Poeh...ik ook niet! Heb ook een baby van januari. Hoewel ik blíjf zwijmelen bij al die babybumpsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:37 schreef Suerte het volgende:
[..]
Die is weer snel zwanger!Ikmoet er niet aan denken nu alweer zwanger te zijn
Als je niet goed luistert is het net Jay-zquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:13 schreef Starlie het volgende:
Oftewel JC.... Maar misschien is haar roepnaam wel gewoon Lynn... vindt ik persoonlijk mooier.
Tijdens de sex in DGK hadden ze het erover dat ze haar Brooke zouden noemen...![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:51 schreef Tharalom het volgende:
Volgens de Hyves van Dennis heet het dochtertje Jay-Cee Lynn. Walgelijk.
Ach ze zit straks tenminste met Cheyenne's, Beautiful Hope's, Charity's, Faith's enz. in de klas.quote:Nadia bevallen van Gouden Kooi-baby
Uitgegeven: 9 juli 2008 09:47
Laatst gewijzigd: 9 juli 2008 11:38
AMSTERDAM - Voormalige Gouden Kooi-bewoners Nadia Derbane en Dennis Bax hebben een dochtertje gekregen. De 24-jarige Nadia beviel dinsdagmiddag om 13.09 uur in een ziekenhuis in Nijmegen van Jaycee-Lynn.
Het in de Gouden Kooi verwekte meisje weegt 2950 gram en is 49 centimeter lang.
"Het baby'tje is iets te vroeg geboren", weet de woordvoerder van Bax. "Nadia was op 1 augustus uitgerekend."
Couveuse
Jaycee-Lynn hoefde echter niet in de couveuse. "Het mocht meteen bij Nadia op de kamer." Nadia mag het ziekenhuis donderdag verlaten.
Het artikel van de Telegraaf:quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:54 schreef Cyan het volgende:
Ellemieke Vermolen is ook zwanger hoorde ik net bij Shownieuws.
quote:AMSTERDAM - Presentatrice Ellemieke (31) en haar vriend, chefkok Sergio Herman zijn in de wolken met de komst van de baby. Voor Ellemieke is het haar eerste kind, vriend Sergio heeft al twee kinderen uit een eerdere relatie.
Foto: Stoffels, Anko
Foto: KOSTER, NICO
Please Wait ...
"Ik ben nu drie maanden zwanger, en ik voel me erg goed. De eerste twee maanden waren een ramp, ik was zwak, ziek en misselijk, maar ik heb erg veel geslapen en voel me een nu stuk beter. Wel ben ik iets van vijftien kilo aangekomen, maar ja, dat hoort erbij!", zegt Ellemieke dolgelukkig. Het kindje wordt in januari verwacht.
De baby is níet gepland, maar wél zeer welkom: "Ik wil al zo lang moeder worden, maar het kwam er nooit van. Ik had het nu niet verwacht, maar we zijn in de wolken!"
De volgende stap wordt een huwelijk. "We willen de details van ons huwelijk voor onszelf houden, maar het gaat wel tijdens mijn zwangerschap gebeuren. En ik wil echt wel gewoon in mijn jurk passen."
Dan kan het niet lang meer duren voordat Ellemieke Vermolen Ellemieke Herman wordt...
Nogalquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:38 schreef Cyan het volgende:
15 kilo aangekomen in 3 maanden?! Das echt veel toch?
Normaal geen rare uitspraak maar uit haar mond denk ik meteen aan "oh the drama"quote:Jaycee-Lynn, het pasgeboren dochtertje van voormalig Gouden Kooi-bewoners Dennis Bax en Nadia Derbane, lijkt sprekend op haar vader. "Het eerste wat Nadia riep toen ze werd geboren was: 'er zit helemaal niets van mij bij '",vertelde Bax aan Novum Nieuws.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |