Er zijn in dit land 3 groepen mensen werkend van wie er niet verwacht wordt dat ze hun werk goed doen, dat is GVB personeel, scheidsrechters en weermannenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:17 schreef Opie het volgende:
Echt zeg, hoe komt het KNMI er toch altijd mee weg, die kansloze voorspellingen.
De zonnekans op zaterdag is binnen een dag gedaald van 50-60% naar 10%
Gewoon gelijk geheel FFTL.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:45 schreef Hendrik_ het volgende:
Kunnen we geen emo offeren voor de zonnegoden?
Ben bang dat we dan capaciteitsproblemen gaan krijgen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Of iedereen die voor bagger als Justice komt.
We zijn er mooi mee...quote:Vandaag
Vanochtend is het eerst bewolkt met regen of buien met kans op onweer. Later vanochtend en vanmiddag wordt het tijdens zonnige perioden drukkend warm met ruim 25 graden. Later vanmiddag en ook vanavond zijn enkele fikse regen- en onweersbuien mogelijk, die vanuit Duitsland komen opzetten. Er is kans op hagel, zware windstoten en lokaal wateroverlast. Het waait later matig, rond kracht 3, uit het noordoosten.
Later vanavond is het ca. 18 graden.
Vrijdag
De nacht verloopt, op een (onweers)bui na, droog en naast wolkenvelden zijn er brede opklaringen. De wind is zwak (2) en het koelt af tot 13 à 14 graden.
Morgen kunnen we zonnige perioden en veel bewolking tegemoet zien. Het wordt 's middags met maxima van 25 of 26 graden zomers warm. Bij veel bewolking is het koeler. De wind uit W tot NW is zwak tot matig (2-3). Naast droge perioden en opklaringen zijn er enkele (onweers)buien of lange perioden met regen. Lokaal zijn de buien pittig met veel regen en hagel.
Verdere vooruitzichten
Aanhoudend (zomers) warm met zonnige perioden, bewolking en enkele regen- of onweersbuien.
Weet iemand een winkel waar ze die poncho's verkopen?quote:Op donderdag 29 mei 2008 10:26 schreef Lips het volgende:
Het wordt dus een korte broek, een hempje en een poncho
de Actionquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Weet iemand een winkel waar ze die poncho's verkopen?
Ik heb gewoon wegwepponcho's van de action of de wibraquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Weet iemand een winkel waar ze die poncho's verkopen?
Bij Xenos liggen ze ook voor 1 euro in de bakkenquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:30 schreef ebeaydojraes het volgende:
Bever, Hema, Bristol, elke Outdoor store en waarschijnlijk ook nog wel in sportzaken (Perry zeker, is ook outdoor).
Lekker is datquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:57 schreef Lips het volgende:
Belt net een vriedinnetje mij dat het met dit weer toch geen zin meer heeft om te gaan
Hoezo dat dan raar wijf, het is morgen pas en het is Pinkpop, stel je verdomme niet zo aan!!!
Ze is toch al niet het meest positief ingestelde type maar hier word ik zo moedeloos van!quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker is dat. Het verpest de boel wel een beetje, maar om nou helemaal niet te gaan is ook een beetje jammer
.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:19 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Als Limburg er nog wel is morgen
www.buienradar.nl
Is dat ook zo'n type dat een witte broek aantrekt als ze naar een festival gaat?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:57 schreef Lips het volgende:
Belt net een vriedinnetje mij dat het met dit weer toch geen zin meer heeft om te gaan
Hoezo dat dan raar wijf, het is morgen pas en het is Pinkpop, stel je verdomme niet zo aan!!!
En erna Glastonbury-taferelenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://www.meteox.nl/3daagse.aspx?soort=grt-063regenverwachting&type=regenverwachting&jaar=-10
voor 12 uur geen regen meer. droog tent opzetten dus
Hoezo naar Udenquote:Op donderdag 29 mei 2008 09:08 schreef Duizendpootje het volgende:
jeeej morgen!!
ik ga vanavond al naar Uden en dan morgen rond 6.00 richting Landgraaf
moet ik toch optijd zijn voor camping A dacht ik zo he haha
Ik neem het terugquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:58 schreef BloodyLotte het volgende:
En een paar dagen geleden verklaarden jullie mij voor gek omdat ik een regenjas had gekocht. Hmm?
KNMI gaat over heel Nederland, daar heeft limburg niets mee te makenquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:35 schreef Opie het volgende:
Ach, als het KNMI de zonkans binnen 1 dag van 60% naar 10% aanpast, dan kan het ook ineens spontaan andersom... toch..
quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:08 schreef CherryLips het volgende:
je kunt altijd nog pimpampetten in de tent.
Met die pinksterhitte was iedereen out gegaan johquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:50 schreef kreuk050 het volgende:
Hmmzzz dit is wel kut...waarom zoveel ongeluk?? Kan iemand nog het pinksterweekend herrinneren?
DAMN!
Nou ik weet niet.quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:05 schreef Leonos het volgende:
Ik kijk naar buiten en heb er nog steeds zin in
....quote:Op donderdag 29 mei 2008 13:08 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Laten we daar maar niet op hopen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
dát is nog eens positief denken!quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:30 schreef Lips het volgende:
Maar alles wat nu valt kan morgen niet vallen
Nee ze is het type dat pakjes drinken mee neemt omdat alles zo duur isquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:21 schreef Monolith het volgende:
Is dat ook zo'n type dat een witte broek aantrekt als ze naar een festival gaat?
Daar was ik ookquote:Op donderdag 29 mei 2008 12:43 schreef Rubbish11 het volgende:
En ach, ik ben dit jaar al op paaspop geweest.. Veel erger dan dat kan het niet worden dacht ik zo
Temperaturen van -6 sneeuw, in een hagelbui je tent op zetten en het terrein overdag een klomp drek en modder en snachts één grote bevroren gevaarlijke gladde omgeving
Nou, een paar kilometer verder valt dat vies tegen momenteelquote:
OMGquote:Op donderdag 29 mei 2008 13:08 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Laten we daar maar niet op hopen..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Noord/Oost/Zuid?quote:Op donderdag 29 mei 2008 14:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nou, een paar kilometer verder valt dat vies tegen momenteel
Stukkie naar 't Zuidoosten. Kilometertje of 5 tot 10.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |