Durf ik best hoor:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou zeggen begin zelf en show yourself!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel een zonnebril opzetten tegen het felle licht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!
* akveor Loopt naar de voordeur... ziet een berg achterstallige post met verdacht veel blauwe enveloppen en maakt rechtsomkeerts.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou kijk aan, een petje! Ideaaaal om incognito naar buiten te gaan, akveor!
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:47 schreef akveor het volgende:
[..]Hyper kom je overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen :W
Daar kan ik je dan weer geen ongelijk in geven.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:48 schreef akveor het volgende:
[..]
* akveor Loopt naar de voordeur... ziet een berg achterstallige post met verdacht veel blauwe enveloppen en maakt rechtsomkeerts.
Schoon en Amanda in 1 zin.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:56 schreef Disana het volgende:
Amanda wil graag VJ worden en haar eigen schoonheidsinstituut hebben, daar is ze druk mee bezig.
De naam wordt dan zeker :quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:56 schreef Disana het volgende:
Amanda wil graag VJ worden en haar eigen schoonheidsinstituut hebben,
LOL.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De naam wordt dan zeker :
"Amanda's Nail Cage............wij halen het bloed onder uw nagels vandaan !"
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Veel plezier Kaquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:09 schreef kahaarin het volgende:
20:00 - 21:00 Crime Scene Investigation RTL 5Ik ga er vandoor, even koffie drinken en CSI kijken, laters!
Dat kan ze tenslotte heel goed, vraag maar aan Brianquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is nu bijna nog gezelliger als tijdens DGKquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Jezus, het wordt alsmaar gezelliger hier of niet?
Ja! daarom even als tegengif een heerlijke ouderwetse ruzie tussen het ideale liefdeskoppel:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is nu bijna nog gezelliger als tijdens DGK
Niet alleen Bwian. Iedereen wiens nagels ze onder handen genomen heeft !!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat kan ze tenslotte heel goed, vraag maar aan Brian
quote:in weekend staat
na de finale zegt amanda, als zij gewonnen zou hebben, dan was amanda een schoonheidssalon begonnen, maar ik kom er wel, laat ze weten. ze knuffelt haar moeder en laat haar tranen de vrije loop, wat heb ik je 16 maanden gemist.
vele foto's staan er bij maar niet van amanda met moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |