Ik ben bang dat zijn ouders hem inderdaad Achilles gaan noemen, maar ik denk dat het joch, zodra het oud genoeg is, zich wel bliksemsnel Jeroen zal laten noemen.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ben benoemd wat de roepnaam is. Zal dat echt Achilles zijn?
Dat past toch echt totaaaaaaaal niet bij de rest?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ben benoemd wat de roepnaam is. Zal dat echt Achilles zijn?
Kingston lijkt echt zo op mijn zoontje (die is uiteraard wel veel knapper).quote:Op maandag 23 juni 2008 20:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
Gwen is al een aardig eindje
[ afbeelding ]
Ik snap überhaupt niet dat die jongen nog met een speen in zijn mond loopt, hoe oud is hij inmiddels?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:10 schreef Smeej het volgende:
kingston lijkt ook op mn neefje... maar die loopt niet de hele dag met een speen
Kijk, soms is zo'n ding een ware verslaving.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:04 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet dat die jongen nog met een speen in zijn mond loopt, hoe oud is hij inmiddels?
quote:Lee Ryan maakt fan zwanger.
De 20-jarige fan Samantha Miller is al lange tijd groot fan van Blue en in het bijzonder van Lee. Eerder dit jaar leerden de twee elkaar kennen nadat Samantha een aantal foto's en krabbels plaatste op het MySpace profiel van Lee.
De foto's en krabbels trokken de aandacht van de 25-jarige Lee en hij besloot contact op te nemen met zijn fan. Dat resulteerde in een aantal dates met daarna een zwangerschap en een relatie. Later dit jaar willen de twee zelfs gaan trouwen.
Volgens vrienden van Lee zijn de twee onafscheidelijk en hebben de zanger en zijn fan elkaar helemaal gevonden.
"Het lijkt een romance uit een doktersroman, maar dan werkelijkheid. Ze zijn heel gelukkig samen en Lee heeft door Samantha zelfs weer inspiratie gevonden om serieus werk te maken van zijn solocarriere," aldus een vriend van Lee Ryan.
quote:Take That's Mark Owen wordt weer vader
AMSTERDAM - Mark Owen (36) uit 'boyband' Take That krijgt er een kindje bij.
Zijn verloofde Emma Ferguson zal rond december bevallen. De twee zijn "dolblij met de nieuwe toevoeging aan hun familie", meldt Mark op zijn website.
Mark en Emma hebben al een zoontje van 22 maanden, genaamd Elwood.
quote:Boer Jan's Pauline verliest baby
door onze redactie
AMSTERDAM - Er hangt een donkere wolk boven de boerderij van Jan Ybema (46) uit het programma Boer Zoekt Vrouw. Zijn kersverse vriendin Pauline van Rijsoort (42) heeft een miskraam gekregen.
Pauline was op één dag na drie maanden zwanger toen ze met haar Jan naar het ziekenhuis in Leeuwarden ging voor een standaard echo. Maar artsen zagen al snel dat het vruchtje na ongeveer zeven weken was gestopt met leven. Dit meldt het weekblad Party.
De Zuid-Hollandse illustrator van kinderboeken en wenskaarten greep bij thuiskomst meteen naar de fles. "Ik heb flink hard wat Rotterdamse scheldwoorden over de weilanden geschreeuwd." Boer Jan trok zich terug in de koeienstal, maar de tranen lieten niet lang op zich wachten.
Ondanks de tegenslag geeft het nieuwbakken stel de moed niet op. " Achteraf is gebleken dat het in de eerste week meteen raak is geweest, dus we zijn beiden supervruchtbaar!"
Idd... hoe graag je het ook wil, dit lijkt me ook wel een signaal van je lichaam... Even kort door de bocht gezegd vind ik de reactie "we zijn supervruchtbaar!" nogal dom.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:46 schreef Toeps het volgende:
Op je 42ste...
No offence, maar is het niet belangrijker voor het kind zelf dat hij/zij zijn speen niet meer gebruikt, i.v.m de tanden enzo? Zeg maar belangrijker dan wat 'de buren ervan denken'?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kijk, soms is zo'n ding een ware verslaving.
Mijn oudste dochter is zwaar omgekocht om op haar 4e dat ding op te geven. Mijn jongste zoon is 2.5 en is er ook nog erg gek op. Geeft niet, het is zaak om dat op een gegeven moment een beetje uit de openbaarheid te houden. Hij mag echt niet buiten met dat ding in lopen.
En om on topic te blijven: aparte naam ja, Achilles. Wat ik ook apart vind is om zo uitdrukkelijk te melden dat hij vernoemd is naar de vader en jongste broer van Martijn. Vind ik dan vrij sneu voor de andere broer...
Dat vond ik ook al. Vind hun optimisme een tikkie naief.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Idd... hoe graag je het ook wil, dit lijkt me ook wel een signaal van je lichaam... Even kort door de bocht gezegd vind ik de reactie "we zijn supervruchtbaar!" nogal dom.
idd, de spraak kan er trouwens ook flink door belemmerd worden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
No offence, maar is het niet belangrijker voor het kind zelf dat hij/zij zijn speen niet meer gebruikt, i.v.m de tanden enzo? Zeg maar belangrijker dan wat 'de buren ervan denken'?
Uiteraard!quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
No offence, maar is het niet belangrijker voor het kind zelf dat hij/zij zijn speen niet meer gebruikt, i.v.m de tanden enzo? Zeg maar belangrijker dan wat 'de buren ervan denken'?
quote:AMSTERDAM - Ary Schouwenaar, die na zes weken huwelijk door Mariska Hulscher aan de kant werd gezet, is weer gelukkig in de liefde. En de regisseur wordt vader.
Ary en zijn vriendin verwachten nog dit jaar een kindje. De man achter onder meer RTL Boulevard heeft al een zoontje uit zijn eerste huwelijk: Quint (7).
Het werd mij op mn 12e ongeveer gevraagd. Toen ik een beugel kreegquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Uiteraard!
Echter: de tanden van mijn oudste dochter waren in no-time recht toen zij eenmaal met haar speen was gestopt. Geen tandarts heeft ons ooit gevraagd of zij soms een speen gebruikte.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Esther Hart is 26 juni bevallen van een zoon, Bart.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:55 schreef Esraa het volgende:
[..]
Oh het is inderdaad Bas. Telegraaf meldt dat het Bart is
Ik had het idd ergens anders gezien: op haar website!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:55 schreef Esraa het volgende:
[..]
Oh het is inderdaad Bas. Telegraaf meldt dat het Bart is
Even googelen en je bent weer up to datequote:
Ik ken die hele Esther Hart ook niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:05 schreef Vivi het volgende:
Ehh, dit heet toch "Beroemd" en zwanger?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ken die hele Esther Hart ook niet.
Maar als het op teevee wordt gemeld bij SBS6 Shownieuws dan mogen ze er van mij wel in!
Esther Hart niet hoor, jij bedoelt zeker die andere oud songfestival kandidaat, Marleen Sahupala oid.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]zij presenteert zelfs SBS shownieuws
Nu al? Ik dacht dat die nog wel eventjes moest...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Angelina is nu ook aan het werpen. Of is net klaar, kan ook.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:17 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nu al? Ik dacht dat die nog wel eventjes moest...
Bron: nu.nlquote:AMSTERDAM - Angelina Jolie is opgenomen in een Frans ziekenhuis, waar ze naar verwachting zal bevallen van haar tweeling. Dat heeft een woordvoerder van ziekenhuis Lenval in Nice dinsdag bevestigd.
Bekijk video
Volgens de woordvoerder gaat alles goed met de 33-jarige actrice.
Gepland
De woordvoerder liet weten dat de ziekenhuisopname al geruime tijd gepland stond. Jolie zal hoogstwaarschijnlijk in het ziekenhuis blijven tot ze bevalt van haar twee kindjes.
Al te snel zal dat volgens de woordvoerder niet gebeuren. De filmster zou zijn opgenomen zodat ze door artsen in de gaten kan worden gehouden, niet om onmiddellijk te bevallen.
Kinderen
Eerder dinsdag meldde het Franse weekblad Closer al dat Jolie 's ochtends in een Frans ziekenhuis is bevallen van haar tweeling. Samen met haar vriend Brad Pitt heeft ze al vier kinderen: Maddox (6), Pax (4), Zahara (3) en Shiloh (2). Het gezin verhuisde onlangs naar een villa in het plaatsje Correns, in de Franse Provence.
Zou ze toch bevallen zijn?Een persconferentie geef je niet zomaar.quote:Update: Angelina's obstetrician, Dr. Michel Sussman, has invited reporters to a press conference scheduled for 11:30 a.m. EST. According to spokeswoman Nadine Bauer, Angelina is doing, "very well."
Madame Jolie's doctor will be updating her condition at the hospital and giving medical details.
quote:Kinda lame.
The doctor just said that everything normal and Jolie is in the hospital as a precaution.
Uhm, why'd you have to have a press conference to say that?
That had already been said in the press release!
Het is nog niet bevestigt, maar als je onderstaande foto bekijkt zie je al een klein buikjequote:Op woensdag 2 juli 2008 23:22 schreef Malahide het volgende:
Naomi Watts is ook weer zwanger, vier maanden nu. Haar zoontje Alexander is tien maanden.
quote:The day after news broke on a rumored second pregnancy for the pair, actors Liev Schreiber, 40, and Naomi Watts, 39, strolled the Place Vendôme in Paris with son Alexander 'Sasha' Pete, 11 ½ months. If the pregnancy news is true, Naomi will be due in December.
Dit staat nu op Perez, dan klopt het meestal wel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:11 schreef Esraa het volgende:
[..]
Het is nog niet bevestigt, maar als je onderstaande foto bekijkt zie je al een klein buikje![]()
[ afbeelding ]
[..]
quote:filed under: Baby Blabber > Naomi Watts > Australiastic
naomiandfam.jpg
They're not wasting any time!
Naomi Watts and Liev Schreiber are having another baby!
Their first born, super cutie Alexander, isn't even a year old yet!
Watts is reportedly in her second trimester.
Congrats!
Kijk eens boven je.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nance is in verwachting van haar eerste kindje..![]()
De kleine wordt verwacht in Januari..
Ik vind het onwijs leuk voor haar en haar partner Pico..
Bron: Nu.nl en Shownieuws..
Goh, 1 minuut en 20 posts verschilquote:
Waarom praat je tegen mijquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goh, 1 minuut en 20 posts verschil!
Ik wilde je graag feliciteren met je zwangerschap.quote:
Merci.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wilde je graag feliciteren met je zwangerschap.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nance in verwachting van eerste kind
Uitgegeven: 3 juli 2008 19:42
Laatst gewijzigd: 3 juli 2008 20:49
AMSTERDAM - Nance is zwanger. De SBS-presentatrice en haar vriend Pico verwachten in januari hun eerste kind. Dat heeft SBS 6 donderdag bekendgemaakt.
ANP
Eind juli was ze uitgerekend toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Gwen S. zal ook niet al te lang meer moeten
[ afbeelding ]
Bron: babyscoop.comquote:Nicole Richie, who’s Mom to 5-month-old Harlow, is rumored to be expecting again.
“Nicole is dying to have a sibling for Harlow who is close in age. She doesn’t want them to be more than two years apart, so that they can be best friends forever,” a source told Star magazine.
She fuelled the rumors by wearing a flowing lilac ‘maternity-style’ top.
“The top was not something Nicole usually wears. She ordinarily goes for tight T-shirts and vest tops. The other unusual thing was that she was wearing comfy sheepskin boots and not her usual heels - the boots definitely looked like something a pregnant woman would wear,” an onlooker said.
Nou heb ik niet zoveel met Nance, ik kijk haast niet naar SBS6, maar laatst heb ik haar gezien in Vinger aan de pols en vernam toen van haar ziekte, dat wist ik niet en het gaf een indrukwekkend beeld wát die ziekte met zich meebrengt. Toen uitte ze al emotioneel dat ze graag een kind wilde. Dat ze nu dus dan zwanger is vind ik voor haar en partner erg leuk nieuws.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nance in verwachting van eerste kind
Uitgegeven: 3 juli 2008 19:42
Laatst gewijzigd: 3 juli 2008 20:49
AMSTERDAM - Nance is zwanger. De SBS-presentatrice en haar vriend Pico verwachten in januari hun eerste kind. Dat heeft SBS 6 donderdag bekendgemaakt.
ANP
De 34-jarige blondine is 'dolblij' met de zwangerschap. "Pico en ik wilden dit al erg lang en zijn echt ongelooflijk blij en dankbaar dat het nu zover is. Ik weet dat zwanger worden niet zo vanzelfsprekend is als het soms lijkt en ben daarom ook zo ontzettend gelukkig dat dit wonder ons nu is gegeven."
Het feit dat Nance aan de ziekte van Crohn lijdt, bemoeilijkte haar kinderwens. In actieve perioden van de ziekte, een darmaandoening, is het moeilijk voor vrouwen om zwanger te worden doordat de eileiders dan ontstoken kunnen zijn. Ook slikken sommige patiënten medicijnen waardoor zwangerschapscomplicaties kunnen ontstaan.
Maar ze is er nog niet.. Ze zit namelijk in het Wimbledonstadion met manlief as we speak. Finale die al ergens rond 14.00 vanmiddag begonnen is. Ziet er nog fris uit dus staat niet helemaal op springen nog..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Gwen S. zal ook niet al te lang meer moeten
[ afbeelding ]
Zowiezo op je 42e nog zwanger willen worden en een miskraam krijgen...dan zegt je lichaam toch wel iets. Maar ook dat die 2 toen ze zwanger werd een week of 2 iets haddenquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:37 schreef cinnamongirl het volgende:
Boer Jan's Pauline verliest baby
door onze redactie
AMSTERDAM - Er hangt een donkere wolk boven de boerderij van Jan Ybema (46) uit het programma Boer Zoekt Vrouw. Zijn kersverse vriendin Pauline van Rijsoort (42) heeft een miskraam gekregen.
Pauline was op één dag na drie maanden zwanger toen ze met haar Jan naar het ziekenhuis in Leeuwarden ging voor een standaard echo. Maar artsen zagen al snel dat het vruchtje na ongeveer zeven weken was gestopt met leven. Dit meldt het weekblad Party.
De Zuid-Hollandse illustrator van kinderboeken en wenskaarten greep bij thuiskomst meteen naar de fles. "Ik heb flink hard wat Rotterdamse scheldwoorden over de weilanden geschreeuwd." Boer Jan trok zich terug in de koeienstal, maar de tranen lieten niet lang op zich wachten.
Ondanks de tegenslag geeft het nieuwbakken stel de moed niet op. " Achteraf is gebleken dat het in de eerste week meteen raak is geweest, dus we zijn beiden supervruchtbaar!"
Ja, ik zag het, ik vond het al een lange zit op mn eigen heerlijke bankquote:Op zondag 6 juli 2008 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar ze is er nog niet.. Ze zit namelijk in het Wimbledonstadion met manlief as we speak. Finale die al ergens rond 14.00 vanmiddag begonnen is. Ziet er nog fris uit dus staat niet helemaal op springen nog..
Haha, inderdaad! Echt geweldig!quote:Op maandag 7 juli 2008 10:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vond haar wel een beetje verveeld kijken op het laatst, zeker toen Federer niet goed meer ging. Maar manlief was erg fanatiek haha! Grappig om te zien..
Even opgezocht;quote:Op maandag 7 juli 2008 17:05 schreef mandatory het volgende:
Nicole Kidman is zojuist moeder van een dochter geworden.
http://www.celebrity-babies.com/quote:Nicole Kidman and Keith Urban welcome daughter Sunday Rose
Actress Nicole Kidman and country star Keith Urban, 40, have welcomed their first child together, a daughter. Sunday Rose Kidman Urban arrived in Nashville, TN earlier this morning, Monday, July 7th, weighing in at 6 lbs 7.5 oz.
Sunday joins older siblings Isabella Jane, 15, and Connor Antony, 13, Nicole's children with Tom Cruise.
The couple announced the pregnancy in January. In February, Nicole, 41, admitted, "I know [the sex of the baby], but I'm not sharing." In April came the admission that the first trimester was full of "severe morning sickness." Most recently, Nicole posed for the July issue of Vogue.
Source: People; Photo by Charley Gallay/Getty Images.
Ik vind het meer klinken als een ijsje bij de Mc Donaldsquote:Op maandag 7 juli 2008 17:29 schreef KinkyGiraf het volgende:
Sunday vind ik nou echt lief klinken, ook al is het niet alledaags.
quote:HILVERSUM - DJ Ruud de Wild wordt opnieuw vader. Hij en zijn vrouw Aafke Burggraaff verwachten hun baby in februari. De Q Music-dj heeft al een dochter uit een eerder huwelijk, de vijfjarige Toy Travis.
ANP
De Wild is blij met de nieuwkomer: "Het is het mooiste geschenk van de Schepper, wie dat ook is", aldus De Wild dinsdag.
De Wild werd op 6 mei 2002 breder bekend dan bij de eigen doelgroep, doordat hij getuige was van de moord op Pim Fortuyn, die net daarvoor bij hem in de uitzending was geweest.
radiofreak.nlquote:Barbara Karel in verwachting van tweede kind
3FM-dj Barbara Karel is in verwachting van haar tweede kind. Dit maakte ze vandaag live bekend op 3FM, tijdens een uitzending vanaf het festival Rock Werchter.
Een jaar geleden maakte de dj van de NRCV ook al bekend zwanger te zijn. Begin dit jaar beviel ze van haar zoon Sonny.
quote:AMSTERDAM - Matthew McConaughey is maandagmiddag vader geworden. Zijn 24-jarige vriendin Camila Alves beviel in Los Angeles van een jongen van ruim drie kilo, zo heeft een woordvoerder van de filmster bevestigd aan het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly.
De baby, wiens naam nog onbekend, is voor zowel de 38-jarige McConaughey als zijn vriendin het eerste kindje. Het stel is sinds begin vorig jaar samen.
"We zijn verheugd en met stomheid geslagen door dit wonder der natuur en dit geschenk van God", schreef de acteur op zijn weblog toen hij in januari het nieuws van de zwangerschap van Alves bekendmaakte.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:50 schreef Zeeltje het volgende:
Barbara Karel is ook weer zwanger. Vertelde ze gister op 3fm..
[..]
radiofreak.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |