De klompen van Coos.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:26 schreef Morwen het volgende:
De mens moet niet plassen in.......wat? Wil ik dat weten
Het zijn maar een paar pagina's, de laatste vijf van de vorige en de eerste van die nu open is......even lezen dus....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:21 schreef APK het volgende:
[..]
De loadbalancing is in Amsterdam ook niet echt optimaal.![]()
heb je een paar hoogtepunten uit de COS?![]()
Homo Sapiens non urinat in ventum.
Een wijs man plast niet tegen de wind ...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
De mens moet niet plassen in.......wat? Wil ik dat weten
Nee iddquote:
Je kunt Coos wel even sturen.....voor die boodschap...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee idd
Ik ga gelijk in de cos om uitleg vragen
Zeg huub trouwens ff dat ie verkeerd zit, hier zitten mensen die helemaal niet aardig voor de groupies (en hem) waren
Een wijs man draagt meestal een depend pour hommequote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een wijs man plast niet tegen de wind ...
waar zijn ze toch...al die wijze mannen....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Een wijs man draagt meestal een depend pour homme
Wat begrijp jij niet als je 'De loadbalance werkt in Amsterdam ook niet zo goed' leest?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zijn maar een paar pagina's, de laatste vijf van de vorige en de eerste van die nu open is......even lezen dus....
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:37 schreef APK het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet als je 'De loadbalance werkt in Amsterdam ook niet zo goed?' leest?
Vuile stinkboer.
Misschien moet je even uitloggen en opnieuw inloggen, 't kan maar zo helpen....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:37 schreef APK het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet als je 'De loadbalance werkt in Amsterdam ook niet zo goed' leest?
Vuile stinkboer.
Even naar baggerlay omzetten dan, zonder banner, met verneukte lay maar wel retesnelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:37 schreef APK het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet als je 'De loadbalance werkt in Amsterdam ook niet zo goed?' leest?
Vuile stinkboer.
NZ....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Even naar baggerlay omzetten dan, zonder banner, met verneukte lay maar wel retesnel
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Even naar baggerlay omzetten dan, zonder banner, met verneukte lay maar wel retesnel
OMG ik zie nu dat je dat voor 12en schreef en we nu in een compleet nieuwe dag zittenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
OK die geef ik je
Maar hypocriet bezig ben je wel![]()
[..]
Je kunt dat kleine blonde meisje vertellen dat in een woning nog nooit iemand dodelijk getroffen is door een bliksem, zolang het bijgehouden is.........misschien helpt het een beetje....quote:
Been there done that, ze heeft mijn genen niet, ik hou van onweer, bliksemquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je kunt dat kleine blonde meisje vertellen dat in een woning nog nooit iemand dodelijk getroffen is door een bliksem, zolang het bijgehouden is.........misschien helpt het een beetje....
Yup, maar ach, het is nu snel. Ik haaaaaaaaaaat traag[/moppersmurf]quote:
Weer een kutaanpassing van de oppergod om zijn schijt-layout te gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:39 schreef nachtzuster het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:39 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nah, het was dringend las ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat heb ik weer een mooie avatar hé....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |