Aangezien het pinkpop is zal het wel gewoon knalhard regenen... Wat voor voorspellingen ik ook leesquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:40 schreef Lauriette91 het volgende:
http://www.zoover.nl/nederland/limburg/landgraaf/weer?scr=1
Zal er om hangen.
Nee hoor, mag lekker zelf kiezen. Alleen de brandgangen controleren ze op: dat die vrij blijven.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:33 schreef Leonos het volgende:
Hoorde ik nou dat het PP personeel je een plek op de camping aanwijst?
En niet op het veld zelf mag kiezen?
Hoe dacht je weg te komen als er op eens een flinke brand uitbreekt die overslaat van tent op tent?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:52 schreef Lauriette91 het volgende:
Brandgangen op een camping?
Kan iemand dat uitleggen?
Er zijn paden uitgezet met touwtjes, je mag niet binnen (of buiten, net hoe je het bekijkt) de touwtjes je tent neerzetten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:52 schreef Lauriette91 het volgende:
Alleen als je terugtrakteerd, en een potje pim pam pet met me doet. Mijn last.fm foto is niet meer zo heel recent overigens, maar ik ben nog altijd blondquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:52 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Regenjas is blauw met rode figuurtjesdinges erop, maar hij is van H&M dus er zullen wel weer 5 miljard exemplaren van rondrennen.
Voor de rest kijk je maar in m'n fotoboek. Wie me herkent mag mijn bier betalen.
Ah, oke.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:12 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Er zijn paden uitgezet met touwtjes, je mag niet binnen (of buiten, net hoe je het bekijkt) de touwtjes je tent neerzetten.
Daar wil je niet dood gevonden worden, met al die doorgesnoven kaalkopjes.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
of in de hal erachter in de improv-disco)
Ik heb hier eigenlijk hetzelfde lijstje staan, en ik vrees naast mij nog velenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:43 schreef Rubbish11 het volgende:
Het ohzo grootse wat wil ik zien lijstje:
Vrijdag: Flogging Molly, Incubus, Porcupine Tree, Metallica
Zaterdag: Blood red shoes (mits ik dan wakker/levend ben), Bad Religion, KT tunstall, Eagles of Death Metal, Editors, Justice, Kaiser Chiefs (ergens achterin met bier), Groove Armada, Foo fighters (hetzelfde als kaiser chiefs)
Zondag: Patrick watson!, Kate nash, The Hives, zowel Serj als saybia op dat moment
(ik haat keuzes), Queens of the stonage, Roisin Murphy, en Rage against the fucking machine!
Het moet allemaal haalbaar zijn!
nee maar je kan er wel droog zuipen en eten. Ik ga tegen 6 uur wel richting de poort met dit weer..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:37 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Daar wil je niet dood gevonden worden, met al die doorgesnoven kaalkopjes.
Als het weer kut blijft ik ookquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
nee maar je kan er wel droog zuipen en eten. Ik ga tegen 6 uur wel richting de poort met dit weer..
Ik ben één keer eerder naar een festival geweest, LL vorig jaar, en je brak je nek over de scheerlijnen van tenten die half op het 'pad' stonden. Ben een paar keer half op de tent van een ander gestruikeld in het donker (en bij daglichtquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:52 schreef Lauriette91 het volgende:
Nou, ik dan mss voor zaterdagquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:15
schreef Tomatenboer het volgende:
De Pinkpop dagkaarten zijn nog niet uitverkocht volgens de site![]()
Dan zal ik morgen eens proberen aan dagkaarten te komen voor komende zondag.
Nee, dat mag niet neequote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou, ik dan mss voor zaterdag.
Dan mag je de camping zeker niet op, om daar te chillen met homies die wel gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |