Hilary Duffquote:If you have to write it on your ass, it might not be true
"Ik wil er uit zien alsof ik de 40 al gepasseerd ben"quote:Op donderdag 29 september 2005 19:06 schreef melismay het volgende:
En Alexis Bledel, mijn god, WHAT was she thinking?!
En je wil niet weten hoeveel geld ze kwijt is geweest voor zoiets lelijks..quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:49 schreef Turbomuis het volgende:
Weet je wat? Het regent, dus ik doe vandaag lekker mijn regenboogjurk aan. Je weet wel, die ene
waar de rok uit m'n buik komt. En dan neem ik meteen m'n juwelenkistje met smartieprint mee, dan kan ik die aan al mijn vriendinnetjes laten zien...
[afbeelding]
Everlyn Lauder (van Estee Lauder cosmetics)
het was toch mutya die een kind had gekregen?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:54 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Keisha van de Sugarbabes, ze heeft dan wel net een kind gehad, maar dat buikje en die tieten passen bijna niet in haar kleding.
Met andere woorden: Ze heeft gewoon geen smaak.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:57 schreef Borin het volgende:
Yep, het was Mutya en niet Keisha. Met andere woorden: Keisha heeft geen excuus.
omfg!quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:49 schreef Turbomuis het volgende:
Weet je wat? Het regent, dus ik doe vandaag lekker mijn regenboogjurk aan. Je weet wel, die ene
waar de rok uit m'n buik komt. En dan neem ik meteen m'n juwelenkistje met smartieprint mee, dan kan ik die aan al mijn vriendinnetjes laten zien...
[afbeelding]
Evelyn Lauder (van Estee Lauder cosmetics)
Dat is toch Paris Hilton? Niettemin weer een schitterend outfitjequote:
Het ging mij idd ook om de tieten van het preutse amerikaanse zangeresjequote:Op maandag 3 oktober 2005 17:28 schreef PeRi het volgende:
Die jurk van Paris vind ik wel erg mooi!
En die van Jessica ook, maar haar tieten komen nogal tevoorschijn
Ze bedoelt dat het een Heidi outfitje is, denk ikquote:Op maandag 3 oktober 2005 12:05 schreef Étoile het volgende:
[..]
Dat is toch Paris Hilton? Niettemin weer een schitterend outfitje![]()
Die foto is trouwens ook al langs gekomen. Staat zelfs in de OP.quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:04 schreef rena het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat het een Heidi outfitje is, denk ik
quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:36 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die foto is trouwens ook al langs gekomen. Staat zelfs in de OP.
Doet ze aan SM tegenwoordigquote:
ik vind dit leuk staan hoor.quote:
Ik herinner me haar van vroeger nog als de overdreven brave ideale schoondochter. Op deze foto missen echter alleen nog een raam en een rood lampje.quote:
OMG! Heeft ze geen spiegel!quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:59 schreef Jett het volgende:
[..]
ik vind dit leuk staan hoor.
maargoed OT; tara reet![]()
[afbeelding]
Holy shit, dat was toch dat schattige, zeer nette meisje met de stem van een engel????quote:
En ze is al zo irritant, dit maakt haar nog verschrikkelijkerquote:Op maandag 10 oktober 2005 06:10 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Jorinde Moll vermomd als leverworst.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:09 schreef kultivate het volgende:
[..]
En ze is al zo irritant, dit maakt haar nog verschrikkelijker![]()
![]()
![]()
![]()
volgens mij probeert ze daar gewoon haar zus te zijnquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:11 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ashlee Simpson wil een barbie zijn![]()
Ik vind dit eigenlijk wel heel erg leuk!quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:57 schreef Sessy het volgende:
Is deze al geweest? Natalie Portman die niet kan wachten tot het weer halloween is...
[afbeelding]
Natalie Portman ziet er altijd leuk uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk wel heel erg leuk!![]()
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:15 schreef kultivate het volgende:
[..]
Natalie Portman ziet er altijd leuk uit![]()
Ik vind Tara Reid helemaal niet sexy en die lapjes los hangende stoffen vind ik ook niet aantrekkelijk.. Het lijkt net of ze te veel gesnoven had en dacht laat ik zelf maar kleren maken met mijn schaartje..quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:59 schreef Jett het volgende:
[..]
ik vind dit leuk staan hoor.
maargoed OT; tara reet![]()
[afbeelding]
Dankje voor correctiequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:45 schreef rena het volgende:
Eh, dat is Melanie Griffith hoor?
[afbeelding]
Het lukt Kelly O. maar niet om zich stijlvol te kleden![]()
Inderdaad, leuke stofjes. Hadden ze best wat leuks van kunnen maken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:36 schreef Natalie het volgende:
Dat Paris van die flappoten heeft, dat wisten we allemaal, maar valt het jullie ook op dat dat ze er kennelijk ook niet normaal op kan staan? Op bijna alle foto's die ik van haar zie, heeft ze d'r voeten in een of andere vreemde positie staan. Vaak naar binnen toe ook. Verschrikkelijk, net al die kleding van d'r. (ongetwijfeld peperduur, maar 't ziet er niet uit)
Zolang die tatoo's op haar voeten zitten zal dat nooit lukken, verpesten elke outfit en elk paar schoenen, hoe mooi ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:45 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Het lukt Kelly O. maar niet om zich stijlvol te kleden![]()
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
Die jurk/tuniek van Paris vind ik dan wel weer leuk eigenlijk![]()
WTF heeft Max aan?????? Het ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:56 schreef rena het volgende:
Ik heb bij Floris en Aimee ook alweer een boel lelijke outfitjes gezien (Maxima, maximaal lelijk)
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |