Zoek je de grenslijn weer op? Ga maar lekker die lauwe Cola genieten, is het hier ook weer even rustigquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoek je de grenslijn weer op? Ga maar lekker die lauwe Cola genieten, is het hier ook weer even rustig![]()
Friezen genoeg hier.... maar geen Silvia's ....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:12 schreef Disana het volgende:
Voor akveor:
Buiten is LEUK. Buiten lopen paarden. Die mag je aaien. LEUK dus.
[ afbeelding ]
Het is echt erg gesteld met jou... Als je niet naar buiten gaat, kom je je eigen Sylvia ook nooit tegen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Friezen genoeg hier.... maar geen Silvia's ....
Ik zou zeggen begin zelf en show yourself!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:17 schreef akveor het volgende:
Maar uh... na meer dan anderhalf jaar zou ik best een willen zien hoe jullie eruit zien... of zijn we daar te verlegen voor?
* petraa pakt akveor bij de hand, neemt hem mee naar buiten, zoekt een terrasje op en gaat samen met hem op zoek naar Silvia!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja, dan zit er niets anders op dan een ticket te kopen voor Barcelonaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Wel een zonnebril opzetten tegen het felle lichtquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:30 schreef Disana het volgende:
Voor akveor:
Buiten heb je aardige mensen. Ga daarom naar buiten.
[ afbeelding ]
Durf ik best hoor:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou zeggen begin zelf en show yourself!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel een zonnebril opzetten tegen het felle licht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
* akveor Loopt naar de voordeur... ziet een berg achterstallige post met verdacht veel blauwe enveloppen en maakt rechtsomkeerts.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou kijk aan, een petje! Ideaaaal om incognito naar buiten te gaan, akveor!
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:47 schreef akveor het volgende:
[..]Hyper kom je overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen :W
Daar kan ik je dan weer geen ongelijk in geven.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:48 schreef akveor het volgende:
[..]
* akveor Loopt naar de voordeur... ziet een berg achterstallige post met verdacht veel blauwe enveloppen en maakt rechtsomkeerts.
Schoon en Amanda in 1 zin.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:56 schreef Disana het volgende:
Amanda wil graag VJ worden en haar eigen schoonheidsinstituut hebben, daar is ze druk mee bezig.
De naam wordt dan zeker :quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:56 schreef Disana het volgende:
Amanda wil graag VJ worden en haar eigen schoonheidsinstituut hebben,
LOL.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De naam wordt dan zeker :
"Amanda's Nail Cage............wij halen het bloed onder uw nagels vandaan !"
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Veel plezier Kaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:09 schreef kahaarin het volgende:
20:00 - 21:00 Crime Scene Investigation RTL 5Ik ga er vandoor, even koffie drinken en CSI kijken, laters!
Dat kan ze tenslotte heel goed, vraag maar aan Brianquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is nu bijna nog gezelliger als tijdens DGKquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus, het wordt alsmaar gezelliger hier of niet?
Ja! daarom even als tegengif een heerlijke ouderwetse ruzie tussen het ideale liefdeskoppel:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is nu bijna nog gezelliger als tijdens DGK
Niet alleen Bwian. Iedereen wiens nagels ze onder handen genomen heeft !!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat kan ze tenslotte heel goed, vraag maar aan Brian
quote:in weekend staat
na de finale zegt amanda, als zij gewonnen zou hebben, dan was amanda een schoonheidssalon begonnen, maar ik kom er wel, laat ze weten. ze knuffelt haar moeder en laat haar tranen de vrije loop, wat heb ik je 16 maanden gemist.
vele foto's staan er bij maar niet van amanda met moeder
Ik was wel bij de kapper vanmorgen, maar daar hadden ze nog een weekend van 2 weken geledenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:20 schreef beequeen het volgende:
Wat leuk, caps van Roevka de stoere bink met petje en toch durft hij de deur niet uit.Zijn voordeur is geblokkeerd door blauwe enveloppen, das wel kut natuurlijk.
![]()
Doei Kahaarin, enjoy CSI.![]()
Dit bericht kwam ik tegen op NL, iemand de Weekend gelezen? zal wel niet.
[..]
Vertel, heb je hem een klap voor zijn kutschjmoel gegeven?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
jyeahhhhhh net ruzie met mijn enge buurman gehad!!
Heb jij ook al zo'n enge buurman? De mijne lijkt op buurman Bolderbast van Donald Duck, echt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
Foei BQ, je laat je teveel meeslepenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, heb je hem een klap voor zijn kutschjmoel gegeven?![]()
Nee, ik was er wel toe in staat.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, heb je hem een klap voor zijn kutschjmoel gegeven?![]()
We zijn trots op jequote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:24 schreef akveor het volgende:
Update
* akveor heeft dit keer zelf een pizza gehaald ipv laten bezorgen... natuurlijk nog met pet een een dikke zwarte zonnebril... maar wel een biertke gedronken in de pizzaria.
Zeg maar dat je op Fok post en heeeel veel vrienden hebt...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
Meer vies als Jaap rolt door de kots-vies?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik was er wel toe in staat.
Maar hij is vieeeeessssss
En dan vies in echt Vies!! Niet viessss zoals in de Jorantaal
Hij flipt hele dagen lang de pan uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n enge buurman? De mijne lijkt op buurman Bolderbast van Donald Duck, echt.
Flipte hij de pan uit?
Zeg hem maar dat hij zijn shit moet schuilenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik was er wel toe in staat.
Maar hij is vieeeeessssss
En dan vies in echt Vies!! Niet viessss zoals in de Jorantaal
Hij wou mijn kat aanvallenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Zeg maar dat je op Fok post en heeeel veel vrienden hebt...
Maar waarover?
Kijk, dat is de eerste stap. En, beviel het in de boze buitenwereld?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:24 schreef akveor het volgende:
Update
* akveor heeft dit keer zelf een pizza gehaald ipv laten bezorgen... natuurlijk nog met pet een een dikke zwarte zonnebril... maar wel een biertke gedronken in de pizzaria.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zeg hem maar dat hij zijn shit moet schuilen
Nog viezer!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meer vies als Jaap rolt door de kots-vies?
Wat een bofkont ben je.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:27 schreef mazaru het volgende:
Hij flipt hele dagen lang de pan uit.
Die dwaas is psychopatisch, en helemaal op mij gefocussed
Ik woon in een hele leuke buurt. Maar er is 1 gek, en dat is dan mijn buurman
Petraa weet nu meteen wie ik ben, want iedereen hier uit de buurt kent die gek
Nee, alles wat er gebeurt is mijn schuld in zijn hoofd.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een bofkont ben je.Heeft de rest van de buurt dan geen last van die gek?
Gatverdammequote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog viezer!
Hij verzamelt afval, en pist door het hele huis
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:27 schreef -Blurk- het volgende:
Zeg hem maar dat hij zijn shit moet schuilen
Ech nie jonguhhhh!!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GatverdammeDas focking niet normaal joh.
Misschien is het familie van die rat en denkt hij dat je Huub bent.....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:30 schreef mazaru het volgende:
Nee, alles wat er gebeurt is mijn schuld in zijn hoofd.
Als er een vliegtuig overvliegt gaat die op de muren slaan
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is het familie van die rat en denkt hij dat je Huub bent.....
Wat is de buurt veranderd zeg.....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, dat is de eerste stap. En, beviel het in de boze buitenwereld?
Kijkt hij ook zo eng?quote:
Doet me aan de usericon van scanman denkenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijkt hij ook zo eng?![]()
[ afbeelding ]
Ik ga een borrel drinken bij de buren, feesssie. Misschien tot later.
Iedereen noemt hemquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijkt hij ook zo eng?![]()
[ afbeelding ]
Caps from before and after or it didn't happen.quote:
Nou! Daar kunnen we mee voor de dag komen!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
We hebben onze vocabulaire wel ernorm uitgebreid hier hè?
Haha Catweazle...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen noemt hem
[ afbeelding ]
Daar lijkt hij dan ook als twee druppels water op
Ik denk dat hij weinig kans tegen mijn kat maakt.quote:
Party in een pishuis!!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een fandag voor je buurman is nu zo geregeld
The COS for the rescue of Mazaruquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een fandag voor je buurman is nu zo geregeld
Een "gifje" voor je buurman lost alles opquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weinig kans tegen mijn kat maakt.
Een kat in de nauw maakt rare sprongen
En het is een grote gezonde rode kater, die je niet boos moet maken![]()
Maar hij moet dat beest gewoon met rust laten.
Dit is niet goed voor mijn bloeddruk
Deze foto lijkt echt op die foto die ik vanmiddag hier voorbij zag komenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:48 schreef Disana het volgende:
Voor akveor:
Soms kun je 's nachts heksenkringen tegenkomen. Het is daarom raadzaam pizza's te halen als de duisternis nog niet is gevallen.
[ afbeelding ]
Nee, dat kan ik me voorstellen. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat je kat hem te slim af blijft.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weinig kans tegen mijn kat maakt.
Een kat in de nauw maakt rare sprongen
En het is een grote gezonde rode kater, die je niet boos moet maken![]()
Maar hij moet dat beest gewoon met rust laten.
Dit is niet goed voor mijn bloeddruk
dan moettie met zn poten van de safari cola afblijven!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog viezer!
Oh, heb ik iets gemist? Deze figuren lopen overigens ook weer vrij rond. Helaas.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze foto lijkt echt op die foto die ik vanmiddag hier voorbij zag komen
Ik ken hem aan hoor.quote:
Ik had het gelezen. Gelukkig heb je haar weer terug.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me voorstellen. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat je kat hem te slim af blijft.
Heb net mijn Diva na een hele dag weer teruggevonden. Ook in de tuin van de buurman, maar dan wel een die zo aardig is dat ik nu wel die tuin in durf te lopen om mijn kat op te halen. Ja hoor, ze voelt zich alweer niet lekker, heb een antibioticum in het eten gegeven dat ze gelukkig wel met smaak opat.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ken hem aan hoor.
Ik heb hem een paar jaar geleden ook even bij zijn kippennekje beet gepakt.
Toen sloeg hij van 's avonds 11 tot 's ochtends 6 met een hamer op zijn grond.
Sindsdien was die vrij rustig![]()
Ik moest toen wel wachten tot het moment dat hij de trap op kwam, en ik al boven aan de trap stond. Want ik haal de 1.60 niet, en hij is een lange magere dweil
Maar het wordt dus tijd om zoiets nóg een keertje te doen Mazaruquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ken hem aan hoor.
Ik heb hem een paar jaar geleden ook even bij zijn kippennekje beet gepakt.
Toen sloeg hij van 's avonds 11 tot 's ochtends 6 met een hamer op zijn grond.
Sindsdien was die vrij rustig![]()
Ik moest toen wel wachten tot het moment dat hij de trap op kwam, en ik al boven aan de trap stond. Want ik haal de 1.60 niet, en hij is een lange magere dweil
Diva knapt niet meer op hoor, want vorige week constateerde de dierenarts dat haar immuunsysteem slecht werkt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had het gelezen. Gelukkig heb je haar weer terug.
En na zo'n kuurtje knappen ze meestal heel snel weer op.
Zo zie je maar, een goede buur is beter dan een verre vriend
Ik heb al drie of vier keer met de woningbouwverening contact opgenomen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
dan moettie met zn poten van de safari cola afblijven!
ik zou gaan bellen als ik jou was!
Vroeger:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Caps from before and after or it didn't happen.
Verwen haar maar extra.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Diva knapt niet meer op hoor, want vorige week constateerde de dierenarts dat haar immuunsysteem slecht werkt.
Maar daarom is het, voor de tijd die ze nog heeft, wel fijn dat ik zo'n verderop-buurman heb. Ze gaat meestal in zijn tuin zitten als ze zich niet lekker voelt, dus dan kan hij me inseinen of durf ik anders zijn tuin wel even in te lopen.
En nee, ik wil niet van buurman ruilen
Zo zo, een echte wildeman. Dan is er wel wat gebeurd tussen toen en je laatste foto's. Oh ja: DGK. Je bent er zelfs een beetje pips van gewordenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Vroeger:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die van heden komen later als ik mijn camera tussen de puinhopen heb terug gevonden.
Maar hij is zooooo viesssssquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:59 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar het wordt dus tijd om zoiets nóg een keertje te doen Mazaru![]()
Heb je aleens instanties ingeschakeld of heeft dat ook geen zin?
Want dit lijkt me niet te harden, zo'n viezerik naast je die rondpist overal
De woningbouw zou wel een machtsmiddel hebben als hij zijn huur niet betaalt. Als ze echt van goede wil zijn, kunnen ze hem wel op zoiets pakken. Maar de huur en dergelijke zullen wel weer door een 'goedbedoelende' instantie geregeld worden?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar hij is zooooo viesssss
De vorige keer heb ik wel zes keer mijn handen gewassen met desinfecterende zeep.
En sinds die tijd is die nog meer aangekoekt
In Nederland kun je er weinig tegen doen als mensen een puinzooi van hen huis maken.
Zolang als dat ze niemand fysiek aanvallen, mag iedereen gewoon zijn gang gaan.
In de periode dat die hele nachten met een hamer op de grond sloeg, heb ik ook uren lang met de wijkagent gesproken.
En op het woningbureau was ik ook vaste klant toendertijd.
Daar ben ik totaal niets mee opgeschoten.
Vandaar dat ik toen uit pure frustratie die griezel bij zijn nek heb gegrepen.
Ik heb hem toen heel grafisch uitgelegd wat ik met die hamer bij hem ging doen, als hij niet zou stoppen met die takkeherrie.
Dat hielp
Misschien moeten we Akveor voor een all inclusive behandeling naar Amanda sturen? Die zorgt ervoor dat je in no time weer een lekkere blos op je wangen hebt, en laat je bloed weer sneller stromen (het meeste natuurlijk vanonder je nagels)quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zo, een echte wildeman. Dan is er wel wat gebeurd tussen toen en je laatste foto's. Oh ja: DGK. Je bent er zelfs een beetje pips van geworden
Klinkt echt niet prettig voor je en vet serieusquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
De vorige keer heb ik wel zes keer mijn handen gewassen met desinfecterende zeep.
In Nederland kun je er weinig tegen doen als mensen een puinzooi van hen huis maken.
In de periode dat die hele nachten met een hamer op de grond sloeg, heb ik ook uren lang met de wijkagent gesproken.
Ik heb hem toen heel grafisch uitgelegd wat ik met die hamer bij hem ging doen, als hij niet zou stoppen met die takkeherrie.
Dat hielp
Wat een ellende Mazaru, en dat je zo machteloos staat is ook een ramp.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hielp
Ik ben door jullie reakties weer helemaal in een goede buiquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een ellende Mazaru, en dat je zo machteloos staat is ook een ramp.
Er is nu een programma op Ned 2 dat gaat over iets vergelijkbaars, de overlast van hangjongeren, daar gaan mensen ook voor verhuizen, de instanties ook steeds die jongeren een nieuwe kans geven en de mensen eigenlijk laten stikken, erg toch?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben door jullie reakties weer helemaal in een goede bui
Dank jullie wel allemaal![]()
En ik ben echt niet bang voor hem hoor. Hij maakt me alleen af en toe ontzettend nijdig
Die hangjongeren lijken me een stuk enger.
Pas geleden zag ik een reportage van Prem in een wijk van Rotterdam.
Daar werd een volledige cameraploeg de wijk uitgejaagd met stokken en stenen, door een groep gajes waarvan de oudste misschien 12 jaar was.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als het ooit nodig is dan PM me maar en ik kom meteen naar je toe
ikke doe meequote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:17 schreef PeterNB het volgende:
* aanmeld bij de Fok!-knokploeg ten behoeve van Mazaru *
Ik kom pas echt tot rust als dat koppel dat koppel zichzelf terug ziet en dat ook beseft. Ijdele hoop...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik ben helemaal tot rust gekomen nu ik die dweilstem van bra en en slabek van mannie niet meer hoor hebben jullie dat ook?
als ze nog een koppel zijn hahahahaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kom pas echt tot rust als dat koppel dat koppel zichzelf terug ziet en dat ook beseft. Ijdele hoop...
Ben je al een beetje bijgkomen van vandaag?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kom pas echt tot rust als dat koppel dat koppel zichzelf terug ziet en dat ook beseft. Ijdele hoop...
Ja hoor, ik was hier vandaag:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:43 schreef JackyO het volgende:
[..]
Ben je al een beetje bijgkomen van vandaag?
Ben je ook op de foto gekomen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, ik was hier vandaag:
http://www.landmacht.nl/a(...)machtdagen_2008.aspx![]()
Is morgen ook nog
Ja, ben je zieltjes aan het werven?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoor, ik was hier vandaag:
http://www.landmacht.nl/a(...)machtdagen_2008.aspx![]()
Is morgen ook nog
Het was anders vandaag al druk genoeg lees ik in [FOT SC #103] klussen gaat lekker verderquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:55 schreef blomst het volgende:
[..]
Het was anders vandaag al druk genoeg lees ik in [FOT SC #103] klussen gaat lekker verder
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:00 schreef PeterNB het volgende:
Voor de liefhebbers: over 1 uur en 2 minuten vertrekt er weer een Space Shuttle vanaf
onze aarde. (Live te volgen via: http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html en
rond de lancering zal CNN er ook live bij zijn (meestal))
Als het echt moet.....ik heb ooit gebarbecued bij een bekende motorclub hierquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
(en wat mazuru betreft, als het nodig is haal ik jou ook op)
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als het echt moet.....ik heb ooit gebarbecued bij een bekende motorclub hier
in Rotterdam, en denk dat ik die jongens wel kan mobiliseren voor een ritje boze-buurman !![]()
(En ja die club doet iets met engeltjes in hun naam)
Ik moest wel even lachen om jouw verhaal loisiequote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:38 schreef loisie het volgende:
@ Mazaru, ik heb ook zo'n idioot naast me gehad en samen met de onderbuuf van hem hebben we, telkens als hij weer iets uitvrat, een brief naar de woningstichting geschreven en uiteindelijk is hij er via een kort geding uitgezet. Ik kom hem nog wel eens tegen in de stad en dan loop ik maar wijselijk de andere kant ff op. Die gek naast mij ging 's nachts aan zijn eigen voordeur bellen, ging dan weer naar binnen, deed dan de deur weer open en ging keihard (NAAST MIJN SLAAPKAMERRAAM) staan schreeuwen tegen zijn alter-ego. Ook heeft ie eens een hele avond op zijn balkon staan schreeuwen zodat ik de plietsie heb gebeld en die zouden een wagen langssturen (NOT). Buurtbewoners hebben hem bij zijn strot gegrepen en dan begon die gek te janken als een klein kind. Hij gooide lege bierflessen zo van zijn balkon op het fietspad en heeft bij mij een rauw ei tegen het raam gegooid en een pot augurken op mijn balkon. Kortom: het was een ware hel en toch hebben onze brieven geholpen en issie nu eindelijk weg. Gewoon doorzetten Mazaru en met de hele buurt brieven gaan schrijven naar die woningstichting en uiteraard overal kopietjes van maken zodat je ze met een heel dossier om de oren kan slaan. Werkt gegarandeerd! Veel sterkte ermee
leukquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:00 schreef PeterNB het volgende:
Voor de liefhebbers: over 1 uur en 2 minuten vertrekt er weer een Space Shuttle vanaf
onze aarde. (Live te volgen via: http://www.nasa.gov/multimedia/nasatv/index.html en
Thx, ik zal eens op de nasa stream kijkenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:00 schreef PeterNB het volgende:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:11 schreef mazaru het volgende:
En hij stinkt! Maar dat is ook niet strafbaar
Heb jij een beetje tuin mazuru? ( genoeg om een klein tentje te kunnen plaatsenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest wel even lachen om jouw verhaal loisie
Hoewel dat eigenlijk niet toepasselijk is, want zo'n man naast je hebben is echt levensgevaarlijk.
Gelukkig zijn jullie daar van af.
Zo gevaarlijk is 'mijn' gek gelukkig niet
Maar het probleem is dat hij echt helemaal op mij gefocussed is.
Alles wat die hoort en ziet, komt in zijn hoofd echt door mij.
Als er een auto toetert, dan slaat die op de muren.
Als er een fanfarekorps langs komt, dan gaat die hard springen.
Hij is psychotisch, en hoort daardoor dingen die er niet zijn.
Al die waangeluiden komen in zijn hoofd bij mij vandaan.
Toen ik hier net woonde, geloofde ik dat ook.
Hij zei dat die last had van mijn wasmachine, ik heb toen een nieuwe wasmachine gekocht. Omdat ik dacht dat het misschien kwam door het centrifugeren van mijn oude machine.
Hij zei dat die last had van mijn tv, ik heb toen een koptelefoon gekocht.
Pas later, toen ik met regelmaat wakker werd gebeld door de politie, met de vraag of ik mijn tv zachter zou willen zetten want de buurman had er last van, viel bij mij het kwartje dat hij gewoon niet goed snik is.
Ik snurk niet eens!!!![]()
Ik heb toen verschillende gesprekken gehad met de wijkagent, en er staat nu een notitie bij de naam van mijn buurman dat hij waanbeelden heeft, en ze mij niet lastig moeten vallen wanneer hij weer eens belt met een klacht over mij.
Dat scheen hij trouwens meerdere keren per dag te doen in die tijd.
Maar waar het op neer komt, is dat er geen vereende krachten gemaakt kunnen worden. Want mijn andere buren hebben verder geen overlast van hem.
En meer dan springen en op de muren slaan doet hij op het moment ook niet.
Behalve dan vanavond, toen ik hem ineens stampend op mijn kat af zag gaan.
Dan slaan bij mij de stoppen even door
En dat heeft hij gemerkt ook!
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
![]()
Misschien een doosje van die nieuwe Axe in zijn brievenbus deponeren ? Alstie niet weet
dat het van jou is gaat 'ie het misschien gebruiken !
Misschien dat anthrax een beter idee isquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Zou je daar een narcosemiddel in kunnen verwerken?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Thx, ik zal eens op de nasa stream kijken![]()
(kan altijd fout gaan natuurlijk)
nu ook op stream 2![]()
Ikke ook! En ik heb deze ook maar weer alvast opgetrommeld.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:17 schreef PeterNB het volgende:
* aanmeld bij de Fok!-knokploeg ten behoeve van Mazaru *
Zooowww dat was me een avond in De Kooi toen !!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ikke ook! En ik heb deze ook maar weer alvast opgetrommeld.
[ afbeelding ]
Cap PeterNB
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb jij een beetje tuin mazuru? ( genoeg om een klein tentje te kunnen plaatsen![]()
)
Strak planquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar komt de infanterie!!![]()
Laten we er dan maar met zijn allen een gezellige dag van maken. Ik weet zeker dat mijn buurman niet onder zijn bank vandaan komt als die al die Fokkers ineens voor zijn deur ziet staan![]()
Allemaal iets oranjes aan, en dan gaan we met zijn allen naar de EK kijken![]()
![]()
Toeters er bij! Trommels er bij, Gouden Kooi kreten er bij!!
Dan heeft die in ieder geval eens echt reden tot klagen.
Als we dan een penalty missen, dan brullen we allemaal in koor
"DAT IS TOCH FUCKING NIET NORMAAL!! "
![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ikke ook! En ik heb deze ook maar weer alvast opgetrommeld.
[ afbeelding ]
Cap PeterNB
Vooral dat laatste is verschrikkelijk.En ook omdat het niet strafbaar is.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moest wel even lachen om jouw verhaal loisie
Hoewel dat eigenlijk niet toepasselijk is, want zo'n man naast je hebben is echt levensgevaarlijk.
Gelukkig zijn jullie daar van af.
Zo gevaarlijk is 'mijn' gek gelukkig niet
Maar het probleem is dat hij echt helemaal op mij gefocussed is.
Alles wat die hoort en ziet, komt in zijn hoofd echt door mij.
Als er een auto toetert, dan slaat die op de muren.
Als er een fanfarekorps langs komt, dan gaat die hard springen.
Hij is psychotisch, en hoort daardoor dingen die er niet zijn.
Al die waangeluiden komen in zijn hoofd bij mij vandaan.
Toen ik hier net woonde, geloofde ik dat ook.
Hij zei dat die last had van mijn wasmachine, ik heb toen een nieuwe wasmachine gekocht. Omdat ik dacht dat het misschien kwam door het centrifugeren van mijn oude machine.
Hij zei dat die last had van mijn tv, ik heb toen een koptelefoon gekocht.
Is allemaal niet nodig als ik op de Yamaha komquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:22 schreef mazaru het volgende:
Toeters er bij! Trommels er bij
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is allemaal niet nodig als ik op de Yamaha komIk heb een Boss-uitlaat
Zo'n man zou ook eigenlijk gewoon in begeleid wonen thuis horen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is verschrikkelijk.En ook omdat het niet strafbaar is.
Tijd voor een lekkere schrobbeurt met een staalborstel.
En dan weg, naar een leuk huisje op het terrein van een instelling.
Dan kunnen de manen van de gemeente zijn huis helemaal ontsmetten.
Ik hoop écht dat er binnenkort iets aan gedaan wordt Mazaru, dit is een onhoudbare toestand.
Maar het wordt binnenkort wel gezellig in de tuin van mazuruquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is verschrikkelijk.En ook omdat het niet strafbaar is.
Tijd voor een lekkere schrobbeurt met een staalborstel.
En dan weg, naar een leuk huisje op het terrein van een instelling.
Dan kunnen de manen van de gemeente zijn huis helemaal ontsmetten.
Ik hoop écht dat er binnenkort iets aan gedaan wordt Mazaru, dit is een onhoudbare toestand.
Yeahhhh!! Maar dan wel even een oranje verfje er over heen hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is allemaal niet nodig als ik op de Yamaha komIk heb een Boss-uitlaat
Ik moest gewoon fietsen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Yamaha!
Reed ik ook toen ik 16 was...![]()
het was Kreidler of Yamaha, anders telde je niet mee.
Toen ik klein was was mijn enige buitenboordmotor die het langer dan een jaar volhield een Yamaha.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Yamaha!
Reed ik ook toen ik 16 was...![]()
het was Kreidler of Yamaha, anders telde je niet mee.
Mazaru heeft maar een klein balkonnetjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar het wordt binnenkort wel gezellig in de tuin van mazuru![]()
En een bontstaart aan zijn helmquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yeahhhh!! Maar dan wel even een oranje verfje er over heen hoor![]()
Doen we in de tuin van Petraa meteen de DGK-meetquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mazaru heeft maar een klein balkonnetje![]()
Maar Petraa is bijna mijn buurvrouw! Zij heeft wel een tuin![]()
Daar zal ze heel blij mee zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doen we in de tuin van Petraa meteen de DGK-meet
Petraaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik hem nou eens parkeer met de uitlaat richting buurman,quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yeahhhh!! Maar dan wel even een oranje verfje er over heen hoor![]()
Ik heb al een oranje tenue, nou ja, een oranje broek met een wit t-shirt met een rood-wit-blauw vlaggetje erop. Mag dat ook?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar het wordt binnenkort wel gezellig in de tuin van mazuru![]()
Een vriendin die Yamaha heette wilde toen al niet lukken?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Toen ik klein was was mijn enige buitenboordmotor die het langer dan een jaar volhield een Yamaha.
Toen ik geluidtechnicus werd was de enige mengtafel waar ik ooit verliefd op werd een Yamaha.
Toen ik ging motorrijden vond ik mijn motor op dat moment de mooiste die ik kon kopen....een Yamaha.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb al een oranje tenue, nou ja, een oranje broek met een wit t-shirt met een rood-wit-blauw vlaggetje erop. Mag dat ook?
Zal hier maar geen foto neerzetten denk ik
Great idea!!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
willen wij hie wel zienquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb al een oranje tenue, nou ja, een oranje broek met een wit t-shirt met een rood-wit-blauw vlaggetje erop. Mag dat ook?
Zal hier maar geen foto neerzetten denk ik
Dat denk ik ookquote:
vriendin ?? dat is toch een vriendje maar dan met tietjes en een gaatje ?? Neahh......quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een vriendin die Yamaha heette wilde toen al niet lukken?
Maar dat durf ik niet.quote:
Alleen wij zijn dan zo vals om hem snel op te slaan of te quotenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dat durf ik niet.
Zal er eens over nadenken, kun je hem ook heel snel weer weghalen als je hem geplaatst hebt?
Hahahaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Pikken we onderweg Akveor op, komt hij ook weer eens onder de mensen![]()
Waar in den lande wonen jullie of moeten we op de stank van je buurman afgaan?
Ja, kijk, daar heb je het al , maar kun je hem wel meteen weer weghalen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen wij zijn dan zo vals om hem snel op te slaan of te quoten
ja hoor hij kan zo weer weg gehaald worden, en mochten ze hem quoten, dan kun je hem nog wel van internet halenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dat durf ik niet.
Zal er eens over nadenken, kun je hem ook heel snel weer weghalen als je hem geplaatst hebt?
Dag Ruud! Fijne avond nog!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, ik hoor het nog wel. En petraa, laat je niks opdringen, maar je tuin is bij voorbaat niet groot genoeg![]()
Gegroet Fok!
Apart Topic openen dan maar?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dat durf ik niet.
Gewoon met editquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, kijk, daar heb je het al , maar kun je hem wel meteen weer weghalen?
Okee, daar komt ie!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef blomst het volgende:
[..]
ja hoor hij kan zo weer weg gehaald worden, en mochten ze hem qouten, dan kun je hem nog wel van internet halen
Toe maar, laat het zien.
Als je hem upload op een plaats waar je hem zelf weg kan halen, zoals bv. Photobucket, dan is er niets aan de hand als die gequote wordt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, kijk, daar heb je het al , maar kun je hem wel meteen weer weghalen?
Ik kan je nog steeds niet gedag zwaaien!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, ik hoor het nog wel. En petraa, laat je niks opdringen, maar je tuin is bij voorbaat niet groot genoeg![]()
Gegroet Fok!
Met een beetje proppen moet het lukkenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gegroet Fok!
Trustequote:
Maar wel gequotequote:
Juist. En je weet niet wie er lurkt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je hem upload op een plaats waar je hem zelf weg kan halen, zoals bv. Photobucket, dan is er niets aan de hand als die gequote wordt.
Maar mensen kunnen hem natuurlijk altijd snel opslaan, en dan zelf ergens uploaden.
Ik woon zelf ook in de Rijnmond dus ben eraan gewend, ga dus gewoon op de stank van je buurman afquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha
Ik weet niet wat er erger stinkt, de stank van de rijnmond, of de stank van mijn buurman
Maak het niet te laatquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gegroet Fok!
Is al weg!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wel gequote
Nu kunnen we hem nog steeds oproepen
Is dat echt zo? Nee toch he?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wel gequote
Nu kunnen we hem nog steeds oproepen
Ik lag al in een deukquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
[quote]Op zaterdag 31 mei 2008 22:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Okee, daar komt ie!
2 minuten.
*knip*....quote weggehaald..!
Opgeslagen!![]()
nee hoor...grapje!
Het is al aangepast.quote:
bron: http://www.rocket.nl/nl/s(...)den-Kooi/p230-Amandaquote:Amanda
Amanda valt in de categorie ‘lekker wijf’. Ze is een pittige tante, maar niet bijster intelligent. Met een harde stem en een sexy verschijning valt Amanda erg op.Amanda is de beste vriendin van Nena. Toen zij op tweede kerstdag langs mocht komen in de Villa en met iedereen op kon schieten in de Villa, wilde ze ook wel het leven leiden van een miljonair. Amanda is negentien jaar en heeft geen idee wat ze met haar leven aan moet.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:58 schreef Gert het volgende:
In dit topic maakte Sheel ons attent op de booking-agency die de Gouden Kooi-deelnemers onder zijn hoede heeft.
Met de volgende tekst opent de omschrijving van één van hun artiesten.
[..]
bron: http://www.rocket.nl/nl/s(...)den-Kooi/p230-Amanda
Een kaasstengelquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:58 schreef pullup het volgende:
Het was een leuke foto blurkMaar wat had je in je hand
was leuk te zien, bedankt voor de linkquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:15 schreef PeterNB het volgende:
Zit ik ineens bang te zijn voor streamlocks als het mis zou gaan![]()
![]()
![]()
(Nasa laat ALLES gewoon zien, ook al gaat het mis !)
De landing is altijd NOG spectaculairder !quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:17 schreef blomst het volgende:
[..]
was leuk te zien, bedankt voor de link
Haha niks geen zwembad in beeld daar.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:15 schreef PeterNB het volgende:
![]()
![]()
Top Peter, bedankt voor de linkquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:15 schreef PeterNB het volgende:
![]()
![]()
dan moeten we die ook zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De landing is altijd NOG spectaculairder !
ze laten nu herhaling zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haha niks geen zwembad in beeld daar.
Helaas, ik was net te laat.
Komen er eigenlijk ooit wel eens dieren in beeld op die africam?
dan zou het wel druk in de ruimte worden.quote:
Na de live-lancering laten ze altijd op nasa-tv nog een paar keer de lanceringquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:29 schreef blomst het volgende:
[..]
dan zou het wel duk in de ruimte worden.
Ik ga mijn streams weer aan gooienquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Na de live-lancering laten ze altijd op nasa-tv nog een paar keer de lancering
zien, gezien vanaf andere camerastandpunten.
Qua beeld valt er voorlopig effe niets te zien vanuit de ruimte. De komende uren
zie je alleen Mission Control (die mannen achter die blauwe desks)
welterusten .quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:44 schreef -Blurk- het volgende:
Trust all!
Sleep well, good nite, don't let the bedbugs of mazaru's buurman bite !!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:44 schreef -Blurk- het volgende:
Trust all!
Dankjewel kissaquote:Op zondag 1 juni 2008 00:41 schreef kissa het volgende:
Sterkte akveor
Mazaru, ik meld me aan voor de FOK! knokploeg.
Disaan, sterkte met Diva!
Deze kwam ik nog tegen:
[ afbeelding ]
Nee, ik keek nog één keer en voila, daar zag ik jouquote:Op zondag 1 juni 2008 00:55 schreef Ziet het volgende:
oh ik ben hier nog maar alleen geloof ik....
Ik ga me in ieder geval klaar maken voor de volgende.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:57 schreef Disana het volgende:
Ik zit te dubben of ik de detective op Ned2 op m'n pctv nou wel of niet zal uit kijken
Is dat catweazle??? Die altijd met witte menthol handen en een pakje chocolade melk in zijn hand loopt en die dan ergens op straat neerzet en er uren naar blijft kijken?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog viezer!
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ga me in ieder geval klaar maken voor de volgende.
Ja? Ik misschien ook wel. Ach, waarom ook niet.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ga me in ieder geval klaar maken voor de volgende.
Weet niet. Hoop niet dat ik de volgende al gezien heb. Dat is wel eens voorgekomen. Ik ben wel dol op detectives. Lekker geduldig wegkijken.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:31 schreef Ziet het volgende:
[..]
is het wat?
(fijn, nu ben ik dus ook aan het twijfelen geslagen...
hoelang duren ze?)
Lauwe cola! Jaja dan weet ik genoeg, dan zitten zo al die vervelende ventjes weer hier te azen op jou!quote:
Dat ze vervelend zijn, zijn jouw woordenquote:Op zondag 1 juni 2008 01:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Lauwe cola! Jaja dan weet ik genoeg, dan zitten zo al die vervelende ventjes weer hier te azen op jou!
Het was maar 1 fles lauwe witte wijn von Der Aldi (1.69). Ikzelf zat aan de ijs en ijs en ijskouwe Cola. Coca Cola, welteverstaand.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:01 schreef Ziet het volgende:*ziet voor zich hoe jij dan met je neus dicht lauwe cola drinkt*
quote:Op zondag 1 juni 2008 02:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zegge... Zou jij in het vervolg de WC even willen doortrekken als je er gepoept hebt.
quote:Op zondag 1 juni 2008 02:20 schreef Lobasca het volgende:
Lachen hè Zietje... ik moest bijna blijven slapen, omdat meneer zijn schoenen al uit had, om naar de detectivenacht van de KRO te kijken...
Ik had al horror genoeg gezien
en al dat vreetwerk, ik luste de helft nietquote:Op zondag 1 juni 2008 02:29 schreef Ziet het volgende:
[..]
mijn god.... dan had je naast die cola ook nog eens een bakkie pleur met je neus dicht moeten drinken
quote:Op zondag 1 juni 2008 02:32 schreef Lobasca het volgende:
en ik heb hem overgehaald om weer te posten
ik post in mijn slaap, moet de volgende dag ook weer bijlezen wat ik geschreven hebquote:Op zondag 1 juni 2008 02:37 schreef Ziet het volgende:
[..]
![]()
ik ga mijn stinkhok eens opzoeken...
jammer dat het nu niet meer onweert hier,
dan slaap ik altijd lekker
truste voor straks!
(slapen jullie überhaupt wel eens?)
quote:Op zondag 1 juni 2008 02:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik post in mijn slaap, moet de volgende dag ook weer bijlezen wat ik geschreven heb![]()
Trustels Zietje
Mogguh, het is nog vroeg hè? Ik moest even bijlezen over boze buurmannen, lauwe Cola, slapen in een tentje in jouw tuin, lancering van de Space Shuttle enz. Ik baal dat ik de foto van Blurk gemist heb.quote:
Dat doe je goed, chapeau.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:13 schreef Ziet het volgende:
nee hoor
ik heb mezelf net ff leren cappen, dus ik ben klaar voor dgk2!
Dat gedeelte heb ik vlug overheen gescrolld!quote:Op zondag 1 juni 2008 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, het is nog vroeg hè? Ik moest even bijlezen over boze buurmannen, lauwe Cola, slapen in een tentje in jouw tuin, lancering van de Space Shuttle enz. Ik baal dat ik de foto van Blurk gemist heb.
Daar was ik al bang voor.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:25 schreef petraa het volgende:
Dat gedeelte heb ik vlug overheen gescrolld!
Ja!!quote:Op zondag 1 juni 2008 11:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.![]()
Zijn dit nu live beelden van de Space Shuttle, ik heb er niet zoveel verstand van?
[ afbeelding ]
Bedoel je dat witte spul bovenin? Dat is ons planeetje Aarde.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:30 schreef Ziet het volgende:
lijkt er wel op.
maar wat al dat witte spul is....
hoe krijg je die caps zo scherp?
Ik denk ijs.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:38 schreef Ziet het volgende:
ja dat is de aarde, zover was ik ook nog![]()
maar dat witte spul op dat ding...
Wat doe je dan nog posten hierquote:Op zondag 1 juni 2008 11:58 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteravond mijn volledige DGK bladwijzer gedelete. En ben nu dus officieel afgekickt.
Er moest ook ruimte komen voor de volgende natuurlijk!quote:Op zondag 1 juni 2008 11:58 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteravond mijn volledige DGK bladwijzer gedelete. En ben nu dus officieel afgekickt.
Als encouragement. Als ik het kan, kunnen jullie het ook!quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als encouragement. Als ik het kan, kunnen jullie het ook!
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als encouragement. Als ik het kan, kunnen jullie het ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |