Да. Я русский гангстер. Вы знаете.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:37 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb vorig jaar gewoon met een doos pim's op het terrein rondgelopen.Zien jullie er allemaal uit als Russische maffia ofzo?
Ik heb nu trouwens WEL zin. Vanavond met vriendjes even in de pub samenkomen en bespreken hoe laat we gaan enzo. Ik zal rond een uur of 4, half 5 wel bij de rotonde chillen.
Jeweettoch.quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Да. Я русский гангстер. Вы знаете.
Niet dat ik weet, lijkt me ook een redelijk onbegonnen werkje...quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:58 schreef Rubbish11 het volgende:
Klopt het trouwens dat je dit jaar een camping aangewezen krijgt ipv zelf kiezen waar je gaat staan?
Ik kreeg dit namelijk van iemand te horen gister, geen idee ook of het waar is.. Je mag in ieder geval wel op alle campings komenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, lijkt me ook een redelijk onbegonnen werkje...
Dat is nog nooit gebeurd, dus nee.. Dat zie ik ook nu niet gebeuren.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:05 schreef Rubbish11 het volgende:
[..]
Ik kreeg dit namelijk van iemand te horen gister, geen idee ook of het waar is.. Je mag in ieder geval wel op alle campings komen
5 bonnen voor 10 euro volgens mijquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:12 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wat is het nou, 2 euro per bon of 3 bonnen voor 5 euro?
Moet morgen nog, maar ben al aan het afbouwen qua werktempo en me een beetjein het festivaltempo aan het inlevenquote:
Zo ken ik er nog een paar.. Maar die bikkels komen 's nachts nog naar de rotondequote:Op woensdag 28 mei 2008 11:39 schreef Monolith het volgende:
Morgen ook lekker vrij. Even de spullen inpakken e.d., 's avonds nog naar Flogging Molly in de Melkweg en vrijdag fris en fruitig naar Pinkpop.
Die tijd van maar zo lang mogelijk doorgaan en zoveel mogelijk zuipen heb ik wel een beetje gehad. Ik pak liever nog een nachtje fatsoenlijke slaap zodat ik niet al brak aankom op de eerste dag PP.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:42 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zo ken ik er nog een paar.. Maar die bikkels komen 's nachts nog naar de rotonde
Dat dus, het zal wel aan de leeftijd liggen...quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die tijd van maar zo lang mogelijk doorgaan en zoveel mogelijk zuipen heb ik wel een beetje gehad. Ik pak liever nog een nachtje fatsoenlijke slaap zodat ik niet al brak aankom op de eerste dag PP.
Aan je profiel te zien ben je ook een oude zak. Bijna een maand ouder dan ik.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat dus, het zal wel aan de leeftijd liggen...
* Metalfreak denkt soms dat hij oud aan het worden is
In Landgraafquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:12 schreef Hendrik_ het volgende:
dus rond een uurtje of 5 bij de "rotonde", waar dat ook moge zijn
Absoluutquote:Ik denk dat een plekje op camping A dan wel realistisch moet zijn![]()
hmzz. ik ben ook een ouwe lul, maar ZO oud ...quote:
Klopt ik heb dan ook een vriendin die een stuk jonger isquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:21 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
hmzz. ik ben ook een ouwe lul, maar ZO oud ...
dan begin je net aan je MidLife crisis
Ik zou eigenlijk ook niet weten waar die rotonde is en ik ben paar weken geleden nog twee dagen op het Pinkpop terrein geweestquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:16 schreef Hendrik_ het volgende:
De rotonde in Landgraaf, is dat naast het stoplicht in Landgraaf?
Leuke reis he vanuit Groningenquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef Hulkio het volgende:
Ik ben er helaas pas laat, de eerste paar concerten ga ik missen. We vertrekken tegen half 3 vanuit Groningen met de trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |