Dat weet ik zelfs nog!quote:Op zondag 1 juni 2008 02:05 schreef Coos het volgende:
Greet, herinner je je deze nog nog nog nog................!
[ afbeelding ]
Ik ben veel kwijtquote:
quote:
Je kan altijd nog inhaken, kijk maar naar Coosquote:
Van VOL in mijn mailbox, ben daar al 2 jaar niet geweest.quote:er is een wedstrijd het gaat tussen bwennie en supermom steun jij supermom ook stem dan supermom naar pukkie voor 9 uur vanavond
gr mutsmonique en evanatjuh
Je hebt schijnbaar overal gekken......quote:Op zondag 1 juni 2008 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Van VOL in mijn mailbox, ben daar al 2 jaar niet geweest.![]()
Zijn dat mods die iets proberen te beinvloeden
Geen idee hoe ze er anders op komen om mij een PM te sturen.
Maar wel > 20 minuten dan.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoop dat het een wedstrijd is wie het langste de adem in kan houden......![]()
Volgens mij ben je bij die tijd hersendood, doe maar iets langer nog.....quote:
Ja dat riekt naar een belachelijk minderwaardige samenspanning achter de schermen, daar niet vanquote:Op zondag 1 juni 2008 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben ook abonnee daar, en heb er ongeveer een jaar geleden nog gepost. Waarom heb ik niets in mijn mailbox en jij wel.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
admin@vol.nl.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat riekt naar een belachelijk minderwaardige samenspanning achter de schermen, daar niet van![]()
Maarre heb jij het adres van die pukkie voor me?
Als ze je advies gevolgd heeft, dan komt die referentie nooit meer aan...quote:Op zondag 1 juni 2008 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
admin@vol.nl.
Ik heb 'Sterf, trut!' geantwoord, dus gebruik mijn naam maar beter niet als referentie.
quote:
Ach laat ze lekker in hun gesop ..quote:Op maandag 2 juni 2008 19:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jezus, er zijn een stel COShoeren op hol geslagen...., Huub is op Fok![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |