De klompen van Coos.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:26 schreef Morwen het volgende:
De mens moet niet plassen in.......wat? Wil ik dat weten
Het zijn maar een paar pagina's, de laatste vijf van de vorige en de eerste van die nu open is......even lezen dus....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:21 schreef APK het volgende:
[..]
De loadbalancing is in Amsterdam ook niet echt optimaal.![]()
heb je een paar hoogtepunten uit de COS?![]()
Homo Sapiens non urinat in ventum.
Een wijs man plast niet tegen de wind ...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
De mens moet niet plassen in.......wat? Wil ik dat weten
Nee iddquote:
Je kunt Coos wel even sturen.....voor die boodschap...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee idd
Ik ga gelijk in de cos om uitleg vragen
Zeg huub trouwens ff dat ie verkeerd zit, hier zitten mensen die helemaal niet aardig voor de groupies (en hem) waren
Een wijs man draagt meestal een depend pour hommequote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een wijs man plast niet tegen de wind ...
waar zijn ze toch...al die wijze mannen....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een wijs man draagt meestal een depend pour homme
Wat begrijp jij niet als je 'De loadbalance werkt in Amsterdam ook niet zo goed' leest?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zijn maar een paar pagina's, de laatste vijf van de vorige en de eerste van die nu open is......even lezen dus....
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:37 schreef APK het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet als je 'De loadbalance werkt in Amsterdam ook niet zo goed?' leest?
Vuile stinkboer.
Misschien moet je even uitloggen en opnieuw inloggen, 't kan maar zo helpen....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:37 schreef APK het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet als je 'De loadbalance werkt in Amsterdam ook niet zo goed' leest?
Vuile stinkboer.
Even naar baggerlay omzetten dan, zonder banner, met verneukte lay maar wel retesnelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:37 schreef APK het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet als je 'De loadbalance werkt in Amsterdam ook niet zo goed?' leest?
Vuile stinkboer.
NZ....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Even naar baggerlay omzetten dan, zonder banner, met verneukte lay maar wel retesnel
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Even naar baggerlay omzetten dan, zonder banner, met verneukte lay maar wel retesnel
OMG ik zie nu dat je dat voor 12en schreef en we nu in een compleet nieuwe dag zittenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK die geef ik je
Maar hypocriet bezig ben je wel![]()
[..]
Je kunt dat kleine blonde meisje vertellen dat in een woning nog nooit iemand dodelijk getroffen is door een bliksem, zolang het bijgehouden is.........misschien helpt het een beetje....quote:
Been there done that, ze heeft mijn genen niet, ik hou van onweer, bliksemquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt dat kleine blonde meisje vertellen dat in een woning nog nooit iemand dodelijk getroffen is door een bliksem, zolang het bijgehouden is.........misschien helpt het een beetje....
Yup, maar ach, het is nu snel. Ik haaaaaaaaaaat traag[/moppersmurf]quote:
Weer een kutaanpassing van de oppergod om zijn schijt-layout te gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:39 schreef nachtzuster het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nah, het was dringend las ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat heb ik weer een mooie avatar hé....![]()
Trustequote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier gaat het geknetter nog steeds door, ondanks dat ga ik nog vier uurtjes slapen voordat de wekker m'n dromen verstoord en ik mijzelf slaapdronken onder de douche zet.....
![]()
![]()
Zou lobasca hem bedoelen met die schijtmongool die fok kapot gaat maken?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:48 schreef APK het volgende:
[..]
Weer een kutaanpassing van de oppergod om zijn schijt-layout te gaan gebruiken.
Ja, Jaap werd mij wat te zwaar op m'n nek.....ik hou van oranje en daar stopt ook gelijk mijn patriottisme.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nah, het was dringend las ik
Geen idee of je dat oranje gedoe wel wat vond, wist zo snel niks anders
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hier gaat het geknetter nog steeds door, ondanks dat ga ik nog vier uurtjes slapen voordat de wekker m'n dromen verstoord en ik mijzelf slaapdronken onder de douche zet.....
![]()
![]()
Had dat plaatje ooit opgeslagen, het slaat ook eik verder nergens opquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ik vond deze trouwens wel geinig![]()
[ afbeelding ]
Maar helemaal begrijpen deed ik hem niet
Geen idee, maar het schijnt allemaal op tape te staan dus ik wacht met smart op het bewijs van dequote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:52 schreef PC eend het volgende:
Zou lobasca hem bedoelen met die schijtmongool die fok kapot gaat maken?
Urenlang voor niks me suf zitten piekerenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:04 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Had dat plaatje ooit opgeslagen, het slaat ook eik verder nergens op
Het zal wel weer op een ban uitlopenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:06 schreef APK het volgende:
[..]
Geen idee, maar het schijnt allemaal op tape te staan dus ik wacht met smart op het bewijs van de![]()
Sorryquote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Urenlang voor niks me suf zitten piekeren
Nu snap ik het tenminstequote:Op dinsdag 3 juni 2008 04:26 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Sorry![]()
Even teruggekeken wat de aanleiding eigenlijk was![]()
Jij zei "steek hem daar maar in", hij liet z'n broek zakken en zegt "CU Later Duck!"
Bij de Clittenunie natuurlijk![]()
Tis in elk geval iets nu, toch?![]()
quote:
Ga maar effe een welpie voor mij scoren.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:42 schreef CarOnline het volgende:
Gosjemijne wat kan een mens zich vervelen *hele diepe zucht*
Daar had gert het ook al over van de week.quote:
Als Eend het mag, mag Kat het ook:quote:
Strijkwerk heb ik ook nog, manden vol. Maar daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat irritant zeg!![]()
Ik wist het wel, COS is gewoon commentaren op de Slowchatters ik zweer het je!![]()
Ik heb nog wel wat strijkwerk?
Toch wel cossen he?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Kooknie.![]()
Zit met stijgende verbazing wat topics bij te lezen.
Damn.
Heb je een linkje naar iets waar jouw verbazing van stijgt?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Zit met stijgende verbazing wat topics bij te lezen.
Damn.
Haal ze gewoon niet op, worden ze zelfstandig van.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:58 schreef CarOnline het volgende:
Oh nou moet ik de kids ook nog ophalen. Zelfs daar heb ik geen zin in.
Ik ben depressief denk ik
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Toch wel cossen he?
Oh nou moet ik de kids ook nog ophalen. Zelfs daar heb ik geen zin in.
Ik ben depressief denk ik
Ook een idee. Maar beetje sneuquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:00 schreef APK het volgende:
[..]
Haal ze gewoon niet op, worden ze zelfstandig van.
kookniequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:00 schreef Copycat het volgende:
Ik snap die hele hetze tussen COS en SC totaal niet.
Nou ja ach, dat ze wat tegen mij zouden hebben kan ik me nog wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:00 schreef Copycat het volgende:
Dat wil je gewoon! Maar ik trap er mooi niet in!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:25 schreef PC eend het volgende:
Nou ja ach, dat ze wat tegen mij zouden hebben kan ik me nog wel iets bij voorstellen![]()
Volgens mij is dat terug te voeren tot de cos discussie, waar de verschillende 'groepen' zich al een beetje tegen elkaar afzette, wat mensen de cos verlieten.... en voor hen de newbie groupies in de plaats kwamen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wil je gewoon! Maar ik trap er mooi niet in!
Waar is die hele tweedeling eigenlijk door ontstaan?
En wat hield die COS-discussie dan in?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:34 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij is dat terug te voeren tot de cos discussie, waar de verschillende 'groepen' zich al een beetje tegen elkaar afzette, wat mensen de cos verlieten.... en voor hen de newbie groupies in de plaats kwamen.
Wat verklaart dat danquote:
Volgens mij is die hetze ook niet zo heel groot, sterker nog, volgens mij is er helemaal geen hetze. Er is volgens mij wel sprake van ergernis vanwege "subjectiviteit" en een soort van puberaal groupie gedrag, maar dat geldt ook lang niet voor alle cossers. Het is alleen wel zo overheersend dat je er bijna niet omheen kunt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:00 schreef Copycat het volgende:
De vaste kern van de cos toen vond die newbie-groupies maar niks en lieten dat veelal blijken, wat in veel gezeik resulteerde, yvonne werd dat gezeik zat en wilde duidelijkheid scheppen over wat er nu aan de hand was en opende er dacht ik een topic over (het cos-discussietopic).quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat hield die COS-discussie dan in?
Die flagrante persoonsverheerlijking staat mij het meest tegenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:51 schreef APK het volgende:
80% is gewoon dom volk, met bv die suffe bijnamen voor bewoners.
Haha, waar heb ik dat aan te dankenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou ja ach, dat ze wat tegen mij zouden hebben kan ik me nog wel iets bij voorstellen![]()
Maar zo een Caronline moeten ze gewoon met rust laten
Wat is er mis met ZDFKLMNGQSMWquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:51 schreef APK het volgende:
80% is gewoon dom volk, met bv die suffe bijnamen voor bewoners.
Ergens gaat er een belletje rinkelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:44 schreef PC eend het volgende:
De vaste kern van de cos toen vond die newbie-groupies maar niks en lieten dat veelal blijken, wat in veel gezeik resulteerde, yvonne werd dat gezeik zat en wilde duidelijkheid scheppen over wat er nu aan de hand was en opende er dacht ik een topic over (het cos-discussietopic).
Zure gasten zoals ik vonden dat daar de verkeerde conclusie uit getrokken werd, en lopen te pas en te onpas tegen de cos aan te trappen
Zij Die Foute Kleding Labelt Met Nieuwerwetse Geile Quasi Sexy Mooie Weefseltjes?quote:
Je moet je niet weg laten jagenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, waar heb ik dat aan te danken![]()
Maar je hebt wel gelijk
Hoewel ik niets persoonlijks tegen me gehoord heb de laatste tijd.
Maar om dat voor te zijn...
Ja, die ja?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zij Die Foute Kleding Labelt Met Nieuwerwetse Geile Quasi Sexy Mooie Weefseltjes?
Oh maar als ik een dringende behoefte voel om in de COS te posten doe ik dat ook wel hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet je niet weg laten jagen
Ik zit zelf ook te denken aan een hernieuwde kennismaking met de cos, al was het maar om de groupies die huub willen claimen over de zeik te krijgen
Zolang ik ze niet hoef te dragen, mag ze van mij labelen totdat ze een ons weegt, die labelmuts!quote:
Van mij ook. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zolang ik ze niet hoef te dragen, mag ze van mij labelen totdat ze een ons weegt, die labelmuts!
En andersom ook hoor. En niet alleen toen, ook nu wordt er hier in de SC voortdurend op een neerbuigende toon gepraat over het klootjesvolk in de COS. Andersom gebeurt dat nauwelijks.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kooknie![]()
ik had ook geen moeite met de fusie, tot er vileine opmerkingen kwamen richting SC-ers.
Eigenlijk best wel heel erg sneu, als je er over nadenkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:13 schreef Gert het volgende:
En andersom ook hoor. En niet alleen toen, ook nu wordt er hier in de SC voortdurend op een neerbuigende toon gepraat over het klootjesvolk in de COS. Andersom gebeurt dat nauwelijks.
Twee SC's in één subforum omdat men elkaar anders in de haren vliegt. Eigenlijk is het best wel sneu.
Misschien is het wel zo dat die paar mensen in de COS van alles om hun oren krijgen en daarom in de SC uitblazen? Dat geldt in ieder geval voor mij zo af en toe wel.....!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
En andersom ook hoor. En niet alleen toen, ook nu wordt er hier in de SC voortdurend op een neerbuigende toon gepraat over het klootjesvolk in de COS. Andersom gebeurt dat nauwelijks.
Twee SC's in één subforum omdat men elkaar anders in de haren vliegt. Eigenlijk is het best wel sneu.
Ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel heel erg sneu, als je er over nadenkt.
Knap dan dat je, schat ik, minstens in de top 3 van veelposters staat daar, terwijl je het zó zwaar had. Verzetsheld.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo dat die paar mensen in de COS van alles om hun oren krijgen en daarom in de SC uitblazen? Dat geldt in ieder geval voor mij zo af en toe wel.....!!
Hullie en Zullie. Daar beginnen alle oorlogen mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:19 schreef CarOnline het volgende:
Ja.
Eigenlijk wel. Maar hunnie begonnuhh jonguhhh!
Wel als die SCers zich in de cos melden merkte ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk er eigenlijk helemaal niet overquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hullie en Zullie. Daar beginnen alle oorlogen mee.
Huub is heilig!
Nee, Huub is een kutkabouter!
Brian is cool!
Nee, Brian is een wifebeater!
So fucking what? Agree to disagree and get over it, already. Dát is ook een discussieforum zoals FOK!.
Zo denk ik erover.
Dus jij wordt daar niet met open armen ontvangen? Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel als die SCers zich in de cos melden merkte ik
[...]
Dat is ook het enige wat ik in beequeen waardeermaar die is waarschijnlijk te dom om een belediging te vatten
Ja idd, ik piste, net als huub overal tegenaan omdat ik dacht dat ze dat daar juist waardeerdequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus jij wordt daar niet met open armen ontvangen? Onbegrijpelijk.
Misschien mis je net die ontwapenende charme?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:42 schreef PC eend het volgende:
Ja idd, ik piste, net als huub overal tegenaan omdat ik dacht dat ze dat daar juist waardeerde
Hypocriete kutgroupies
Als je iemand heel charmant een stinkhoer noemt krijg je een ban.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:43 schreef Copycat het volgende:
Misschien mis je net die ontwapenende charme?
Ongeparfumeerde prostitué!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:44 schreef APK het volgende:
Als je iemand heel charmant een stinkhoer noemt krijg je een ban.
Onwelriekende slet!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongeparfumeerde prostitué!
En nu maar afwachten ...
Waar buiten? Welke dames? Wat bedoel je? Ik snap niet waar je het over hebt?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:54 schreef Copycat het volgende:
Ik hield nog zo netjes de dames erbuiten.
Die meurende van lichte zeden? Die?quote:
Buiten de scheldkannonade. Door middel van een ontbrekende eind E.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:57 schreef CarOnline het volgende:
Waar buiten? Welke dames? Wat bedoel je? Ik snap niet waar je het over hebt?
Oh!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Buiten de scheldkannonade. Door middel van een ontbrekende eind E.
Jonguh!
Als je een accent aigu plaatst, moet er geen tweede e achter.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Buiten de scheldkannonade. Door middel van een ontbrekende eind E.
Jonguh!
Prostitué is de mannelijke vorm van prostituee. Lampje.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:02 schreef Gert het volgende:
Als je een accent aigu plaatst, moet er geen tweede e achter.
whehe, ik had 'm door, staat ook zo op m'n visitekaartje, vandaar..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |