* RubberDuckey meldt zichquote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Met een aantal andere fotografen
Wordt een gezellig uitje
Beetje tankjes kijken
70-200 2.8 met 1.4TC hierquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:20 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
* RubberDuckey meldt zich
Lekker de soldaatjes met het 300mm kanon bestoken
Bigma, 300mm en de 70-200 2.8 IS en de converters, camera denk ik ook nog wel...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
70-200 2.8 met 1.4TC hierNeem je Bigma ook mee of niet?
quote:
Plassen modder is ook niet verkeerd toch?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Droog is het belangrijkst. Het mag 's nachts wel een beetje regenen maar niet teveel...het moet natuurlijk wel flink stoffen met die tanks die over heuveltjes crossen
Misschien kom ik je tegen, maar ik twijfel of Eindhoven, Kleurrijke stad (http://www.kleurrijkestad.dse.nl/) misschien ook wel de moeite waard is.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
Gaat er eigenlijk morgen nog iemand naar de open dagen van de landmacht?
SMS morgen anders ffquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:57 schreef Marc H het volgende:
Ik denk er ook over om morgen te gaan. Weet alleen pas morgen of ik kan gaan.
Landmacht is twee dagen hequote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:20 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Misschien kom ik je tegen, maar ik twijfel of Eindhoven, Kleurrijke stad (http://www.kleurrijkestad.dse.nl/) misschien ook wel de moeite waard is.
Op zich niet, maar dat spettert zo als je daar langs de kant staatquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:48 schreef sanger het volgende:
[..]
Plassen modder is ook niet verkeerd toch?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SMS morgen anders ffJe hebt mijn telefoonnummer ngo wel denk ik? Bri en Steeph komen ook mee
Zondag heb ik al Keltfest ...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Landmacht is twee dagen heZondag herkansing
Kniesoor die daar op letquote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op zich niet, maar dat spettert zo als je daar langs de kant staat
Dan kun je volgende week je lol op, dan schijnen ze zelfs hele dagen te gaan staken.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Schijnbaar was er in Eindhoven een ongeplande staakactie vanaf 15.00 uur. ik kom dus nietsvermoedend uit Utrecht terug in Eindhoven, wil de bus pakken (vanochtend reden ze gewoon). Wat ziet mijn oog: Tientallen bussen, geparkeerd op het busstation in een chaotische wirwar van bussen en mensen. Gelukkig kon ik iemand bellen om me te halen (die vervolgens met de auto vast kwam te zitten omdat weet-ik-het-hoeveel mensen iemand konden regelen die af kon halen) anders was het lopen of taxi.
Kutstakingen! Kijk, dat je staakt en het aankondigt, prima (niet prima, verre van zelfs, maar begrijpelijk), maar dit soort acties zijn gewoon echt nutteloos en onnodig en debiel. Beetje klantjes pesten.
Ja is niet tofquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan kun je volgende week je lol op, dan schijnen ze zelfs hele dagen te gaan staken.
quote:
Heee..das mooi kutquote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:44 schreef Ynske het volgende:
Godverdegodver
3 foto's verkut met verlijmen
morgen toch maar alles ophangen, en dan van de week even vervangen voor de opening
3 kleintjes dus dat valt wel meequote:
Is soms te dichtbij voor soldaatjes, ligt eraan hoe dichtbij ze komen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:20 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
* RubberDuckey meldt zich
Lekker de soldaatjes met het 300mm kanon bestoken
Goed van jequote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het leuke alleen dit keer (en het grote verschil met de vorige keer): er zit een duidelijke behoefte achter. En niet alleen van onze afdeling, maar ook van 3 andere afdelingen. Dus het moet snel en goed en het is vooral niet vrijblijvend EN mag bovendien tijdens werktijd...kortom, het wordt een regulier project ongeveer
Ik ga dit eindelijk afkrijgen
En daarna ga ik me toch een groot feest bouwen
![]()
![]()
Q: How do I clean my Lowepro product?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:42 schreef sanger het volgende:
Weet iemand toevallig of je een Lowepro tas kunt wassen en zo ja, hoe?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
Q: How do I clean my Lowepro product?
A: Proper cleaning of all Lowepro products should be handled with care. We caution against use of any detergent and recommend mild soap. We recommend spot treating or hand washing with warm/cold water and mild soap, followed by hanging the item to dry.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:56 schreef sanger het volgende:
[..]![]()
Stom eigenlijk dat ik zelf niet effe op de site kijk
quote:
Succes!! Een papiertje is toch wel handig...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het leuke alleen dit keer (en het grote verschil met de vorige keer): er zit een duidelijke behoefte achter. En niet alleen van onze afdeling, maar ook van 3 andere afdelingen. Dus het moet snel en goed en het is vooral niet vrijblijvend EN mag bovendien tijdens werktijd...kortom, het wordt een regulier project ongeveer
Ik ga dit eindelijk afkrijgen
En daarna ga ik me toch een groot feest bouwen
![]()
![]()
foto ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:43 schreef Erasmo het volgende:
Wtf, het licht hier buiten is gewoon oranje
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
foto ?![]()
ben t zelf vergeten dus... was hier ook mooi orange
Niet gemaakt, maar pak een willekeurige foto van je huiskamer en laat je witbalans naar oranje uitslaanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:17 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
foto ?![]()
ben t zelf vergeten dus... was hier ook mooi orange
Niet te heet water gebruiken.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:42 schreef sanger het volgende:
Weet iemand toevallig of je een Lowepro tas kunt wassen en zo ja, hoe?
Het was gewoon keihard ruk...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:25 schreef PdeHoog het volgende:
HoiWeer terug
Het was stervensdruk en het waren slappe demo's
Behalve dan de pantserdemo
Nagenieten, dat lijkt mij duidelijk!quote:Op zondag 1 juni 2008 08:06 schreef PdeHoog het volgende:
Wat ik nu wakker doe, weet ik ook niet hoor
En mijn gezelschap de deur uitschoppen want die had het plan opgevat om nog een keer naar Oirschot te gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |