Idd... hoe graag je het ook wil, dit lijkt me ook wel een signaal van je lichaam... Even kort door de bocht gezegd vind ik de reactie "we zijn supervruchtbaar!" nogal dom.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:46 schreef Toeps het volgende:
Op je 42ste...
No offence, maar is het niet belangrijker voor het kind zelf dat hij/zij zijn speen niet meer gebruikt, i.v.m de tanden enzo? Zeg maar belangrijker dan wat 'de buren ervan denken'?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kijk, soms is zo'n ding een ware verslaving.
Mijn oudste dochter is zwaar omgekocht om op haar 4e dat ding op te geven. Mijn jongste zoon is 2.5 en is er ook nog erg gek op. Geeft niet, het is zaak om dat op een gegeven moment een beetje uit de openbaarheid te houden. Hij mag echt niet buiten met dat ding in lopen.
En om on topic te blijven: aparte naam ja, Achilles. Wat ik ook apart vind is om zo uitdrukkelijk te melden dat hij vernoemd is naar de vader en jongste broer van Martijn. Vind ik dan vrij sneu voor de andere broer...
Dat vond ik ook al. Vind hun optimisme een tikkie naief.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Idd... hoe graag je het ook wil, dit lijkt me ook wel een signaal van je lichaam... Even kort door de bocht gezegd vind ik de reactie "we zijn supervruchtbaar!" nogal dom.
idd, de spraak kan er trouwens ook flink door belemmerd worden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
No offence, maar is het niet belangrijker voor het kind zelf dat hij/zij zijn speen niet meer gebruikt, i.v.m de tanden enzo? Zeg maar belangrijker dan wat 'de buren ervan denken'?
Uiteraard!quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
No offence, maar is het niet belangrijker voor het kind zelf dat hij/zij zijn speen niet meer gebruikt, i.v.m de tanden enzo? Zeg maar belangrijker dan wat 'de buren ervan denken'?
quote:AMSTERDAM - Ary Schouwenaar, die na zes weken huwelijk door Mariska Hulscher aan de kant werd gezet, is weer gelukkig in de liefde. En de regisseur wordt vader.
Ary en zijn vriendin verwachten nog dit jaar een kindje. De man achter onder meer RTL Boulevard heeft al een zoontje uit zijn eerste huwelijk: Quint (7).
Het werd mij op mn 12e ongeveer gevraagd. Toen ik een beugel kreegquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:31 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Uiteraard!
Echter: de tanden van mijn oudste dochter waren in no-time recht toen zij eenmaal met haar speen was gestopt. Geen tandarts heeft ons ooit gevraagd of zij soms een speen gebruikte.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Esther Hart is 26 juni bevallen van een zoon, Bart.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:55 schreef Esraa het volgende:
[..]
Oh het is inderdaad Bas. Telegraaf meldt dat het Bart is
Ik had het idd ergens anders gezien: op haar website!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:55 schreef Esraa het volgende:
[..]
Oh het is inderdaad Bas. Telegraaf meldt dat het Bart is
Even googelen en je bent weer up to datequote:
Ik ken die hele Esther Hart ook niet.quote:Op zondag 29 juni 2008 00:05 schreef Vivi het volgende:
Ehh, dit heet toch "Beroemd" en zwanger?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ken die hele Esther Hart ook niet.
Maar als het op teevee wordt gemeld bij SBS6 Shownieuws dan mogen ze er van mij wel in!
Esther Hart niet hoor, jij bedoelt zeker die andere oud songfestival kandidaat, Marleen Sahupala oid.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:30 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]zij presenteert zelfs SBS shownieuws
Nu al? Ik dacht dat die nog wel eventjes moest...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 20:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Angelina is nu ook aan het werpen. Of is net klaar, kan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |