* HiDiHo doet een schemerlampje aan voor Leandraquote:
Dan ga ik toch maar es een hartig woordje met mijn moeder hebbenquote:
Thnxquote:Op zondag 1 juni 2008 04:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
* HiDiHo doet een schemerlampje aan voor Leandra
Waarom hebben de moeders het altijd gedaan??quote:Op zondag 1 juni 2008 04:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar es een hartig woordje met mijn moeder hebben
Ik denk niet dat die tak in de stamboom nog leeftquote:Op zondag 1 juni 2008 04:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan ga ik toch maar es een hartig woordje met mijn moeder hebben
Weleens een man een kind zien krijgen?quote:Op zondag 1 juni 2008 04:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom hebben de moeders het altijd gedaan??
Uh nee, maar dan zou het niet vrijwillig zijn? Dus de vrouw heeft het altijd gedaanquote:Op zondag 1 juni 2008 04:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Krijgen niet.... maar dat doen die moeders ook niet zonder zo'n vaderding
Ja, dat kan, dat het niet vrijwillig is....... bij een man is dat een stuk lastigerquote:Op zondag 1 juni 2008 04:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Uh nee, maar dan zou het niet vrijwillig zijn? Dus de vrouw heeft het altijd gedaan
Dat weet ik zelfs nog!quote:Op zondag 1 juni 2008 02:05 schreef Coos het volgende:
Greet, herinner je je deze nog nog nog nog................!
[ afbeelding ]
Ik ben veel kwijtquote:
quote:
Je kan altijd nog inhaken, kijk maar naar Coosquote:
Van VOL in mijn mailbox, ben daar al 2 jaar niet geweest.quote:er is een wedstrijd het gaat tussen bwennie en supermom steun jij supermom ook stem dan supermom naar pukkie voor 9 uur vanavond
gr mutsmonique en evanatjuh
Je hebt schijnbaar overal gekken......quote:Op zondag 1 juni 2008 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Van VOL in mijn mailbox, ben daar al 2 jaar niet geweest.![]()
Zijn dat mods die iets proberen te beinvloeden
Geen idee hoe ze er anders op komen om mij een PM te sturen.
Maar wel > 20 minuten dan.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoop dat het een wedstrijd is wie het langste de adem in kan houden......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |