Ha, jottem, de brugklas van het gymnasium komt ook hilariteit ten uitvoer brengen op het Pinkpopfestiviteitquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:44 schreef Boschkabouter het volgende:
Nog mensen die plannen hebben om groepsgenoten voor het lapje te houden?
Ik wil bij wat vrienden de tentharingen omwisselen met braadharingen, maar weet niet of ik een glazen pot zomaar de camping op krijg.
Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom.
zijn ze niet zo streng in geloof ik, alleen als je het festival terein op wilt staat een aantal nazi's je op te wachten...quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:44 schreef Boschkabouter het volgende:
Nog mensen die plannen hebben om groepsgenoten voor het lapje te houden?
Ik wil bij wat vrienden de tentharingen omwisselen met braadharingen, maar weet niet of ik een glazen pot zomaar de camping op krijg.
Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:39 schreef Tomatenboer het volgende:
TerugVindPinkpop
Ik heb zinquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:57 schreef snopprinses het volgende:
waarom heeft niemand zin![]()
ik wou dat het al vrijdag was
Idd.. ga ergens anders de huilie uithangen.. Boehoequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is te doen :]quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
3 bonnen 5 euro.
Welk kutweerquote:Op woensdag 28 mei 2008 01:53 schreef Loveless85 het volgende:
Jammer van het kutweer, toch maar party-tentje scoren dan, is zowel bij kutweer, als bij mooi weer nuttig
Of je schuilt voor de regen, of voor de zon
Ongeveer 1,70 per bon. Biertjes drinken!quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:37 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dat is te doen :]
& de 'vorige post' in de hoofdpost klopt niet.
Als je om medische redenen spullen wilt kunnen meenemen, dan moet je dat vooraf aangeven bij de organisatie. Dan is dat geen enkel probleem.quote:Op woensdag 28 mei 2008 00:56 schreef groente het volgende:
[..]
zijn ze niet zo streng in geloof ik, alleen als je het festival terein op wilt staat een aantal nazi's je op te wachten...
zoek een leuk meisje uit dat je gaat fouilleren, dan mag je verder lopen daar staat de harde kern, deze mensen openen de tassen en gooien alle eten direct in een vuilnisbak, protest wordt niet geduld. (ik heb vorig jaar echt een hoop gezeik gehad omdat ik diabeet ben en altijd eten mee moet nemen).
En toen kwam 's middags mr pinkpop himself op het podium nog ff mededelen dat dat was omdat er gevaarlijke dingen tussen konden zitten...
VERKLAAR DAN MAAR EENS DAT MIJN GESEALDE BUS PRINGELS NIET MEE MOCHT
en als goedmakertje kwam er aan het eind van de middag gratis waterwat een aanfluiting zeg.
en ja ik ben nogsteeds gefrustreerd
Op lowlands mag je tenminste alles meenemen, ondanks dat ga ik het dit jaar op pinkpop weer proberen
Ik eet zelf twee broodjes in de middag (ongeveer 2 bonnen per stuk) en 's avonds iets van 3 a 4 bonnen. En tussendoor wat loempia's. 10 bonnen maak ik per dag wel op.quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:12 schreef -Dries- het volgende:
Hoeveel geld zou je mee moeten voor eten?
Logisch met 20.000 man meer, werkverkeer en al dat soort onzin!quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:46 schreef HeatWave het volgende:
Maar eens kijken hoe het vervoer heen dit jaar is. Het schijnt een bende te worden op Vrijdag, maar ik hoef natuurlijk niet naar Landgraaf zelf in eerste instantie. Maar wel in de buurt (Valkenburg). Maar even kijken of ik een "omweg" kan vinden.
wat, mag je geen eten meenemenquote:Op woensdag 28 mei 2008 00:56 schreef groente het volgende:
[..]
zijn ze niet zo streng in geloof ik, alleen als je het festival terein op wilt staat een aantal nazi's je op te wachten...
zoek een leuk meisje uit dat je gaat fouilleren, dan mag je verder lopen daar staat de harde kern, deze mensen openen de tassen en gooien alle eten direct in een vuilnisbak, protest wordt niet geduld. (ik heb vorig jaar echt een hoop gezeik gehad omdat ik diabeet ben en altijd eten mee moet nemen).
En toen kwam 's middags mr pinkpop himself op het podium nog ff mededelen dat dat was omdat er gevaarlijke dingen tussen konden zitten...
VERKLAAR DAN MAAR EENS DAT MIJN GESEALDE BUS PRINGELS NIET MEE MOCHT
en als goedmakertje kwam er aan het eind van de middag gratis waterwat een aanfluiting zeg.
en ja ik ben nogsteeds gefrustreerd
Op lowlands mag je tenminste alles meenemen, ondanks dat ga ik het dit jaar op pinkpop weer proberen
Ja, daaromquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Logisch met 20.000 man meer, werkverkeer en al dat soort onzin!
Niet op het festivalterrein, wel op de camping volgens mij.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wat, mag je geen eten meenemen. daar gaan m'n negerzoenen
.
Of het verstoppen onder tampons en maandverband, daar schrikken mannen vanquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:33 schreef snopprinses het volgende:
op de camping heb ik altijd al mijn eten en drinken meegekregen, op festivalterrein eigelijk ook
gewoon heul lief kijken
Volgens die LiveXS Pinkpop-festivalgids zou je 5 bonnen voor 10 euro kunnen kopen, da's dus 2 euro per bon...quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:02 schreef HeatWave het volgende:
1,70 voor een biertje is te doen natuurlijk.
Na 2 dagen niet scheren wel ja.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:37 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb vorig jaar gewoon met een doos pim's op het terrein rondgelopen.Zien jullie er allemaal uit als Russische maffia ofzo?
Ow, nouja, das ook nog wel te doenquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens die LiveXS Pinkpop-festivalgids zou je 5 bonnen voor 10 euro kunnen kopen, da's dus 2 euro per bon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |