En andersom ook hoor. En niet alleen toen, ook nu wordt er hier in de SC voortdurend op een neerbuigende toon gepraat over het klootjesvolk in de COS. Andersom gebeurt dat nauwelijks.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kooknie![]()
ik had ook geen moeite met de fusie, tot er vileine opmerkingen kwamen richting SC-ers.
Eigenlijk best wel heel erg sneu, als je er over nadenkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:13 schreef Gert het volgende:
En andersom ook hoor. En niet alleen toen, ook nu wordt er hier in de SC voortdurend op een neerbuigende toon gepraat over het klootjesvolk in de COS. Andersom gebeurt dat nauwelijks.
Twee SC's in één subforum omdat men elkaar anders in de haren vliegt. Eigenlijk is het best wel sneu.
Misschien is het wel zo dat die paar mensen in de COS van alles om hun oren krijgen en daarom in de SC uitblazen? Dat geldt in ieder geval voor mij zo af en toe wel.....!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
En andersom ook hoor. En niet alleen toen, ook nu wordt er hier in de SC voortdurend op een neerbuigende toon gepraat over het klootjesvolk in de COS. Andersom gebeurt dat nauwelijks.
Twee SC's in één subforum omdat men elkaar anders in de haren vliegt. Eigenlijk is het best wel sneu.
Ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel heel erg sneu, als je er over nadenkt.
Knap dan dat je, schat ik, minstens in de top 3 van veelposters staat daar, terwijl je het zó zwaar had. Verzetsheld.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien is het wel zo dat die paar mensen in de COS van alles om hun oren krijgen en daarom in de SC uitblazen? Dat geldt in ieder geval voor mij zo af en toe wel.....!!
Hullie en Zullie. Daar beginnen alle oorlogen mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:19 schreef CarOnline het volgende:
Ja.
Eigenlijk wel. Maar hunnie begonnuhh jonguhhh!
Wel als die SCers zich in de cos melden merkte ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk er eigenlijk helemaal niet overquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hullie en Zullie. Daar beginnen alle oorlogen mee.
Huub is heilig!
Nee, Huub is een kutkabouter!
Brian is cool!
Nee, Brian is een wifebeater!
So fucking what? Agree to disagree and get over it, already. Dát is ook een discussieforum zoals FOK!.
Zo denk ik erover.
Dus jij wordt daar niet met open armen ontvangen? Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wel als die SCers zich in de cos melden merkte ik
[...]
Dat is ook het enige wat ik in beequeen waardeermaar die is waarschijnlijk te dom om een belediging te vatten
Ja idd, ik piste, net als huub overal tegenaan omdat ik dacht dat ze dat daar juist waardeerdequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus jij wordt daar niet met open armen ontvangen? Onbegrijpelijk.
Misschien mis je net die ontwapenende charme?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:42 schreef PC eend het volgende:
Ja idd, ik piste, net als huub overal tegenaan omdat ik dacht dat ze dat daar juist waardeerde
Hypocriete kutgroupies
Als je iemand heel charmant een stinkhoer noemt krijg je een ban.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:43 schreef Copycat het volgende:
Misschien mis je net die ontwapenende charme?
Ongeparfumeerde prostitué!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:44 schreef APK het volgende:
Als je iemand heel charmant een stinkhoer noemt krijg je een ban.
Onwelriekende slet!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongeparfumeerde prostitué!
En nu maar afwachten ...
Waar buiten? Welke dames? Wat bedoel je? Ik snap niet waar je het over hebt?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:54 schreef Copycat het volgende:
Ik hield nog zo netjes de dames erbuiten.
Die meurende van lichte zeden? Die?quote:
Buiten de scheldkannonade. Door middel van een ontbrekende eind E.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:57 schreef CarOnline het volgende:
Waar buiten? Welke dames? Wat bedoel je? Ik snap niet waar je het over hebt?
Oh!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Buiten de scheldkannonade. Door middel van een ontbrekende eind E.
Jonguh!
Als je een accent aigu plaatst, moet er geen tweede e achter.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Buiten de scheldkannonade. Door middel van een ontbrekende eind E.
Jonguh!
Prostitué is de mannelijke vorm van prostituee. Lampje.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:02 schreef Gert het volgende:
Als je een accent aigu plaatst, moet er geen tweede e achter.
whehe, ik had 'm door, staat ook zo op m'n visitekaartje, vandaar..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |