Daarom zit ik ook maar even hier ipv daar.....wil niet de oorzaak van een coïtus interruptus zijnquote:
En krijgen daar een hoop tijd voor dankzij FOKquote:Op maandag 2 juni 2008 19:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarom zit ik ook maar even hier ipv daar.....wil niet de oorzaak van een coïtus interruptus zijn
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus, er zijn een stel COShoeren op hol geslagen...., Huub is op Fok![]()
Dat leg dan aan de digitale snelweg naar Lèdsedam Coos.quote:
Wel op F5 drukken en je PC aan laten staanquote:Op maandag 2 juni 2008 23:52 schreef Coos het volgende:
Tergend traag is Fok momenteel.![]()
Morgen maar weer eens proberen.
Coos denkt natuurlijk Huub -> drank -> daar moet ik meer van weten.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:16 schreef PC eend het volgende:
Zelfs Coos die al naar bed was, zit te starfucken in de cos![]()
Je bent in select gezelschapquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Ik heb weer eens lol.....zal wel de enige zijn, maar toch heb ik het....
Huub wist niet dat hij voor Claire moest dokken de komende 12 jaar als hij ging scheiden........dat worden veel extra mobieltjes aan de man brengen.......quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je bent in select gezelschap(groupies tellen niet mee
).
Als Greet verondersteld dat ik eens voor 4 uur in bed wil liggen hoeft dat nog niet zo te zijn goedgelovige RampEend.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:16 schreef PC eend het volgende:
Zelfs Coos die al naar bed was, zit te starfucken in de cos![]()
Ik hoor meer mensen klagen, maar 't is hier echt retesnel..sneller dan ooit...(zonder gekheid). Vermoedelijk kwestie van balancing en kom je op de verkeerde machine binnen of zo.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Als Greet verondersteld dat ik eens voor 4 uur in bed wil liggen hoeft dat nog niet zo te zijn goedgelovige RampEend.
Maar is Fok bij jullie niet zo traag dan?
Hopeloos hiero!!!!![]()
Ik zal wel weer gehacked zijn!
Jij kunt het maken om dit te zeggen.....ze blijven ondanks dat, je gewoon op je blauwe ogen geloven en achter je aanhuppelen, dat is een gave.....die bezit je....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:38 schreef Huubdgk het volgende:
mundus vult decipi ergo decipiatur
Waar we je fileren om het naadje van de kous te weten te komen.quote:
En documenten in drievoud s.v.p.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar we je fileren om het naadje van de kous te weten te komen.
De SC is de COS niet!![]()
Hier geen dwepers maar grondig feitelijk onderzoek.
Huub heeft reebruine kikkerogenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij kunt het maken om dit te zeggen.....ze blijven ondanks dat, je gewoon op je blauwe ogen geloven en achter je aanhuppelen, dat is een gave.....die bezit je....![]()
Maar goed, je vertelde in de COS dat je geen spel speelde maar dat we de echte Huub hebben gezien....derhalve nix geen bedrog....dat nemen we mee....
De loadbalancing is in Amsterdam ook niet echt optimaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Schenkt een borrel in en schuift de fles door naar de FB...
OK die geef ik jequote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Als Greet verondersteld dat ik eens voor 4 uur in bed wil liggen hoeft dat nog niet zo te zijn goedgelovige RampEend.
quote:
De mens moet niet plassen in.......wat? Wil ik dat wetenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 03:21 schreef APK het volgende:
[..]
De loadbalancing is in Amsterdam ook niet echt optimaal.![]()
heb je een paar hoogtepunten uit de COS?![]()
Homo Sapiens non urinat in ventum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |