Ik ben bang dat zijn ouders hem inderdaad Achilles gaan noemen, maar ik denk dat het joch, zodra het oud genoeg is, zich wel bliksemsnel Jeroen zal laten noemen.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ben benoemd wat de roepnaam is. Zal dat echt Achilles zijn?
Dat past toch echt totaaaaaaaal niet bij de rest?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ben benoemd wat de roepnaam is. Zal dat echt Achilles zijn?
Kingston lijkt echt zo op mijn zoontje (die is uiteraard wel veel knapper).quote:Op maandag 23 juni 2008 20:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
Gwen is al een aardig eindje
[ afbeelding ]
Ik snap überhaupt niet dat die jongen nog met een speen in zijn mond loopt, hoe oud is hij inmiddels?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:10 schreef Smeej het volgende:
kingston lijkt ook op mn neefje... maar die loopt niet de hele dag met een speen
Kijk, soms is zo'n ding een ware verslaving.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:04 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet dat die jongen nog met een speen in zijn mond loopt, hoe oud is hij inmiddels?
quote:Lee Ryan maakt fan zwanger.
De 20-jarige fan Samantha Miller is al lange tijd groot fan van Blue en in het bijzonder van Lee. Eerder dit jaar leerden de twee elkaar kennen nadat Samantha een aantal foto's en krabbels plaatste op het MySpace profiel van Lee.
De foto's en krabbels trokken de aandacht van de 25-jarige Lee en hij besloot contact op te nemen met zijn fan. Dat resulteerde in een aantal dates met daarna een zwangerschap en een relatie. Later dit jaar willen de twee zelfs gaan trouwen.
Volgens vrienden van Lee zijn de twee onafscheidelijk en hebben de zanger en zijn fan elkaar helemaal gevonden.
"Het lijkt een romance uit een doktersroman, maar dan werkelijkheid. Ze zijn heel gelukkig samen en Lee heeft door Samantha zelfs weer inspiratie gevonden om serieus werk te maken van zijn solocarriere," aldus een vriend van Lee Ryan.
quote:Take That's Mark Owen wordt weer vader
AMSTERDAM - Mark Owen (36) uit 'boyband' Take That krijgt er een kindje bij.
Zijn verloofde Emma Ferguson zal rond december bevallen. De twee zijn "dolblij met de nieuwe toevoeging aan hun familie", meldt Mark op zijn website.
Mark en Emma hebben al een zoontje van 22 maanden, genaamd Elwood.
quote:Boer Jan's Pauline verliest baby
door onze redactie
AMSTERDAM - Er hangt een donkere wolk boven de boerderij van Jan Ybema (46) uit het programma Boer Zoekt Vrouw. Zijn kersverse vriendin Pauline van Rijsoort (42) heeft een miskraam gekregen.
Pauline was op één dag na drie maanden zwanger toen ze met haar Jan naar het ziekenhuis in Leeuwarden ging voor een standaard echo. Maar artsen zagen al snel dat het vruchtje na ongeveer zeven weken was gestopt met leven. Dit meldt het weekblad Party.
De Zuid-Hollandse illustrator van kinderboeken en wenskaarten greep bij thuiskomst meteen naar de fles. "Ik heb flink hard wat Rotterdamse scheldwoorden over de weilanden geschreeuwd." Boer Jan trok zich terug in de koeienstal, maar de tranen lieten niet lang op zich wachten.
Ondanks de tegenslag geeft het nieuwbakken stel de moed niet op. " Achteraf is gebleken dat het in de eerste week meteen raak is geweest, dus we zijn beiden supervruchtbaar!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |