Oi tis toch slim om je geld als studente zo te verdienen. Ik zet mijn vraagtekens er wel bij . Maar dan nog ?quote:
Jij denkt toch niet dat we dit willen missen hequote:
100 %quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:43 schreef PC eend het volgende:
Ik zat me GVD op een telefoontje metDennis
te verheugen, schijnt het een hoax te zijn
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:43 schreef PC eend het volgende:
Ik zat me GVD op een telefoontje metDennis
te verheugen, schijnt het een hoax te zijn
In stilte afgevoerd, met zo'n wit vest met mouwen aan de achterkant. Dat wil fok toch niet in het openbaarquote:
Disana denkt nu van wel las ikquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
IsHuub
[/sarcasm] dan toch ook een fake?
Daar zat ik ook al aan te denken ja, als het hem echt is dan banned yvonne hem helemaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
In stilte afgevoerd, met zo'n wit vest met mouwen aan de achterkant. Dat wil fok toch niet in het openbaar![]()
P.s. Was wel de echte
Schredder ermee..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken ja, als het hem echt is dan banned yvonne hem helemaal
Waar kan je huub ook alweer boeken?quote:
ik heb geen bloody clue. Staat dat ergens?quote:
Staat errug leuk en is boeiend voor sommige dames .. Gut op het Max Euwe plein hebben we er ook zoiets. Staat in statige letters boven pilaren, en de betekenis is. "Pis niet tegen de wind in"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
"Huub" blijft herhalen in het latijn dat de wereld graag bedrogen wil worden.
uhm...
Ik zou het een giller van een snood plan vinden als al die groupies zitten te geilen op een nep huub, die onder zijn account zijn site zit te spammenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
"Huub" blijft herhalen in het latijn dat de wereld graag bedrogen wil worden.
uhm...
Daar kan ik dan bij voorbaat al van genieten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou het een giller van een snood plan vinden als al die groupies zitten te geilen op een nep huub, die onder zijn account zijn site zit te spammen![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zou het een giller van een snood plan vinden als al die groupies zitten te geilen op een nep huub, die onder zijn account zijn site zit te spammen![]()
Het is een complot, het zijn vast Noekje en Gert die samen de zaak opblazen.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zal Noekje toch niet zijn die de zaak op stelten zet...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |