Ver lopen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:32 schreef Hendrik_ het volgende:
Wat is er in hemelsnaam mis met de officiële parkeerplaatsen?
Parkeerplaats in de woonwijk is 5 min lopen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 23:36 schreef Hendrik_ het volgende:
Dat valt toch eigenlijk wel mee? Zover ik op die plaatjes kan zien is de woonwijk amper dichterbij de meeste parkeerplekken?
20:15. Wel is van www.pinkpop.nl gehoord?quote:Op donderdag 29 mei 2008 05:08 schreef Chokeme het volgende:
Weet iemand hoelaat metallica precies begint ?
Daarom probeer ik ook de snelweg te vermijden en binnendoor te rijden. Gelukkig weet ik een beetje de weg daarquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:06 schreef Eix het volgende:
[..]
Sowieso, mochten mensen in de file komen dan neem een kaart mee als je niet bekend bent en zoek zelf een binnendoor route! Volgens mij was het een of twee jaar geleden dat alles bij Heerlen muurvast stond terwijl wij nergens vertraging hadden omdat we binnendoor reden. Wel sneu om dan in de krant te lezen dat er serieus mensen om diezelfde tijd uren in de file hebben gestaan.
Je kaartjequote:Op woensdag 28 mei 2008 17:44 schreef zjroentje het volgende:
lol, wat kan je nou vergeten. Het duurt maar 3 dagen.
Ach hetzelfde voor mij hoor.. Ik ga nog later en kom dus ook op C terecht.quote:Op donderdag 29 mei 2008 08:46 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Je kaartje![]()
Hmz als ik dit zo allemaal lees gaat het camping C voor mij worden helaas. Baal er echt van dat we pas zo laat die kant op kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |