quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:17 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nu al? Ik dacht dat die nog wel eventjes moest...
Bron: nu.nlquote:AMSTERDAM - Angelina Jolie is opgenomen in een Frans ziekenhuis, waar ze naar verwachting zal bevallen van haar tweeling. Dat heeft een woordvoerder van ziekenhuis Lenval in Nice dinsdag bevestigd.
Bekijk video
Volgens de woordvoerder gaat alles goed met de 33-jarige actrice.
Gepland
De woordvoerder liet weten dat de ziekenhuisopname al geruime tijd gepland stond. Jolie zal hoogstwaarschijnlijk in het ziekenhuis blijven tot ze bevalt van haar twee kindjes.
Al te snel zal dat volgens de woordvoerder niet gebeuren. De filmster zou zijn opgenomen zodat ze door artsen in de gaten kan worden gehouden, niet om onmiddellijk te bevallen.
Kinderen
Eerder dinsdag meldde het Franse weekblad Closer al dat Jolie 's ochtends in een Frans ziekenhuis is bevallen van haar tweeling. Samen met haar vriend Brad Pitt heeft ze al vier kinderen: Maddox (6), Pax (4), Zahara (3) en Shiloh (2). Het gezin verhuisde onlangs naar een villa in het plaatsje Correns, in de Franse Provence.
Zou ze toch bevallen zijn?Een persconferentie geef je niet zomaar.quote:Update: Angelina's obstetrician, Dr. Michel Sussman, has invited reporters to a press conference scheduled for 11:30 a.m. EST. According to spokeswoman Nadine Bauer, Angelina is doing, "very well."
Madame Jolie's doctor will be updating her condition at the hospital and giving medical details.
quote:Kinda lame.
The doctor just said that everything normal and Jolie is in the hospital as a precaution.
Uhm, why'd you have to have a press conference to say that?
That had already been said in the press release!
Het is nog niet bevestigt, maar als je onderstaande foto bekijkt zie je al een klein buikjequote:Op woensdag 2 juli 2008 23:22 schreef Malahide het volgende:
Naomi Watts is ook weer zwanger, vier maanden nu. Haar zoontje Alexander is tien maanden.
quote:The day after news broke on a rumored second pregnancy for the pair, actors Liev Schreiber, 40, and Naomi Watts, 39, strolled the Place Vendôme in Paris with son Alexander 'Sasha' Pete, 11 ½ months. If the pregnancy news is true, Naomi will be due in December.
Dit staat nu op Perez, dan klopt het meestal wel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:11 schreef Esraa het volgende:
[..]
Het is nog niet bevestigt, maar als je onderstaande foto bekijkt zie je al een klein buikje![]()
[ afbeelding ]
[..]
quote:filed under: Baby Blabber > Naomi Watts > Australiastic
naomiandfam.jpg
They're not wasting any time!
Naomi Watts and Liev Schreiber are having another baby!
Their first born, super cutie Alexander, isn't even a year old yet!
Watts is reportedly in her second trimester.
Congrats!
Kijk eens boven je.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:53 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Nance is in verwachting van haar eerste kindje..![]()
De kleine wordt verwacht in Januari..
Ik vind het onwijs leuk voor haar en haar partner Pico..
Bron: Nu.nl en Shownieuws..
Goh, 1 minuut en 20 posts verschilquote:
Waarom praat je tegen mijquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Goh, 1 minuut en 20 posts verschil!
Ik wilde je graag feliciteren met je zwangerschap.quote:
Merci.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wilde je graag feliciteren met je zwangerschap.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nance in verwachting van eerste kind
Uitgegeven: 3 juli 2008 19:42
Laatst gewijzigd: 3 juli 2008 20:49
AMSTERDAM - Nance is zwanger. De SBS-presentatrice en haar vriend Pico verwachten in januari hun eerste kind. Dat heeft SBS 6 donderdag bekendgemaakt.
ANP
Eind juli was ze uitgerekend toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Gwen S. zal ook niet al te lang meer moeten
[ afbeelding ]
Bron: babyscoop.comquote:Nicole Richie, who’s Mom to 5-month-old Harlow, is rumored to be expecting again.
“Nicole is dying to have a sibling for Harlow who is close in age. She doesn’t want them to be more than two years apart, so that they can be best friends forever,” a source told Star magazine.
She fuelled the rumors by wearing a flowing lilac ‘maternity-style’ top.
“The top was not something Nicole usually wears. She ordinarily goes for tight T-shirts and vest tops. The other unusual thing was that she was wearing comfy sheepskin boots and not her usual heels - the boots definitely looked like something a pregnant woman would wear,” an onlooker said.
Nou heb ik niet zoveel met Nance, ik kijk haast niet naar SBS6, maar laatst heb ik haar gezien in Vinger aan de pols en vernam toen van haar ziekte, dat wist ik niet en het gaf een indrukwekkend beeld wát die ziekte met zich meebrengt. Toen uitte ze al emotioneel dat ze graag een kind wilde. Dat ze nu dus dan zwanger is vind ik voor haar en partner erg leuk nieuws.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:52 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nance in verwachting van eerste kind
Uitgegeven: 3 juli 2008 19:42
Laatst gewijzigd: 3 juli 2008 20:49
AMSTERDAM - Nance is zwanger. De SBS-presentatrice en haar vriend Pico verwachten in januari hun eerste kind. Dat heeft SBS 6 donderdag bekendgemaakt.
ANP
De 34-jarige blondine is 'dolblij' met de zwangerschap. "Pico en ik wilden dit al erg lang en zijn echt ongelooflijk blij en dankbaar dat het nu zover is. Ik weet dat zwanger worden niet zo vanzelfsprekend is als het soms lijkt en ben daarom ook zo ontzettend gelukkig dat dit wonder ons nu is gegeven."
Het feit dat Nance aan de ziekte van Crohn lijdt, bemoeilijkte haar kinderwens. In actieve perioden van de ziekte, een darmaandoening, is het moeilijk voor vrouwen om zwanger te worden doordat de eileiders dan ontstoken kunnen zijn. Ook slikken sommige patiënten medicijnen waardoor zwangerschapscomplicaties kunnen ontstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |