Matchende vingertoppen ookquote:Op zondag 1 juni 2008 00:52 schreef Malahide het volgende:
En hier verder...
De laatste van het vorige deeltje:
Brooke Shields in roze bungalowtent en matchende Crocs...
[ afbeelding ]
En wat is daar zo verschrikkelijk aan? Het is een beetje wijd en doet een klein beetje zwangerachtig aan, maar verder zit het wel oke.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:01 schreef bas-beest het volgende:
en ik weet niet of deze al langs is gekomen, maar hij's iig. verschrikkelijk...
[ afbeelding ]
voornamelijk vanwege de bril...quote:Op zondag 1 juni 2008 09:55 schreef Deliah het volgende:
[..]
En wat is daar zo verschrikkelijk aan? Het is een beetje wijd en doet een klein beetje zwangerachtig aan, maar verder zit het wel oke.
Vooral die Croc's zijn afschuwelijk, de jurk nog niet eens zo. Kleur staat haar wel mooiquote:Op zondag 1 juni 2008 00:52 schreef Malahide het volgende:
En hier verder...
De laatste van het vorige deeltje:
Brooke Shields in roze bungalowtent en matchende Crocs...
[ afbeelding ]
"Ik ben een lekker wijf dus ik laat flink wat vlees zien, dan verkoop ik meer plaatjes"quote:Op zondag 1 juni 2008 11:14 schreef Ewelina het volgende:
Ik weet niet of deze al voorbij is gekomen, maar what the hell was Fergie thinking?!?!![]()
[ afbeelding ]
Hier vind ik dus echt niets mis mee.quote:Op zondag 1 juni 2008 02:01 schreef bas-beest het volgende:
en ik weet niet of deze al langs is gekomen, maar hij's iig. verschrikkelijk...
[ afbeelding ]
Ik vind Fergie (in het algemeen) en deze kleding (specifiek) verre van lekkerquote:Op zondag 1 juni 2008 13:17 schreef Deetch het volgende:
[..]
"Ik ben een lekker wijf dus ik laat flink wat vlees zien, dan verkoop ik meer plaatjes"
Het is misschien niet heel hip maar het is wel lekker, net als die brianna outfitjes die in het vorige tiopic stonden, daar was ook niet zoveel mis mee.
Dat mag ik hopen, dat het voor een film is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:23 schreef Ephemera het volgende:
Meryl Streep. Al vermoed ik dat het voor een film is, dus we kunnen háár niks verwijten.
[ afbeelding ]
[
Dat is het ook, ze speelt een of andere, heel lange vrouw. In een biografisch verhaal...weet alleen ff niet meer over wiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:11 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, dat het voor een film is.
Ik vind vooral de prijs lelijk die ze vasthouden.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:12 schreef Étoile het volgende:
Ik vind dit ook wel vallen in de categorie "net niet":
[ afbeelding ]
Cameron Diaz
[ afbeelding ]
Megan Fox
M'n oma had ongeveer 20 jaar terug bijna dezelfde.quote:Op woensdag 4 juni 2008 06:42 schreef SEMTEX het volgende:
Het is net een soort gekleurde lolly:
[ afbeelding ]
Beth Ditto
Och, nog altijd beter dan ditquote:Op woensdag 4 juni 2008 06:42 schreef SEMTEX het volgende:
Het is net een soort gekleurde lolly:
[ afbeelding ]
Beth Ditto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |