Ik was wel bij de kapper vanmorgen, maar daar hadden ze nog een weekend van 2 weken geledenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:20 schreef beequeen het volgende:
Wat leuk, caps van Roevka de stoere bink met petje en toch durft hij de deur niet uit.Zijn voordeur is geblokkeerd door blauwe enveloppen, das wel kut natuurlijk.
![]()
Doei Kahaarin, enjoy CSI.![]()
Dit bericht kwam ik tegen op NL, iemand de Weekend gelezen? zal wel niet.
[..]
Vertel, heb je hem een klap voor zijn kutschjmoel gegeven?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
jyeahhhhhh net ruzie met mijn enge buurman gehad!!
Heb jij ook al zo'n enge buurman? De mijne lijkt op buurman Bolderbast van Donald Duck, echt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
Foei BQ, je laat je teveel meeslepenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, heb je hem een klap voor zijn kutschjmoel gegeven?![]()
Nee, ik was er wel toe in staat.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vertel, heb je hem een klap voor zijn kutschjmoel gegeven?![]()
We zijn trots op jequote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:24 schreef akveor het volgende:
Update
* akveor heeft dit keer zelf een pizza gehaald ipv laten bezorgen... natuurlijk nog met pet een een dikke zwarte zonnebril... maar wel een biertke gedronken in de pizzaria.
Zeg maar dat je op Fok post en heeeel veel vrienden hebt...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:21 schreef mazaru het volgende:
Meer vies als Jaap rolt door de kots-vies?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik was er wel toe in staat.
Maar hij is vieeeeessssss
En dan vies in echt Vies!! Niet viessss zoals in de Jorantaal
Hij flipt hele dagen lang de pan uit.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij ook al zo'n enge buurman? De mijne lijkt op buurman Bolderbast van Donald Duck, echt.
Flipte hij de pan uit?
Zeg hem maar dat hij zijn shit moet schuilenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik was er wel toe in staat.
Maar hij is vieeeeessssss
En dan vies in echt Vies!! Niet viessss zoals in de Jorantaal
Hij wou mijn kat aanvallenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Zeg maar dat je op Fok post en heeeel veel vrienden hebt...
Maar waarover?
Kijk, dat is de eerste stap. En, beviel het in de boze buitenwereld?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:24 schreef akveor het volgende:
Update
* akveor heeft dit keer zelf een pizza gehaald ipv laten bezorgen... natuurlijk nog met pet een een dikke zwarte zonnebril... maar wel een biertke gedronken in de pizzaria.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zeg hem maar dat hij zijn shit moet schuilen
Nog viezer!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meer vies als Jaap rolt door de kots-vies?
Wat een bofkont ben je.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:27 schreef mazaru het volgende:
Hij flipt hele dagen lang de pan uit.
Die dwaas is psychopatisch, en helemaal op mij gefocussed
Ik woon in een hele leuke buurt. Maar er is 1 gek, en dat is dan mijn buurman
Petraa weet nu meteen wie ik ben, want iedereen hier uit de buurt kent die gek
Nee, alles wat er gebeurt is mijn schuld in zijn hoofd.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een bofkont ben je.Heeft de rest van de buurt dan geen last van die gek?
Gatverdammequote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog viezer!
Hij verzamelt afval, en pist door het hele huis
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:27 schreef -Blurk- het volgende:
Zeg hem maar dat hij zijn shit moet schuilen
Ech nie jonguhhhh!!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GatverdammeDas focking niet normaal joh.
Misschien is het familie van die rat en denkt hij dat je Huub bent.....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:30 schreef mazaru het volgende:
Nee, alles wat er gebeurt is mijn schuld in zijn hoofd.
Als er een vliegtuig overvliegt gaat die op de muren slaan
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien is het familie van die rat en denkt hij dat je Huub bent.....
Wat is de buurt veranderd zeg.....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, dat is de eerste stap. En, beviel het in de boze buitenwereld?
Kijkt hij ook zo eng?quote:
Doet me aan de usericon van scanman denkenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijkt hij ook zo eng?![]()
[ afbeelding ]
Ik ga een borrel drinken bij de buren, feesssie. Misschien tot later.
Iedereen noemt hemquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijkt hij ook zo eng?![]()
[ afbeelding ]
Caps from before and after or it didn't happen.quote:
Nou! Daar kunnen we mee voor de dag komen!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
We hebben onze vocabulaire wel ernorm uitgebreid hier hè?
Haha Catweazle...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen noemt hem
[ afbeelding ]
Daar lijkt hij dan ook als twee druppels water op
Ik denk dat hij weinig kans tegen mijn kat maakt.quote:
Party in een pishuis!!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een fandag voor je buurman is nu zo geregeld
The COS for the rescue of Mazaruquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een fandag voor je buurman is nu zo geregeld
Een "gifje" voor je buurman lost alles opquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weinig kans tegen mijn kat maakt.
Een kat in de nauw maakt rare sprongen
En het is een grote gezonde rode kater, die je niet boos moet maken![]()
Maar hij moet dat beest gewoon met rust laten.
Dit is niet goed voor mijn bloeddruk
Deze foto lijkt echt op die foto die ik vanmiddag hier voorbij zag komenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:48 schreef Disana het volgende:
Voor akveor:
Soms kun je 's nachts heksenkringen tegenkomen. Het is daarom raadzaam pizza's te halen als de duisternis nog niet is gevallen.
[ afbeelding ]
Nee, dat kan ik me voorstellen. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat je kat hem te slim af blijft.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat hij weinig kans tegen mijn kat maakt.
Een kat in de nauw maakt rare sprongen
En het is een grote gezonde rode kater, die je niet boos moet maken![]()
Maar hij moet dat beest gewoon met rust laten.
Dit is niet goed voor mijn bloeddruk
dan moettie met zn poten van de safari cola afblijven!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog viezer!
Hij verzamelt afval, en pist door het hele huis
Oh, heb ik iets gemist? Deze figuren lopen overigens ook weer vrij rond. Helaas.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze foto lijkt echt op die foto die ik vanmiddag hier voorbij zag komen
Ik ken hem aan hoor.quote:
Ik had het gelezen. Gelukkig heb je haar weer terug.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me voorstellen. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat je kat hem te slim af blijft.
Heb net mijn Diva na een hele dag weer teruggevonden. Ook in de tuin van de buurman, maar dan wel een die zo aardig is dat ik nu wel die tuin in durf te lopen om mijn kat op te halen. Ja hoor, ze voelt zich alweer niet lekker, heb een antibioticum in het eten gegeven dat ze gelukkig wel met smaak opat.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ken hem aan hoor.
Ik heb hem een paar jaar geleden ook even bij zijn kippennekje beet gepakt.
Toen sloeg hij van 's avonds 11 tot 's ochtends 6 met een hamer op zijn grond.
Sindsdien was die vrij rustig![]()
Ik moest toen wel wachten tot het moment dat hij de trap op kwam, en ik al boven aan de trap stond. Want ik haal de 1.60 niet, en hij is een lange magere dweil
Maar het wordt dus tijd om zoiets nóg een keertje te doen Mazaruquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ken hem aan hoor.
Ik heb hem een paar jaar geleden ook even bij zijn kippennekje beet gepakt.
Toen sloeg hij van 's avonds 11 tot 's ochtends 6 met een hamer op zijn grond.
Sindsdien was die vrij rustig![]()
Ik moest toen wel wachten tot het moment dat hij de trap op kwam, en ik al boven aan de trap stond. Want ik haal de 1.60 niet, en hij is een lange magere dweil
Diva knapt niet meer op hoor, want vorige week constateerde de dierenarts dat haar immuunsysteem slecht werkt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had het gelezen. Gelukkig heb je haar weer terug.
En na zo'n kuurtje knappen ze meestal heel snel weer op.
Zo zie je maar, een goede buur is beter dan een verre vriend
Ik heb al drie of vier keer met de woningbouwverening contact opgenomen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
dan moettie met zn poten van de safari cola afblijven!
ik zou gaan bellen als ik jou was!
Vroeger:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Caps from before and after or it didn't happen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |