quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 21:38 schreef loisie het volgende:@ Mazaru, ik heb ook zo'n idioot naast me gehad en samen met de onderbuuf van hem hebben we, telkens als hij weer iets uitvrat, een brief naar de woningstichting geschreven en uiteindelijk is hij er via een kort geding uitgezet. Ik kom hem nog wel eens tegen in de stad en dan loop ik maar wijselijk de andere kant ff op. Die gek naast mij ging 's nachts aan zijn eigen voordeur bellen, ging dan weer naar binnen, deed dan de deur weer open en ging keihard (NAAST MIJN SLAAPKAMERRAAM) staan schreeuwen tegen zijn alter-ego. Ook heeft ie eens een hele avond op zijn balkon staan schreeuwen zodat ik de plietsie heb gebeld en die zouden een wagen langssturen (NOT). Buurtbewoners hebben hem bij zijn strot gegrepen en dan begon die gek te janken als een klein kind. Hij gooide lege bierflessen zo van zijn balkon op het fietspad en heeft bij mij een rauw ei tegen het raam gegooid en een pot augurken op mijn balkon. Kortom: het was een ware hel en toch hebben onze brieven geholpen en issie nu eindelijk weg. Gewoon doorzetten Mazaru en met de hele buurt brieven gaan schrijven naar die woningstichting en uiteraard overal kopietjes van maken zodat je ze met een heel dossier om de oren kan slaan. Werkt gegarandeerd! Veel sterkte ermee

Ik moest wel even lachen om jouw verhaal loisie

Hoewel dat eigenlijk niet toepasselijk is, want zo'n man naast je hebben is echt levensgevaarlijk.
Gelukkig zijn jullie daar van af.
Zo gevaarlijk is 'mijn' gek gelukkig niet

Maar het probleem is dat hij echt helemaal op mij gefocussed is.
Alles wat die hoort en ziet, komt in zijn hoofd echt door mij.
Als er een auto toetert, dan slaat die op de muren.
Als er een fanfarekorps langs komt, dan gaat die hard springen.
Hij is psychotisch, en hoort daardoor dingen die er niet zijn.
Al die waangeluiden komen in zijn hoofd bij mij vandaan.
Toen ik hier net woonde, geloofde ik dat ook.
Hij zei dat die last had van mijn wasmachine, ik heb toen een nieuwe wasmachine gekocht. Omdat ik dacht dat het misschien kwam door het centrifugeren van mijn oude machine.
Hij zei dat die last had van mijn tv, ik heb toen een koptelefoon gekocht.
Pas later, toen ik met regelmaat wakker werd gebeld door de politie, met de vraag of ik mijn tv zachter zou willen zetten want de buurman had er last van, viel bij mij het kwartje dat hij gewoon niet goed snik is.
Ik snurk niet eens!!!
Ik heb toen verschillende gesprekken gehad met de wijkagent, en er staat nu een notitie bij de naam van mijn buurman dat hij waanbeelden heeft, en ze mij niet lastig moeten vallen wanneer hij weer eens belt met een klacht over mij.
Dat scheen hij trouwens meerdere keren per dag te doen in die tijd.
Maar waar het op neer komt, is dat er geen vereende krachten gemaakt kunnen worden. Want mijn andere buren hebben verder geen overlast van hem.
En meer dan springen en op de muren slaan doet hij op het moment ook niet.
Behalve dan vanavond, toen ik hem ineens stampend op mijn kat af zag gaan.
Dan slaan bij mij de stoppen even door
En dat heeft hij gemerkt ook!

En hij stinkt! Maar dat is ook niet strafbaar