Dat weet niemand, het is een hele geheimzinnige campingquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou gewoon, camping C. De derde camping. Ligt nog verder dan B, geen idee eigenlijk waar.
De mensen die er hebben gestaan durven het ook niet toe te geven dus niemand hoor je er overquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:53 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat weet niemand, het is een hele geheimzinnige camping
/care.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:46 schreef Lauriette91 het volgende:
Best wel een zielige actie van Metallica
Daar zijn ze zelf nog niet zo zeker van blijkbaar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Op het podium is het allemaal prima hoor, maar verder.
Same here.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:03 schreef Rubbish11 het volgende:
Laatste examen gemaaktLaat pinkpop nou maar komen als de perfecte opener van mijn te lange zomervakantie
Ja, daarom. Wat maakt mij het nou uit dat het niet uitgezonden word. Als ik er niet bij was heb ik echt nog nooit gekeken naar PP of LL ofzo. Komt toch nooit over. natuurlijk is de muziek de hoofdmoot, maar het erbij zijn maakt het gewoon supercool. Op TV is het meestal alsof het slecht klinkt etc.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:22 schreef ioko het volgende:
Als festivalganger hebben wij in ieder geval weinig last van deze sterallures, alleen als ze niet komen opdagen dan.....
Dat is het meest hygiënischequote:Op woensdag 28 mei 2008 16:32 schreef Hendrik_ het volgende:
niet poepen?
Sowieso moet je niets van waarde meenemen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:32 schreef Hendrik_ het volgende:
Nog tips voor eerstejaarspinkpopper(s)? Eigen eten meenemen? Eigen WC-Rol meenemen/niet poepen?
Is het bijvoorbeeld mogelijk/makkelijk om kostbare spullen in de auto te laten liggen, om die dan op te halen wanneer je ze nodig hebt in het weekend? Of nemen jullie alles mee in de tent?
Helpt ook erg goed als je graag aambeien wilt. Als een beetje primitiviteit teveel gevraagd is kun je beter een hotelletje in de buurt boeken.quote:
Als je het kunt betalen, niet teveel eten meenemen, dat is overal goed te krijgen en de prijzen zijn redelijk (ik zeg niet dat het goedkoop is).quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:32 schreef Hendrik_ het volgende:
Nog tips voor eerstejaarspinkpopper(s)? Eigen eten meenemen? Eigen WC-Rol meenemen/niet poepen?
Is het bijvoorbeeld mogelijk/makkelijk om kostbare spullen in de auto te laten liggen, om die dan op te halen wanneer je ze nodig hebt in het weekend? Of nemen jullie alles mee in de tent?
Ik zou het dan knap vinden als ze dingen weten te vinden in mijn tent, aangezien ik op festivals zélf al nooit iets kan terugvinden in mijn eigen tentquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sowieso moet je niets van waarde meenemen.
Als je het wel van plan bent, zeker niet in de tent laten, er wordt al jaren erg veel gestolen op de campings.
Tenten worden gewoon opengesneden.
Je kan je eigen tent terugvinden blijkbaar, dat is al meer dan ik soms kan terugvinden op festivals.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zou het dan knap vinden als ze dingen weten te vinden in mijn tent, aangezien ik op festivals zélf al nooit iets kan terugvinden in mijn eigen tent
Dat is elk festival weer mijn grootste nachtmerrie.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kan je eigen tent terugvinden blijkbaar, dat is al meer dan ik soms kan terugvinden op festivals.
Tent, tent, ik ken mensen die de camping niet eens meer terugvinden op festivalsquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kan je eigen tent terugvinden blijkbaar, dat is al meer dan ik soms kan terugvinden op festivals.
Ach, het is vaak ook wel weer gezellig. Vorig jaar op Wacken de eerste nacht 3 uur bezig geweest, maar heb me toen toch prima vermaakt.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is elk festival weer mijn grootste nachtmerrie.
Een keer na 3 dagen Dynamo zat ik op de terugweg in de pendelbus naast een vent die al de eerste dag vergeten was waar z'n tent stond. Die heeft 3 dagen lang in de openlucht geslapen en z'n tent met al z'n spullen staat waarschijnlijk nog steeds ergens in de regio Eindhoven op een grasveldquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, het is vaak ook wel weer gezellig. Vorig jaar op Wacken de eerste nacht 3 uur bezig geweest, maar heb me toen toch prima vermaakt.
quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:01 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Een keer na 3 dagen Dynamo zat ik op de terugweg in de pendelbus naast een vent die al de eerste dag vergeten was waar z'n tent stond. Die heeft 3 dagen lang in de openlucht geslapen en z'n tent met al z'n spullen staat waarschijnlijk nog steeds ergens in de regio Eindhoven op een grasveld
Dat was nog ergens in de mobielloze jaren '90quote:Op woensdag 28 mei 2008 17:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
![]()
Was dat voordat de mobiele telefoon ingeburgerd was of was ie er gewoon in z'n eentje?
nee en als je ze meeneemt, doe ze dan in de beschikbaar gestelde kluisjes.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:42 schreef ioko het volgende:
[..]
Als je het kunt betalen, niet teveel eten meenemen, dat is overal goed te krijgen en de prijzen zijn redelijk (ik zeg niet dat het goedkoop is).
Zoals aangegeven, neem geen kostbare spullen mee, behalve als je er bij kunt blijven. Lijkt me ook logisch. Elk jaar worden er spullen gejat, en dit jaar is het druk en dus makkelijker om spullen te ontvreemden.
hmmm. denk dat ik de lowlands laundry beter vond. Ben nog altijd op zoek naar zo'n overall (heb hem gemist/niet gehaaldquote:DIESEL PRESENTEERT
‘ONE HOUR HAPPY SHOWER’ ACTIE
Als nieuwste sponsor van Pinkpop zorgt Diesel voor een paar fijne treats..!
Zo kun je wel heel prettig douchen op zaterdag en zondag tussen 11:00 en 12:00 uur, want op Camping B is er de Diesel ‘One Hour Happy Shower’. Naast een heerlijke douche, zorgt Diesel voor een frisse handdoek, lekkere douchegel, anti-kater pillen en – omdat je moeilijk 3 dagen kunt rocken in dezelfde undies – krijg je zelfs schoon ondergoed mee. Zodat je fris en fruitig weer aan een nieuwe festivaldag kunt beginnen!
Ook de backstage area is deels in handen van Diesel en daar worden de artiesten heerlijk onthaald. De laatste collectie en denims liggen er klaar en onder het genot van een hapje en drankje èn deskundig advies worden de artiesten netjes aangekleed voor het optreden.
Probeert het uit tijdens Pinkpop op Camping B! Met Diesel rock je Pinkpop schoon en fris!
Het streekvervoer staakt op dinsdag 27, woensdag 28 en donderdag 29 mei 2008.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:44 schreef CherryLips het volgende:
zeg, staken die buschauffeurs vrijdag ook nog, anders mag ik m'n tent plus megatas op de fiets meezeulen en ik heb ook geen zin om m'n fiets tot maandag op het station te laten staan.
Je hebt ook een 'meningsverschil' over de vertrektijd met je mede festivalgangers begrijp ik?quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef Arnoutvanh het volgende:
Ik vertrek om 5:42 om vervolgens de bus van 7:15 uit emmen te nemen.
[ ] Dit is handig
[ ] Dit was het oorspronkelijke plan
[X] Fail.
Ik ookquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Ik moet ook morgen nog, maar dat boeit niet.
en dinsdag en woensdag ookquote:Gelukkig Maandag ook vrij.
Mijn vader heeft elk jaar netjes geparkeerd in de aangrenzende woonwijk. Officeel waren die parkeerplaatsen vorig jaar alleen voor de maandag bestemd maar aangezien het gewoon een openbare parkeerplek is (gratis!) kunnen ze je niet veel maken lijkt me.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:59 schreef nannyogg het volgende:
wij gaan 's nachts's / 's ochtends om ongeveer 2 uur weg vanuit Assen. Doel=camping A tegen 7 uur. Moet lukken dacht ik zo. Vorige keer hebben we de nacht in de achterbak van de auto doorgebracht, kijken of dit beter bevalt...
Weet iemand trouwens of je de auto zo ergens in de buurt mag parkeren of lopen we dan de kans op hoge boetes (alleen voor bewoners oid)? Ik weet dat het in de ochtend allemaal wordt afgesloten voor 3 dagen maar is er zo voor 7 uur nog een kans om lekker dichtbij te parkeren?
Normaal gesproken is die hele wijk afgesloten voor mensen die er niet wonen. Bewoners krijgen van de gemeente een pas waarmee ze wel de wijk in kunnen rijden. Denk dat dit nu ook het geval is, ook voor 7 uur. Parkeer gewoon bij op de parkeerplaats van Mondo Verde tegenover camping B, kost bijna niks.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:59 schreef nannyogg het volgende:
Weet iemand trouwens of je de auto zo ergens in de buurt mag parkeren of lopen we dan de kans op hoge boetes (alleen voor bewoners oid)? Ik weet dat het in de ochtend allemaal wordt afgesloten voor 3 dagen maar is er zo voor 7 uur nog een kans om lekker dichtbij te parkeren?
Er gaat toch maar een klein gedeelte van die wijk dicht? Tenminste, wij parkeerden voorgaande jaren altijd op nog geen tien minuten loopafstand van die eerste rotonde tussen camping A en B.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:11 schreef nannyogg het volgende:
komt wel goed denk ik met die files, we rijden 's nachts, meeste verkeer zal toch vrijdag overdag zijn denk ik.
Enig idee hoe laat de omliggende buurt "op slot gaat" cq. de locals zich hebben geinstalleerd met oranje hesje en thermosfles ?
Net m`n nichtje gemaild: we vertrekken rond half 6 vanuit Heerlen. Ze wil rond 6 uur daar zijn. Is niet erg, kan ik midden op de rotonde ver pittenquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:32 schreef ScottTracy het volgende:
Wij vertrekken om 6:30 uur uit Den Bosch. Enorm vroeg maarja er zit niets anders op
Het zal wel meevallen, maar je kunt gewoon beter geen waardevolle spullen in je tent achterlaten.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:20 schreef 43 het volgende:
Hoe zit het met dieven op de camping? Hoe groot is de kans dat je de lul bent?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:23 schreef nannyogg het volgende:
gevonden ! (van de website van de gemeente Landgraaf) Dat wordt verder weg parkeren dus![]()
KNIP en PLAK......
Controlepostenk.
In tegenstelling tot verleden jaar zal dit jaar de gehele wijk Aan de Baan, Mijnbuurt en het Eikske (gebied tussen Hofstraat, Einsteinstraat en de binnenring) afgesloten worden voor het verkeer.
Ver lopen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:32 schreef Hendrik_ het volgende:
Wat is er in hemelsnaam mis met de officiële parkeerplaatsen?
Parkeerplaats in de woonwijk is 5 min lopen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:36 schreef Hendrik_ het volgende:
Dat valt toch eigenlijk wel mee? Zover ik op die plaatjes kan zien is de woonwijk amper dichterbij de meeste parkeerplekken?
20:15. Wel is van www.pinkpop.nl gehoord?quote:Op donderdag 29 mei 2008 05:08 schreef Chokeme het volgende:
Weet iemand hoelaat metallica precies begint ?
Daarom probeer ik ook de snelweg te vermijden en binnendoor te rijden. Gelukkig weet ik een beetje de weg daarquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Sowieso, mochten mensen in de file komen dan neem een kaart mee als je niet bekend bent en zoek zelf een binnendoor route! Volgens mij was het een of twee jaar geleden dat alles bij Heerlen muurvast stond terwijl wij nergens vertraging hadden omdat we binnendoor reden. Wel sneu om dan in de krant te lezen dat er serieus mensen om diezelfde tijd uren in de file hebben gestaan.
Je kaartjequote:Op woensdag 28 mei 2008 17:44 schreef zjroentje het volgende:
lol, wat kan je nou vergeten. Het duurt maar 3 dagen.
Ach hetzelfde voor mij hoor.. Ik ga nog later en kom dus ook op C terecht.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:46 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Je kaartje![]()
Hmz als ik dit zo allemaal lees gaat het camping C voor mij worden helaas. Baal er echt van dat we pas zo laat die kant op kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |