Hahahaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook![]()
Pikken we onderweg Akveor op, komt hij ook weer eens onder de mensen![]()
Waar in den lande wonen jullie of moeten we op de stank van je buurman afgaan?
Ja, kijk, daar heb je het al , maar kun je hem wel meteen weer weghalen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen wij zijn dan zo vals om hem snel op te slaan of te quoten
ja hoor hij kan zo weer weg gehaald worden, en mochten ze hem quoten, dan kun je hem nog wel van internet halenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dat durf ik niet.
Zal er eens over nadenken, kun je hem ook heel snel weer weghalen als je hem geplaatst hebt?
Dag Ruud! Fijne avond nog!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, ik hoor het nog wel. En petraa, laat je niks opdringen, maar je tuin is bij voorbaat niet groot genoeg![]()
Gegroet Fok!
Apart Topic openen dan maar?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar dat durf ik niet.
Zal er eens over nadenken, kun je hem ook heel snel weer weghalen als je hem geplaatst hebt?
Gewoon met editquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, kijk, daar heb je het al , maar kun je hem wel meteen weer weghalen?
Okee, daar komt ie!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef blomst het volgende:
[..]
ja hoor hij kan zo weer weg gehaald worden, en mochten ze hem qouten, dan kun je hem nog wel van internet halen
Toe maar, laat het zien.
Als je hem upload op een plaats waar je hem zelf weg kan halen, zoals bv. Photobucket, dan is er niets aan de hand als die gequote wordt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, kijk, daar heb je het al , maar kun je hem wel meteen weer weghalen?
Ik kan je nog steeds niet gedag zwaaien!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou, ik hoor het nog wel. En petraa, laat je niks opdringen, maar je tuin is bij voorbaat niet groot genoeg![]()
Gegroet Fok!
Met een beetje proppen moet het lukkenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gegroet Fok!
Trustequote:
Maar wel gequotequote:
Juist. En je weet niet wie er lurkt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je hem upload op een plaats waar je hem zelf weg kan halen, zoals bv. Photobucket, dan is er niets aan de hand als die gequote wordt.
Maar mensen kunnen hem natuurlijk altijd snel opslaan, en dan zelf ergens uploaden.
Ik woon zelf ook in de Rijnmond dus ben eraan gewend, ga dus gewoon op de stank van je buurman afquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha
Ik weet niet wat er erger stinkt, de stank van de rijnmond, of de stank van mijn buurman
Maak het niet te laatquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gegroet Fok!
Is al weg!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wel gequote
Nu kunnen we hem nog steeds oproepen
Is dat echt zo? Nee toch he?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wel gequote
Nu kunnen we hem nog steeds oproepen
Ik lag al in een deukquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
[quote]Op zaterdag 31 mei 2008 22:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Okee, daar komt ie!
2 minuten.
*knip*....quote weggehaald..!
Opgeslagen!![]()
nee hoor...grapje!
Het is al aangepast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |