Is allemaal niet nodig als ik op de Yamaha komquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:22 schreef mazaru het volgende:
Toeters er bij! Trommels er bij
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is allemaal niet nodig als ik op de Yamaha komIk heb een Boss-uitlaat
Zo'n man zou ook eigenlijk gewoon in begeleid wonen thuis horen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is verschrikkelijk.En ook omdat het niet strafbaar is.
Tijd voor een lekkere schrobbeurt met een staalborstel.
En dan weg, naar een leuk huisje op het terrein van een instelling.
Dan kunnen de manen van de gemeente zijn huis helemaal ontsmetten.
Ik hoop écht dat er binnenkort iets aan gedaan wordt Mazaru, dit is een onhoudbare toestand.
Maar het wordt binnenkort wel gezellig in de tuin van mazuruquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is verschrikkelijk.En ook omdat het niet strafbaar is.
Tijd voor een lekkere schrobbeurt met een staalborstel.
En dan weg, naar een leuk huisje op het terrein van een instelling.
Dan kunnen de manen van de gemeente zijn huis helemaal ontsmetten.
Ik hoop écht dat er binnenkort iets aan gedaan wordt Mazaru, dit is een onhoudbare toestand.
Yeahhhh!! Maar dan wel even een oranje verfje er over heen hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is allemaal niet nodig als ik op de Yamaha komIk heb een Boss-uitlaat
Ik moest gewoon fietsen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Yamaha!
Reed ik ook toen ik 16 was...![]()
het was Kreidler of Yamaha, anders telde je niet mee.
Toen ik klein was was mijn enige buitenboordmotor die het langer dan een jaar volhield een Yamaha.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Yamaha!
Reed ik ook toen ik 16 was...![]()
het was Kreidler of Yamaha, anders telde je niet mee.
Mazaru heeft maar een klein balkonnetjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar het wordt binnenkort wel gezellig in de tuin van mazuru![]()
En een bontstaart aan zijn helmquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yeahhhh!! Maar dan wel even een oranje verfje er over heen hoor![]()
Doen we in de tuin van Petraa meteen de DGK-meetquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mazaru heeft maar een klein balkonnetje![]()
Maar Petraa is bijna mijn buurvrouw! Zij heeft wel een tuin![]()
Daar zal ze heel blij mee zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doen we in de tuin van Petraa meteen de DGK-meet
Petraaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik hem nou eens parkeer met de uitlaat richting buurman,quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yeahhhh!! Maar dan wel even een oranje verfje er over heen hoor![]()
Ik heb al een oranje tenue, nou ja, een oranje broek met een wit t-shirt met een rood-wit-blauw vlaggetje erop. Mag dat ook?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar het wordt binnenkort wel gezellig in de tuin van mazuru![]()
Een vriendin die Yamaha heette wilde toen al niet lukken?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Toen ik klein was was mijn enige buitenboordmotor die het langer dan een jaar volhield een Yamaha.
Toen ik geluidtechnicus werd was de enige mengtafel waar ik ooit verliefd op werd een Yamaha.
Toen ik ging motorrijden vond ik mijn motor op dat moment de mooiste die ik kon kopen....een Yamaha.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb al een oranje tenue, nou ja, een oranje broek met een wit t-shirt met een rood-wit-blauw vlaggetje erop. Mag dat ook?
Zal hier maar geen foto neerzetten denk ik
Great idea!!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
willen wij hie wel zienquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb al een oranje tenue, nou ja, een oranje broek met een wit t-shirt met een rood-wit-blauw vlaggetje erop. Mag dat ook?
Zal hier maar geen foto neerzetten denk ik
Dat denk ik ookquote:
vriendin ?? dat is toch een vriendje maar dan met tietjes en een gaatje ?? Neahh......quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een vriendin die Yamaha heette wilde toen al niet lukken?
Maar dat durf ik niet.quote:
Alleen wij zijn dan zo vals om hem snel op te slaan of te quotenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dat durf ik niet.
Zal er eens over nadenken, kun je hem ook heel snel weer weghalen als je hem geplaatst hebt?
Hahahaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Pikken we onderweg Akveor op, komt hij ook weer eens onder de mensen![]()
Waar in den lande wonen jullie of moeten we op de stank van je buurman afgaan?
Ja, kijk, daar heb je het al , maar kun je hem wel meteen weer weghalen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen wij zijn dan zo vals om hem snel op te slaan of te quoten
ja hoor hij kan zo weer weg gehaald worden, en mochten ze hem quoten, dan kun je hem nog wel van internet halenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dat durf ik niet.
Zal er eens over nadenken, kun je hem ook heel snel weer weghalen als je hem geplaatst hebt?
Dag Ruud! Fijne avond nog!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, ik hoor het nog wel. En petraa, laat je niks opdringen, maar je tuin is bij voorbaat niet groot genoeg![]()
Gegroet Fok!
Apart Topic openen dan maar?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dat durf ik niet.
Gewoon met editquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, kijk, daar heb je het al , maar kun je hem wel meteen weer weghalen?
Okee, daar komt ie!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef blomst het volgende:
[..]
ja hoor hij kan zo weer weg gehaald worden, en mochten ze hem qouten, dan kun je hem nog wel van internet halen
Toe maar, laat het zien.
Als je hem upload op een plaats waar je hem zelf weg kan halen, zoals bv. Photobucket, dan is er niets aan de hand als die gequote wordt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, kijk, daar heb je het al , maar kun je hem wel meteen weer weghalen?
Ik kan je nog steeds niet gedag zwaaien!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, ik hoor het nog wel. En petraa, laat je niks opdringen, maar je tuin is bij voorbaat niet groot genoeg![]()
Gegroet Fok!
Met een beetje proppen moet het lukkenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gegroet Fok!
Trustequote:
Maar wel gequotequote:
Juist. En je weet niet wie er lurkt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je hem upload op een plaats waar je hem zelf weg kan halen, zoals bv. Photobucket, dan is er niets aan de hand als die gequote wordt.
Maar mensen kunnen hem natuurlijk altijd snel opslaan, en dan zelf ergens uploaden.
Ik woon zelf ook in de Rijnmond dus ben eraan gewend, ga dus gewoon op de stank van je buurman afquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha
Ik weet niet wat er erger stinkt, de stank van de rijnmond, of de stank van mijn buurman
Maak het niet te laatquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gegroet Fok!
Is al weg!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wel gequote
Nu kunnen we hem nog steeds oproepen
Is dat echt zo? Nee toch he?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wel gequote
Nu kunnen we hem nog steeds oproepen
Ik lag al in een deukquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
[quote]Op zaterdag 31 mei 2008 22:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Okee, daar komt ie!
2 minuten.
*knip*....quote weggehaald..!
Opgeslagen!![]()
nee hoor...grapje!
Het is al aangepast.quote:
bron: http://www.rocket.nl/nl/s(...)den-Kooi/p230-Amandaquote:Amanda
Amanda valt in de categorie ‘lekker wijf’. Ze is een pittige tante, maar niet bijster intelligent. Met een harde stem en een sexy verschijning valt Amanda erg op.Amanda is de beste vriendin van Nena. Toen zij op tweede kerstdag langs mocht komen in de Villa en met iedereen op kon schieten in de Villa, wilde ze ook wel het leven leiden van een miljonair. Amanda is negentien jaar en heeft geen idee wat ze met haar leven aan moet.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:58 schreef Gert het volgende:
In dit topic maakte Sheel ons attent op de booking-agency die de Gouden Kooi-deelnemers onder zijn hoede heeft.
Met de volgende tekst opent de omschrijving van één van hun artiesten.
[..]
bron: http://www.rocket.nl/nl/s(...)den-Kooi/p230-Amanda
Een kaasstengelquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:58 schreef pullup het volgende:
Het was een leuke foto blurkMaar wat had je in je hand
was leuk te zien, bedankt voor de linkquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:15 schreef PeterNB het volgende:
Zit ik ineens bang te zijn voor streamlocks als het mis zou gaan![]()
![]()
![]()
(Nasa laat ALLES gewoon zien, ook al gaat het mis !)
De landing is altijd NOG spectaculairder !quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:17 schreef blomst het volgende:
[..]
was leuk te zien, bedankt voor de link
Haha niks geen zwembad in beeld daar.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:15 schreef PeterNB het volgende:
![]()
![]()
Top Peter, bedankt voor de linkquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:15 schreef PeterNB het volgende:
![]()
![]()
dan moeten we die ook zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De landing is altijd NOG spectaculairder !
ze laten nu herhaling zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haha niks geen zwembad in beeld daar.
Helaas, ik was net te laat.
Komen er eigenlijk ooit wel eens dieren in beeld op die africam?
dan zou het wel druk in de ruimte worden.quote:
Na de live-lancering laten ze altijd op nasa-tv nog een paar keer de lanceringquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:29 schreef blomst het volgende:
[..]
dan zou het wel duk in de ruimte worden.
Ik ga mijn streams weer aan gooienquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Na de live-lancering laten ze altijd op nasa-tv nog een paar keer de lancering
zien, gezien vanaf andere camerastandpunten.
Qua beeld valt er voorlopig effe niets te zien vanuit de ruimte. De komende uren
zie je alleen Mission Control (die mannen achter die blauwe desks)
welterusten .quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:44 schreef -Blurk- het volgende:
Trust all!
Sleep well, good nite, don't let the bedbugs of mazaru's buurman bite !!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:44 schreef -Blurk- het volgende:
Trust all!
Dankjewel kissaquote:Op zondag 1 juni 2008 00:41 schreef kissa het volgende:
Sterkte akveor
Mazaru, ik meld me aan voor de FOK! knokploeg.
Disaan, sterkte met Diva!
Deze kwam ik nog tegen:
[ afbeelding ]
Nee, ik keek nog één keer en voila, daar zag ik jouquote:Op zondag 1 juni 2008 00:55 schreef Ziet het volgende:
oh ik ben hier nog maar alleen geloof ik....
Ik ga me in ieder geval klaar maken voor de volgende.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:57 schreef Disana het volgende:
Ik zit te dubben of ik de detective op Ned2 op m'n pctv nou wel of niet zal uit kijken
Is dat catweazle??? Die altijd met witte menthol handen en een pakje chocolade melk in zijn hand loopt en die dan ergens op straat neerzet en er uren naar blijft kijken?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog viezer!
Hij verzamelt afval, en pist door het hele huis
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ga me in ieder geval klaar maken voor de volgende.
Ja? Ik misschien ook wel. Ach, waarom ook niet.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ga me in ieder geval klaar maken voor de volgende.
Weet niet. Hoop niet dat ik de volgende al gezien heb. Dat is wel eens voorgekomen. Ik ben wel dol op detectives. Lekker geduldig wegkijken.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:31 schreef Ziet het volgende:
[..]
is het wat?
(fijn, nu ben ik dus ook aan het twijfelen geslagen...
hoelang duren ze?)
Lauwe cola! Jaja dan weet ik genoeg, dan zitten zo al die vervelende ventjes weer hier te azen op jou!quote:
Dat ze vervelend zijn, zijn jouw woordenquote:Op zondag 1 juni 2008 01:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Lauwe cola! Jaja dan weet ik genoeg, dan zitten zo al die vervelende ventjes weer hier te azen op jou!
Het was maar 1 fles lauwe witte wijn von Der Aldi (1.69). Ikzelf zat aan de ijs en ijs en ijskouwe Cola. Coca Cola, welteverstaand.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:01 schreef Ziet het volgende:*ziet voor zich hoe jij dan met je neus dicht lauwe cola drinkt*
quote:Op zondag 1 juni 2008 02:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zegge... Zou jij in het vervolg de WC even willen doortrekken als je er gepoept hebt.
quote:Op zondag 1 juni 2008 02:20 schreef Lobasca het volgende:
Lachen hè Zietje... ik moest bijna blijven slapen, omdat meneer zijn schoenen al uit had, om naar de detectivenacht van de KRO te kijken...
Ik had al horror genoeg gezien
en al dat vreetwerk, ik luste de helft nietquote:Op zondag 1 juni 2008 02:29 schreef Ziet het volgende:
[..]
mijn god.... dan had je naast die cola ook nog eens een bakkie pleur met je neus dicht moeten drinken
quote:Op zondag 1 juni 2008 02:32 schreef Lobasca het volgende:
en ik heb hem overgehaald om weer te posten
ik post in mijn slaap, moet de volgende dag ook weer bijlezen wat ik geschreven hebquote:Op zondag 1 juni 2008 02:37 schreef Ziet het volgende:
[..]
![]()
ik ga mijn stinkhok eens opzoeken...
jammer dat het nu niet meer onweert hier,
dan slaap ik altijd lekker
truste voor straks!
(slapen jullie überhaupt wel eens?)
quote:Op zondag 1 juni 2008 02:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik post in mijn slaap, moet de volgende dag ook weer bijlezen wat ik geschreven heb![]()
Trustels Zietje
Mogguh, het is nog vroeg hè? Ik moest even bijlezen over boze buurmannen, lauwe Cola, slapen in een tentje in jouw tuin, lancering van de Space Shuttle enz. Ik baal dat ik de foto van Blurk gemist heb.quote:
Dat doe je goed, chapeau.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:13 schreef Ziet het volgende:
nee hoor
ik heb mezelf net ff leren cappen, dus ik ben klaar voor dgk2!
Dat gedeelte heb ik vlug overheen gescrolld!quote:Op zondag 1 juni 2008 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mogguh, het is nog vroeg hè? Ik moest even bijlezen over boze buurmannen, lauwe Cola, slapen in een tentje in jouw tuin, lancering van de Space Shuttle enz. Ik baal dat ik de foto van Blurk gemist heb.
Daar was ik al bang voor.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:25 schreef petraa het volgende:
Dat gedeelte heb ik vlug overheen gescrolld!
Ja!!quote:Op zondag 1 juni 2008 11:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor.![]()
Zijn dit nu live beelden van de Space Shuttle, ik heb er niet zoveel verstand van?
[ afbeelding ]
Bedoel je dat witte spul bovenin? Dat is ons planeetje Aarde.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:30 schreef Ziet het volgende:
lijkt er wel op.
maar wat al dat witte spul is....
hoe krijg je die caps zo scherp?
Ik denk ijs.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:38 schreef Ziet het volgende:
ja dat is de aarde, zover was ik ook nog![]()
maar dat witte spul op dat ding...
Wat doe je dan nog posten hierquote:Op zondag 1 juni 2008 11:58 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteravond mijn volledige DGK bladwijzer gedelete. En ben nu dus officieel afgekickt.
Er moest ook ruimte komen voor de volgende natuurlijk!quote:Op zondag 1 juni 2008 11:58 schreef Copycat het volgende:
Ik heb gisteravond mijn volledige DGK bladwijzer gedelete. En ben nu dus officieel afgekickt.
Als encouragement. Als ik het kan, kunnen jullie het ook!quote:
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als encouragement. Als ik het kan, kunnen jullie het ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |