quote:Op donderdag 29 mei 2008 16:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
iets zegt me dat we dan als idioten met dozen staan te slepen
Nou hoor net van rob dat we dat weekend welicht een vrachtwagen kunnen regelen dus dan zijn we zeker aan het slepenquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Of helemaal klaar zijn en lekker ff een middagje gaan relaxen met muziek
Nou P., dan hebben we al een excuus om niet te hoeven helpen... Parkpop!quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:23 schreef Chanty het volgende:
Nou hoor net van rob dat we dat weekend welicht een vrachtwagen kunnen regelen dus dan zijn we zeker aan het slepen
nee zoals eerder in t topic staat heeft ze een nieuwe woningquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:04 schreef Loofus het volgende:
Sorry maar ik ga natuurlijk niet de hele sc's door lezen!
Alsnog gefeliciteerd!
en wel lief klussen dan hequote:Op donderdag 29 mei 2008 21:36 schreef Chanty het volgende:
Dank u allen![]()
Net al even gekeken naar laminaatvloerenVolgend weekend gaan we die waarschijnlijk leggen
En Rob vertelde me vanmiddag dat de huisbaas dus een 88-jarige man is en de beheerder die we toen met de bezichtiging hebben gesproken is zijn schoonzoon. Heb er echt een goed gevoel over bij deze mensen
Twee jaar geleden heel liev geklustquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:38 schreef prupke het volgende:
[..]
en wel lief klussen dan he
en niet op elkaar gaan grommen en grijnzen ...net als in het blok bv
Nee niet slaanquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:42 schreef Ynske het volgende:
pfff ben zo moe.
morgen maar aan t plakken slaan van de afdrukken
wat voor spul ga je nu gebruiken om ze te plakken?quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:42 schreef Ynske het volgende:
pfff ben zo moe.
morgen maar aan t plakken slaan van de afdrukken
photomount om te plakken en foam als achtergrondquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:46 schreef prupke het volgende:
[..]
wat voor spul ga je nu gebruiken om ze te plakken?
quote:
met zijden handschoentjesquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee zachtjes aanwrijven met een fleecedeken
quote:
eerst gewoon een keer spuiten op een a4tje zodat je weet hoe hij spuit en dan pas op de fotosquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
photomount om te plakken en foam als achtergrond
vind t doodeng maar goed, t zal toch moeten
Pffff dat gaat dus allemaal nog even durenquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
vandaag contact gehad met de arbodienst
ze roepen me op over 4-6 weken
voorlopig nog niet werken
heel veel plezier *o*quote:
Helaas...zaterdag ben ik nog vrijquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou P., dan hebben we al een excuus om niet te hoeven helpen... Parkpop!
Zoiets?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 00:46 schreef prupke het volgende:
truste allemaal
* prupke ingredienten klaarzet voor een overheerlijk ontbijt![]()
de rest moet je zelf ff doen....
mama en kind rusten uit tot 14.30 uur?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
Gaat er eigenlijk morgen nog iemand naar de open dagen van de landmacht?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:43 schreef -Bizzy-Bee- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik haat unknown error
![]()
Ben je net ff lekker bezig te fotoshoppen krijg je dat weer
Top ......quote:
Goedemorgen glazenwasser. Kopje koffiequote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef Ynske het volgende:
moggeh
wakker worden omdat er iemand op 9 hoog naast je openraam staat te zingen en de overige ramen staat te wassen is best schrikken
Was wel de planning, maar loop hopeloos achter met studeren dus wsl. komt het er niet vanquote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
ga jij wel dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:27 schreef PdeHoog het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:26 schreef freud het volgende:
Kutterdekut. Mijn 8Gb kaartje is kaduk. Kan de foto's er niet meer af krijgen...
Die nieuwe?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:26 schreef freud het volgende:
Kutterdekut. Mijn 8Gb kaartje is kaduk. Kan de foto's er niet meer af krijgen...
omgquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:07 schreef Ynske het volgende:
moggeh
wakker worden omdat er iemand op 9 hoog naast je openraam staat te zingen en de overige ramen staat te wassen is best schrikken
en die zat helemaal vol?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:26 schreef freud het volgende:
Ik doe het nooit via de cam, mij te traag.quote:
Jeps, de 8Gb...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:30 schreef AirwiN het volgende:
Die nieuwe?
Nee, gelukkig niet zeg. Even wat voor de fun geschoten bij twee bandjes gisteren. Wijze les... Eerst kaartje vol knallen met onzin voordat je er een keer serieus mee aan de slag gaat!!quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:34 schreef freud het volgende:
[..]
Ik doe het nooit via de cam, mij te traag.
[..]
Jeps, de 8Gb...
[..]
Nee, gelukkig niet zeg. Even wat voor de fun geschoten bij twee bandjes gisteren. Wijze les... Eerst kaartje vol knallen met onzin voordat je er een keer serieus mee aan de slag gaat!!
Directory of file is corrupt... Heb het net met wat reparatiesoftware kunnen ophalen nog, maar ga de kaart wel ff omruilen!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:36 schreef Ynske het volgende:
wat geeft hiij voor error?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |