Hilary Duffquote:If you have to write it on your ass, it might not be true
"Ik wil er uit zien alsof ik de 40 al gepasseerd ben"quote:Op donderdag 29 september 2005 19:06 schreef melismay het volgende:
En Alexis Bledel, mijn god, WHAT was she thinking?!
En je wil niet weten hoeveel geld ze kwijt is geweest voor zoiets lelijks..quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:49 schreef Turbomuis het volgende:
Weet je wat? Het regent, dus ik doe vandaag lekker mijn regenboogjurk aan. Je weet wel, die ene
waar de rok uit m'n buik komt. En dan neem ik meteen m'n juwelenkistje met smartieprint mee, dan kan ik die aan al mijn vriendinnetjes laten zien...
[afbeelding]
Everlyn Lauder (van Estee Lauder cosmetics)
het was toch mutya die een kind had gekregen?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:54 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Keisha van de Sugarbabes, ze heeft dan wel net een kind gehad, maar dat buikje en die tieten passen bijna niet in haar kleding.
Met andere woorden: Ze heeft gewoon geen smaak.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:57 schreef Borin het volgende:
Yep, het was Mutya en niet Keisha. Met andere woorden: Keisha heeft geen excuus.
omfg!quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:49 schreef Turbomuis het volgende:
Weet je wat? Het regent, dus ik doe vandaag lekker mijn regenboogjurk aan. Je weet wel, die ene
waar de rok uit m'n buik komt. En dan neem ik meteen m'n juwelenkistje met smartieprint mee, dan kan ik die aan al mijn vriendinnetjes laten zien...
[afbeelding]
Evelyn Lauder (van Estee Lauder cosmetics)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |