Is allemaal niet nodig als ik op de Yamaha komquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:22 schreef mazaru het volgende:
Toeters er bij! Trommels er bij
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is allemaal niet nodig als ik op de Yamaha komIk heb een Boss-uitlaat
Zo'n man zou ook eigenlijk gewoon in begeleid wonen thuis horen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is verschrikkelijk.En ook omdat het niet strafbaar is.
Tijd voor een lekkere schrobbeurt met een staalborstel.
En dan weg, naar een leuk huisje op het terrein van een instelling.
Dan kunnen de manen van de gemeente zijn huis helemaal ontsmetten.
Ik hoop écht dat er binnenkort iets aan gedaan wordt Mazaru, dit is een onhoudbare toestand.
Maar het wordt binnenkort wel gezellig in de tuin van mazuruquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is verschrikkelijk.En ook omdat het niet strafbaar is.
Tijd voor een lekkere schrobbeurt met een staalborstel.
En dan weg, naar een leuk huisje op het terrein van een instelling.
Dan kunnen de manen van de gemeente zijn huis helemaal ontsmetten.
Ik hoop écht dat er binnenkort iets aan gedaan wordt Mazaru, dit is een onhoudbare toestand.
Yeahhhh!! Maar dan wel even een oranje verfje er over heen hoorquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is allemaal niet nodig als ik op de Yamaha komIk heb een Boss-uitlaat
Ik moest gewoon fietsen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Yamaha!
Reed ik ook toen ik 16 was...![]()
het was Kreidler of Yamaha, anders telde je niet mee.
Toen ik klein was was mijn enige buitenboordmotor die het langer dan een jaar volhield een Yamaha.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Yamaha!
Reed ik ook toen ik 16 was...![]()
het was Kreidler of Yamaha, anders telde je niet mee.
Mazaru heeft maar een klein balkonnetjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar het wordt binnenkort wel gezellig in de tuin van mazuru![]()
En een bontstaart aan zijn helmquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yeahhhh!! Maar dan wel even een oranje verfje er over heen hoor![]()
Doen we in de tuin van Petraa meteen de DGK-meetquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mazaru heeft maar een klein balkonnetje![]()
Maar Petraa is bijna mijn buurvrouw! Zij heeft wel een tuin![]()
Daar zal ze heel blij mee zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doen we in de tuin van Petraa meteen de DGK-meet
Petraaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik hem nou eens parkeer met de uitlaat richting buurman,quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Yeahhhh!! Maar dan wel even een oranje verfje er over heen hoor![]()
Ik heb al een oranje tenue, nou ja, een oranje broek met een wit t-shirt met een rood-wit-blauw vlaggetje erop. Mag dat ook?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar het wordt binnenkort wel gezellig in de tuin van mazuru![]()
Een vriendin die Yamaha heette wilde toen al niet lukken?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Toen ik klein was was mijn enige buitenboordmotor die het langer dan een jaar volhield een Yamaha.
Toen ik geluidtechnicus werd was de enige mengtafel waar ik ooit verliefd op werd een Yamaha.
Toen ik ging motorrijden vond ik mijn motor op dat moment de mooiste die ik kon kopen....een Yamaha.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb al een oranje tenue, nou ja, een oranje broek met een wit t-shirt met een rood-wit-blauw vlaggetje erop. Mag dat ook?
Zal hier maar geen foto neerzetten denk ik
Great idea!!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
willen wij hie wel zienquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik heb al een oranje tenue, nou ja, een oranje broek met een wit t-shirt met een rood-wit-blauw vlaggetje erop. Mag dat ook?
Zal hier maar geen foto neerzetten denk ik
Dat denk ik ookquote:
vriendin ?? dat is toch een vriendje maar dan met tietjes en een gaatje ?? Neahh......quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een vriendin die Yamaha heette wilde toen al niet lukken?
Maar dat durf ik niet.quote:
Alleen wij zijn dan zo vals om hem snel op te slaan of te quotenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dat durf ik niet.
Zal er eens over nadenken, kun je hem ook heel snel weer weghalen als je hem geplaatst hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |