Dat weet niemand, het is een hele geheimzinnige campingquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nou gewoon, camping C. De derde camping. Ligt nog verder dan B, geen idee eigenlijk waar.
De mensen die er hebben gestaan durven het ook niet toe te geven dus niemand hoor je er overquote:Op woensdag 28 mei 2008 14:53 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat weet niemand, het is een hele geheimzinnige camping
/care.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:46 schreef Lauriette91 het volgende:
Best wel een zielige actie van Metallica
Daar zijn ze zelf nog niet zo zeker van blijkbaar.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:50 schreef HeatWave het volgende:
Op het podium is het allemaal prima hoor, maar verder.
Same here.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:03 schreef Rubbish11 het volgende:
Laatste examen gemaaktLaat pinkpop nou maar komen als de perfecte opener van mijn te lange zomervakantie
Ja, daarom. Wat maakt mij het nou uit dat het niet uitgezonden word. Als ik er niet bij was heb ik echt nog nooit gekeken naar PP of LL ofzo. Komt toch nooit over. natuurlijk is de muziek de hoofdmoot, maar het erbij zijn maakt het gewoon supercool. Op TV is het meestal alsof het slecht klinkt etc.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:22 schreef ioko het volgende:
Als festivalganger hebben wij in ieder geval weinig last van deze sterallures, alleen als ze niet komen opdagen dan.....
Dat is het meest hygiënischequote:Op woensdag 28 mei 2008 16:32 schreef Hendrik_ het volgende:
niet poepen?
Sowieso moet je niets van waarde meenemen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:32 schreef Hendrik_ het volgende:
Nog tips voor eerstejaarspinkpopper(s)? Eigen eten meenemen? Eigen WC-Rol meenemen/niet poepen?
Is het bijvoorbeeld mogelijk/makkelijk om kostbare spullen in de auto te laten liggen, om die dan op te halen wanneer je ze nodig hebt in het weekend? Of nemen jullie alles mee in de tent?
Helpt ook erg goed als je graag aambeien wilt. Als een beetje primitiviteit teveel gevraagd is kun je beter een hotelletje in de buurt boeken.quote:
Als je het kunt betalen, niet teveel eten meenemen, dat is overal goed te krijgen en de prijzen zijn redelijk (ik zeg niet dat het goedkoop is).quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:32 schreef Hendrik_ het volgende:
Nog tips voor eerstejaarspinkpopper(s)? Eigen eten meenemen? Eigen WC-Rol meenemen/niet poepen?
Is het bijvoorbeeld mogelijk/makkelijk om kostbare spullen in de auto te laten liggen, om die dan op te halen wanneer je ze nodig hebt in het weekend? Of nemen jullie alles mee in de tent?
Ik zou het dan knap vinden als ze dingen weten te vinden in mijn tent, aangezien ik op festivals zélf al nooit iets kan terugvinden in mijn eigen tentquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sowieso moet je niets van waarde meenemen.
Als je het wel van plan bent, zeker niet in de tent laten, er wordt al jaren erg veel gestolen op de campings.
Tenten worden gewoon opengesneden.
Je kan je eigen tent terugvinden blijkbaar, dat is al meer dan ik soms kan terugvinden op festivals.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zou het dan knap vinden als ze dingen weten te vinden in mijn tent, aangezien ik op festivals zélf al nooit iets kan terugvinden in mijn eigen tent
Dat is elk festival weer mijn grootste nachtmerrie.quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kan je eigen tent terugvinden blijkbaar, dat is al meer dan ik soms kan terugvinden op festivals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |