PM te sturen.
Maar wel > 20 minuten dan.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoop dat het een wedstrijd is wie het langste de adem in kan houden......![]()
Volgens mij ben je bij die tijd hersendood, doe maar iets langer nog.....quote:
Ja dat riekt naar een belachelijk minderwaardige samenspanning achter de schermen, daar niet vanquote:Op zondag 1 juni 2008 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben ook abonnee daar, en heb er ongeveer een jaar geleden nog gepost. Waarom heb ik niets in mijn mailbox en jij wel.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
admin@vol.nl.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat riekt naar een belachelijk minderwaardige samenspanning achter de schermen, daar niet van![]()
Maarre heb jij het adres van die pukkie voor me?
Als ze je advies gevolgd heeft, dan komt die referentie nooit meer aan...quote:Op zondag 1 juni 2008 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
admin@vol.nl.
Ik heb 'Sterf, trut!' geantwoord, dus gebruik mijn naam maar beter niet als referentie.
quote:
Ach laat ze lekker in hun gesop ..quote:Op maandag 2 juni 2008 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus, er zijn een stel COShoeren op hol geslagen...., Huub is op Fok![]()
Daarom zit ik ook maar even hier ipv daar.....wil niet de oorzaak van een coïtus interruptus zijnquote:
En krijgen daar een hoop tijd voor dankzij FOKquote:Op maandag 2 juni 2008 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook maar even hier ipv daar.....wil niet de oorzaak van een coïtus interruptus zijn
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus, er zijn een stel COShoeren op hol geslagen...., Huub is op Fok![]()
Dat leg dan aan de digitale snelweg naar Lèdsedam Coos.quote:
Wel op F5 drukken en je PC aan laten staanquote:Op maandag 2 juni 2008 23:52 schreef Coos het volgende:
Tergend traag is Fok momenteel.![]()
Morgen maar weer eens proberen.
Coos denkt natuurlijk Huub -> drank -> daar moet ik meer van weten.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:16 schreef PC eend het volgende:
Zelfs Coos die al naar bed was, zit te starfucken in de cos![]()
Je bent in select gezelschapquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Ik heb weer eens lol.....zal wel de enige zijn, maar toch heb ik het....
Huub wist niet dat hij voor Claire moest dokken de komende 12 jaar als hij ging scheiden........dat worden veel extra mobieltjes aan de man brengen.......quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent in select gezelschap(groupies tellen niet mee
).
Als Greet verondersteld dat ik eens voor 4 uur in bed wil liggen hoeft dat nog niet zo te zijn goedgelovige RampEend.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:16 schreef PC eend het volgende:
Zelfs Coos die al naar bed was, zit te starfucken in de cos![]()
Ik hoor meer mensen klagen, maar 't is hier echt retesnel..sneller dan ooit...(zonder gekheid). Vermoedelijk kwestie van balancing en kom je op de verkeerde machine binnen of zo.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Als Greet verondersteld dat ik eens voor 4 uur in bed wil liggen hoeft dat nog niet zo te zijn goedgelovige RampEend.
Maar is Fok bij jullie niet zo traag dan?
Hopeloos hiero!!!!![]()
Ik zal wel weer gehacked zijn!
Jij kunt het maken om dit te zeggen.....ze blijven ondanks dat, je gewoon op je blauwe ogen geloven en achter je aanhuppelen, dat is een gave.....die bezit je....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:38 schreef Huubdgk het volgende:
mundus vult decipi ergo decipiatur
Waar we je fileren om het naadje van de kous te weten te komen.quote:
En documenten in drievoud s.v.p.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar we je fileren om het naadje van de kous te weten te komen.
De SC is de COS niet!![]()
Hier geen dwepers maar grondig feitelijk onderzoek.
Huub heeft reebruine kikkerogenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij kunt het maken om dit te zeggen.....ze blijven ondanks dat, je gewoon op je blauwe ogen geloven en achter je aanhuppelen, dat is een gave.....die bezit je....![]()
Maar goed, je vertelde in de COS dat je geen spel speelde maar dat we de echte Huub hebben gezien....derhalve nix geen bedrog....dat nemen we mee....
De loadbalancing is in Amsterdam ook niet echt optimaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Schenkt een borrel in en schuift de fles door naar de FB...
OK die geef ik jequote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Als Greet verondersteld dat ik eens voor 4 uur in bed wil liggen hoeft dat nog niet zo te zijn goedgelovige RampEend.
quote:
De mens moet niet plassen in.......wat? Wil ik dat wetenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:21 schreef APK het volgende:
[..]
De loadbalancing is in Amsterdam ook niet echt optimaal.![]()
heb je een paar hoogtepunten uit de COS?![]()
Homo Sapiens non urinat in ventum.
De klompen van Coos.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:26 schreef Morwen het volgende:
De mens moet niet plassen in.......wat? Wil ik dat weten
Het zijn maar een paar pagina's, de laatste vijf van de vorige en de eerste van die nu open is......even lezen dus....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:21 schreef APK het volgende:
[..]
De loadbalancing is in Amsterdam ook niet echt optimaal.![]()
heb je een paar hoogtepunten uit de COS?![]()
Homo Sapiens non urinat in ventum.
Een wijs man plast niet tegen de wind ...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
De mens moet niet plassen in.......wat? Wil ik dat weten
Nee iddquote:
Je kunt Coos wel even sturen.....voor die boodschap...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee idd
Ik ga gelijk in de cos om uitleg vragen
Zeg huub trouwens ff dat ie verkeerd zit, hier zitten mensen die helemaal niet aardig voor de groupies (en hem) waren
Een wijs man draagt meestal een depend pour hommequote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een wijs man plast niet tegen de wind ...
waar zijn ze toch...al die wijze mannen....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een wijs man draagt meestal een depend pour homme
Wat begrijp jij niet als je 'De loadbalance werkt in Amsterdam ook niet zo goed' leest?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zijn maar een paar pagina's, de laatste vijf van de vorige en de eerste van die nu open is......even lezen dus....
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:37 schreef APK het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet als je 'De loadbalance werkt in Amsterdam ook niet zo goed?' leest?
Vuile stinkboer.
Misschien moet je even uitloggen en opnieuw inloggen, 't kan maar zo helpen....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:37 schreef APK het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet als je 'De loadbalance werkt in Amsterdam ook niet zo goed' leest?
Vuile stinkboer.
Even naar baggerlay omzetten dan, zonder banner, met verneukte lay maar wel retesnelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:37 schreef APK het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet als je 'De loadbalance werkt in Amsterdam ook niet zo goed?' leest?
Vuile stinkboer.
NZ....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Even naar baggerlay omzetten dan, zonder banner, met verneukte lay maar wel retesnel
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Even naar baggerlay omzetten dan, zonder banner, met verneukte lay maar wel retesnel
OMG ik zie nu dat je dat voor 12en schreef en we nu in een compleet nieuwe dag zittenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK die geef ik je
Maar hypocriet bezig ben je wel![]()
[..]
Je kunt dat kleine blonde meisje vertellen dat in een woning nog nooit iemand dodelijk getroffen is door een bliksem, zolang het bijgehouden is.........misschien helpt het een beetje....quote:
Been there done that, ze heeft mijn genen niet, ik hou van onweer, bliksemquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt dat kleine blonde meisje vertellen dat in een woning nog nooit iemand dodelijk getroffen is door een bliksem, zolang het bijgehouden is.........misschien helpt het een beetje....
Yup, maar ach, het is nu snel. Ik haaaaaaaaaaat traag[/moppersmurf]quote:
Weer een kutaanpassing van de oppergod om zijn schijt-layout te gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:39 schreef nachtzuster het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nah, het was dringend las ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat heb ik weer een mooie avatar hé....![]()
Trustequote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier gaat het geknetter nog steeds door, ondanks dat ga ik nog vier uurtjes slapen voordat de wekker m'n dromen verstoord en ik mijzelf slaapdronken onder de douche zet.....
![]()
![]()
Zou lobasca hem bedoelen met die schijtmongool die fok kapot gaat maken?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:48 schreef APK het volgende:
[..]
Weer een kutaanpassing van de oppergod om zijn schijt-layout te gaan gebruiken.
Ja, Jaap werd mij wat te zwaar op m'n nek.....ik hou van oranje en daar stopt ook gelijk mijn patriottisme.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nah, het was dringend las ik
Geen idee of je dat oranje gedoe wel wat vond, wist zo snel niks anders
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier gaat het geknetter nog steeds door, ondanks dat ga ik nog vier uurtjes slapen voordat de wekker m'n dromen verstoord en ik mijzelf slaapdronken onder de douche zet.....
![]()
![]()
Had dat plaatje ooit opgeslagen, het slaat ook eik verder nergens opquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ik vond deze trouwens wel geinig![]()
[ afbeelding ]
Maar helemaal begrijpen deed ik hem niet
Geen idee, maar het schijnt allemaal op tape te staan dus ik wacht met smart op het bewijs van dequote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:52 schreef PC eend het volgende:
Zou lobasca hem bedoelen met die schijtmongool die fok kapot gaat maken?
Urenlang voor niks me suf zitten piekerenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Had dat plaatje ooit opgeslagen, het slaat ook eik verder nergens op
Het zal wel weer op een ban uitlopenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:06 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee, maar het schijnt allemaal op tape te staan dus ik wacht met smart op het bewijs van de![]()
Sorryquote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Urenlang voor niks me suf zitten piekeren
Nu snap ik het tenminstequote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Sorry![]()
Even teruggekeken wat de aanleiding eigenlijk was![]()
Jij zei "steek hem daar maar in", hij liet z'n broek zakken en zegt "CU Later Duck!"
Bij de Clittenunie natuurlijk![]()
Tis in elk geval iets nu, toch?![]()
quote:
Ga maar effe een welpie voor mij scoren.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:42 schreef CarOnline het volgende:
Gosjemijne wat kan een mens zich vervelen *hele diepe zucht*
Daar had gert het ook al over van de week.quote:
Als Eend het mag, mag Kat het ook:quote:
Strijkwerk heb ik ook nog, manden vol. Maar daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat irritant zeg!![]()
Ik wist het wel, COS is gewoon commentaren op de Slowchatters ik zweer het je!![]()
Ik heb nog wel wat strijkwerk?
Toch wel cossen he?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Kooknie.![]()
Zit met stijgende verbazing wat topics bij te lezen.
Damn.
Heb je een linkje naar iets waar jouw verbazing van stijgt?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Zit met stijgende verbazing wat topics bij te lezen.
Damn.
Haal ze gewoon niet op, worden ze zelfstandig van.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:58 schreef CarOnline het volgende:
Oh nou moet ik de kids ook nog ophalen. Zelfs daar heb ik geen zin in.
Ik ben depressief denk ik
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Toch wel cossen he?
Oh nou moet ik de kids ook nog ophalen. Zelfs daar heb ik geen zin in.
Ik ben depressief denk ik
Ook een idee. Maar beetje sneuquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:00 schreef APK het volgende:
[..]
Haal ze gewoon niet op, worden ze zelfstandig van.
kookniequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:00 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die hele hetze tussen COS en SC totaal niet.
Nou ja ach, dat ze wat tegen mij zouden hebben kan ik me nog wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:00 schreef Copycat het volgende:
Dat wil je gewoon! Maar ik trap er mooi niet in!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:25 schreef PC eend het volgende:
Nou ja ach, dat ze wat tegen mij zouden hebben kan ik me nog wel iets bij voorstellen![]()
Volgens mij is dat terug te voeren tot de cos discussie, waar de verschillende 'groepen' zich al een beetje tegen elkaar afzette, wat mensen de cos verlieten.... en voor hen de newbie groupies in de plaats kwamen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wil je gewoon! Maar ik trap er mooi niet in!
Waar is die hele tweedeling eigenlijk door ontstaan?
En wat hield die COS-discussie dan in?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:34 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij is dat terug te voeren tot de cos discussie, waar de verschillende 'groepen' zich al een beetje tegen elkaar afzette, wat mensen de cos verlieten.... en voor hen de newbie groupies in de plaats kwamen.
Wat verklaart dat danquote:
Volgens mij is die hetze ook niet zo heel groot, sterker nog, volgens mij is er helemaal geen hetze. Er is volgens mij wel sprake van ergernis vanwege "subjectiviteit" en een soort van puberaal groupie gedrag, maar dat geldt ook lang niet voor alle cossers. Het is alleen wel zo overheersend dat je er bijna niet omheen kunt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:00 schreef Copycat het volgende:
De vaste kern van de cos toen vond die newbie-groupies maar niks en lieten dat veelal blijken, wat in veel gezeik resulteerde, yvonne werd dat gezeik zat en wilde duidelijkheid scheppen over wat er nu aan de hand was en opende er dacht ik een topic over (het cos-discussietopic).quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat hield die COS-discussie dan in?
Die flagrante persoonsverheerlijking staat mij het meest tegenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:51 schreef APK het volgende:
80% is gewoon dom volk, met bv die suffe bijnamen voor bewoners.
Haha, waar heb ik dat aan te dankenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ja ach, dat ze wat tegen mij zouden hebben kan ik me nog wel iets bij voorstellen![]()
Maar zo een Caronline moeten ze gewoon met rust laten
Wat is er mis met ZDFKLMNGQSMWquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:51 schreef APK het volgende:
80% is gewoon dom volk, met bv die suffe bijnamen voor bewoners.
Ergens gaat er een belletje rinkelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:44 schreef PC eend het volgende:
De vaste kern van de cos toen vond die newbie-groupies maar niks en lieten dat veelal blijken, wat in veel gezeik resulteerde, yvonne werd dat gezeik zat en wilde duidelijkheid scheppen over wat er nu aan de hand was en opende er dacht ik een topic over (het cos-discussietopic).
Zure gasten zoals ik vonden dat daar de verkeerde conclusie uit getrokken werd, en lopen te pas en te onpas tegen de cos aan te trappen
Zij Die Foute Kleding Labelt Met Nieuwerwetse Geile Quasi Sexy Mooie Weefseltjes?quote:
Je moet je niet weg laten jagenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, waar heb ik dat aan te danken![]()
Maar je hebt wel gelijk
Hoewel ik niets persoonlijks tegen me gehoord heb de laatste tijd.
Maar om dat voor te zijn...
Ja, die ja?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zij Die Foute Kleding Labelt Met Nieuwerwetse Geile Quasi Sexy Mooie Weefseltjes?
Oh maar als ik een dringende behoefte voel om in de COS te posten doe ik dat ook wel hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet je niet weg laten jagen
Ik zit zelf ook te denken aan een hernieuwde kennismaking met de cos, al was het maar om de groupies die huub willen claimen over de zeik te krijgen
Zolang ik ze niet hoef te dragen, mag ze van mij labelen totdat ze een ons weegt, die labelmuts!quote:
Van mij ook. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zolang ik ze niet hoef te dragen, mag ze van mij labelen totdat ze een ons weegt, die labelmuts!
En andersom ook hoor. En niet alleen toen, ook nu wordt er hier in de SC voortdurend op een neerbuigende toon gepraat over het klootjesvolk in de COS. Andersom gebeurt dat nauwelijks.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kooknie![]()
ik had ook geen moeite met de fusie, tot er vileine opmerkingen kwamen richting SC-ers.
Eigenlijk best wel heel erg sneu, als je er over nadenkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:13 schreef Gert het volgende:
En andersom ook hoor. En niet alleen toen, ook nu wordt er hier in de SC voortdurend op een neerbuigende toon gepraat over het klootjesvolk in de COS. Andersom gebeurt dat nauwelijks.
Twee SC's in één subforum omdat men elkaar anders in de haren vliegt. Eigenlijk is het best wel sneu.
Misschien is het wel zo dat die paar mensen in de COS van alles om hun oren krijgen en daarom in de SC uitblazen? Dat geldt in ieder geval voor mij zo af en toe wel.....!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
En andersom ook hoor. En niet alleen toen, ook nu wordt er hier in de SC voortdurend op een neerbuigende toon gepraat over het klootjesvolk in de COS. Andersom gebeurt dat nauwelijks.
Twee SC's in één subforum omdat men elkaar anders in de haren vliegt. Eigenlijk is het best wel sneu.
Ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel heel erg sneu, als je er over nadenkt.
Knap dan dat je, schat ik, minstens in de top 3 van veelposters staat daar, terwijl je het zó zwaar had. Verzetsheld.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo dat die paar mensen in de COS van alles om hun oren krijgen en daarom in de SC uitblazen? Dat geldt in ieder geval voor mij zo af en toe wel.....!!
Hullie en Zullie. Daar beginnen alle oorlogen mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:19 schreef CarOnline het volgende:
Ja.
Eigenlijk wel. Maar hunnie begonnuhh jonguhhh!
Wel als die SCers zich in de cos melden merkte ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk er eigenlijk helemaal niet overquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hullie en Zullie. Daar beginnen alle oorlogen mee.
Huub is heilig!
Nee, Huub is een kutkabouter!
Brian is cool!
Nee, Brian is een wifebeater!
So fucking what? Agree to disagree and get over it, already. Dát is ook een discussieforum zoals FOK!.
Zo denk ik erover.
Dus jij wordt daar niet met open armen ontvangen? Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel als die SCers zich in de cos melden merkte ik
[...]
Dat is ook het enige wat ik in beequeen waardeermaar die is waarschijnlijk te dom om een belediging te vatten
Ja idd, ik piste, net als huub overal tegenaan omdat ik dacht dat ze dat daar juist waardeerdequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus jij wordt daar niet met open armen ontvangen? Onbegrijpelijk.
Misschien mis je net die ontwapenende charme?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:42 schreef PC eend het volgende:
Ja idd, ik piste, net als huub overal tegenaan omdat ik dacht dat ze dat daar juist waardeerde
Hypocriete kutgroupies
Als je iemand heel charmant een stinkhoer noemt krijg je een ban.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:43 schreef Copycat het volgende:
Misschien mis je net die ontwapenende charme?
Ongeparfumeerde prostitué!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:44 schreef APK het volgende:
Als je iemand heel charmant een stinkhoer noemt krijg je een ban.
Onwelriekende slet!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongeparfumeerde prostitué!
En nu maar afwachten ...
Waar buiten? Welke dames? Wat bedoel je? Ik snap niet waar je het over hebt?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:54 schreef Copycat het volgende:
Ik hield nog zo netjes de dames erbuiten.
Die meurende van lichte zeden? Die?quote:
Buiten de scheldkannonade. Door middel van een ontbrekende eind E.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:57 schreef CarOnline het volgende:
Waar buiten? Welke dames? Wat bedoel je? Ik snap niet waar je het over hebt?
Oh!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Buiten de scheldkannonade. Door middel van een ontbrekende eind E.
Jonguh!
Als je een accent aigu plaatst, moet er geen tweede e achter.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Buiten de scheldkannonade. Door middel van een ontbrekende eind E.
Jonguh!
Prostitué is de mannelijke vorm van prostituee. Lampje.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:02 schreef Gert het volgende:
Als je een accent aigu plaatst, moet er geen tweede e achter.
whehe, ik had 'm door, staat ook zo op m'n visitekaartje, vandaar..quote:
Ik zou bijna gaan denken dat die aanwezigheid je dwars zit. Ik zie je er regelmatig over posten in mijn richting. Bovendien heb ik inmiddels elders van Noekje begrepen dat het "not done" is om daar over beginnen, 't is verboden terrein...we mogen hier niet rekenen, laat staan je rijk rekenen...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Knap dan dat je, schat ik, minstens in de top 3 van veelposters staat daar, terwijl je het zó zwaar had. Verzetsheld.![]()
Kom op, je vindt het maar wat lekker om de querulant te zijn.
Ja, en dat heb je helemaal aan jezelf te danken!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:02 schreef Copycat het volgende:
Ja, maak je er maar met een Jantje van Leiden en een dooddoener vanaf. Maar ondertussen zit ik ermee en hangt mij een ban boven het hoofd.
Uhuh. Maar als je dan toch een e erachter zet, is het verkeerd gespeld, lampenkapje.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prostitué is de mannelijke vorm van prostituee. Lampje.
Geen speld tussen te krijgen. Als we nu met z'n allen even net doen alsof ik dat heul niet gepost heb?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:10 schreef CarOnline het volgende:
Ja, en dat heb je helemaal aan jezelf te danken!
't Was gewoon uitlokking van APKquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen. Als we nu met z'n allen even net doen alsof ik dat heul niet gepost heb?
Oh, op die fiets!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:11 schreef Gert het volgende:
Uhuh. Maar als je dan toch een e erachter zet, is het verkeerd gespeld, lampenkapje.
Ja!quote:
Kun je een topic report nog ongedaan maken?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:11 schreef Copycat het volgende:
Geen speld tussen te krijgen. Als we nu met z'n allen even net doen alsof ik dat heul niet gepost heb?
Echt, ik kan niet anders dan het er mee eens zijn!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Zie je wel! Altijd hullie en zullie die beginnen!
Ja, door je tieten te posten ofzoiets was het.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:14 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je een topic report nog ongedaan maken?
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:14 schreef APK het volgende:
[..]
Uh... heb al een PM naar Yvonne gestuurd of ze de TR even wil bekijken en de ban-knop vast wil afstoffen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:14 schreef APK het volgende:
[..]
gert is best rancuneus, maar heeft een goed hartjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat die aanwezigheid je dwars zit. Ik zie je er regelmatig over posten in mijn richting. Bovendien heb ik inmiddels elders van Noekje begrepen dat het "not done" is om daar over beginnen, 't is verboden terrein...we mogen hier niet rekenen, laat staan je rijk rekenen...
Fuck. Als deze ban maar niet zo lang duurt als de vorige.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:17 schreef Gert het volgende:
Uh... heb al een PM naar Yvonne gestuurd of ze de TR even wil bekijken en de ban-knop vast wil afstoffen.
Nee ik wist die nog, en op "Huub moet sterven" zoeken was meteen bingo. Snel hè.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:16 schreef willem-jozef het volgende:
@ gertjuh: haha, was je gisteren in de cos bang dat ik vrienden met huup zou worden, jongen?![]()
COS [ #3826 ] huup, we luv you! post hier! (of pm me)
heb je al m'n postings gerangschikt of zo?
Technisch goed bedoel je? Dat geloof ik ook wel....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gert is best rancuneus, maar heeft een goed hartje
Pssst.....wie staan er op nr 1 en 2......quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik wist die nog, en op "Huub moet sterven" zoeken was meteen bingo. Snel hè.
Hij deed een TR van een eigen posting.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuck. Als deze ban maar niet zo lang duurt als de vorige.
okee, ik geloof je.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik wist die nog, en op "Huub moet sterven" zoeken was meteen bingo. Snel hè.
Oh kijk, voor Huub hoeven we niet eens naar de Cos, hij komt gewoon hierquote:
Die zag ik ookquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:16 schreef willem-jozef het volgende:
@ gertjuh: haha, was je gisteren in de cos bang dat ik vrienden met huup zou worden, jongen?![]()
COS [ #3826 ] huup, we luv you! post hier! (of pm me)
heb je al m'n postings gerangschikt of zo?
Dat knipoogje vind ik eigenlijk levensgevaarlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee, ik geloof je.
ik vond het niet leuk, wilde met huup naar de hoeren volgende week en had de bodem voor dit avontuur al gelegd en toen kwam jij...
ik vergeef het je voor deze keer
Zou me niet verbazen als jij op 1 staat de laatste weken voor de finale. Maar ik weet het niet. De statsboys geven niet thuis.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pssst.....wie staan er op nr 1 en 2......
Je moet toch ergens geld vandaan halen als je de hoofdprijs niet wintquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh kijk, voor Huub hoeven we niet eens naar de Cos, hij komt gewoon hier![]()
Hoi
Zelfs die geven op de cos afquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als jij op 1 staat de laatste weken voor de finale. Maar ik weet het niet. De statsboys geven niet thuis.![]()
Je geeft heel vaak op COS en de COS'sers af, terwijl je dag in dag uit tot de meest postende users hoorde. Dus dan denk ik: je moet het op z'n minst wel lékker hebben gevonden dom daar tussen te vertoeven, of je bent een masochist.
quote:
Ik denk dat je regelmatig dingen ontgaan die in mijn richting komen. Actie-reactie, jeweets...Ik mekker niet over alles, maar idd, soms blaas ik stoom af.....Sorry voor dat feit....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als jij op 1 staat de laatste weken voor de finale. Maar ik weet het niet. De statsboys geven niet thuis.![]()
Je geeft heel vaak op COS en de COS'sers af, terwijl je dag in dag uit tot de meest postende users hoorde. Dus dan denk ik: je moet het op z'n minst wel lékker hebben gevonden dom daar tussen te vertoeven, of je bent een masochist.
Ja, ik dacht: hee, kijk, dat is aardig maar tis gewoon een ordinaire spammertquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je moet toch ergens geld vandaan halen als je de hoofdprijs niet wint![]()
Euh, Gert, mag dat wel, zo je eigen site promoten?
Nee, ik ga een ban aanvragen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je moet toch ergens geld vandaan halen als je de hoofdprijs niet wint![]()
Euh, Gert, mag dat wel, zo je eigen site promoten?
Dit vind ik dus de omgekeerde wereld Gert. Als je de streams volgde móest je wel daaraan meedoen. Ik ben wél gestopt met bijlezen maar ik kan me van anderen voorstellen dat ze zich niet laten afserveren door een clubje die-hard fans.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, ik ga een ban aanvragen.
Maar die met de banknoppen zijn ook allemaal Huubsoppers, dus weinig kans.
Dat je dat alleen al op gaat zoekenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
na eerst gecheckt te hebben of die post van jou er inderdaad zo makkelijk uit kwam rollen bij de zoekopdracht zeker.
Het andere geluid valt schijnbaar erg op en het triggert. Zoveel zelfs dat men ook al begint te denken dat ik in de top drie van posters sta. Het wordt mij zelfs af en toe verweten door iemand die bijna factor 2 vaker meer post. Ok ik heb veel gepost, maar ik denk dat ik zelfs niet in de top 5 sta......quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dit vind ik dus de omgekeerde wereld Gert. Als je de streams volgde móest je wel daaraan meedoen. Ik ben wél gestopt met bijlezen maar ik kan me van anderen voorstellen dat ze zich niet laten afserveren door een clubje die-hard fans.
nee haha, had ik niet gedaan..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:30 schreef Gert het volgende:
[..]
na eerst gecheckt te hebben of die post van jou er inderdaad zo makkelijk uit kwam rollen bij de zoekopdracht zeker.
Er waren zelfs momenten dat de die-hard groupies huub even niet meer zo leuk vonden, ik ga ALLES opzoekenquote:
Hahaha, hij was gewoon briljant.quote:
Valt hier misschien te checken: http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok ik heb veel gepost, maar ik denk dat ik zelfs niet in de top 5 sta......
Als WJ het zou menen zou ik er misschien nog een stukje in mee kunnen gaanquote:
Van heel DGK niet nee. Maar die laatste twee maanden voor de finale. Denk dat je een aardig eind komt. Nou goed, de precieze positie doet er ook niet zoveel toe eigenlijk. Mijn punt was dat je er heel veel postte, dagelijks. En dat doe je niet als je het er vreselijk vindt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het andere geluid valt schijnbaar erg op en het triggert. Zoveel zelfs dat men ook al begint te denken dat ik in de top drie van posters sta. Het wordt mij zelfs af en toe verweten door iemand die bijna factor 2 vaker meer post. Ok ik heb veel gepost, maar ik denk dat ik zelfs niet in de top 5 sta......
Ik ook, daarom wist ik het nog.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als WJ het zou menen zou ik er misschien nog een stukje in mee kunnen gaan
Maar hij was compleet over the top aan het posten, iets waar ik zeker de humor van inzag
Ik kom niet verder dan een gemiddelde van 4 per dagquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:51 schreef APK het volgende:
[..]
Valt hier misschien te checken: http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
#68 heeft zich 5 jaar later dan ik geregistreerd en staat 20 plaatsen hoger.
misschien is het nog leuker om het niet te doen, huub blijft toch komen in de cos om de cos-kippen (niet allemaal hoor, zeg zo'n 20 %quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er waren zelfs momenten dat de die-hard groupies huub even niet meer zo leuk vonden, ik ga ALLES opzoeken
Nee hoor, ik vind werken leuk.quote:
Je hebt gelijk, ik stop er gelijk meequote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
misschien is het nog leuker om het niet te doen, huub blijft toch komen in de cos om de cos-kippen (niet allemaal hoor, zeg zo'n 20 %) voor z'n kar te spannen en ze uiteindelijk 'boek hier huub'-flyers uit te laten delen bij evenementen; op koopavonden en in disco's in groningen en omgeving
Sta niet bij de eerste 500quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:51 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:08 schreef patjuh001 het volgende:
Ik blijf Huub lekker promoten. Ik ben zelf ook DJ en sta vaak in tenten te draaien en dan beveel ik vaak Huub aan om in te huren:) Topgast vind ik het
En dan moet je eens kijken wanneer sommigen zijn gaan posten vs aanmelddatum...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:51 schreef APK het volgende:
[..]
Bijna iedere keer als ik ventileerde dan was dat omdat het op de persoon, op NMNS gespeeld werd. Ik begrijp echt niet dat je dat niet gezien hebt. En ja, soms deed ik het omdat het een niveau was waarbij m'n broek op m'n enkels zakte. Als ik 20 keer op een pagina rat, del, hoer, lafbek of erger zie dan schiet ik er wel eens doorheen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dan vind ik het een beetje flauw om steeds maar zo af te geven op de hersenloze kudde dit, de grauw massa dat, COS-hoeren zus en vul maar in zo.
Laat Huub eerst eens een bungalowtentje proberen.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:08 schreef patjuh001 het volgende:
Ik blijf Huub lekker promoten. Ik ben zelf ook DJ en sta vaak in tenten te draaien en dan beveel ik vaak Huub aan om in te huren:) Topgast vind ik het
Ik post veel joh, gemiddeld zit ik op 48 per dag.....maar wtf, waar hebben we het eigenlijk over. Ik heb er schijnbaar de tijd voor dus doe ik het. En natuurlijk doe ik het omdat ik het leuk vind.....dat wil dan alleen niet zeggen dat het altijd leuk is.......quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan moet je eens kijken wanneer sommigen zijn gaan posten vs aanmelddatum...
Een paar van de DGK veelposters die wel een account van begin 2006 hadden hebben op FOK! niets tot vrijwel niets gepost tot ze rond februari 2007 in DGK begonnen te posten...
Maar goed, NMNS staat niet eens in de top 500 dus hij zit onder de 22.000 posts, en hij post wel vanaf z'n aanmelddatum (mei 2007 mee) dus er zijn er iig bij die niet alleen beduidend harder posten, maar die ook nog eens vrijwel nergens anders komen dan in DGK.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
misschien is het nog leuker om het niet te doen, huub blijft toch komen in de cos om de cos-kippen (niet allemaal hoor, zeg zo'n 20 %) voor z'n kar te spannen en ze uiteindelijk 'boek hier huub'-flyers uit te laten delen bij evenementen; op koopavonden en in disco's in groningen en omgeving
Ik weet ook niet wat je moet doen, jij bent moderator, ik nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:50 schreef Gert het volgende:
Ik reageer héél, echt héél vaak niét op jou, NMNS.
En wat moet ik bij die FB doen dan? Vragen om bewijs? Heb even overwogen om gewoon heel de bende te wissen, vanaf jouw "dames op leeftijd"- opmerking tot en met het gezeik over FOK! kapot maken. Maar ach, dat was ook weer net wat te rigoreus en bemoeizuchtig. Je hebt je weerwoordje daar gedaan, en laten merken dat er geen bewijs kan zijn omdat jij dat nooit gezegd hebt. Klaar. En nu de file in.
haai beebs!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
En dan te bedenken dat het deels bestaat uit vrouwen van gemiddeld 45 die het de normaalste zaak vinden om niet alleen een meisje van 20 keer op keer snol of del te noemen maar ook ruim een week na het eindigen van het programma een sport lijken te maken van het posten van de zin "Amanda is geen hoer" met daaronder een lullig filmpje...
Bij een google zoek-opdracht komt het namelijk wel boven...
En daarmee ben ik geen "fan" van Brian of Amanda geworden, ik ben sowieso niet zo labiel dat ik "fan" word van een speler in een RLS, maar de asociale manier waarop er alles over andere spelers gezegd mocht worden en niets negatiefs over Huub maakt wel dat je iig niet met zulke Huubfans op 1 hoop gegooid wilt worden.
En dat noemt Brian en Amanda "asociaal"... damn zeg, oud genoeg zijn om haar moeder te zijn en dan dat soort uitspraken doen over een meisje van 20?? Over asociaal gesproken....
hola!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Bucarest blijft een mooie stad....![]()
Daar heb ik me mateloos aan gestoordquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
En dan te bedenken dat het deels bestaat uit vrouwen van gemiddeld 45 die het de normaalste zaak vinden om niet alleen een meisje van 20 keer op keer snol of del te noemen maar ook ruim een week na het eindigen van het programma een sport lijken te maken van het posten van de zin "Amanda is geen hoer" met daaronder een lullig filmpje...
Bij een google zoek-opdracht komt het namelijk wel boven...
En daarmee ben ik geen "fan" van Brian of Amanda geworden, ik ben sowieso niet zo labiel dat ik "fan" word van een speler in een RLS, maar de asociale manier waarop er alles over andere spelers gezegd mocht worden en niets negatiefs over Huub maakt wel dat je iig niet met zulke Huubfans op 1 hoop gegooid wilt worden.
En dat noemt Brian en Amanda "asociaal"... damn zeg, oud genoeg zijn om haar moeder te zijn en dan dat soort uitspraken doen over een meisje van 20?? Over asociaal gesproken....
quote:
hooi!quote:
Hehehehe en kids.. Maar wie niet lelijk is moet slim zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi!
die meid in de 'metro'? wel een lekkererste dan.
alleen jammer dat er geen subtitles onder filmpje zitten, denk dat ze zich niet zo op d'r gemak voelde met al die kerels.
Haai Buuf, mwah ik draai het maar ff om ..En denk dat ik jou niks hoef uit te leggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus als je niet knap bent ben je ook nog dom?!![]()
vergis je niet....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Haai Buuf, mwah ik draai het maar ff om ..En denk dat ik jou niks hoef uit te leggen.
Oi tis toch slim om je geld als studente zo te verdienen. Ik zet mijn vraagtekens er wel bij . Maar dan nog ?quote:
Jij denkt toch niet dat we dit willen missen hequote:
100 %quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:43 schreef PC eend het volgende:
Ik zat me GVD op een telefoontje metDennis
te verheugen, schijnt het een hoax te zijn
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:43 schreef PC eend het volgende:
Ik zat me GVD op een telefoontje metDennis
te verheugen, schijnt het een hoax te zijn
In stilte afgevoerd, met zo'n wit vest met mouwen aan de achterkant. Dat wil fok toch niet in het openbaarquote:
Disana denkt nu van wel las ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
IsHuub
[/sarcasm] dan toch ook een fake?
Daar zat ik ook al aan te denken ja, als het hem echt is dan banned yvonne hem helemaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
In stilte afgevoerd, met zo'n wit vest met mouwen aan de achterkant. Dat wil fok toch niet in het openbaar![]()
P.s. Was wel de echte
Schredder ermee..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken ja, als het hem echt is dan banned yvonne hem helemaal
Waar kan je huub ook alweer boeken?quote:
ik heb geen bloody clue. Staat dat ergens?quote:
Staat errug leuk en is boeiend voor sommige dames .. Gut op het Max Euwe plein hebben we er ook zoiets. Staat in statige letters boven pilaren, en de betekenis is. "Pis niet tegen de wind in"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
"Huub" blijft herhalen in het latijn dat de wereld graag bedrogen wil worden.
uhm...
Ik zou het een giller van een snood plan vinden als al die groupies zitten te geilen op een nep huub, die onder zijn account zijn site zit te spammenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
"Huub" blijft herhalen in het latijn dat de wereld graag bedrogen wil worden.
uhm...
Daar kan ik dan bij voorbaat al van genieten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou het een giller van een snood plan vinden als al die groupies zitten te geilen op een nep huub, die onder zijn account zijn site zit te spammen![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou het een giller van een snood plan vinden als al die groupies zitten te geilen op een nep huub, die onder zijn account zijn site zit te spammen![]()
Het is een complot, het zijn vast Noekje en Gert die samen de zaak opblazen.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zal Noekje toch niet zijn die de zaak op stelten zet...?
ik wist het gewoon!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is een complot, het zijn vast Noekje en Gert die samen de zaak opblazen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |