misschien is het nog leuker om het niet te doen, huub blijft toch komen in de cos om de cos-kippen (niet allemaal hoor, zeg zo'n 20 %quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er waren zelfs momenten dat de die-hard groupies huub even niet meer zo leuk vonden, ik ga ALLES opzoeken
Nee hoor, ik vind werken leuk.quote:
Je hebt gelijk, ik stop er gelijk meequote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
misschien is het nog leuker om het niet te doen, huub blijft toch komen in de cos om de cos-kippen (niet allemaal hoor, zeg zo'n 20 %) voor z'n kar te spannen en ze uiteindelijk 'boek hier huub'-flyers uit te laten delen bij evenementen; op koopavonden en in disco's in groningen en omgeving
Sta niet bij de eerste 500quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:51 schreef APK het volgende:
[..]
Valt hier misschien te checken: http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
#68 heeft zich 5 jaar later dan ik geregistreerd en staat 20 plaatsen hoger.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:08 schreef patjuh001 het volgende:
Ik blijf Huub lekker promoten. Ik ben zelf ook DJ en sta vaak in tenten te draaien en dan beveel ik vaak Huub aan om in te huren:) Topgast vind ik het
En dan moet je eens kijken wanneer sommigen zijn gaan posten vs aanmelddatum...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:51 schreef APK het volgende:
[..]
Valt hier misschien te checken: http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
#68 heeft zich 5 jaar later dan ik geregistreerd en staat 20 plaatsen hoger.
Bijna iedere keer als ik ventileerde dan was dat omdat het op de persoon, op NMNS gespeeld werd. Ik begrijp echt niet dat je dat niet gezien hebt. En ja, soms deed ik het omdat het een niveau was waarbij m'n broek op m'n enkels zakte. Als ik 20 keer op een pagina rat, del, hoer, lafbek of erger zie dan schiet ik er wel eens doorheen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus dan vind ik het een beetje flauw om steeds maar zo af te geven op de hersenloze kudde dit, de grauw massa dat, COS-hoeren zus en vul maar in zo.
Laat Huub eerst eens een bungalowtentje proberen.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:08 schreef patjuh001 het volgende:
Ik blijf Huub lekker promoten. Ik ben zelf ook DJ en sta vaak in tenten te draaien en dan beveel ik vaak Huub aan om in te huren:) Topgast vind ik het
Ik post veel joh, gemiddeld zit ik op 48 per dag.....maar wtf, waar hebben we het eigenlijk over. Ik heb er schijnbaar de tijd voor dus doe ik het. En natuurlijk doe ik het omdat ik het leuk vind.....dat wil dan alleen niet zeggen dat het altijd leuk is.......quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan moet je eens kijken wanneer sommigen zijn gaan posten vs aanmelddatum...
Een paar van de DGK veelposters die wel een account van begin 2006 hadden hebben op FOK! niets tot vrijwel niets gepost tot ze rond februari 2007 in DGK begonnen te posten...
Maar goed, NMNS staat niet eens in de top 500 dus hij zit onder de 22.000 posts, en hij post wel vanaf z'n aanmelddatum (mei 2007 mee) dus er zijn er iig bij die niet alleen beduidend harder posten, maar die ook nog eens vrijwel nergens anders komen dan in DGK.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
misschien is het nog leuker om het niet te doen, huub blijft toch komen in de cos om de cos-kippen (niet allemaal hoor, zeg zo'n 20 %) voor z'n kar te spannen en ze uiteindelijk 'boek hier huub'-flyers uit te laten delen bij evenementen; op koopavonden en in disco's in groningen en omgeving
Ik weet ook niet wat je moet doen, jij bent moderator, ik nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:50 schreef Gert het volgende:
Ik reageer héél, echt héél vaak niét op jou, NMNS.
En wat moet ik bij die FB doen dan? Vragen om bewijs? Heb even overwogen om gewoon heel de bende te wissen, vanaf jouw "dames op leeftijd"- opmerking tot en met het gezeik over FOK! kapot maken. Maar ach, dat was ook weer net wat te rigoreus en bemoeizuchtig. Je hebt je weerwoordje daar gedaan, en laten merken dat er geen bewijs kan zijn omdat jij dat nooit gezegd hebt. Klaar. En nu de file in.
haai beebs!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
En dan te bedenken dat het deels bestaat uit vrouwen van gemiddeld 45 die het de normaalste zaak vinden om niet alleen een meisje van 20 keer op keer snol of del te noemen maar ook ruim een week na het eindigen van het programma een sport lijken te maken van het posten van de zin "Amanda is geen hoer" met daaronder een lullig filmpje...
Bij een google zoek-opdracht komt het namelijk wel boven...
En daarmee ben ik geen "fan" van Brian of Amanda geworden, ik ben sowieso niet zo labiel dat ik "fan" word van een speler in een RLS, maar de asociale manier waarop er alles over andere spelers gezegd mocht worden en niets negatiefs over Huub maakt wel dat je iig niet met zulke Huubfans op 1 hoop gegooid wilt worden.
En dat noemt Brian en Amanda "asociaal"... damn zeg, oud genoeg zijn om haar moeder te zijn en dan dat soort uitspraken doen over een meisje van 20?? Over asociaal gesproken....
hola!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En Bucarest blijft een mooie stad....![]()
Daar heb ik me mateloos aan gestoordquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
En dan te bedenken dat het deels bestaat uit vrouwen van gemiddeld 45 die het de normaalste zaak vinden om niet alleen een meisje van 20 keer op keer snol of del te noemen maar ook ruim een week na het eindigen van het programma een sport lijken te maken van het posten van de zin "Amanda is geen hoer" met daaronder een lullig filmpje...
Bij een google zoek-opdracht komt het namelijk wel boven...
En daarmee ben ik geen "fan" van Brian of Amanda geworden, ik ben sowieso niet zo labiel dat ik "fan" word van een speler in een RLS, maar de asociale manier waarop er alles over andere spelers gezegd mocht worden en niets negatiefs over Huub maakt wel dat je iig niet met zulke Huubfans op 1 hoop gegooid wilt worden.
En dat noemt Brian en Amanda "asociaal"... damn zeg, oud genoeg zijn om haar moeder te zijn en dan dat soort uitspraken doen over een meisje van 20?? Over asociaal gesproken....
quote:
hooi!quote:
Hehehehe en kids.. Maar wie niet lelijk is moet slim zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hooi!
die meid in de 'metro'? wel een lekkererste dan.
alleen jammer dat er geen subtitles onder filmpje zitten, denk dat ze zich niet zo op d'r gemak voelde met al die kerels.
Haai Buuf, mwah ik draai het maar ff om ..En denk dat ik jou niks hoef uit te leggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Dus als je niet knap bent ben je ook nog dom?!![]()
vergis je niet....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Haai Buuf, mwah ik draai het maar ff om ..En denk dat ik jou niks hoef uit te leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |