Poeh...ik ook niet! Heb ook een baby van januari. Hoewel ik blíjf zwijmelen bij al die babybumpsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:37 schreef Suerte het volgende:
[..]
Die is weer snel zwanger!Ikmoet er niet aan denken nu alweer zwanger te zijn
Als je niet goed luistert is het net Jay-zquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:13 schreef Starlie het volgende:
Oftewel JC.... Maar misschien is haar roepnaam wel gewoon Lynn... vindt ik persoonlijk mooier.
Tijdens de sex in DGK hadden ze het erover dat ze haar Brooke zouden noemen...![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:51 schreef Tharalom het volgende:
Volgens de Hyves van Dennis heet het dochtertje Jay-Cee Lynn. Walgelijk.
Ach ze zit straks tenminste met Cheyenne's, Beautiful Hope's, Charity's, Faith's enz. in de klas.quote:Nadia bevallen van Gouden Kooi-baby
Uitgegeven: 9 juli 2008 09:47
Laatst gewijzigd: 9 juli 2008 11:38
AMSTERDAM - Voormalige Gouden Kooi-bewoners Nadia Derbane en Dennis Bax hebben een dochtertje gekregen. De 24-jarige Nadia beviel dinsdagmiddag om 13.09 uur in een ziekenhuis in Nijmegen van Jaycee-Lynn.
Het in de Gouden Kooi verwekte meisje weegt 2950 gram en is 49 centimeter lang.
"Het baby'tje is iets te vroeg geboren", weet de woordvoerder van Bax. "Nadia was op 1 augustus uitgerekend."
Couveuse
Jaycee-Lynn hoefde echter niet in de couveuse. "Het mocht meteen bij Nadia op de kamer." Nadia mag het ziekenhuis donderdag verlaten.
Het artikel van de Telegraaf:quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:54 schreef Cyan het volgende:
Ellemieke Vermolen is ook zwanger hoorde ik net bij Shownieuws.
quote:AMSTERDAM - Presentatrice Ellemieke (31) en haar vriend, chefkok Sergio Herman zijn in de wolken met de komst van de baby. Voor Ellemieke is het haar eerste kind, vriend Sergio heeft al twee kinderen uit een eerdere relatie.
Foto: Stoffels, Anko
Foto: KOSTER, NICO
Please Wait ...
"Ik ben nu drie maanden zwanger, en ik voel me erg goed. De eerste twee maanden waren een ramp, ik was zwak, ziek en misselijk, maar ik heb erg veel geslapen en voel me een nu stuk beter. Wel ben ik iets van vijftien kilo aangekomen, maar ja, dat hoort erbij!", zegt Ellemieke dolgelukkig. Het kindje wordt in januari verwacht.
De baby is níet gepland, maar wél zeer welkom: "Ik wil al zo lang moeder worden, maar het kwam er nooit van. Ik had het nu niet verwacht, maar we zijn in de wolken!"
De volgende stap wordt een huwelijk. "We willen de details van ons huwelijk voor onszelf houden, maar het gaat wel tijdens mijn zwangerschap gebeuren. En ik wil echt wel gewoon in mijn jurk passen."
Dan kan het niet lang meer duren voordat Ellemieke Vermolen Ellemieke Herman wordt...
Nogalquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:38 schreef Cyan het volgende:
15 kilo aangekomen in 3 maanden?! Das echt veel toch?
Normaal geen rare uitspraak maar uit haar mond denk ik meteen aan "oh the drama"quote:Jaycee-Lynn, het pasgeboren dochtertje van voormalig Gouden Kooi-bewoners Dennis Bax en Nadia Derbane, lijkt sprekend op haar vader. "Het eerste wat Nadia riep toen ze werd geboren was: 'er zit helemaal niets van mij bij '",vertelde Bax aan Novum Nieuws.
quote:AMSTERDAM - Isaac Hanson, de oudste van de muzikale Hanson-broers, is wederom vader geworden.
Zijn vrouw Nikkie is vorige week van James Monroe bevallen, zo laat People weten. De 27-jarige Isaac heeft al een zoontje van 1 jaar, Clark Everett.
Isaac en zijn broers Zac (22) en Taylor (25) vormden in de jaren negentig samen de band Hanson en hadden een grote hit met het nummer MMMbop. De Christelijke broers zijn er vroeg bij met het vaderschap. Broers Zac en Taylor hebben namelijk ook al kinderen.
Ik vind het een hele leuke naam! Is heel gangbaar in Noorwegen en Zweden, maar hier hoor ik hem af en toe ook weleens.quote:
quote:Musician Peter Gabriel, 58, and his wife Meabh, 37, have welcomed their second son together. Luc Gabriel arrived on Saturday, July 5th, weighing in at 7 lbs, 2 oz. Luc joins older brother Isaac, 6, and sisters Melanie, 31, and Anna-Marie, 34, from Peter's marriage to Jill Moore.
Inderdaad een Scandinavische naam.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind het een hele leuke naam! Is heel gangbaar in Noorwegen en Zweden, maar hier hoor ik hem af en toe ook weleens.
Van Perez.quote:Oh, boy. Here we go again!
In Touch Weekly claimed that Angelina Jolie gave birth on Saturday, but now, a rep for the hospital is denying that report.
TV's Extra has confirmed that Angelina did NOT given birth to her twins yet.
In an emailed statement regarding the reports, spokesperson for the Lenval Hospital in Nice, France, Nadine Bauer, says, “It is wrong information.”
Bauer also said that all information regarding Jolie would be posted on Lenval’s official website.
And there you have it.
Bron: http://www.nydailynews.com/quote:Rumors circulate again about Jolie birth
BY JO PIAZZA and RICH SCHAPIRO
DAILY NEWS STAFF WRITERS
Updated Saturday, July 12th 2008, 10:35 PM
Brad Pitt and Angelina Jolie at the Cannes International Film Festival earlier this year Le Segretain/Getty
Brad Pitt and Angelina Jolie at the Cannes International Film Festival earlier this year
The world's most famous twins have arrived - or have they?
While a French newspaper and In Touch Weekly reported Saturday that Angelina Jolie gave birth to twins at a French hospital in Nice, the entertainment program "Extra" was quick to say just the opposite.
"It is wrong information," Nadine Bauer, a spokeswoman for the hospital, told "Extra."
And just to add to the confusion, the celebrity Web site Stargina.com reported that the babies had been born - and given the names Knox Leon and Vivienne Marcheline.
The proof? Jolie's lawyers apparently snapped up the Internet domain names KnoxLeon.com and VivienneMarcheline.com.
This isn't the first time a Jolie birth report has been circulated, then contradicted.
"Entertainment Tonight" notoriously reported back in June that Jolie had given birth. The entertainment news program retracted the story several weeks later after it was shown to be a hoax.
In Touch Weekly and Usmagazine.com reported that Jolie gave birth Saturday to two baby girls. Us later retracted its report.
But the Nice-Matin newspaper in France wrote that Jolie delivered a boy and a girl, while providing the babies' names and weight and even quoting the gynecologist.
Knox Leon and Vivienne Marcheline were born via Caesarean section shortly before 8p.m. (French time), the paper said, quoting Dr. Michel Sussmann.
The much-ballyhooed twins were born in good health with Jolie's beau, Brad Pitt, in the delivery room, a source told In Touch.
The twins' birth would bring Jolie and Pitt's growing brood to six.
Bron: http://www.nydailynews.co(...)_birth_to_twins.htmlquote:The world's most famous twins have arrived, finally!
According to the Associated Press, Angelina Jolie's doctor confirmed the superstar gave birth to a boy and a girl, ending a day of conflicting reports.
"Everything is going well," Dr. Michael Sussman told AP. "The mother, the babies, the father are doing marvelously well."
The planned Cesarian for Jolie was moved up for medical reasons, although Sussman would not elaborate. Brad Pitt was on hand for the births.
While a French newspaper and In Touch Weekly reported Saturday that Angelina Jolie gave birth to twins at a French hospital in Nice, the entertainment program "Extra" was quick to say just the opposite.
"It is wrong information," Nadine Bauer, a spokeswoman for the hospital, apparently told "Extra."
And just to add to the confusion, celebrity Web site Stargina.com posted their own report that the babies had been born - citing that Jolie's lawyers apparently snapped up the Internet domain names KnoxLeon.com and VivienneMarcheline.com, the reported names of the two children.
In Touch Weekly and Usmagazine.com reported that Jolie gave birth Saturday to two baby girls. Us later retracted its report.
But the Nice-Matin newspaper in France wrote that Jolie delivered a boy and a girl, while providing the babies' names and weight and even quoting the gynecologist.
Knox Leon and Vivienne Marcheline were born via Caesarean section shortly before 8 p.m. (French time), the paper said, quoting Dr. Michel Sussmann.
The much-ballyhooed twins were born in good health with Jolie's beau, Brad Pitt, in the delivery room, a source told In Touch.
The twins' birth would bring Jolie and Pitt's growing brood now stands at six. The celebrity couple has three adopted children, Maddox, 6; Pax, 4;, and Zahara, 3, as well as a biological daughter, 23-month-old Shiloh.
Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam. Ik zeg dit soort dingen niet vaak, maar die Ellemieke is wel echt het prototype van een domme golddiggende sloerie. En met het aantal kerels dat zij al heeft versleten schat ik dit huwelijk ook niet als forever in.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:04 schreef Toeps het volgende:
Goedzo ellemieke, je financiële toekomst is veiliggesteld.
Hey, mijn naam, leukquote:Op zondag 13 juli 2008 09:38 schreef Starlie het volgende:
Angelina Jolie brengt tweeling ter wereld
NICE - De Amerikaanse actrice Angelina Jolie is zaterdagavond in een kliniek in de Franse badplaats Nice bevallen van een tweeling. Dat meldde de lokale ochtendkrant Nice-Matin zondag.
De twee baby’s, een jongen en een meisje, kwamen door een keizersnede ter wereld. Ze dragen de namen Knox Leon en Vivienne Marcheline.
Ik kan er niks aan doen, maar ik moet toch de hele tijd aan Terrence Knox denken. Die uit Tour of Duty en die - voor de 30 plussers onder ons die zich dit nog kunnen herinneren - enge verkrachtende dokter in St. Elsewherequote:Op zondag 13 juli 2008 13:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Van de 'rare' namen vind ik Knox toch best leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |