Ha, jottem, de brugklas van het gymnasium komt ook hilariteit ten uitvoer brengen op het Pinkpopfestiviteitquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:44 schreef Boschkabouter het volgende:
Nog mensen die plannen hebben om groepsgenoten voor het lapje te houden?
Ik wil bij wat vrienden de tentharingen omwisselen met braadharingen, maar weet niet of ik een glazen pot zomaar de camping op krijg.
Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom.
zijn ze niet zo streng in geloof ik, alleen als je het festival terein op wilt staat een aantal nazi's je op te wachten...quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:44 schreef Boschkabouter het volgende:
Nog mensen die plannen hebben om groepsgenoten voor het lapje te houden?
Ik wil bij wat vrienden de tentharingen omwisselen met braadharingen, maar weet niet of ik een glazen pot zomaar de camping op krijg.
Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:39 schreef Tomatenboer het volgende:
TerugVindPinkpop
Ik heb zinquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:57 schreef snopprinses het volgende:
waarom heeft niemand zin![]()
ik wou dat het al vrijdag was
Idd.. ga ergens anders de huilie uithangen.. Boehoequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is te doen :]quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
3 bonnen 5 euro.
Welk kutweerquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:53 schreef Loveless85 het volgende:
Jammer van het kutweer, toch maar party-tentje scoren dan, is zowel bij kutweer, als bij mooi weer nuttig
Of je schuilt voor de regen, of voor de zon
Ongeveer 1,70 per bon. Biertjes drinken!quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:37 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dat is te doen :]
& de 'vorige post' in de hoofdpost klopt niet.
Als je om medische redenen spullen wilt kunnen meenemen, dan moet je dat vooraf aangeven bij de organisatie. Dan is dat geen enkel probleem.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:56 schreef groente het volgende:
[..]
zijn ze niet zo streng in geloof ik, alleen als je het festival terein op wilt staat een aantal nazi's je op te wachten...
zoek een leuk meisje uit dat je gaat fouilleren, dan mag je verder lopen daar staat de harde kern, deze mensen openen de tassen en gooien alle eten direct in een vuilnisbak, protest wordt niet geduld. (ik heb vorig jaar echt een hoop gezeik gehad omdat ik diabeet ben en altijd eten mee moet nemen).
En toen kwam 's middags mr pinkpop himself op het podium nog ff mededelen dat dat was omdat er gevaarlijke dingen tussen konden zitten...
VERKLAAR DAN MAAR EENS DAT MIJN GESEALDE BUS PRINGELS NIET MEE MOCHT
en als goedmakertje kwam er aan het eind van de middag gratis waterwat een aanfluiting zeg.
en ja ik ben nogsteeds gefrustreerd
Op lowlands mag je tenminste alles meenemen, ondanks dat ga ik het dit jaar op pinkpop weer proberen
Ik eet zelf twee broodjes in de middag (ongeveer 2 bonnen per stuk) en 's avonds iets van 3 a 4 bonnen. En tussendoor wat loempia's. 10 bonnen maak ik per dag wel op.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:12 schreef -Dries- het volgende:
Hoeveel geld zou je mee moeten voor eten?
Logisch met 20.000 man meer, werkverkeer en al dat soort onzin!quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Maar eens kijken hoe het vervoer heen dit jaar is. Het schijnt een bende te worden op Vrijdag, maar ik hoef natuurlijk niet naar Landgraaf zelf in eerste instantie. Maar wel in de buurt (Valkenburg). Maar even kijken of ik een "omweg" kan vinden.
wat, mag je geen eten meenemenquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:56 schreef groente het volgende:
[..]
zijn ze niet zo streng in geloof ik, alleen als je het festival terein op wilt staat een aantal nazi's je op te wachten...
zoek een leuk meisje uit dat je gaat fouilleren, dan mag je verder lopen daar staat de harde kern, deze mensen openen de tassen en gooien alle eten direct in een vuilnisbak, protest wordt niet geduld. (ik heb vorig jaar echt een hoop gezeik gehad omdat ik diabeet ben en altijd eten mee moet nemen).
En toen kwam 's middags mr pinkpop himself op het podium nog ff mededelen dat dat was omdat er gevaarlijke dingen tussen konden zitten...
VERKLAAR DAN MAAR EENS DAT MIJN GESEALDE BUS PRINGELS NIET MEE MOCHT
en als goedmakertje kwam er aan het eind van de middag gratis waterwat een aanfluiting zeg.
en ja ik ben nogsteeds gefrustreerd
Op lowlands mag je tenminste alles meenemen, ondanks dat ga ik het dit jaar op pinkpop weer proberen
Ja, daaromquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Logisch met 20.000 man meer, werkverkeer en al dat soort onzin!
Niet op het festivalterrein, wel op de camping volgens mij.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat, mag je geen eten meenemen. daar gaan m'n negerzoenen
.
Of het verstoppen onder tampons en maandverband, daar schrikken mannen vanquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:33 schreef snopprinses het volgende:
op de camping heb ik altijd al mijn eten en drinken meegekregen, op festivalterrein eigelijk ook
gewoon heul lief kijken
Volgens die LiveXS Pinkpop-festivalgids zou je 5 bonnen voor 10 euro kunnen kopen, da's dus 2 euro per bon...quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:02 schreef HeatWave het volgende:
1,70 voor een biertje is te doen natuurlijk.
Na 2 dagen niet scheren wel ja.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:37 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb vorig jaar gewoon met een doos pim's op het terrein rondgelopen.Zien jullie er allemaal uit als Russische maffia ofzo?
Ow, nouja, das ook nog wel te doenquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens die LiveXS Pinkpop-festivalgids zou je 5 bonnen voor 10 euro kunnen kopen, da's dus 2 euro per bon...
Да. Я русский гангстер. Вы знаете.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:37 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb vorig jaar gewoon met een doos pim's op het terrein rondgelopen.Zien jullie er allemaal uit als Russische maffia ofzo?
Ik heb nu trouwens WEL zin. Vanavond met vriendjes even in de pub samenkomen en bespreken hoe laat we gaan enzo. Ik zal rond een uur of 4, half 5 wel bij de rotonde chillen.
Jeweettoch.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Да. Я русский гангстер. Вы знаете.
Niet dat ik weet, lijkt me ook een redelijk onbegonnen werkje...quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:58 schreef Rubbish11 het volgende:
Klopt het trouwens dat je dit jaar een camping aangewezen krijgt ipv zelf kiezen waar je gaat staan?
Ik kreeg dit namelijk van iemand te horen gister, geen idee ook of het waar is.. Je mag in ieder geval wel op alle campings komenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, lijkt me ook een redelijk onbegonnen werkje...
Dat is nog nooit gebeurd, dus nee.. Dat zie ik ook nu niet gebeuren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:05 schreef Rubbish11 het volgende:
[..]
Ik kreeg dit namelijk van iemand te horen gister, geen idee ook of het waar is.. Je mag in ieder geval wel op alle campings komen
5 bonnen voor 10 euro volgens mijquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:12 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wat is het nou, 2 euro per bon of 3 bonnen voor 5 euro?
Moet morgen nog, maar ben al aan het afbouwen qua werktempo en me een beetjein het festivaltempo aan het inlevenquote:
Zo ken ik er nog een paar.. Maar die bikkels komen 's nachts nog naar de rotondequote:Op woensdag 28 mei 2008 11:39 schreef Monolith het volgende:
Morgen ook lekker vrij. Even de spullen inpakken e.d., 's avonds nog naar Flogging Molly in de Melkweg en vrijdag fris en fruitig naar Pinkpop.
Die tijd van maar zo lang mogelijk doorgaan en zoveel mogelijk zuipen heb ik wel een beetje gehad. Ik pak liever nog een nachtje fatsoenlijke slaap zodat ik niet al brak aankom op de eerste dag PP.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:42 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een paar.. Maar die bikkels komen 's nachts nog naar de rotonde
Dat dus, het zal wel aan de leeftijd liggen...quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die tijd van maar zo lang mogelijk doorgaan en zoveel mogelijk zuipen heb ik wel een beetje gehad. Ik pak liever nog een nachtje fatsoenlijke slaap zodat ik niet al brak aankom op de eerste dag PP.
Aan je profiel te zien ben je ook een oude zak. Bijna een maand ouder dan ik.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat dus, het zal wel aan de leeftijd liggen...
* Metalfreak denkt soms dat hij oud aan het worden is
In Landgraafquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:12 schreef Hendrik_ het volgende:
dus rond een uurtje of 5 bij de "rotonde", waar dat ook moge zijn
Absoluutquote:Ik denk dat een plekje op camping A dan wel realistisch moet zijn![]()
hmzz. ik ben ook een ouwe lul, maar ZO oud ...quote:
Klopt ik heb dan ook een vriendin die een stuk jonger isquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:21 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
hmzz. ik ben ook een ouwe lul, maar ZO oud ...
dan begin je net aan je MidLife crisis
Ik zou eigenlijk ook niet weten waar die rotonde is en ik ben paar weken geleden nog twee dagen op het Pinkpop terrein geweestquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:16 schreef Hendrik_ het volgende:
De rotonde in Landgraaf, is dat naast het stoplicht in Landgraaf?
Leuke reis he vanuit Groningenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef Hulkio het volgende:
Ik ben er helaas pas laat, de eerste paar concerten ga ik missen. We vertrekken tegen half 3 vanuit Groningen met de trein.
Ik volg gewoon het spoor van D_A's biertjesquote:
Plan.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik volg gewoon het spoor van D_A's biertjes
A rond 13:00, B ver in de middag.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:56 schreef Joesse het volgende:
Hoe laat zijn campings A en B normaal gesproken ongeveer vol?
A rond 9-10u 's ochtends en B rond 12-13u meestal als de poorten open gaan 's nachtsquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:56 schreef Joesse het volgende:
Hoe laat zijn campings A en B normaal gesproken ongeveer vol?
http://www.livexs.nl/media/pinkpop_magazine_2008.phpquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:24 schreef chansadres het volgende:
Heeft toevallig iemand een plattegrondje met het terrein incl. campings?
Als je in de pisgoot wil liggen nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:33 schreef jvanm het volgende:
Door een rij examen kunnen we er pas rond 18.00 zijn met de tent, is dit een probleem denken jullie?
Whehe. 7 uur vertrekken met de auto, 7.30 uur bezig met de tent opzetten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Het is natuurlijk ook echt in the middle of nowhere.
Maar met de auto zou je er onder normale omstandigheden zo'n 2 uur over doen. Ik ga uit van 3 uur en zelfs met 4 uur is alles nog op schema.
Ach ja 1 keer per jaar is het een voordeel om daar te wonen, jullie ook een keer een lolletjequote:Op woensdag 28 mei 2008 14:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Whehe. 7 uur vertrekken met de auto, 7.30 uur bezig met de tent opzetten.
Nou gewoon, camping C. De derde camping. Ligt nog verder dan B, geen idee eigenlijk waar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:45 schreef jvanm het volgende:
Haha, wat houdt camping C in?
B kom je dan al niet meer op ben ik bang.quote:Op woensdag 28 mei 2008 14:40 schreef zjroentje het volgende:
Rond 6 uur moet je denk ik naar camping C, of tussen de struiken op B.
Dat weet niemand, het is een hele geheimzinnige campingquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou gewoon, camping C. De derde camping. Ligt nog verder dan B, geen idee eigenlijk waar.
De mensen die er hebben gestaan durven het ook niet toe te geven dus niemand hoor je er overquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:53 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat weet niemand, het is een hele geheimzinnige camping
/care.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:46 schreef Lauriette91 het volgende:
Best wel een zielige actie van Metallica
Daar zijn ze zelf nog niet zo zeker van blijkbaar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Op het podium is het allemaal prima hoor, maar verder.
Same here.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:03 schreef Rubbish11 het volgende:
Laatste examen gemaaktLaat pinkpop nou maar komen als de perfecte opener van mijn te lange zomervakantie
Ja, daarom. Wat maakt mij het nou uit dat het niet uitgezonden word. Als ik er niet bij was heb ik echt nog nooit gekeken naar PP of LL ofzo. Komt toch nooit over. natuurlijk is de muziek de hoofdmoot, maar het erbij zijn maakt het gewoon supercool. Op TV is het meestal alsof het slecht klinkt etc.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:22 schreef ioko het volgende:
Als festivalganger hebben wij in ieder geval weinig last van deze sterallures, alleen als ze niet komen opdagen dan.....
Dat is het meest hygiënischequote:Op woensdag 28 mei 2008 16:32 schreef Hendrik_ het volgende:
niet poepen?
Sowieso moet je niets van waarde meenemen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:32 schreef Hendrik_ het volgende:
Nog tips voor eerstejaarspinkpopper(s)? Eigen eten meenemen? Eigen WC-Rol meenemen/niet poepen?
Is het bijvoorbeeld mogelijk/makkelijk om kostbare spullen in de auto te laten liggen, om die dan op te halen wanneer je ze nodig hebt in het weekend? Of nemen jullie alles mee in de tent?
Helpt ook erg goed als je graag aambeien wilt. Als een beetje primitiviteit teveel gevraagd is kun je beter een hotelletje in de buurt boeken.quote:
Als je het kunt betalen, niet teveel eten meenemen, dat is overal goed te krijgen en de prijzen zijn redelijk (ik zeg niet dat het goedkoop is).quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:32 schreef Hendrik_ het volgende:
Nog tips voor eerstejaarspinkpopper(s)? Eigen eten meenemen? Eigen WC-Rol meenemen/niet poepen?
Is het bijvoorbeeld mogelijk/makkelijk om kostbare spullen in de auto te laten liggen, om die dan op te halen wanneer je ze nodig hebt in het weekend? Of nemen jullie alles mee in de tent?
Ik zou het dan knap vinden als ze dingen weten te vinden in mijn tent, aangezien ik op festivals zélf al nooit iets kan terugvinden in mijn eigen tentquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sowieso moet je niets van waarde meenemen.
Als je het wel van plan bent, zeker niet in de tent laten, er wordt al jaren erg veel gestolen op de campings.
Tenten worden gewoon opengesneden.
Je kan je eigen tent terugvinden blijkbaar, dat is al meer dan ik soms kan terugvinden op festivals.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zou het dan knap vinden als ze dingen weten te vinden in mijn tent, aangezien ik op festivals zélf al nooit iets kan terugvinden in mijn eigen tent
Dat is elk festival weer mijn grootste nachtmerrie.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kan je eigen tent terugvinden blijkbaar, dat is al meer dan ik soms kan terugvinden op festivals.
Tent, tent, ik ken mensen die de camping niet eens meer terugvinden op festivalsquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kan je eigen tent terugvinden blijkbaar, dat is al meer dan ik soms kan terugvinden op festivals.
Ach, het is vaak ook wel weer gezellig. Vorig jaar op Wacken de eerste nacht 3 uur bezig geweest, maar heb me toen toch prima vermaakt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is elk festival weer mijn grootste nachtmerrie.
Een keer na 3 dagen Dynamo zat ik op de terugweg in de pendelbus naast een vent die al de eerste dag vergeten was waar z'n tent stond. Die heeft 3 dagen lang in de openlucht geslapen en z'n tent met al z'n spullen staat waarschijnlijk nog steeds ergens in de regio Eindhoven op een grasveldquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, het is vaak ook wel weer gezellig. Vorig jaar op Wacken de eerste nacht 3 uur bezig geweest, maar heb me toen toch prima vermaakt.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een keer na 3 dagen Dynamo zat ik op de terugweg in de pendelbus naast een vent die al de eerste dag vergeten was waar z'n tent stond. Die heeft 3 dagen lang in de openlucht geslapen en z'n tent met al z'n spullen staat waarschijnlijk nog steeds ergens in de regio Eindhoven op een grasveld
Dat was nog ergens in de mobielloze jaren '90quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
![]()
Was dat voordat de mobiele telefoon ingeburgerd was of was ie er gewoon in z'n eentje?
nee en als je ze meeneemt, doe ze dan in de beschikbaar gestelde kluisjes.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:42 schreef ioko het volgende:
[..]
Als je het kunt betalen, niet teveel eten meenemen, dat is overal goed te krijgen en de prijzen zijn redelijk (ik zeg niet dat het goedkoop is).
Zoals aangegeven, neem geen kostbare spullen mee, behalve als je er bij kunt blijven. Lijkt me ook logisch. Elk jaar worden er spullen gejat, en dit jaar is het druk en dus makkelijker om spullen te ontvreemden.
hmmm. denk dat ik de lowlands laundry beter vond. Ben nog altijd op zoek naar zo'n overall (heb hem gemist/niet gehaaldquote:DIESEL PRESENTEERT
‘ONE HOUR HAPPY SHOWER’ ACTIE
Als nieuwste sponsor van Pinkpop zorgt Diesel voor een paar fijne treats..!
Zo kun je wel heel prettig douchen op zaterdag en zondag tussen 11:00 en 12:00 uur, want op Camping B is er de Diesel ‘One Hour Happy Shower’. Naast een heerlijke douche, zorgt Diesel voor een frisse handdoek, lekkere douchegel, anti-kater pillen en – omdat je moeilijk 3 dagen kunt rocken in dezelfde undies – krijg je zelfs schoon ondergoed mee. Zodat je fris en fruitig weer aan een nieuwe festivaldag kunt beginnen!
Ook de backstage area is deels in handen van Diesel en daar worden de artiesten heerlijk onthaald. De laatste collectie en denims liggen er klaar en onder het genot van een hapje en drankje èn deskundig advies worden de artiesten netjes aangekleed voor het optreden.
Probeert het uit tijdens Pinkpop op Camping B! Met Diesel rock je Pinkpop schoon en fris!
Het streekvervoer staakt op dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 mei 2008.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:44 schreef CherryLips het volgende:
zeg, staken die buschauffeurs vrijdag ook nog, anders mag ik m'n tent plus megatas op de fiets meezeulen en ik heb ook geen zin om m'n fiets tot maandag op het station te laten staan.
Je hebt ook een 'meningsverschil' over de vertrektijd met je mede festivalgangers begrijp ik?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef Arnoutvanh het volgende:
Ik vertrek om 5:42 om vervolgens de bus van 7:15 uit emmen te nemen.
[ ] Dit is handig
[ ] Dit was het oorspronkelijke plan
[X] Fail.
Ik ookquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet ook morgen nog, maar dat boeit niet.
en dinsdag en woensdag ookquote:Gelukkig Maandag ook vrij.
Mijn vader heeft elk jaar netjes geparkeerd in de aangrenzende woonwijk. Officeel waren die parkeerplaatsen vorig jaar alleen voor de maandag bestemd maar aangezien het gewoon een openbare parkeerplek is (gratis!) kunnen ze je niet veel maken lijkt me.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:59 schreef nannyogg het volgende:
wij gaan 's nachts's / 's ochtends om ongeveer 2 uur weg vanuit Assen. Doel=camping A tegen 7 uur. Moet lukken dacht ik zo. Vorige keer hebben we de nacht in de achterbak van de auto doorgebracht, kijken of dit beter bevalt...
Weet iemand trouwens of je de auto zo ergens in de buurt mag parkeren of lopen we dan de kans op hoge boetes (alleen voor bewoners oid)? Ik weet dat het in de ochtend allemaal wordt afgesloten voor 3 dagen maar is er zo voor 7 uur nog een kans om lekker dichtbij te parkeren?
Normaal gesproken is die hele wijk afgesloten voor mensen die er niet wonen. Bewoners krijgen van de gemeente een pas waarmee ze wel de wijk in kunnen rijden. Denk dat dit nu ook het geval is, ook voor 7 uur. Parkeer gewoon bij op de parkeerplaats van Mondo Verde tegenover camping B, kost bijna niks.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:59 schreef nannyogg het volgende:
Weet iemand trouwens of je de auto zo ergens in de buurt mag parkeren of lopen we dan de kans op hoge boetes (alleen voor bewoners oid)? Ik weet dat het in de ochtend allemaal wordt afgesloten voor 3 dagen maar is er zo voor 7 uur nog een kans om lekker dichtbij te parkeren?
Er gaat toch maar een klein gedeelte van die wijk dicht? Tenminste, wij parkeerden voorgaande jaren altijd op nog geen tien minuten loopafstand van die eerste rotonde tussen camping A en B.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:11 schreef nannyogg het volgende:
komt wel goed denk ik met die files, we rijden 's nachts, meeste verkeer zal toch vrijdag overdag zijn denk ik.
Enig idee hoe laat de omliggende buurt "op slot gaat" cq. de locals zich hebben geinstalleerd met oranje hesje en thermosfles ?
Net m`n nichtje gemaild: we vertrekken rond half 6 vanuit Heerlen. Ze wil rond 6 uur daar zijn. Is niet erg, kan ik midden op de rotonde ver pittenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:32 schreef ScottTracy het volgende:
Wij vertrekken om 6:30 uur uit Den Bosch. Enorm vroeg maarja er zit niets anders op
Het zal wel meevallen, maar je kunt gewoon beter geen waardevolle spullen in je tent achterlaten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:20 schreef 43 het volgende:
Hoe zit het met dieven op de camping? Hoe groot is de kans dat je de lul bent?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:23 schreef nannyogg het volgende:
gevonden ! (van de website van de gemeente Landgraaf) Dat wordt verder weg parkeren dus![]()
KNIP en PLAK......
Controlepostenk.
In tegenstelling tot verleden jaar zal dit jaar de gehele wijk Aan de Baan, Mijnbuurt en het Eikske (gebied tussen Hofstraat, Einsteinstraat en de binnenring) afgesloten worden voor het verkeer.
Ver lopen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:32 schreef Hendrik_ het volgende:
Wat is er in hemelsnaam mis met de officiële parkeerplaatsen?
Parkeerplaats in de woonwijk is 5 min lopen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:36 schreef Hendrik_ het volgende:
Dat valt toch eigenlijk wel mee? Zover ik op die plaatjes kan zien is de woonwijk amper dichterbij de meeste parkeerplekken?
20:15. Wel is van www.pinkpop.nl gehoord?quote:Op donderdag 29 mei 2008 05:08 schreef Chokeme het volgende:
Weet iemand hoelaat metallica precies begint ?
Daarom probeer ik ook de snelweg te vermijden en binnendoor te rijden. Gelukkig weet ik een beetje de weg daarquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Sowieso, mochten mensen in de file komen dan neem een kaart mee als je niet bekend bent en zoek zelf een binnendoor route! Volgens mij was het een of twee jaar geleden dat alles bij Heerlen muurvast stond terwijl wij nergens vertraging hadden omdat we binnendoor reden. Wel sneu om dan in de krant te lezen dat er serieus mensen om diezelfde tijd uren in de file hebben gestaan.
Je kaartjequote:Op woensdag 28 mei 2008 17:44 schreef zjroentje het volgende:
lol, wat kan je nou vergeten. Het duurt maar 3 dagen.
Ach hetzelfde voor mij hoor.. Ik ga nog later en kom dus ook op C terecht.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:46 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Je kaartje![]()
Hmz als ik dit zo allemaal lees gaat het camping C voor mij worden helaas. Baal er echt van dat we pas zo laat die kant op kunnen.
Er zijn in dit land 3 groepen mensen werkend van wie er niet verwacht wordt dat ze hun werk goed doen, dat is GVB personeel, scheidsrechters en weermannenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:17 schreef Opie het volgende:
Echt zeg, hoe komt het KNMI er toch altijd mee weg, die kansloze voorspellingen.
De zonnekans op zaterdag is binnen een dag gedaald van 50-60% naar 10%
Gewoon gelijk geheel FFTL.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:45 schreef Hendrik_ het volgende:
Kunnen we geen emo offeren voor de zonnegoden?
Ben bang dat we dan capaciteitsproblemen gaan krijgen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Of iedereen die voor bagger als Justice komt.
We zijn er mooi mee...quote:Vandaag
Vanochtend is het eerst bewolkt met regen of buien met kans op onweer. Later vanochtend en vanmiddag wordt het tijdens zonnige perioden drukkend warm met ruim 25 graden. Later vanmiddag en ook vanavond zijn enkele fikse regen- en onweersbuien mogelijk, die vanuit Duitsland komen opzetten. Er is kans op hagel, zware windstoten en lokaal wateroverlast. Het waait later matig, rond kracht 3, uit het noordoosten.
Later vanavond is het ca. 18 graden.
Vrijdag
De nacht verloopt, op een (onweers)bui na, droog en naast wolkenvelden zijn er brede opklaringen. De wind is zwak (2) en het koelt af tot 13 à 14 graden.
Morgen kunnen we zonnige perioden en veel bewolking tegemoet zien. Het wordt 's middags met maxima van 25 of 26 graden zomers warm. Bij veel bewolking is het koeler. De wind uit W tot NW is zwak tot matig (2-3). Naast droge perioden en opklaringen zijn er enkele (onweers)buien of lange perioden met regen. Lokaal zijn de buien pittig met veel regen en hagel.
Verdere vooruitzichten
Aanhoudend (zomers) warm met zonnige perioden, bewolking en enkele regen- of onweersbuien.
Weet iemand een winkel waar ze die poncho's verkopen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:26 schreef Lips het volgende:
Het wordt dus een korte broek, een hempje en een poncho
de Actionquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Weet iemand een winkel waar ze die poncho's verkopen?
Ik heb gewoon wegwepponcho's van de action of de wibraquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Weet iemand een winkel waar ze die poncho's verkopen?
Bij Xenos liggen ze ook voor 1 euro in de bakkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
Bever, Hema, Bristol, elke Outdoor store en waarschijnlijk ook nog wel in sportzaken (Perry zeker, is ook outdoor).
Lekker is datquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:57 schreef Lips het volgende:
Belt net een vriedinnetje mij dat het met dit weer toch geen zin meer heeft om te gaan
Hoezo dat dan raar wijf, het is morgen pas en het is Pinkpop, stel je verdomme niet zo aan!!!
Ze is toch al niet het meest positief ingestelde type maar hier word ik zo moedeloos van!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker is dat. Het verpest de boel wel een beetje, maar om nou helemaal niet te gaan is ook een beetje jammer
.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Als Limburg er nog wel is morgen
www.buienradar.nl
Is dat ook zo'n type dat een witte broek aantrekt als ze naar een festival gaat?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:57 schreef Lips het volgende:
Belt net een vriedinnetje mij dat het met dit weer toch geen zin meer heeft om te gaan
Hoezo dat dan raar wijf, het is morgen pas en het is Pinkpop, stel je verdomme niet zo aan!!!
En erna Glastonbury-taferelenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://www.meteox.nl/3daagse.aspx?soort=grt-063regenverwachting&type=regenverwachting&jaar=-10
voor 12 uur geen regen meer. droog tent opzetten dus
Hoezo naar Udenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:08 schreef Duizendpootje het volgende:
jeeej morgen!!
ik ga vanavond al naar Uden en dan morgen rond 6.00 richting Landgraaf
moet ik toch optijd zijn voor camping A dacht ik zo he haha
Ik neem het terugquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:58 schreef BloodyLotte het volgende:
En een paar dagen geleden verklaarden jullie mij voor gek omdat ik een regenjas had gekocht. Hmm?
KNMI gaat over heel Nederland, daar heeft limburg niets mee te makenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:35 schreef Opie het volgende:
Ach, als het KNMI de zonkans binnen 1 dag van 60% naar 10% aanpast, dan kan het ook ineens spontaan andersom... toch..
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:08 schreef CherryLips het volgende:
je kunt altijd nog pimpampetten in de tent.
Met die pinksterhitte was iedereen out gegaan johquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:50 schreef kreuk050 het volgende:
Hmmzzz dit is wel kut...waarom zoveel ongeluk?? Kan iemand nog het pinksterweekend herrinneren?
DAMN!
Nou ik weet niet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:05 schreef Leonos het volgende:
Ik kijk naar buiten en heb er nog steeds zin in
....quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:08 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Laten we daar maar niet op hopen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
dát is nog eens positief denken!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:30 schreef Lips het volgende:
Maar alles wat nu valt kan morgen niet vallen
Nee ze is het type dat pakjes drinken mee neemt omdat alles zo duur isquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:21 schreef Monolith het volgende:
Is dat ook zo'n type dat een witte broek aantrekt als ze naar een festival gaat?
Daar was ik ookquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:43 schreef Rubbish11 het volgende:
En ach, ik ben dit jaar al op paaspop geweest.. Veel erger dan dat kan het niet worden dacht ik zo
Temperaturen van -6 sneeuw, in een hagelbui je tent op zetten en het terrein overdag een klomp drek en modder en snachts één grote bevroren gevaarlijke gladde omgeving
Nou, een paar kilometer verder valt dat vies tegen momenteelquote:
OMGquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:08 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Laten we daar maar niet op hopen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Noord/Oost/Zuid?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nou, een paar kilometer verder valt dat vies tegen momenteel
Stukkie naar 't Zuidoosten. Kilometertje of 5 tot 10.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |