quote:do 29 mei 2008, 06:00
Dit is de dochter van Kim-Lian van der Meij
door Patricia Cortie
AMSTERDAM - Kim-Lian van der Meij is de gelukkigste mama op aarde. De musicalster beviel dinsdagochtend van haar eerste kindje: dochter Ronja Emma.
Het was een supersnelle bevalling want de weeën begonnen al om zeven uur ’s.ochtends en het babymeisje was er al om tien uur. „Ik heb een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht en ben toen al met baby bij mijn schoonmoeder geweest”, vertelde Kim gistermiddag.
quote:Angelina Jolie bevallen?
door onze redactie
AMSTERDAM - In Frankrijk circuleren berichten dat Angelina inmiddels is bevallen van haar tweeling.
Foto: EPA
Angelina zou afgelopen zondag zijn bevallen in een katholieke kliniek in de stad Aix-en-Provence.
De actrice gaf aan het begin van mei, tijdens het filmfestival in Cannes, al toe dat zij en echtgenoot Brad Pitt een tweeling verwachtten. Ook vertelde ze graag in Frankrijk te willen bevallen omdat dat het geboorteland van haar vorig jaar overleden moeder is.
Ik kan nog wel even wachten hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:36 schreef Esraa het volgende:
Ik heb wel weer een recente lijst, maar dan moeten jullie nog even wachten tot morgen![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:09 schreef Minnie_ het volgende:
Bas en Tooske met Fien (van Bas z'n Hyves):
[ afbeelding ]
Feline betekent katquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind Feline maar een rare naam... En Fien vind ik ook niks
quote:'Mega Mindy bevalt van zoontje'
De actrice die de superheld Mega Mindy vertolkt in de gelijknamige kinderserie, is vrijdag bevallen van haar eerste kind. De Vlaamse actrice Free Souffriau heeft haar zoontje Wolf genoemd.
Dit is ongetwijfeld het mooiste wat ons ooit overkomen is”, aldus de trotse ouders.
Mega Mindy is een blonde superheldin die in roze kleding boeven vangt. Ze is gewoonlijk een onopvallende politieagente, maar verandert van gedaante als er een noodgeval is. Ze krijgt daarbij hulp van allerlei mega-uitvindingen van haar opa.
Ja, daarom juist!quote:
gets wat n lelijke wehkampfoto zegquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:09 schreef Minnie_ het volgende:
Bas en Tooske met Fien (van Bas z'n Hyves):
[ afbeelding ]
Raar? Eerder afgezaagd. Feline is zo'n beetje de populairste meisjesnaam in de geboorterubriek van NRC Handelsblad; onder NRC-lezers worden elke week zeker twee Felines geboren, als het er geen drie zijn, en dan tel ik de talloze Félines (met accent), de Philines en de Philippines niet mee (wordt allemaal overigens afgekort als Fien of Fiene/Phine of Pien)quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind Feline maar een rare naam... En Fien vind ik ook niks
Om de een of andere reden vind ik Wolf heel 'braaf' voor Jan Rot...quote:Jan Rot - 14 mei ’08 (jongen; Wolf Willem)
Beroemd & Zwanger #17quote:Op zondag 1 juni 2008 00:33 schreef DjinN het volgende:
heeft iemand een link van de vorige beroemd en zwanger topic?
Da's een plaats hier in de buurtquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:05 schreef PeRi het volgende:
Philippine vind ik echt een prachtige naam. Vind wel dat het een beetje bij je/je familie/je gezin moet passen.
http://www.etonline.com/news/2008/06/62215/index.htmlquote:ET breaks news that JACK BLACK and his wife TANYA have welcomed their second son.
Jack told our THEA ANDREWS at the Los Angeles premiere of 'Kung Fu Panda' that the baby was born about a week ago and said that the newest member of the Black family is also named Jack.
Papa Jack, who told us he's been changing a lot of diapers over the past week, described little Jack as "fresh out of the oven." The newborn joined big brother, SAMUEL, almost 2. Jack and Tanya married in 2006.
Other stars opening up to Thea on the red carpet at the premiere included DUSTIN HOFFMAN and LUCY LIU.
Debuting in theaters on June 6, 'Kung Fu Panda' is the animated story of Po, a panda who works in his family's noodle shop, but is a big fan of kung fu. When Po gets the opportunity to train with the Furious Five -- the best martial arts experts in the world -- it isn't long until Po has to use his new skills to fight his enemies.
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:16 schreef Koningin het volgende:
Wanneer is Tooske bevallen?
Dat heb ik dan toch ergens gemist...
quote:Bastiaan en Tooske Ragas - 28 mei ’08 (meisje; Feline Hanneke Grietje “Fien”)
quote:LOS ANGELES - Actrice Michelle Monaghan is zwanger van haar eerste kind. Dat meldt het Amerikaanse showbizzblad People dinsdag op de website. Volgens haar zegsvrouw zijn de actrice en haar echtgenoot, grafisch ontwerper Peter White, heel blij met het goede nieuws.
De 32-jarige actrice bevalt in het najaar. Ze is drie jaar getrouwd met White. Monaghan speelde in de films Kiss Kiss Bang Bang, Mission Impossible 3 en Gone Baby Gone en is momenteel in de Nederlandse bioscopen te zien in Made Of Honour.
Onlangs was Monaghan nog samen met acteur Patrick Dempsey in Amsterdam om Made of Honour te promoten.
Ze wilde wel heel graagquote:
Harold Perrineau (Michael in Lost) is vader geworden van dochter Wynter.quote:Jack clarified on the Today show this morning that the new baby's name is Thomas, not Jack.
It's Thomas. I said we named the baby after me, but I didn't say that my actual name is Thomas.
Oh die wilde ik hier neergooien, maar je was me voor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:50 schreef Jipje het volgende:
X-Files actrice Gillian Anderson zwanger
Uitgegeven: 4 juni 2008 15:23
Laatst gewijzigd: 4 juni 2008 15:28
LOS ANGELES - Actrice Gillian Anderson, bekend als detective Scully uit X-Files, is zwanger. Dat meldde showbizzwebsite People.com woensdag.
Anderson verwacht haar tweede kind van vriend Mark Griffiths. Het stel heeft al een anderhalf jaar oude zoon, Oscar.
De actrice heeft ook een 13-jarige dochter uit een eerdere relatie.
Ik heb het wel genoemd in het vorige topicquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:26 schreef Beaker het volgende:
Froukje de Both schijnt ook zwanger te zijnVolgens mij staat ze er nog niet bij
Vergetenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:26 schreef Beaker het volgende:
Froukje de Both schijnt ook zwanger te zijnVolgens mij staat ze er nog niet bij
Nou ja ze straalt wel behoorlijk op al die andere foto's!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:28 schreef KinkyGiraf het volgende:maar ik denk dat dat de wind is eigenlijk... zo snel zou het toch niet...?
quote:in Diesel is vader
Uitgegeven: 6 juni 2008 08:34
LOS ANGELES - Acteur Vin Diesel (40) is vader geworden. Zijn vriendin, model Paloma Jimenez, is bevallen van een meisje.
ANP
Dat meldt het tijdschrift People vrijdag.
De baby is al in april geboren, maar Diesels zaakwaarnemers hebben het nieuws nu pas naar buiten gebracht.
Opnames
Diesel is momenteel bezig met de opnames van Fast and Furious. Deze film zal naar verwachting in juni 2009 uitkomen. Verder is de acteur vanaf augustus op het witte doek te bewonderen met zijn film Babylon AD.
(c) ANP/NU.nl
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:33 schreef Annemiek78 het volgende:
Nee, dit is eerder een gevalletje: Lelijke outfits-topic
Die borsten worden zo raar plat gedrukt, dat alles eronder al snel een buikje lijkt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:28 schreef KinkyGiraf het volgende:maar ik denk dat dat de wind is eigenlijk... zo snel zou het toch niet...?
Dat kind is gedoemd om haar hele leven haar oudtante Marie te eren.quote:Op maandag 9 juni 2008 18:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
Op zich vind ik Honor niet eens zo heel erg. Zoals je het uitspreekt zeg maar. Het klinkt eigenlijk wel lief vind ik!
Leuke namen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Tori Spelling heeft een dochter gekregen:
Stella Doreen McDermott
WAAR heb je dat gelezen dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:04 schreef Zeeltje het volgende:
paris is niet zwanger.. tenminste, omdat ze tijdens een feest alcohol dronk..
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:18 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom kan je alleen stralen als je zwanger bent? Dan ben ik dus ook al 100x zwanger geweest.
op people.comquote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:16 schreef Saphia het volgende:
[..]
WAAR heb je dat gelezen dan?
En best veel vrouwen drinken nog alcohol als ze zwanger zijn![]()
Maar ik zie Paris er ook wel voor aan om expres een jurkje aan te trekken die suggereert dat ze zwanger is.
Maar vond ook dat ze zo straalde....
Wat een 'normale' namen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Tori Spelling heeft een dochter gekregen:
Stella Doreen McDermott
Vlak wat een proffessionele fotograaf en make-up doen niet uit hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:13 schreef Viking84 het volgende:
Wat ziet Tooske er alweer goed uit zo snel na de zwangerschap. Sommige vrouwen hebben echt hun lijf mee hè.
bronquote:Story kon verklappen dat ónder het Pucci-jurkje een klein buikje te zien was. En dat Mabel de hele avond geen druppel alcohol dronk. Zou ze een derde kind krijgen? En dan het liefst het felbegeerde prinsje, naast al die meisjes in de familie? Voor Story is het een klare zaak. 'Neem daarbij de gelukzalige grijns die de hele avond in haar gezicht gebeiteld leek en het moge duidelijk zijn: Mabel moet wel zwanger zijn van haar derde kind.
quote:BING!
wo 18 jun 2008 geschreven door Claudia
Na een voorspoedige bevalling is op 17 juni, om 16:40, in Utrecht onze zoon geboren.
Hij heet Bing Cornelis Bram de Breij. Ons geluk grenst aan hondsdolheid.
Ze geeft zelf toe dat ze ontoerekeningsvatbaar zijn , ach Bram is wel heel leuk, als ze weer bij zinnen zijn kunnen ze dr gewoon Bram van maken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:37 schreef PatsyStone het volgende:
Misschien is het wel een grap en zitten ze ons nu uit te lachen. Dat jong heet natuurlijk gewoon Bram. Grappig mens, die Claudia!
Blijkbaar niet:
[..]
Oh lord, hoe verzin je het, Bingquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:37 schreef PatsyStone het volgende:
Misschien is het wel een grap en zitten ze ons nu uit te lachen. Dat jong heet natuurlijk gewoon Bram. Grappig mens, die Claudia!
Blijkbaar niet:
[..]
Oh, er hoort dus nog een O achter, Bingoquote:Ons geluk grenst aan hondsdolheid
Ik had eik wel zoiets vreselijks als Bing verwachtquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik had eigenlijk van Claudia echt wel iets leukers verwacht.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:59 schreef Nonneke het volgende:
Oh, er hoort dus nog een O achter, Bingo
blijkbaar hadden ze een puppie verwacht![]()
Hele verhaal is hier.quote:The National Enquirer (take it for what it's worth) reports that doctors are preparing Jamie Lynn Spears for a C-section tomorrow, Thursday, due to complications in the pregnancy.
Bron.quote:Charlotte Church and that super hot rugby player boyfriend of hers are expecting another child together, the singer and talk show host announced Wednesday.
Said the couple in a statement:
Charlotte Church and Gavin Henson are delighted to announce that they are expecting another baby. The couple are thrilled, as are their immediate families.
Meanwhile, Charlotte has confirmed that she will fulfill her commitment to Channel 4 to present the third series of The Charlotte Church Show in July and August of this year.
Charlotte gave birth to a baby girl in September of '07. Her name is Ruby Megan Henson.
Hopefully she'll have a boy now and can take a bit of a breather from being pregnant!
Alweer?!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Tevens is Charlotte Church weer zwanger.
[..]
Bron.
Ik ben bang dat zijn ouders hem inderdaad Achilles gaan noemen, maar ik denk dat het joch, zodra het oud genoeg is, zich wel bliksemsnel Jeroen zal laten noemen.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ben benoemd wat de roepnaam is. Zal dat echt Achilles zijn?
Dat past toch echt totaaaaaaaal niet bij de rest?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ben benoemd wat de roepnaam is. Zal dat echt Achilles zijn?
Kingston lijkt echt zo op mijn zoontje (die is uiteraard wel veel knapper).quote:Op maandag 23 juni 2008 20:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
Gwen is al een aardig eindje
[ afbeelding ]
Ik snap überhaupt niet dat die jongen nog met een speen in zijn mond loopt, hoe oud is hij inmiddels?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:10 schreef Smeej het volgende:
kingston lijkt ook op mn neefje... maar die loopt niet de hele dag met een speen
Kijk, soms is zo'n ding een ware verslaving.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:04 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet dat die jongen nog met een speen in zijn mond loopt, hoe oud is hij inmiddels?
quote:Lee Ryan maakt fan zwanger.
De 20-jarige fan Samantha Miller is al lange tijd groot fan van Blue en in het bijzonder van Lee. Eerder dit jaar leerden de twee elkaar kennen nadat Samantha een aantal foto's en krabbels plaatste op het MySpace profiel van Lee.
De foto's en krabbels trokken de aandacht van de 25-jarige Lee en hij besloot contact op te nemen met zijn fan. Dat resulteerde in een aantal dates met daarna een zwangerschap en een relatie. Later dit jaar willen de twee zelfs gaan trouwen.
Volgens vrienden van Lee zijn de twee onafscheidelijk en hebben de zanger en zijn fan elkaar helemaal gevonden.
"Het lijkt een romance uit een doktersroman, maar dan werkelijkheid. Ze zijn heel gelukkig samen en Lee heeft door Samantha zelfs weer inspiratie gevonden om serieus werk te maken van zijn solocarriere," aldus een vriend van Lee Ryan.
quote:Take That's Mark Owen wordt weer vader
AMSTERDAM - Mark Owen (36) uit 'boyband' Take That krijgt er een kindje bij.
Zijn verloofde Emma Ferguson zal rond december bevallen. De twee zijn "dolblij met de nieuwe toevoeging aan hun familie", meldt Mark op zijn website.
Mark en Emma hebben al een zoontje van 22 maanden, genaamd Elwood.
quote:Boer Jan's Pauline verliest baby
door onze redactie
AMSTERDAM - Er hangt een donkere wolk boven de boerderij van Jan Ybema (46) uit het programma Boer Zoekt Vrouw. Zijn kersverse vriendin Pauline van Rijsoort (42) heeft een miskraam gekregen.
Pauline was op één dag na drie maanden zwanger toen ze met haar Jan naar het ziekenhuis in Leeuwarden ging voor een standaard echo. Maar artsen zagen al snel dat het vruchtje na ongeveer zeven weken was gestopt met leven. Dit meldt het weekblad Party.
De Zuid-Hollandse illustrator van kinderboeken en wenskaarten greep bij thuiskomst meteen naar de fles. "Ik heb flink hard wat Rotterdamse scheldwoorden over de weilanden geschreeuwd." Boer Jan trok zich terug in de koeienstal, maar de tranen lieten niet lang op zich wachten.
Ondanks de tegenslag geeft het nieuwbakken stel de moed niet op. " Achteraf is gebleken dat het in de eerste week meteen raak is geweest, dus we zijn beiden supervruchtbaar!"
Idd... hoe graag je het ook wil, dit lijkt me ook wel een signaal van je lichaam... Even kort door de bocht gezegd vind ik de reactie "we zijn supervruchtbaar!" nogal dom.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:46 schreef Toeps het volgende:
Op je 42ste...
No offence, maar is het niet belangrijker voor het kind zelf dat hij/zij zijn speen niet meer gebruikt, i.v.m de tanden enzo? Zeg maar belangrijker dan wat 'de buren ervan denken'?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kijk, soms is zo'n ding een ware verslaving.
Mijn oudste dochter is zwaar omgekocht om op haar 4e dat ding op te geven. Mijn jongste zoon is 2.5 en is er ook nog erg gek op. Geeft niet, het is zaak om dat op een gegeven moment een beetje uit de openbaarheid te houden. Hij mag echt niet buiten met dat ding in lopen.
En om on topic te blijven: aparte naam ja, Achilles. Wat ik ook apart vind is om zo uitdrukkelijk te melden dat hij vernoemd is naar de vader en jongste broer van Martijn. Vind ik dan vrij sneu voor de andere broer...
Dat vond ik ook al. Vind hun optimisme een tikkie naief.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Idd... hoe graag je het ook wil, dit lijkt me ook wel een signaal van je lichaam... Even kort door de bocht gezegd vind ik de reactie "we zijn supervruchtbaar!" nogal dom.
idd, de spraak kan er trouwens ook flink door belemmerd worden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
No offence, maar is het niet belangrijker voor het kind zelf dat hij/zij zijn speen niet meer gebruikt, i.v.m de tanden enzo? Zeg maar belangrijker dan wat 'de buren ervan denken'?
Uiteraard!quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
No offence, maar is het niet belangrijker voor het kind zelf dat hij/zij zijn speen niet meer gebruikt, i.v.m de tanden enzo? Zeg maar belangrijker dan wat 'de buren ervan denken'?
quote:AMSTERDAM - Ary Schouwenaar, die na zes weken huwelijk door Mariska Hulscher aan de kant werd gezet, is weer gelukkig in de liefde. En de regisseur wordt vader.
Ary en zijn vriendin verwachten nog dit jaar een kindje. De man achter onder meer RTL Boulevard heeft al een zoontje uit zijn eerste huwelijk: Quint (7).
Het werd mij op mn 12e ongeveer gevraagd. Toen ik een beugel kreegquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Uiteraard!
Echter: de tanden van mijn oudste dochter waren in no-time recht toen zij eenmaal met haar speen was gestopt. Geen tandarts heeft ons ooit gevraagd of zij soms een speen gebruikte.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Esther Hart is 26 juni bevallen van een zoon, Bart.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:55 schreef Esraa het volgende:
[..]
Oh het is inderdaad Bas. Telegraaf meldt dat het Bart is
Ik had het idd ergens anders gezien: op haar website!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:55 schreef Esraa het volgende:
[..]
Oh het is inderdaad Bas. Telegraaf meldt dat het Bart is
Even googelen en je bent weer up to datequote:
Ik ken die hele Esther Hart ook niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:05 schreef Vivi het volgende:
Ehh, dit heet toch "Beroemd" en zwanger?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ken die hele Esther Hart ook niet.
Maar als het op teevee wordt gemeld bij SBS6 Shownieuws dan mogen ze er van mij wel in!
Esther Hart niet hoor, jij bedoelt zeker die andere oud songfestival kandidaat, Marleen Sahupala oid.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]zij presenteert zelfs SBS shownieuws
Nu al? Ik dacht dat die nog wel eventjes moest...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Angelina is nu ook aan het werpen. Of is net klaar, kan ook.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:17 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nu al? Ik dacht dat die nog wel eventjes moest...
Bron: nu.nlquote:AMSTERDAM - Angelina Jolie is opgenomen in een Frans ziekenhuis, waar ze naar verwachting zal bevallen van haar tweeling. Dat heeft een woordvoerder van ziekenhuis Lenval in Nice dinsdag bevestigd.
Bekijk video
Volgens de woordvoerder gaat alles goed met de 33-jarige actrice.
Gepland
De woordvoerder liet weten dat de ziekenhuisopname al geruime tijd gepland stond. Jolie zal hoogstwaarschijnlijk in het ziekenhuis blijven tot ze bevalt van haar twee kindjes.
Al te snel zal dat volgens de woordvoerder niet gebeuren. De filmster zou zijn opgenomen zodat ze door artsen in de gaten kan worden gehouden, niet om onmiddellijk te bevallen.
Kinderen
Eerder dinsdag meldde het Franse weekblad Closer al dat Jolie 's ochtends in een Frans ziekenhuis is bevallen van haar tweeling. Samen met haar vriend Brad Pitt heeft ze al vier kinderen: Maddox (6), Pax (4), Zahara (3) en Shiloh (2). Het gezin verhuisde onlangs naar een villa in het plaatsje Correns, in de Franse Provence.
Zou ze toch bevallen zijn?Een persconferentie geef je niet zomaar.quote:Update: Angelina's obstetrician, Dr. Michel Sussman, has invited reporters to a press conference scheduled for 11:30 a.m. EST. According to spokeswoman Nadine Bauer, Angelina is doing, "very well."
Madame Jolie's doctor will be updating her condition at the hospital and giving medical details.
quote:Kinda lame.
The doctor just said that everything normal and Jolie is in the hospital as a precaution.
Uhm, why'd you have to have a press conference to say that?
That had already been said in the press release!
Het is nog niet bevestigt, maar als je onderstaande foto bekijkt zie je al een klein buikjequote:Op woensdag 2 juli 2008 23:22 schreef Malahide het volgende:
Naomi Watts is ook weer zwanger, vier maanden nu. Haar zoontje Alexander is tien maanden.
quote:The day after news broke on a rumored second pregnancy for the pair, actors Liev Schreiber, 40, and Naomi Watts, 39, strolled the Place Vendôme in Paris with son Alexander 'Sasha' Pete, 11 ½ months. If the pregnancy news is true, Naomi will be due in December.
Dit staat nu op Perez, dan klopt het meestal wel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:11 schreef Esraa het volgende:
[..]
Het is nog niet bevestigt, maar als je onderstaande foto bekijkt zie je al een klein buikje![]()
[ afbeelding ]
[..]
quote:filed under: Baby Blabber > Naomi Watts > Australiastic
naomiandfam.jpg
They're not wasting any time!
Naomi Watts and Liev Schreiber are having another baby!
Their first born, super cutie Alexander, isn't even a year old yet!
Watts is reportedly in her second trimester.
Congrats!
Kijk eens boven je.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nance is in verwachting van haar eerste kindje..![]()
De kleine wordt verwacht in Januari..
Ik vind het onwijs leuk voor haar en haar partner Pico..
Bron: Nu.nl en Shownieuws..
Goh, 1 minuut en 20 posts verschilquote:
Waarom praat je tegen mijquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goh, 1 minuut en 20 posts verschil!
Ik wilde je graag feliciteren met je zwangerschap.quote:
Merci.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wilde je graag feliciteren met je zwangerschap.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nance in verwachting van eerste kind
Uitgegeven: 3 juli 2008 19:42
Laatst gewijzigd: 3 juli 2008 20:49
AMSTERDAM - Nance is zwanger. De SBS-presentatrice en haar vriend Pico verwachten in januari hun eerste kind. Dat heeft SBS 6 donderdag bekendgemaakt.
ANP
Eind juli was ze uitgerekend toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Gwen S. zal ook niet al te lang meer moeten
[ afbeelding ]
Bron: babyscoop.comquote:Nicole Richie, who’s Mom to 5-month-old Harlow, is rumored to be expecting again.
“Nicole is dying to have a sibling for Harlow who is close in age. She doesn’t want them to be more than two years apart, so that they can be best friends forever,” a source told Star magazine.
She fuelled the rumors by wearing a flowing lilac ‘maternity-style’ top.
“The top was not something Nicole usually wears. She ordinarily goes for tight T-shirts and vest tops. The other unusual thing was that she was wearing comfy sheepskin boots and not her usual heels - the boots definitely looked like something a pregnant woman would wear,” an onlooker said.
Nou heb ik niet zoveel met Nance, ik kijk haast niet naar SBS6, maar laatst heb ik haar gezien in Vinger aan de pols en vernam toen van haar ziekte, dat wist ik niet en het gaf een indrukwekkend beeld wát die ziekte met zich meebrengt. Toen uitte ze al emotioneel dat ze graag een kind wilde. Dat ze nu dus dan zwanger is vind ik voor haar en partner erg leuk nieuws.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nance in verwachting van eerste kind
Uitgegeven: 3 juli 2008 19:42
Laatst gewijzigd: 3 juli 2008 20:49
AMSTERDAM - Nance is zwanger. De SBS-presentatrice en haar vriend Pico verwachten in januari hun eerste kind. Dat heeft SBS 6 donderdag bekendgemaakt.
ANP
De 34-jarige blondine is 'dolblij' met de zwangerschap. "Pico en ik wilden dit al erg lang en zijn echt ongelooflijk blij en dankbaar dat het nu zover is. Ik weet dat zwanger worden niet zo vanzelfsprekend is als het soms lijkt en ben daarom ook zo ontzettend gelukkig dat dit wonder ons nu is gegeven."
Het feit dat Nance aan de ziekte van Crohn lijdt, bemoeilijkte haar kinderwens. In actieve perioden van de ziekte, een darmaandoening, is het moeilijk voor vrouwen om zwanger te worden doordat de eileiders dan ontstoken kunnen zijn. Ook slikken sommige patiënten medicijnen waardoor zwangerschapscomplicaties kunnen ontstaan.
Maar ze is er nog niet.. Ze zit namelijk in het Wimbledonstadion met manlief as we speak. Finale die al ergens rond 14.00 vanmiddag begonnen is. Ziet er nog fris uit dus staat niet helemaal op springen nog..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Gwen S. zal ook niet al te lang meer moeten
[ afbeelding ]
Zowiezo op je 42e nog zwanger willen worden en een miskraam krijgen...dan zegt je lichaam toch wel iets. Maar ook dat die 2 toen ze zwanger werd een week of 2 iets haddenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Boer Jan's Pauline verliest baby
door onze redactie
AMSTERDAM - Er hangt een donkere wolk boven de boerderij van Jan Ybema (46) uit het programma Boer Zoekt Vrouw. Zijn kersverse vriendin Pauline van Rijsoort (42) heeft een miskraam gekregen.
Pauline was op één dag na drie maanden zwanger toen ze met haar Jan naar het ziekenhuis in Leeuwarden ging voor een standaard echo. Maar artsen zagen al snel dat het vruchtje na ongeveer zeven weken was gestopt met leven. Dit meldt het weekblad Party.
De Zuid-Hollandse illustrator van kinderboeken en wenskaarten greep bij thuiskomst meteen naar de fles. "Ik heb flink hard wat Rotterdamse scheldwoorden over de weilanden geschreeuwd." Boer Jan trok zich terug in de koeienstal, maar de tranen lieten niet lang op zich wachten.
Ondanks de tegenslag geeft het nieuwbakken stel de moed niet op. " Achteraf is gebleken dat het in de eerste week meteen raak is geweest, dus we zijn beiden supervruchtbaar!"
Ja, ik zag het, ik vond het al een lange zit op mn eigen heerlijke bankquote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar ze is er nog niet.. Ze zit namelijk in het Wimbledonstadion met manlief as we speak. Finale die al ergens rond 14.00 vanmiddag begonnen is. Ziet er nog fris uit dus staat niet helemaal op springen nog..
Haha, inderdaad! Echt geweldig!quote:Op maandag 7 juli 2008 10:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vond haar wel een beetje verveeld kijken op het laatst, zeker toen Federer niet goed meer ging. Maar manlief was erg fanatiek haha! Grappig om te zien..
Even opgezocht;quote:Op maandag 7 juli 2008 17:05 schreef mandatory het volgende:
Nicole Kidman is zojuist moeder van een dochter geworden.
http://www.celebrity-babies.com/quote:Nicole Kidman and Keith Urban welcome daughter Sunday Rose
Actress Nicole Kidman and country star Keith Urban, 40, have welcomed their first child together, a daughter. Sunday Rose Kidman Urban arrived in Nashville, TN earlier this morning, Monday, July 7th, weighing in at 6 lbs 7.5 oz.
Sunday joins older siblings Isabella Jane, 15, and Connor Antony, 13, Nicole's children with Tom Cruise.
The couple announced the pregnancy in January. In February, Nicole, 41, admitted, "I know [the sex of the baby], but I'm not sharing." In April came the admission that the first trimester was full of "severe morning sickness." Most recently, Nicole posed for the July issue of Vogue.
Source: People; Photo by Charley Gallay/Getty Images.
Ik vind het meer klinken als een ijsje bij de Mc Donaldsquote:Op maandag 7 juli 2008 17:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Sunday vind ik nou echt lief klinken, ook al is het niet alledaags.
quote:HILVERSUM - DJ Ruud de Wild wordt opnieuw vader. Hij en zijn vrouw Aafke Burggraaff verwachten hun baby in februari. De Q Music-dj heeft al een dochter uit een eerder huwelijk, de vijfjarige Toy Travis.
ANP
De Wild is blij met de nieuwkomer: "Het is het mooiste geschenk van de Schepper, wie dat ook is", aldus De Wild dinsdag.
De Wild werd op 6 mei 2002 breder bekend dan bij de eigen doelgroep, doordat hij getuige was van de moord op Pim Fortuyn, die net daarvoor bij hem in de uitzending was geweest.
radiofreak.nlquote:Barbara Karel in verwachting van tweede kind
3FM-dj Barbara Karel is in verwachting van haar tweede kind. Dit maakte ze vandaag live bekend op 3FM, tijdens een uitzending vanaf het festival Rock Werchter.
Een jaar geleden maakte de dj van de NRCV ook al bekend zwanger te zijn. Begin dit jaar beviel ze van haar zoon Sonny.
quote:AMSTERDAM - Matthew McConaughey is maandagmiddag vader geworden. Zijn 24-jarige vriendin Camila Alves beviel in Los Angeles van een jongen van ruim drie kilo, zo heeft een woordvoerder van de filmster bevestigd aan het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly.
De baby, wiens naam nog onbekend, is voor zowel de 38-jarige McConaughey als zijn vriendin het eerste kindje. Het stel is sinds begin vorig jaar samen.
"We zijn verheugd en met stomheid geslagen door dit wonder der natuur en dit geschenk van God", schreef de acteur op zijn weblog toen hij in januari het nieuws van de zwangerschap van Alves bekendmaakte.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:50 schreef Zeeltje het volgende:
Barbara Karel is ook weer zwanger. Vertelde ze gister op 3fm..
[..]
radiofreak.nl
Poeh...ik ook niet! Heb ook een baby van januari. Hoewel ik blíjf zwijmelen bij al die babybumpsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:37 schreef Suerte het volgende:
[..]
Die is weer snel zwanger!Ikmoet er niet aan denken nu alweer zwanger te zijn
Als je niet goed luistert is het net Jay-zquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:13 schreef Starlie het volgende:
Oftewel JC.... Maar misschien is haar roepnaam wel gewoon Lynn... vindt ik persoonlijk mooier.
Tijdens de sex in DGK hadden ze het erover dat ze haar Brooke zouden noemen...![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:51 schreef Tharalom het volgende:
Volgens de Hyves van Dennis heet het dochtertje Jay-Cee Lynn. Walgelijk.
Ach ze zit straks tenminste met Cheyenne's, Beautiful Hope's, Charity's, Faith's enz. in de klas.quote:Nadia bevallen van Gouden Kooi-baby
Uitgegeven: 9 juli 2008 09:47
Laatst gewijzigd: 9 juli 2008 11:38
AMSTERDAM - Voormalige Gouden Kooi-bewoners Nadia Derbane en Dennis Bax hebben een dochtertje gekregen. De 24-jarige Nadia beviel dinsdagmiddag om 13.09 uur in een ziekenhuis in Nijmegen van Jaycee-Lynn.
Het in de Gouden Kooi verwekte meisje weegt 2950 gram en is 49 centimeter lang.
"Het baby'tje is iets te vroeg geboren", weet de woordvoerder van Bax. "Nadia was op 1 augustus uitgerekend."
Couveuse
Jaycee-Lynn hoefde echter niet in de couveuse. "Het mocht meteen bij Nadia op de kamer." Nadia mag het ziekenhuis donderdag verlaten.
Het artikel van de Telegraaf:quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:54 schreef Cyan het volgende:
Ellemieke Vermolen is ook zwanger hoorde ik net bij Shownieuws.
quote:AMSTERDAM - Presentatrice Ellemieke (31) en haar vriend, chefkok Sergio Herman zijn in de wolken met de komst van de baby. Voor Ellemieke is het haar eerste kind, vriend Sergio heeft al twee kinderen uit een eerdere relatie.
Foto: Stoffels, Anko
Foto: KOSTER, NICO
Please Wait ...
"Ik ben nu drie maanden zwanger, en ik voel me erg goed. De eerste twee maanden waren een ramp, ik was zwak, ziek en misselijk, maar ik heb erg veel geslapen en voel me een nu stuk beter. Wel ben ik iets van vijftien kilo aangekomen, maar ja, dat hoort erbij!", zegt Ellemieke dolgelukkig. Het kindje wordt in januari verwacht.
De baby is níet gepland, maar wél zeer welkom: "Ik wil al zo lang moeder worden, maar het kwam er nooit van. Ik had het nu niet verwacht, maar we zijn in de wolken!"
De volgende stap wordt een huwelijk. "We willen de details van ons huwelijk voor onszelf houden, maar het gaat wel tijdens mijn zwangerschap gebeuren. En ik wil echt wel gewoon in mijn jurk passen."
Dan kan het niet lang meer duren voordat Ellemieke Vermolen Ellemieke Herman wordt...
Nogalquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:38 schreef Cyan het volgende:
15 kilo aangekomen in 3 maanden?! Das echt veel toch?
Normaal geen rare uitspraak maar uit haar mond denk ik meteen aan "oh the drama"quote:Jaycee-Lynn, het pasgeboren dochtertje van voormalig Gouden Kooi-bewoners Dennis Bax en Nadia Derbane, lijkt sprekend op haar vader. "Het eerste wat Nadia riep toen ze werd geboren was: 'er zit helemaal niets van mij bij '",vertelde Bax aan Novum Nieuws.
quote:AMSTERDAM - Isaac Hanson, de oudste van de muzikale Hanson-broers, is wederom vader geworden.
Zijn vrouw Nikkie is vorige week van James Monroe bevallen, zo laat People weten. De 27-jarige Isaac heeft al een zoontje van 1 jaar, Clark Everett.
Isaac en zijn broers Zac (22) en Taylor (25) vormden in de jaren negentig samen de band Hanson en hadden een grote hit met het nummer MMMbop. De Christelijke broers zijn er vroeg bij met het vaderschap. Broers Zac en Taylor hebben namelijk ook al kinderen.
Ik vind het een hele leuke naam! Is heel gangbaar in Noorwegen en Zweden, maar hier hoor ik hem af en toe ook weleens.quote:
quote:Musician Peter Gabriel, 58, and his wife Meabh, 37, have welcomed their second son together. Luc Gabriel arrived on Saturday, July 5th, weighing in at 7 lbs, 2 oz. Luc joins older brother Isaac, 6, and sisters Melanie, 31, and Anna-Marie, 34, from Peter's marriage to Jill Moore.
Inderdaad een Scandinavische naam.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind het een hele leuke naam! Is heel gangbaar in Noorwegen en Zweden, maar hier hoor ik hem af en toe ook weleens.
Van Perez.quote:Oh, boy. Here we go again!
In Touch Weekly claimed that Angelina Jolie gave birth on Saturday, but now, a rep for the hospital is denying that report.
TV's Extra has confirmed that Angelina did NOT given birth to her twins yet.
In an emailed statement regarding the reports, spokesperson for the Lenval Hospital in Nice, France, Nadine Bauer, says, “It is wrong information.”
Bauer also said that all information regarding Jolie would be posted on Lenval’s official website.
And there you have it.
Bron: http://www.nydailynews.com/quote:Rumors circulate again about Jolie birth
BY JO PIAZZA and RICH SCHAPIRO
DAILY NEWS STAFF WRITERS
Updated Saturday, July 12th 2008, 10:35 PM
Brad Pitt and Angelina Jolie at the Cannes International Film Festival earlier this year Le Segretain/Getty
Brad Pitt and Angelina Jolie at the Cannes International Film Festival earlier this year
The world's most famous twins have arrived - or have they?
While a French newspaper and In Touch Weekly reported Saturday that Angelina Jolie gave birth to twins at a French hospital in Nice, the entertainment program "Extra" was quick to say just the opposite.
"It is wrong information," Nadine Bauer, a spokeswoman for the hospital, told "Extra."
And just to add to the confusion, the celebrity Web site Stargina.com reported that the babies had been born - and given the names Knox Leon and Vivienne Marcheline.
The proof? Jolie's lawyers apparently snapped up the Internet domain names KnoxLeon.com and VivienneMarcheline.com.
This isn't the first time a Jolie birth report has been circulated, then contradicted.
"Entertainment Tonight" notoriously reported back in June that Jolie had given birth. The entertainment news program retracted the story several weeks later after it was shown to be a hoax.
In Touch Weekly and Usmagazine.com reported that Jolie gave birth Saturday to two baby girls. Us later retracted its report.
But the Nice-Matin newspaper in France wrote that Jolie delivered a boy and a girl, while providing the babies' names and weight and even quoting the gynecologist.
Knox Leon and Vivienne Marcheline were born via Caesarean section shortly before 8p.m. (French time), the paper said, quoting Dr. Michel Sussmann.
The much-ballyhooed twins were born in good health with Jolie's beau, Brad Pitt, in the delivery room, a source told In Touch.
The twins' birth would bring Jolie and Pitt's growing brood to six.
Bron: http://www.nydailynews.co(...)_birth_to_twins.htmlquote:The world's most famous twins have arrived, finally!
According to the Associated Press, Angelina Jolie's doctor confirmed the superstar gave birth to a boy and a girl, ending a day of conflicting reports.
"Everything is going well," Dr. Michael Sussman told AP. "The mother, the babies, the father are doing marvelously well."
The planned Cesarian for Jolie was moved up for medical reasons, although Sussman would not elaborate. Brad Pitt was on hand for the births.
While a French newspaper and In Touch Weekly reported Saturday that Angelina Jolie gave birth to twins at a French hospital in Nice, the entertainment program "Extra" was quick to say just the opposite.
"It is wrong information," Nadine Bauer, a spokeswoman for the hospital, apparently told "Extra."
And just to add to the confusion, celebrity Web site Stargina.com posted their own report that the babies had been born - citing that Jolie's lawyers apparently snapped up the Internet domain names KnoxLeon.com and VivienneMarcheline.com, the reported names of the two children.
In Touch Weekly and Usmagazine.com reported that Jolie gave birth Saturday to two baby girls. Us later retracted its report.
But the Nice-Matin newspaper in France wrote that Jolie delivered a boy and a girl, while providing the babies' names and weight and even quoting the gynecologist.
Knox Leon and Vivienne Marcheline were born via Caesarean section shortly before 8 p.m. (French time), the paper said, quoting Dr. Michel Sussmann.
The much-ballyhooed twins were born in good health with Jolie's beau, Brad Pitt, in the delivery room, a source told In Touch.
The twins' birth would bring Jolie and Pitt's growing brood now stands at six. The celebrity couple has three adopted children, Maddox, 6; Pax, 4;, and Zahara, 3, as well as a biological daughter, 23-month-old Shiloh.
Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam. Ik zeg dit soort dingen niet vaak, maar die Ellemieke is wel echt het prototype van een domme golddiggende sloerie. En met het aantal kerels dat zij al heeft versleten schat ik dit huwelijk ook niet als forever in.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:04 schreef Toeps het volgende:
Goedzo ellemieke, je financiële toekomst is veiliggesteld.
Hey, mijn naam, leukquote:Op zondag 13 juli 2008 09:38 schreef Starlie het volgende:
Angelina Jolie brengt tweeling ter wereld
NICE - De Amerikaanse actrice Angelina Jolie is zaterdagavond in een kliniek in de Franse badplaats Nice bevallen van een tweeling. Dat meldde de lokale ochtendkrant Nice-Matin zondag.
De twee baby’s, een jongen en een meisje, kwamen door een keizersnede ter wereld. Ze dragen de namen Knox Leon en Vivienne Marcheline.
Ik kan er niks aan doen, maar ik moet toch de hele tijd aan Terrence Knox denken. Die uit Tour of Duty en die - voor de 30 plussers onder ons die zich dit nog kunnen herinneren - enge verkrachtende dokter in St. Elsewherequote:Op zondag 13 juli 2008 13:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Van de 'rare' namen vind ik Knox toch best leuk.
Ik vind hun eerste kindje samen nou niet echt bepaald een bijzonder uitziend kind...quote:Op zondag 13 juli 2008 10:03 schreef SHE het volgende:
Als dat geen superbloedjemooie babies zijn dan weet ik het ook niet meer
Mja, dat dachten ze bij Bruce en Demi vast ook.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:03 schreef SHE het volgende:
Als dat geen superbloedjemooie babies zijn dan weet ik het ook niet meer
Ik ookquote:Op zondag 13 juli 2008 15:09 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik moet toch de hele tijd aan Terrence Knox denken. Die uit Tour of Duty en die - voor de 30 plussers onder ons die zich dit nog kunnen herinneren - enge verkrachtende dokter in St. Elsewhere.
[ afbeelding ]
Ik ook!!quote:Op zondag 13 juli 2008 13:03 schreef Enfermera het volgende:
Echt leuke namenBen onwijs benieuwd naar de foto's
![]()
Niet? Oh, ik vind het een supermooi meisje.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:33 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
Ik vind hun eerste kindje samen nou niet echt bepaald een bijzonder uitziend kind...
Ach, het is niet per se het mooiste kind op aarde, maar ik vind zo'n blond peutertje met de fraaie mond van haar moeder wel erg schattig, ja. Leuk kindje, hoor!quote:Op zondag 13 juli 2008 17:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet? Oh, ik vind het een supermooi meisje.
quote:Op zondag 13 juli 2008 19:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, het is niet per se het mooiste kind op aarde, maar ik vind zo'n blond peutertje met de fraaie mond van haar moeder wel erg schattig, ja. Leuk kindje, hoor!
Ik heb het ook gezien. En afgezien van dat rokje en hakken (ieder z'n ding) ben ik het helemaal met je eens. Die MaxiCosi vond ik ook erg grappigquote:Op zondag 13 juli 2008 22:52 schreef Lovechild het volgende:
Van de week zag ik dat "ze" (geloof Shownieuws) op bezoek gingen bij die Gouden Kooi baby.
Jömig...mams deed open in kort rokje en op hakken (en met post-babybump). Vervolgens werd baby uit bed gehaald en in de MaxiCosi gezet zodat paps en mams samen op de bank konden vertellen aan tout Nederland hoe geweldig de baby is. Ik vond het echt zo overkomen als: "Ja, wij hebben nu ook zo'n leuke accessoire"
Staat dat filmpje nergens op internet? Want je begrijpt natuurlijk wel dat ik nu hartstikke nieuwsgierig ben naar die accesoire!quote:Op zondag 13 juli 2008 22:52 schreef Lovechild het volgende:
Van de week zag ik dat "ze" (geloof Shownieuws) op bezoek gingen bij die Gouden Kooi baby.
Jömig...mams deed open in kort rokje en op hakken (en met post-babybump). Vervolgens werd baby uit bed gehaald en in de MaxiCosi gezet zodat paps en mams samen op de bank konden vertellen aan tout Nederland hoe geweldig de baby is. Ik vond het echt zo overkomen als: "Ja, wij hebben nu ook zo'n leuke accessoire"
Nee (maar hij is wel weer grappigquote:Op maandag 14 juli 2008 21:35 schreef amaranta het volgende:
Maar dat is denk ik niet de juiste.
Uiteraard, ieder z'n ding. Maar de eerste dagen na de bevalling loop je met dubbel kraamverband in den broek. Kan me niet voorstellen dat je je dan prettig voelt in een rokje. Maar misschien had ze het wel speciaal voor tv gedaan.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:39 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
En afgezien van dat rokje en hakken (ieder z'n ding) ben ik het helemaal met je eens.
De rok was ook niet zo kort en misschien had ze wel een extra dikke panty aan of ging de joggingsbroek aan bij het verlaten van de camera-luiquote:Op maandag 14 juli 2008 23:10 schreef Lovechild het volgende:
Uiteraard, ieder z'n ding. Maar de eerste dagen na de bevalling loop je met dubbel kraamverband in den broek. Kan me niet voorstellen dat je je dan prettig voelt in een rokje. Maar misschien had ze het wel speciaal voor tv gedaan.
Verrek, goed gezien! Dat maakt het inderdaad wel heel stoer ja.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind de Jolie-Pitt jongensnamen juist leuk!
Maddox, Pax en nu Knox. Die 3 'x'-keteers!
quote:General Hospital's Ingo Rademacher, 37, is a new dad after his fiancée Ehiku gave birth to son Peanut Kai Rademacher on Friday, July 11th.
of met iemand die een notenallergie heeftquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:03 schreef Felixa het volgende:
Peanut.... en dan later verkering krijgen met Apple...
quote:Five Months Pregnant
Filed under: Baby Blabber > Jennifer Garner
The speculation can end now.
Jennifer Garner and Ben Affleck are indeed expecting a second child!
The actress' good friend and Alias costar Victor Garber, who also was the minister and officiated over her island wedding, confirmed the news on Tuesday.
"Yes, she is," Garber says, when asked about the baby rumors.
A source adds, "She is five months pregnant. They are very happy."
Congratulations to the happy couple and little Violet, who is getting a new sibling to play with!
Volgens mij zijn die beelden van Nadia nog van voor de bevalling .De verslaggever zei namelijk dat ze nog in het ziekenhuis lag.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:44 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
De rok was ook niet zo kort en misschien had ze wel een extra dikke panty aan of ging de joggingsbroek aan bij het verlaten van de camera-lui
De paar korte fragmenten dat ik haar heb gezien kwam ze al over als een tiptop gekamt-gekleedt-dame type, dus het verbaasd me niet. Ik vond het wel leuk eens als afwisseling te zien met kraamnieuws, nieuwe moeder in zo'n outfit
En tv speelt ook wel mee lijkt me
quote:Kind Ashlee en Pete wordt een meisje
17 juli 2008, Donderdag
Op Valentijnsdag werd de baby van Ashlee Simpson en Pete Wentz verwekt en dus wordt de eerste spruit van het stel op 31 oktober verwacht. Dat melden bronnen dicht bij het paar aan het Amerikaanse Star. De dokter kon hen ook al vertellen dat het een meisje wordt.
"Toen Pete hoorde dat het kindje misschien met Halloween wordt geboren werd hij helemaal gek. Voor een emo-rocker als hem is dat perfect", zo meldt een bron.
Wentz en Simpson zijn sinds 9 april dit jaar verloofd.
Door: Sander
Alsof ze nooit zwanger is geweestquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Nicole Kidman, 2 weken na de bevalling:
[ afbeelding ]
En ze mag wel even dr grijze uitgroei bij laten kleurenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:35 schreef Suerte het volgende:
[..]
Alsof ze nooit zwanger is geweest![]()
Zo te zien kan ze ook haar broek aan van voor de bevalling
Je weet niet wat het bloesje nog verbergt, want die broek zit wel extreem laag.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:35 schreef Suerte het volgende:
[..]
Zij had dan ook echt alleen een buik volgens mij tijdens de zwangerschap...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:35 schreef Suerte het volgende:
[..]
Ik ken iemand die niet sport, wel petite is en na de bevalling in no time weer in haar kleren paste..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:42 schreef Saphia het volgende:
Deze Hollywood vrouwen blijven nog gewoon sporten tijdens hun zwangerschap en komen ook geen 30 kilo aan En ze hebben mensen die hun helpen om weer op hun figuur weer terug te krijgen
Net of het bloed uit 'r is gezogen door een vampierquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:38 schreef Koningin het volgende:
Het buikje van Nicole is misschien wel weg, maar voor de rest ziet ze er belabberd uit
Misschien heeft ze binnenkort een filmrol upcoming waarvoor ze weer in shape moet zijn?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Net of het bloed uit 'r is gezogen door een vampier
Hier nog een recente foto. Vind het wel vreemd dat ze zo snel alweer zoveel dingen doet, de bevallng was 7 juli. Winkelen en sporten kan altijd nog, toch? Maar what do I know...
[ afbeelding ]
Misschien had ze er een kussen onder en hebben ze een beeb geadopteerd![]()
Dat wou ik inderdaad ook zeggen jaquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:03 schreef Skaai het volgende:
Maar ze heeft er wel tieten aan overgehouden zeg.
.
14 dagen na je bevalling gefotografeerd worden zonder kind vind ik ook niet echt gezond. Die kids van mij zaten de eerste weken aan me geplakt. Daarna overigens ook zo lang mogelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:16 schreef DesertRose het volgende:
Alleen vind ik het wel eng van Nicole Kidman, 14 dagen na je bevalling er zo uitzien is volgens mij toch ook niet echt gezond!!
Alsof een gemiddelde vrouw 30 kilo aankomt tijdens zwangerschapquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:42 schreef Saphia het volgende:
Deze Hollywood vrouwen blijven nog gewoon sporten tijdens hun zwangerschap en komen ook geen 30 kilo aan En ze hebben mensen die hun helpen om weer op hun figuur weer terug te krijgen
Precies, tijdens de zwangerschap was het al alleen een buik en verder gewoon nog haar tengere bouw.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:54 schreef Jipje het volgende:
En volgens mij was ze helemaal niet zo veel aangekomen tijdens de zwangerschap, er staat hier ergens in het topic een foto waarin je amper ziet dat ze hoogzwanger zou zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |