Raar? Eerder afgezaagd. Feline is zo'n beetje de populairste meisjesnaam in de geboorterubriek van NRC Handelsblad; onder NRC-lezers worden elke week zeker twee Felines geboren, als het er geen drie zijn, en dan tel ik de talloze Félines (met accent), de Philines en de Philippines niet mee (wordt allemaal overigens afgekort als Fien of Fiene/Phine of Pien)quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:17 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind Feline maar een rare naam... En Fien vind ik ook niks
Om de een of andere reden vind ik Wolf heel 'braaf' voor Jan Rot...quote:Jan Rot - 14 mei ’08 (jongen; Wolf Willem)
Beroemd & Zwanger #17quote:Op zondag 1 juni 2008 00:33 schreef DjinN het volgende:
heeft iemand een link van de vorige beroemd en zwanger topic?
Da's een plaats hier in de buurtquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:05 schreef PeRi het volgende:
Philippine vind ik echt een prachtige naam. Vind wel dat het een beetje bij je/je familie/je gezin moet passen.
http://www.etonline.com/news/2008/06/62215/index.htmlquote:ET breaks news that JACK BLACK and his wife TANYA have welcomed their second son.
Jack told our THEA ANDREWS at the Los Angeles premiere of 'Kung Fu Panda' that the baby was born about a week ago and said that the newest member of the Black family is also named Jack.
Papa Jack, who told us he's been changing a lot of diapers over the past week, described little Jack as "fresh out of the oven." The newborn joined big brother, SAMUEL, almost 2. Jack and Tanya married in 2006.
Other stars opening up to Thea on the red carpet at the premiere included DUSTIN HOFFMAN and LUCY LIU.
Debuting in theaters on June 6, 'Kung Fu Panda' is the animated story of Po, a panda who works in his family's noodle shop, but is a big fan of kung fu. When Po gets the opportunity to train with the Furious Five -- the best martial arts experts in the world -- it isn't long until Po has to use his new skills to fight his enemies.
quote:Op maandag 2 juni 2008 15:16 schreef Koningin het volgende:
Wanneer is Tooske bevallen?
Dat heb ik dan toch ergens gemist...
quote:Bastiaan en Tooske Ragas - 28 mei ’08 (meisje; Feline Hanneke Grietje “Fien”)
quote:LOS ANGELES - Actrice Michelle Monaghan is zwanger van haar eerste kind. Dat meldt het Amerikaanse showbizzblad People dinsdag op de website. Volgens haar zegsvrouw zijn de actrice en haar echtgenoot, grafisch ontwerper Peter White, heel blij met het goede nieuws.
De 32-jarige actrice bevalt in het najaar. Ze is drie jaar getrouwd met White. Monaghan speelde in de films Kiss Kiss Bang Bang, Mission Impossible 3 en Gone Baby Gone en is momenteel in de Nederlandse bioscopen te zien in Made Of Honour.
Onlangs was Monaghan nog samen met acteur Patrick Dempsey in Amsterdam om Made of Honour te promoten.
Ze wilde wel heel graagquote:
Harold Perrineau (Michael in Lost) is vader geworden van dochter Wynter.quote:Jack clarified on the Today show this morning that the new baby's name is Thomas, not Jack.
It's Thomas. I said we named the baby after me, but I didn't say that my actual name is Thomas.
Oh die wilde ik hier neergooien, maar je was me voor.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:50 schreef Jipje het volgende:
X-Files actrice Gillian Anderson zwanger
Uitgegeven: 4 juni 2008 15:23
Laatst gewijzigd: 4 juni 2008 15:28
LOS ANGELES - Actrice Gillian Anderson, bekend als detective Scully uit X-Files, is zwanger. Dat meldde showbizzwebsite People.com woensdag.
Anderson verwacht haar tweede kind van vriend Mark Griffiths. Het stel heeft al een anderhalf jaar oude zoon, Oscar.
De actrice heeft ook een 13-jarige dochter uit een eerdere relatie.
Ik heb het wel genoemd in het vorige topicquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:26 schreef Beaker het volgende:
Froukje de Both schijnt ook zwanger te zijnVolgens mij staat ze er nog niet bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |