Nou HOP, uit de fles.quote:
Gooi maar neer.quote:
En daar kan je slecht tegen hè Greet?quote:Op zondag 1 juni 2008 01:04 schreef Gert het volgende:
Maar ja die wijven hebben het voor het zeggen hier.
Niet plagen nu!quote:
Ik had je een mooi voorstel gedaanquote:Op zondag 1 juni 2008 01:04 schreef Gert het volgende:niemand, niets? Zelfs geen digitale reproducties van Soury's muurvulling?
Ik zeg: wederom opheffen deze SC en samenvoegen met de (CO)SC. Maar ja die wijven hebben het voor het zeggen hier.
quote:
Refresh my mind!quote:
NATURIST schat!!quote:Op zondag 1 juni 2008 01:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe lang nog voordat je weer in die contreien verkeert, ouwe nudist?
Kijk, nu blijf ik nog even plakken.quote:
mmhhhmmmm...kan wel in het openbaar hoorquote:Op zondag 1 juni 2008 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Refresh my mind! [ afbeelding ]
Of kan dat écht niet, in het openbaar?
Ik ben zo impotent als wat!!quote:
Ik dacht dat alle seksloze Fokkers hier verzamelden.quote:
Maar als ik minder bier drink scheelt het nog meer gezeik.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ideaal, scheelt je een hoop gezeik...
Geen speld tussen te krijgen Coos.......wanneer ga je er mee beginnen?quote:Op zondag 1 juni 2008 01:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar als ik minder bier drink scheelt het nog meer gezeik.
Klopt,ik ben de uitzonderingquote:Op zondag 1 juni 2008 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle seksloze Fokkers hier verzamelden.
Met de electrische melkboer telt niet hoor!quote:
Maar ze "duimt" nog steeds?quote:Op zondag 1 juni 2008 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent nog jong, nog maar net van je melktanden af....
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik dacht dat alle seksloze Fokkers hier verzamelden.
Die heeft zijn intrede nog niet gedaan op het plattelandquote:Op zondag 1 juni 2008 01:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Met de electrische melkboer telt niet hoor!
Jij toch zoals gewoonlijk?quote:Op zondag 1 juni 2008 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
In ieder geval momentéél. Of zitten er hier mensen met de broek op hun enkels nu?
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
In ieder geval momentéél. Of zitten er hier mensen met de broek op hun enkels nu?
Eentje waarschijnlijk, maar die is dan ook wanhopigquote:Op zondag 1 juni 2008 01:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie??quote:Op zondag 1 juni 2008 01:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Eentje waarschijnlijk, maar die is dan ook wanhopig
Maar dan wel graag met alle sappige details.quote:
Ja, ik heb ook nog wel wat leuke meuk over te hevelenquote:Op zondag 1 juni 2008 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar dan wel graag met alle sappige details.![]()
Ik zit even in ouwe fokzooi te bladeren.
Zal zo even wat posten!
Voila ... In geheel en vers .. Sooo lelijk dat ie weer mooi wordquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:48 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, doe, dan kan ik MIJN decoratie hier ook schaamteloos neerplempen! zonder excuus!
Zal ik hier dan maar mee beginnen?quote:Op zondag 1 juni 2008 01:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog wel wat leuke meuk over te hevelen![]()
De foto had leuk geweest als je lul uit je broek had gehangen.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:43 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Voila ... In geheel en vers .. Sooo lelijk dat ie weer mooi word
Mocht je echt van lezen houden, ik heb nog wel een paar aardige SC's in voorraad voor jequote:Op zondag 1 juni 2008 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar dan wel graag met alle sappige details.![]()
Ik zit even in ouwe fokzooi te bladeren.
Zal zo even wat posten!
Ik denk dat ik voor 5 ga .. Maar zeker is het nietquote:Op zondag 1 juni 2008 01:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal ik hier dan maar mee beginnen?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal ik hier dan maar mee beginnen?![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |