Poeh...ik ook niet! Heb ook een baby van januari. Hoewel ik blíjf zwijmelen bij al die babybumpsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:37 schreef Suerte het volgende:
[..]
Die is weer snel zwanger!Ikmoet er niet aan denken nu alweer zwanger te zijn
Als je niet goed luistert is het net Jay-zquote:Op woensdag 9 juli 2008 09:13 schreef Starlie het volgende:
Oftewel JC.... Maar misschien is haar roepnaam wel gewoon Lynn... vindt ik persoonlijk mooier.
Tijdens de sex in DGK hadden ze het erover dat ze haar Brooke zouden noemen...![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2008 08:51 schreef Tharalom het volgende:
Volgens de Hyves van Dennis heet het dochtertje Jay-Cee Lynn. Walgelijk.
Ach ze zit straks tenminste met Cheyenne's, Beautiful Hope's, Charity's, Faith's enz. in de klas.quote:Nadia bevallen van Gouden Kooi-baby
Uitgegeven: 9 juli 2008 09:47
Laatst gewijzigd: 9 juli 2008 11:38
AMSTERDAM - Voormalige Gouden Kooi-bewoners Nadia Derbane en Dennis Bax hebben een dochtertje gekregen. De 24-jarige Nadia beviel dinsdagmiddag om 13.09 uur in een ziekenhuis in Nijmegen van Jaycee-Lynn.
Het in de Gouden Kooi verwekte meisje weegt 2950 gram en is 49 centimeter lang.
"Het baby'tje is iets te vroeg geboren", weet de woordvoerder van Bax. "Nadia was op 1 augustus uitgerekend."
Couveuse
Jaycee-Lynn hoefde echter niet in de couveuse. "Het mocht meteen bij Nadia op de kamer." Nadia mag het ziekenhuis donderdag verlaten.
Het artikel van de Telegraaf:quote:Op woensdag 9 juli 2008 19:54 schreef Cyan het volgende:
Ellemieke Vermolen is ook zwanger hoorde ik net bij Shownieuws.
quote:AMSTERDAM - Presentatrice Ellemieke (31) en haar vriend, chefkok Sergio Herman zijn in de wolken met de komst van de baby. Voor Ellemieke is het haar eerste kind, vriend Sergio heeft al twee kinderen uit een eerdere relatie.
Foto: Stoffels, Anko
Foto: KOSTER, NICO
Please Wait ...
"Ik ben nu drie maanden zwanger, en ik voel me erg goed. De eerste twee maanden waren een ramp, ik was zwak, ziek en misselijk, maar ik heb erg veel geslapen en voel me een nu stuk beter. Wel ben ik iets van vijftien kilo aangekomen, maar ja, dat hoort erbij!", zegt Ellemieke dolgelukkig. Het kindje wordt in januari verwacht.
De baby is níet gepland, maar wél zeer welkom: "Ik wil al zo lang moeder worden, maar het kwam er nooit van. Ik had het nu niet verwacht, maar we zijn in de wolken!"
De volgende stap wordt een huwelijk. "We willen de details van ons huwelijk voor onszelf houden, maar het gaat wel tijdens mijn zwangerschap gebeuren. En ik wil echt wel gewoon in mijn jurk passen."
Dan kan het niet lang meer duren voordat Ellemieke Vermolen Ellemieke Herman wordt...
Nogalquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:38 schreef Cyan het volgende:
15 kilo aangekomen in 3 maanden?! Das echt veel toch?
Normaal geen rare uitspraak maar uit haar mond denk ik meteen aan "oh the drama"quote:Jaycee-Lynn, het pasgeboren dochtertje van voormalig Gouden Kooi-bewoners Dennis Bax en Nadia Derbane, lijkt sprekend op haar vader. "Het eerste wat Nadia riep toen ze werd geboren was: 'er zit helemaal niets van mij bij '",vertelde Bax aan Novum Nieuws.
quote:AMSTERDAM - Isaac Hanson, de oudste van de muzikale Hanson-broers, is wederom vader geworden.
Zijn vrouw Nikkie is vorige week van James Monroe bevallen, zo laat People weten. De 27-jarige Isaac heeft al een zoontje van 1 jaar, Clark Everett.
Isaac en zijn broers Zac (22) en Taylor (25) vormden in de jaren negentig samen de band Hanson en hadden een grote hit met het nummer MMMbop. De Christelijke broers zijn er vroeg bij met het vaderschap. Broers Zac en Taylor hebben namelijk ook al kinderen.
Ik vind het een hele leuke naam! Is heel gangbaar in Noorwegen en Zweden, maar hier hoor ik hem af en toe ook weleens.quote:
quote:Musician Peter Gabriel, 58, and his wife Meabh, 37, have welcomed their second son together. Luc Gabriel arrived on Saturday, July 5th, weighing in at 7 lbs, 2 oz. Luc joins older brother Isaac, 6, and sisters Melanie, 31, and Anna-Marie, 34, from Peter's marriage to Jill Moore.
Inderdaad een Scandinavische naam.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind het een hele leuke naam! Is heel gangbaar in Noorwegen en Zweden, maar hier hoor ik hem af en toe ook weleens.
Van Perez.quote:Oh, boy. Here we go again!
In Touch Weekly claimed that Angelina Jolie gave birth on Saturday, but now, a rep for the hospital is denying that report.
TV's Extra has confirmed that Angelina did NOT given birth to her twins yet.
In an emailed statement regarding the reports, spokesperson for the Lenval Hospital in Nice, France, Nadine Bauer, says, “It is wrong information.”
Bauer also said that all information regarding Jolie would be posted on Lenval’s official website.
And there you have it.
Bron: http://www.nydailynews.com/quote:Rumors circulate again about Jolie birth
BY JO PIAZZA and RICH SCHAPIRO
DAILY NEWS STAFF WRITERS
Updated Saturday, July 12th 2008, 10:35 PM
Brad Pitt and Angelina Jolie at the Cannes International Film Festival earlier this year Le Segretain/Getty
Brad Pitt and Angelina Jolie at the Cannes International Film Festival earlier this year
The world's most famous twins have arrived - or have they?
While a French newspaper and In Touch Weekly reported Saturday that Angelina Jolie gave birth to twins at a French hospital in Nice, the entertainment program "Extra" was quick to say just the opposite.
"It is wrong information," Nadine Bauer, a spokeswoman for the hospital, told "Extra."
And just to add to the confusion, the celebrity Web site Stargina.com reported that the babies had been born - and given the names Knox Leon and Vivienne Marcheline.
The proof? Jolie's lawyers apparently snapped up the Internet domain names KnoxLeon.com and VivienneMarcheline.com.
This isn't the first time a Jolie birth report has been circulated, then contradicted.
"Entertainment Tonight" notoriously reported back in June that Jolie had given birth. The entertainment news program retracted the story several weeks later after it was shown to be a hoax.
In Touch Weekly and Usmagazine.com reported that Jolie gave birth Saturday to two baby girls. Us later retracted its report.
But the Nice-Matin newspaper in France wrote that Jolie delivered a boy and a girl, while providing the babies' names and weight and even quoting the gynecologist.
Knox Leon and Vivienne Marcheline were born via Caesarean section shortly before 8p.m. (French time), the paper said, quoting Dr. Michel Sussmann.
The much-ballyhooed twins were born in good health with Jolie's beau, Brad Pitt, in the delivery room, a source told In Touch.
The twins' birth would bring Jolie and Pitt's growing brood to six.
Bron: http://www.nydailynews.co(...)_birth_to_twins.htmlquote:The world's most famous twins have arrived, finally!
According to the Associated Press, Angelina Jolie's doctor confirmed the superstar gave birth to a boy and a girl, ending a day of conflicting reports.
"Everything is going well," Dr. Michael Sussman told AP. "The mother, the babies, the father are doing marvelously well."
The planned Cesarian for Jolie was moved up for medical reasons, although Sussman would not elaborate. Brad Pitt was on hand for the births.
While a French newspaper and In Touch Weekly reported Saturday that Angelina Jolie gave birth to twins at a French hospital in Nice, the entertainment program "Extra" was quick to say just the opposite.
"It is wrong information," Nadine Bauer, a spokeswoman for the hospital, apparently told "Extra."
And just to add to the confusion, celebrity Web site Stargina.com posted their own report that the babies had been born - citing that Jolie's lawyers apparently snapped up the Internet domain names KnoxLeon.com and VivienneMarcheline.com, the reported names of the two children.
In Touch Weekly and Usmagazine.com reported that Jolie gave birth Saturday to two baby girls. Us later retracted its report.
But the Nice-Matin newspaper in France wrote that Jolie delivered a boy and a girl, while providing the babies' names and weight and even quoting the gynecologist.
Knox Leon and Vivienne Marcheline were born via Caesarean section shortly before 8 p.m. (French time), the paper said, quoting Dr. Michel Sussmann.
The much-ballyhooed twins were born in good health with Jolie's beau, Brad Pitt, in the delivery room, a source told In Touch.
The twins' birth would bring Jolie and Pitt's growing brood now stands at six. The celebrity couple has three adopted children, Maddox, 6; Pax, 4;, and Zahara, 3, as well as a biological daughter, 23-month-old Shiloh.
Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam. Ik zeg dit soort dingen niet vaak, maar die Ellemieke is wel echt het prototype van een domme golddiggende sloerie. En met het aantal kerels dat zij al heeft versleten schat ik dit huwelijk ook niet als forever in.quote:Op donderdag 10 juli 2008 17:04 schreef Toeps het volgende:
Goedzo ellemieke, je financiële toekomst is veiliggesteld.
Hey, mijn naam, leukquote:Op zondag 13 juli 2008 09:38 schreef Starlie het volgende:
Angelina Jolie brengt tweeling ter wereld
NICE - De Amerikaanse actrice Angelina Jolie is zaterdagavond in een kliniek in de Franse badplaats Nice bevallen van een tweeling. Dat meldde de lokale ochtendkrant Nice-Matin zondag.
De twee baby’s, een jongen en een meisje, kwamen door een keizersnede ter wereld. Ze dragen de namen Knox Leon en Vivienne Marcheline.
Ik kan er niks aan doen, maar ik moet toch de hele tijd aan Terrence Knox denken. Die uit Tour of Duty en die - voor de 30 plussers onder ons die zich dit nog kunnen herinneren - enge verkrachtende dokter in St. Elsewherequote:Op zondag 13 juli 2008 13:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Van de 'rare' namen vind ik Knox toch best leuk.
Ik vind hun eerste kindje samen nou niet echt bepaald een bijzonder uitziend kind...quote:Op zondag 13 juli 2008 10:03 schreef SHE het volgende:
Als dat geen superbloedjemooie babies zijn dan weet ik het ook niet meer
Mja, dat dachten ze bij Bruce en Demi vast ook.quote:Op zondag 13 juli 2008 10:03 schreef SHE het volgende:
Als dat geen superbloedjemooie babies zijn dan weet ik het ook niet meer
Ik ookquote:Op zondag 13 juli 2008 15:09 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen, maar ik moet toch de hele tijd aan Terrence Knox denken. Die uit Tour of Duty en die - voor de 30 plussers onder ons die zich dit nog kunnen herinneren - enge verkrachtende dokter in St. Elsewhere.
[ afbeelding ]
Ik ook!!quote:Op zondag 13 juli 2008 13:03 schreef Enfermera het volgende:
Echt leuke namenBen onwijs benieuwd naar de foto's
![]()
Niet? Oh, ik vind het een supermooi meisje.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:33 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
Ik vind hun eerste kindje samen nou niet echt bepaald een bijzonder uitziend kind...
Ach, het is niet per se het mooiste kind op aarde, maar ik vind zo'n blond peutertje met de fraaie mond van haar moeder wel erg schattig, ja. Leuk kindje, hoor!quote:Op zondag 13 juli 2008 17:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Niet? Oh, ik vind het een supermooi meisje.
quote:Op zondag 13 juli 2008 19:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, het is niet per se het mooiste kind op aarde, maar ik vind zo'n blond peutertje met de fraaie mond van haar moeder wel erg schattig, ja. Leuk kindje, hoor!
Ik heb het ook gezien. En afgezien van dat rokje en hakken (ieder z'n ding) ben ik het helemaal met je eens. Die MaxiCosi vond ik ook erg grappigquote:Op zondag 13 juli 2008 22:52 schreef Lovechild het volgende:
Van de week zag ik dat "ze" (geloof Shownieuws) op bezoek gingen bij die Gouden Kooi baby.
Jömig...mams deed open in kort rokje en op hakken (en met post-babybump). Vervolgens werd baby uit bed gehaald en in de MaxiCosi gezet zodat paps en mams samen op de bank konden vertellen aan tout Nederland hoe geweldig de baby is. Ik vond het echt zo overkomen als: "Ja, wij hebben nu ook zo'n leuke accessoire"
Staat dat filmpje nergens op internet? Want je begrijpt natuurlijk wel dat ik nu hartstikke nieuwsgierig ben naar die accesoire!quote:Op zondag 13 juli 2008 22:52 schreef Lovechild het volgende:
Van de week zag ik dat "ze" (geloof Shownieuws) op bezoek gingen bij die Gouden Kooi baby.
Jömig...mams deed open in kort rokje en op hakken (en met post-babybump). Vervolgens werd baby uit bed gehaald en in de MaxiCosi gezet zodat paps en mams samen op de bank konden vertellen aan tout Nederland hoe geweldig de baby is. Ik vond het echt zo overkomen als: "Ja, wij hebben nu ook zo'n leuke accessoire"
Nee (maar hij is wel weer grappigquote:Op maandag 14 juli 2008 21:35 schreef amaranta het volgende:
Maar dat is denk ik niet de juiste.
Uiteraard, ieder z'n ding. Maar de eerste dagen na de bevalling loop je met dubbel kraamverband in den broek. Kan me niet voorstellen dat je je dan prettig voelt in een rokje. Maar misschien had ze het wel speciaal voor tv gedaan.quote:Op maandag 14 juli 2008 00:39 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
En afgezien van dat rokje en hakken (ieder z'n ding) ben ik het helemaal met je eens.
De rok was ook niet zo kort en misschien had ze wel een extra dikke panty aan of ging de joggingsbroek aan bij het verlaten van de camera-luiquote:Op maandag 14 juli 2008 23:10 schreef Lovechild het volgende:
Uiteraard, ieder z'n ding. Maar de eerste dagen na de bevalling loop je met dubbel kraamverband in den broek. Kan me niet voorstellen dat je je dan prettig voelt in een rokje. Maar misschien had ze het wel speciaal voor tv gedaan.
Verrek, goed gezien! Dat maakt het inderdaad wel heel stoer ja.quote:Op maandag 14 juli 2008 13:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik vind de Jolie-Pitt jongensnamen juist leuk!
Maddox, Pax en nu Knox. Die 3 'x'-keteers!
quote:General Hospital's Ingo Rademacher, 37, is a new dad after his fiancée Ehiku gave birth to son Peanut Kai Rademacher on Friday, July 11th.
of met iemand die een notenallergie heeftquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:03 schreef Felixa het volgende:
Peanut.... en dan later verkering krijgen met Apple...
quote:Five Months Pregnant
Filed under: Baby Blabber > Jennifer Garner
The speculation can end now.
Jennifer Garner and Ben Affleck are indeed expecting a second child!
The actress' good friend and Alias costar Victor Garber, who also was the minister and officiated over her island wedding, confirmed the news on Tuesday.
"Yes, she is," Garber says, when asked about the baby rumors.
A source adds, "She is five months pregnant. They are very happy."
Congratulations to the happy couple and little Violet, who is getting a new sibling to play with!
Volgens mij zijn die beelden van Nadia nog van voor de bevalling .De verslaggever zei namelijk dat ze nog in het ziekenhuis lag.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:44 schreef Stella-gemella het volgende:
[..]
De rok was ook niet zo kort en misschien had ze wel een extra dikke panty aan of ging de joggingsbroek aan bij het verlaten van de camera-lui
De paar korte fragmenten dat ik haar heb gezien kwam ze al over als een tiptop gekamt-gekleedt-dame type, dus het verbaasd me niet. Ik vond het wel leuk eens als afwisseling te zien met kraamnieuws, nieuwe moeder in zo'n outfit
En tv speelt ook wel mee lijkt me
quote:Kind Ashlee en Pete wordt een meisje
17 juli 2008, Donderdag
Op Valentijnsdag werd de baby van Ashlee Simpson en Pete Wentz verwekt en dus wordt de eerste spruit van het stel op 31 oktober verwacht. Dat melden bronnen dicht bij het paar aan het Amerikaanse Star. De dokter kon hen ook al vertellen dat het een meisje wordt.
"Toen Pete hoorde dat het kindje misschien met Halloween wordt geboren werd hij helemaal gek. Voor een emo-rocker als hem is dat perfect", zo meldt een bron.
Wentz en Simpson zijn sinds 9 april dit jaar verloofd.
Door: Sander
Alsof ze nooit zwanger is geweestquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Nicole Kidman, 2 weken na de bevalling:
[ afbeelding ]
En ze mag wel even dr grijze uitgroei bij laten kleurenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:35 schreef Suerte het volgende:
[..]
Alsof ze nooit zwanger is geweest![]()
Zo te zien kan ze ook haar broek aan van voor de bevalling
Je weet niet wat het bloesje nog verbergt, want die broek zit wel extreem laag.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:35 schreef Suerte het volgende:
[..]
Zij had dan ook echt alleen een buik volgens mij tijdens de zwangerschap...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:35 schreef Suerte het volgende:
[..]
Ik ken iemand die niet sport, wel petite is en na de bevalling in no time weer in haar kleren paste..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:42 schreef Saphia het volgende:
Deze Hollywood vrouwen blijven nog gewoon sporten tijdens hun zwangerschap en komen ook geen 30 kilo aan En ze hebben mensen die hun helpen om weer op hun figuur weer terug te krijgen
Net of het bloed uit 'r is gezogen door een vampierquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:38 schreef Koningin het volgende:
Het buikje van Nicole is misschien wel weg, maar voor de rest ziet ze er belabberd uit
Misschien heeft ze binnenkort een filmrol upcoming waarvoor ze weer in shape moet zijn?quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:35 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Net of het bloed uit 'r is gezogen door een vampier
Hier nog een recente foto. Vind het wel vreemd dat ze zo snel alweer zoveel dingen doet, de bevallng was 7 juli. Winkelen en sporten kan altijd nog, toch? Maar what do I know...
[ afbeelding ]
Misschien had ze er een kussen onder en hebben ze een beeb geadopteerd![]()
Dat wou ik inderdaad ook zeggen jaquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:03 schreef Skaai het volgende:
Maar ze heeft er wel tieten aan overgehouden zeg.
.
14 dagen na je bevalling gefotografeerd worden zonder kind vind ik ook niet echt gezond. Die kids van mij zaten de eerste weken aan me geplakt. Daarna overigens ook zo lang mogelijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:16 schreef DesertRose het volgende:
Alleen vind ik het wel eng van Nicole Kidman, 14 dagen na je bevalling er zo uitzien is volgens mij toch ook niet echt gezond!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |