Is dat catweazle??? Die altijd met witte menthol handen en een pakje chocolade melk in zijn hand loopt en die dan ergens op straat neerzet en er uren naar blijft kijken?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog viezer!
Hij verzamelt afval, en pist door het hele huis
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ga me in ieder geval klaar maken voor de volgende.
Ja? Ik misschien ook wel. Ach, waarom ook niet.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ga me in ieder geval klaar maken voor de volgende.
Weet niet. Hoop niet dat ik de volgende al gezien heb. Dat is wel eens voorgekomen. Ik ben wel dol op detectives. Lekker geduldig wegkijken.quote:Op zondag 1 juni 2008 01:31 schreef Ziet het volgende:
[..]
is het wat?
(fijn, nu ben ik dus ook aan het twijfelen geslagen...
hoelang duren ze?)
Lauwe cola! Jaja dan weet ik genoeg, dan zitten zo al die vervelende ventjes weer hier te azen op jou!quote:
Dat ze vervelend zijn, zijn jouw woordenquote:Op zondag 1 juni 2008 01:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Lauwe cola! Jaja dan weet ik genoeg, dan zitten zo al die vervelende ventjes weer hier te azen op jou!
Het was maar 1 fles lauwe witte wijn von Der Aldi (1.69). Ikzelf zat aan de ijs en ijs en ijskouwe Cola. Coca Cola, welteverstaand.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:01 schreef Ziet het volgende:*ziet voor zich hoe jij dan met je neus dicht lauwe cola drinkt*
quote:Op zondag 1 juni 2008 02:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zegge... Zou jij in het vervolg de WC even willen doortrekken als je er gepoept hebt.
quote:Op zondag 1 juni 2008 02:20 schreef Lobasca het volgende:
Lachen hè Zietje... ik moest bijna blijven slapen, omdat meneer zijn schoenen al uit had, om naar de detectivenacht van de KRO te kijken...
Ik had al horror genoeg gezien
en al dat vreetwerk, ik luste de helft nietquote:Op zondag 1 juni 2008 02:29 schreef Ziet het volgende:
[..]
mijn god.... dan had je naast die cola ook nog eens een bakkie pleur met je neus dicht moeten drinken
quote:Op zondag 1 juni 2008 02:32 schreef Lobasca het volgende:
en ik heb hem overgehaald om weer te posten
ik post in mijn slaap, moet de volgende dag ook weer bijlezen wat ik geschreven hebquote:Op zondag 1 juni 2008 02:37 schreef Ziet het volgende:
[..]
![]()
ik ga mijn stinkhok eens opzoeken...
jammer dat het nu niet meer onweert hier,
dan slaap ik altijd lekker
truste voor straks!
(slapen jullie überhaupt wel eens?)
quote:Op zondag 1 juni 2008 02:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik post in mijn slaap, moet de volgende dag ook weer bijlezen wat ik geschreven heb![]()
Trustels Zietje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |