Ik zou bijna gaan denken dat die aanwezigheid je dwars zit. Ik zie je er regelmatig over posten in mijn richting. Bovendien heb ik inmiddels elders van Noekje begrepen dat het "not done" is om daar over beginnen, 't is verboden terrein...we mogen hier niet rekenen, laat staan je rijk rekenen...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Knap dan dat je, schat ik, minstens in de top 3 van veelposters staat daar, terwijl je het zó zwaar had. Verzetsheld.![]()
Kom op, je vindt het maar wat lekker om de querulant te zijn.
Ja, en dat heb je helemaal aan jezelf te danken!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:02 schreef Copycat het volgende:
Ja, maak je er maar met een Jantje van Leiden en een dooddoener vanaf. Maar ondertussen zit ik ermee en hangt mij een ban boven het hoofd.
Uhuh. Maar als je dan toch een e erachter zet, is het verkeerd gespeld, lampenkapje.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prostitué is de mannelijke vorm van prostituee. Lampje.
Geen speld tussen te krijgen. Als we nu met z'n allen even net doen alsof ik dat heul niet gepost heb?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:10 schreef CarOnline het volgende:
Ja, en dat heb je helemaal aan jezelf te danken!
't Was gewoon uitlokking van APKquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen. Als we nu met z'n allen even net doen alsof ik dat heul niet gepost heb?
Oh, op die fiets!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:11 schreef Gert het volgende:
Uhuh. Maar als je dan toch een e erachter zet, is het verkeerd gespeld, lampenkapje.
Ja!quote:
Kun je een topic report nog ongedaan maken?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:11 schreef Copycat het volgende:
Geen speld tussen te krijgen. Als we nu met z'n allen even net doen alsof ik dat heul niet gepost heb?
Echt, ik kan niet anders dan het er mee eens zijn!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!
Zie je wel! Altijd hullie en zullie die beginnen!
Ja, door je tieten te posten ofzoiets was het.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:14 schreef APK het volgende:
[..]
Kun je een topic report nog ongedaan maken?
Nee.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:14 schreef APK het volgende:
[..]
Uh... heb al een PM naar Yvonne gestuurd of ze de TR even wil bekijken en de ban-knop vast wil afstoffen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:14 schreef APK het volgende:
[..]
gert is best rancuneus, maar heeft een goed hartjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat die aanwezigheid je dwars zit. Ik zie je er regelmatig over posten in mijn richting. Bovendien heb ik inmiddels elders van Noekje begrepen dat het "not done" is om daar over beginnen, 't is verboden terrein...we mogen hier niet rekenen, laat staan je rijk rekenen...
Fuck. Als deze ban maar niet zo lang duurt als de vorige.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:17 schreef Gert het volgende:
Uh... heb al een PM naar Yvonne gestuurd of ze de TR even wil bekijken en de ban-knop vast wil afstoffen.
Nee ik wist die nog, en op "Huub moet sterven" zoeken was meteen bingo. Snel hè.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:16 schreef willem-jozef het volgende:
@ gertjuh: haha, was je gisteren in de cos bang dat ik vrienden met huup zou worden, jongen?![]()
COS [ #3826 ] huup, we luv you! post hier! (of pm me)
heb je al m'n postings gerangschikt of zo?
Technisch goed bedoel je? Dat geloof ik ook wel....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gert is best rancuneus, maar heeft een goed hartje
Pssst.....wie staan er op nr 1 en 2......quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee ik wist die nog, en op "Huub moet sterven" zoeken was meteen bingo. Snel hè.
Hij deed een TR van een eigen posting.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuck. Als deze ban maar niet zo lang duurt als de vorige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |