bron: http://www.rocket.nl/nl/s(...)den-Kooi/p230-Amandaquote:Amanda
Amanda valt in de categorie ‘lekker wijf’. Ze is een pittige tante, maar niet bijster intelligent. Met een harde stem en een sexy verschijning valt Amanda erg op.Amanda is de beste vriendin van Nena. Toen zij op tweede kerstdag langs mocht komen in de Villa en met iedereen op kon schieten in de Villa, wilde ze ook wel het leven leiden van een miljonair. Amanda is negentien jaar en heeft geen idee wat ze met haar leven aan moet.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:58 schreef Gert het volgende:
In dit topic maakte Sheel ons attent op de booking-agency die de Gouden Kooi-deelnemers onder zijn hoede heeft.
Met de volgende tekst opent de omschrijving van één van hun artiesten.
[..]
bron: http://www.rocket.nl/nl/s(...)den-Kooi/p230-Amanda
Een kaasstengelquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:58 schreef pullup het volgende:
Het was een leuke foto blurkMaar wat had je in je hand
was leuk te zien, bedankt voor de linkquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:15 schreef PeterNB het volgende:
Zit ik ineens bang te zijn voor streamlocks als het mis zou gaan![]()
![]()
![]()
(Nasa laat ALLES gewoon zien, ook al gaat het mis !)
De landing is altijd NOG spectaculairder !quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:17 schreef blomst het volgende:
[..]
was leuk te zien, bedankt voor de link
Haha niks geen zwembad in beeld daar.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:15 schreef PeterNB het volgende:
![]()
![]()
Top Peter, bedankt voor de linkquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:15 schreef PeterNB het volgende:
![]()
![]()
dan moeten we die ook zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De landing is altijd NOG spectaculairder !
ze laten nu herhaling zien.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Haha niks geen zwembad in beeld daar.
Helaas, ik was net te laat.
Komen er eigenlijk ooit wel eens dieren in beeld op die africam?
dan zou het wel druk in de ruimte worden.quote:
Na de live-lancering laten ze altijd op nasa-tv nog een paar keer de lanceringquote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:29 schreef blomst het volgende:
[..]
dan zou het wel duk in de ruimte worden.
Ik ga mijn streams weer aan gooienquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Na de live-lancering laten ze altijd op nasa-tv nog een paar keer de lancering
zien, gezien vanaf andere camerastandpunten.
Qua beeld valt er voorlopig effe niets te zien vanuit de ruimte. De komende uren
zie je alleen Mission Control (die mannen achter die blauwe desks)
welterusten .quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:44 schreef -Blurk- het volgende:
Trust all!
Sleep well, good nite, don't let the bedbugs of mazaru's buurman bite !!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:44 schreef -Blurk- het volgende:
Trust all!
Dankjewel kissaquote:Op zondag 1 juni 2008 00:41 schreef kissa het volgende:
Sterkte akveor
Mazaru, ik meld me aan voor de FOK! knokploeg.
Disaan, sterkte met Diva!
Deze kwam ik nog tegen:
[ afbeelding ]
Nee, ik keek nog één keer en voila, daar zag ik jouquote:Op zondag 1 juni 2008 00:55 schreef Ziet het volgende:
oh ik ben hier nog maar alleen geloof ik....
Ik ga me in ieder geval klaar maken voor de volgende.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:57 schreef Disana het volgende:
Ik zit te dubben of ik de detective op Ned2 op m'n pctv nou wel of niet zal uit kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |